Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision and use of e-teaching services at the University of Athens. (The Challenge of eCompetence in Academic Staff Development, Mac Labhrainn, I., McDonald Legg, C., Schneckenberg, D., Wildt, J., Galway: CELT, 2006, Κεφάλαιο 11, σσ. 97 - 106.)

3  Μεγάλο ενδιαφέρον για τα ανοιχτά πανεπιστημιακά μαθήματα (πλατφόρμα Coursera)  Είναι πολύ σημαντικό να έχουν πρόσβαση στη γνώση όλοι, ανεξάρτητα από ηλικία, οικονομικη κατάσταση, τόπο κατοικίας, ηλικία κτλ

4  Ανάγνωση άρθρου  Αναζήτηση σχετικών ιστότοπων στο διαδίκτυο  Ηλεκτρονική, μάθημα κατηγορίας Α+  Μαγνητοσκοπημένες διαλέξεις -> Μέτρια ποιότητα ήχου και εικόνας. -> Κάμερα σε μεγάλη απόσταση από την κα Αραπογιάννη ---> Παρεμβάσεις φοιτητών δεν ακούγονταν  Αίσθηση απόστασης

5 Το βίντεο του ανοιχτού μαθήματος "Ηλεκτρονική" αποτελεί ένα παράδειγμα σύγχρονης διδασκαλίας, χάρη στην οποία άτομα που δεν βρίσκονται στον χώρο του Πανεπιστημίου μπορούν να παρακολουθούν ένα μάθημα εξ' αποστάσεως. Είπατε στη ομιλία σας πως ήδη εγκαθίστανται κάμερες και σε άλλες αίθουσες προκειμένου να διευρυνθεί αυτή η δυνατότητα. Παρατήρησα, όμως, πως η κάμερα βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση και είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς τον πίνακα ή το πρόσωπο της διδάσκουσας. Έχετε αναφέρει σε προηγούμενη εργασία σας πως σκοπός των ανοιχτών μαθημάτων είναι να προωθήσουν και την ασύγχρονη διδασκαλία, κατά το παράδειγμα των MOOC's (Massive Online Open Courses). Για να γίνει αυτό απαιτείται σίγουρα καλύτερη ποιότητα βίντεο, καμεραμάν, μοντάζ κ.α. Αυτού του είδους βίντεο, όπως του μαθήματος Ηλεκτρονική" είναι ακατάλληλα γι' αυτό. Τι σκοπεύετε να κάνετε σχετικά;

6

7  Δεν υπάρχει προς το παρόν η δυνατότητα download των βίντεοδιαλέξεων.  Οι διαλέξεις βρίσκονται στον ιστότοπο http://videolectures.uoa.gr/records/di/oc w/di/arapogianni/electroniki/2012/08-03- 2012/15h/slides_synchro.html

8 H Ηλεκτρονική είναι ένα μάθημα υπόδειγμα, με βάση το οποίο θα προχωρήσουν και τα υπόλοιπα. Ήδη προετοιμάζεται ένας μεγάλος αριθμός αιθουσών με κάμερες που να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της σύγχρονης εκπαίδευσης. Α) Απαιτείται η ανανέωση του υλικού. Για να γίνει αυτό χρειάζονται πόροι, τους οποίους εμείς δεν θα έχουμε μόλις τελειώσει το πρόγραμμα υποστήριξης. Β) Μέσω της σύγχρονης διδασκαλίας θα καλύπτεται κατά μεγάλο μέρος η ανάγκη παροχής εκπαιδευτικού υλικού σε άτομα τα οποία δεν μπορούν να έρθουν στον χώρο του Πανεπιστημίου (ΑΜΕΑ, οικονομικά αδύναμοι, κάτοικοι επαρχίας, εργαζόμενοι). Συνεπώς, Η ασύγχρονη διδασκαλία παραμένει ως στόχος αλλά χρειάζεται να βρεθεί τρόπος να καλυφθούν τα έξοδά της.

9 Η ασύγχρονη εκπαίδευση έχει "μπει σε δεύτερη μοίρα " λόγω ελλειπούς χρηματοδότησης. Πρότασή μου είναι να υπάρξει ένα στούντιο στο οποίο, όσοι καθηγητές θελήσουν, να μπορούν να βιντεοσκοπήσουν διαλέξεις σε ένα πιο ελεγχόμενο περιβάλλον

10


Κατέβασμα ppt "Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google