Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ. ΔΡΑΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΣΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ, ΔΡΑΜΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ. ΔΡΑΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΣΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ, ΔΡΑΜΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ. ΔΡΑΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΣΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ, ΔΡΑΜΑ.

2 Με την είσοδό τους τα παιδιά στο δημοτικό σχολείο έχουν να αντιμετωπίσουν ένα περιβάλλον φυσικό και κοινωνικό που είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με τις προηγούμενες εμπειρίες τους.

3 Η σωστή ψυχολογική προετοιμασία του παιδιού και η στάση του για το σχολείο καθώς και το κλίμα της σχολικής τάξης είναι στοιχεία από τα οποία θα εξαρτηθούν όχι μόνο η σχολική του προσαρμογή αλλά και η γενικότερη σχολική του πρόοδος. Αν δεν ικανοποιούνται τα παραπάνω τότε συχνά τα παιδιά παρουσιάζουν έντονο άγχος, αντικοινωνική συμπεριφορά, ψυχοσωματικά συμπτώματα, με λίγα λόγια αρχίζει να αναπτύσσεται σχολική φοβία, κύρια αιτία της σχολικής αποτυχίας.

4 Για να υιοθετήσουν τα νήπια μια θετική στάση απέναντι στον κόσμο του σχολείου, συνεργαστήκαμε με τα παιδιά της Ά Δημοτικού και εφαρμόσαμε ένα πρόγραμμα κοινών δράσεων που είχε ως θέμα την «Ανακύκλωση», σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσουμε την τοπική κοινωνία ως προς το φλέγον αυτό ζήτημα.

5 Τρίτη 2 Απριλίου Αρχικά τους επισκεφθήκαμε την ώρα του διαλείμματος και είχαμε μία πρώτη ξενάγηση στον χώρο τους.

6 Τρίτη 2 Απριλίου Αρχικά τους επισκεφθήκαμε την ώρα του διαλείμματος και είχαμε μία πρώτη ξενάγηση στον χώρο τους.

7 Τρίτη 2 Απριλίου Αρχικά τους επισκεφθήκαμε την ώρα του διαλείμματος και είχαμε μία πρώτη ξενάγηση στον χώρο τους.

8 Πέμπτη 4 Απριλίου Στη συνέχεια τα νήπια συμμετείχαν στο μάθημα «Μελέτη Περιβάλλοντος», με την κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία, και αποφάσισαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης να ασχοληθούν ενεργά με το θέμα της ανακύκλωσης.

9 Πέμπτη 4 Απριλίου Στη συνέχεια τα νήπια συμμετείχαν στο μάθημα «Μελέτη Περιβάλλοντος», με την κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία, και αποφάσισαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης να ασχοληθούν ενεργά με το θέμα της ανακύκλωσης.

10 Πέμπτη 4 Απριλίου Στη συνέχεια τα νήπια συμμετείχαν στο μάθημα «Μελέτη Περιβάλλοντος», με την κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία, και αποφάσισαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης να ασχοληθούν ενεργά με το θέμα της ανακύκλωσης.

11 Τρίτη 8 Απριλίου Η ψυχολόγος κ.Συμεωνίδου Αθηνά συζήτησε με τους γονείς για τα απαραίτητα εκείνα εφόδια που θα κάνουν αυτή την εμπειρία ευχάριστη όπως είναι: Η ανεπιφύλακτη αποδοχή του παιδιού. Η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Η ανοιχτότητα σε νέες εμπειρίες. Η ενίσχυση των σχέσεων με τα άλλα παιδιά ή εκπαιδευτικούς. Η ανάπτυξη εμπιστοσύνης μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών.

12 Τρίτη 8 Απριλίου Η ψυχολόγος κ.Συμεωνίδου Αθηνά συζήτησε με τους γονείς για τα απαραίτητα εκείνα εφόδια που θα κάνουν αυτή την εμπειρία ευχάριστη όπως είναι: Ο σεβασμός απέναντι στα παιδιά όποια και αν είναι, όποιες αντιλήψεις, ικανότητες, γνώσεις κι αν έχουν. Να αποφεύγουμε τις ετικέτες «έτοιμος», «μη έτοιμος». Χαρακτηρισμοί αυτού του είδους δεν προσφέρουν τίποτα, επικεντρώνουν περισσότερο στο παρελθόν και όχι στο μέλλον και στο μαθησιακό δυναμικό του παιδιού.

13 Παρασκευή 11 Απριλίου Τα νήπια ετοιμάζουν κουλουράκια για να τα προσφέρουν στα παιδιά της Ά τάξης, που επισκέπτονται το νηπιαγωγείο και όλα μαζί διαβάζουν το παραμύθι «Το μεγάλο πράσινο δάσος» και καταθέτουν τους προβληματισμούς τους.

14 Πέμπτη 8 Μαΐου Συμμετείχαμε στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, με την κ.Ντομπρίκη Ευαγγελία, και φτιάξαμε ομαδικό κολάζ λουλουδιών από φύλλα περιοδικών.

15 Πέμπτη 8 Μαΐου Συμμετείχαμε στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, με την κ.Ντομπρίκη Ευαγγελία, και φτιάξαμε ομαδικό κολάζ λουλουδιών από φύλλα περιοδικών.

16 Δευτέρα 12 Μαΐου Συμμετείχαμε στο μάθημα της Γυμναστικής, με τον κ.Μπόσκο Ηλία, στον αύλειο χώρο του Δημοτικού.

17 Δευτέρα 12 Μαΐου Συμμετείχαμε στο μάθημα της Γυμναστικής, με τον κ.Μπόσκο Ηλία, στον αύλειο χώρο του Δημοτικού.

18 Τετάρτη 14 Μαΐου Μοιράσαμε ενημερωτικό υλικό για την ανακύκλωση μαζί με τα παιδιά της Ά τάξης στους κατοίκους του χωριού.

19 Τετάρτη 14 Μαΐου Μοιράσαμε ενημερωτικό υλικό για την ανακύκλωση μαζί με τα παιδιά της Ά τάξης στους κατοίκους του χωριού.

20 Δευτέρα 19 Μαΐου Συμμετείχαμε στο μάθημα της Μουσικής, με την κ.Μάττα Αγγελική, τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι της ανακύκλωσης.

21 Δευτέρα 19 Μαΐου Συμμετείχαμε στο μάθημα της Μουσικής, με την κ.Μάττα Αγγελική, τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι της ανακύκλωσης.

22 Τετάρτη 21 Μαΐου Φτιάξαμε μία αφίσα με κύριο αίτημα την τοποθέτηση κάδων ανακύκλωσης και την καταθέσαμε στην Κοινότητα του χωριού.

23 Τετάρτη 21 Μαΐου Ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα και φυτέψαμε στην αυλή του Δημοτικού σχολείου το δέντρο της φιλίας μας, που θα μεγαλώσει όπως και η φιλία μας.

24 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.

25

26 Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία τους τη δασκάλα κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία και τους μαθητές της Ά τάξης του Δημοτικού σχολείου Πετρούσας, και ιδιαίτερα: τον Διευθυντή, κ.Σαλπιγγίδη Ανδρέα, την Δασκάλα, κ.Ντομπρίκη Ευαγγελία, τον Γυμναστή, κ.Μπόσκο Ηλία, την Δασκάλα, κ.Μάττα Αγγελική.


Κατέβασμα ppt "Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ. ΔΡΑΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΣΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ, ΔΡΑΜΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google