Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009 ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

2 Τι είναι απόφαση; H τελική γνώμη που επικρατεί ανάμεσα σε άλλες, μετά από σκέψη και προβληματισμό ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

3 Επειδή είναι τέχνη και προσόν να μπορώ να παίρνω αποφάσεις που μου ταιριάζουν…..
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

4 Και επειδή οι αποφάσεις, που θα πάρω, θα με ακολουθούν και θα με καθορίσουν…..
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

5 Δύο παράγοντες είναι σημαντικοί στη λήψη απόφασης:
Να γνωρίζω τον εαυτό μου(αυτογνωσία) Να είμαι ενημερωμένος για το περιβάλλον μου και να έχω τις κατάλληλες πληροφορίες (κοινωνιογνωσία) ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

6 Ήρθε η ώρα να αποφασίσω:
Γενικό Λύκειο , ΕΠΑΛ ή ΕΠΑΣ ; Ποια κατεύθυνση; Ειδικό μάθημα; Ποια πεδία; Ποιες σχολές; Ποιο επάγγελμα; ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

7 Όπως δεν αποφασίζω να παντρευτώ κάποιον που δε γνωρίζω , έτσι δεν επιλέγω κάτι που δεν ξέρω
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

8 Θα με βοηθήσει να ξέρω με ποιο τρόπο συνήθως αποφασίζω
Εγώ με ποιο τρόπο αποφασίζω άραγε; ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

9 Οι άνθρωποι αποφασίζουν με διαφορετικούς τρόπους:
Άλλοι μετά από αρκετή σκέψη Άλλοι αυθόρμητα, με βάση το ένστικτο Άλλοι με βάση τη λογική Άλλοι με βάση το συναίσθημα Άλλοι αναβάλλουν συνεχώς και αργούν να αποφασίσουν ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

10 Ακόμα: Άλλοι έχουν αμφιβολίες για τις αποφάσεις τους και ανησυχούν συχνά Άλλοι αποφεύγουν καταστάσεις που τους δημιουργούν άγχος Άλλοι το αφήνουν στη τύχη Άλλοι συμμορφώνονται με βάση τις επιθυμίες των άλλων ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

11 Τι με επηρεάζει στις εκπαιδευτικές μου επιλογές;
Τα ενδιαφέροντα και οι ικανότητες μου Η συναισθηματική κατάσταση την ώρα που αποφασίζω Το κοινωνικό περιβάλλον και η οικογένεια Οι φιλοδοξίες και οι στόχοι που έχω Η αντίληψη που έχω για τον εαυτό μου To φύλο και οι αντιλήψεις μου ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

12 Τι; Tώρα πρέπει να επιλέξω;
Ας σκεφτώ…… Τι μου αρέσει, ποιες είναι οι επαγγελματικές αξίες μου… (Χρήμα, δόξα, ασφάλεια, προσφορά, ανεξαρτησία) Εάν θα διάλεγα αυτό, μπορώ; Τι μαθήματα χρειάζομαι; Συγκεντρώνω πληροφορίες ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

13 Πληροφορίες: Είμαι ανοιχτός Ψάχνω , δεν περιμένω παθητικά
Ελέγχω τι είναι έγκυρο και τι υπερτιμημένο Σήμερα η πληροφορία πωλείται και αγοράζεται ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

14 Η απόφαση είναι μια διαδικασία, που μπορώ να ασκηθώ; Ναι
Η απόφαση είναι μια διαδικασία, που μπορώ να ασκηθώ; Ναι Αρκεί να έχω ευκαιρίες να αποφασίζω και να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου από μικρή ηλικία Είναι λοιπόν, θέμα εξάσκησης και εμπειρίας. Εξάλλου, άλλοι το διδάσκονται ως μάθημα Δυστυχώς πολλές αποφάσεις λαμβάνονται για μένα ,από τους γονείς μου ή το σχολείο ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

15 Θυμάμαι ότι, η αυτογνωσία και η αυτοεκτίμηση για τον εαυτό μου είναι πολύ σημαντικά στοιχεία στη λήψη μιας απόφασης ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

16 Στάδια λήψης απόφασης:
Προσδιορισμός απόφασης Προσδιορισμός εναλλακτικών επιλογών Υπολογισμός κόστους-κινδύνων Πρόβλεψη συνεπειών ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

17 Ξέρω ότι, επιλέγω επάγγελμα σημαίνει:
Δέχομαι τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής Εξετάζω τις προοπτικές Γνωρίζω τις επιθυμίες μου και τον εαυτό μου (αυτογνωσία) Μαθαίνω για τα επαγγελματικά δικαιώματα ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

18 Ακόμη: Μαθαίνω το πρόγραμμα σπουδών της σχολής που με ενδιαφέρει (3 στους 4 εγκαταλείπουν λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος) Θέτω στόχους. Ορίζω πως θα πραγματοποιηθούν ,μέχρι πότε Σχεδιάζω τα βήματα μου ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

19 Ας σχεδιάσω τώρα τη δράση μου: Μαθητής Α Λυκείου
Στόχος μου: Θεωρητική κατεύθυνση, Αγγλική Φιλολογία , ίσως Μ.Μ.Ε. Δυσκολία :Κάποια κενά στα Αρχαία, Αγγλικά ακόμη μια τάξη, έχω Lower Ενέργειες :Θα ξεκινήσω Πρόσθετη στα Αρχαία και Αγγλικά Χρονοδιάγραμμα: Αρχαία άμεσα, Αγγλικά το καλοκαίρι ,γιατί τώρα δίνω το δίπλωμα των γερμανικών ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

20 Όμως θα θυμάμαι: Υπάρχουν και αστάθμητοι παράγοντες Εάν δεν έρθουν τα πράγματα όπως τα περίμενα, θα είμαι έτοιμος να αναθεωρήσω Δεν θα ενεργήσω βιαστικά επειδή συνάντησα μια δυσκολία Τι εναλλακτικές λύσεις έχω; ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

21 ΉΘΕΛΑ: Πολιτικός Μηχανικός ,δεν περνάω. Ίσως τοπογράφος, έργων υποδομής ή να πάω εξωτερικό; Πληροφορική ΑΕΙ δεν περνάω εκεί που θέλω. Να δηλώσω μαθηματικό και να κάνω μεταπτυχιακό στην πληροφορική ;

22 Η σημερινή κοινωνία χαρακτηρίζεται από ρευστότητα και γρήγορες αλλαγές
Η σημερινή κοινωνία χαρακτηρίζεται από ρευστότητα και γρήγορες αλλαγές . Η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι αναγκαία χαρακτηριστικά . Είμαι προετοιμασμένος ,ότι θα αλλάξω αποφάσεις και επάγγελμα, όποτε χρειαστεί. ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

23 Εξάλλου, την εκπαιδευτική-επαγγελματική μας απόφαση θα την κρίνουμε, πολλά χρόνια αργότερα (7 με 10), εάν είναι σωστή. ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

24 Πετυχημένος επαγγελματικά είναι αυτός που αγαπάει αυτό που κάνει
Θα Θυμάμαι: Πετυχημένος επαγγελματικά είναι αυτός που αγαπάει αυτό που κάνει ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ

25 Ήμαστε εδώ για να ακούσουμε τους προβληματισμούς και να μοιραστούμε τις ανησυχίες σου ΚΕΣΥΠ: τηλ ΓΡΑΣΕΠ: τηλ.Γ.Λ. Ακρωτηρίου Γ.Λ , Σούδας , Βουκολιές , Κισάμου , Κολυμβαρίου , Βάμου , Παλαιόχωρας ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ


Κατέβασμα ppt "ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google