Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο

2 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ανάπτυξη εξειδικευμένων κινητικών δεξιοτήτων Ανάπτυξη φυσικών ικανοτήτων Εκμάθηση βασικών κανόνων των αγωνισμάτων του στίβου Καλλιέργεια ψυχικών αρετών όπως θέληση, θάρρος, επιμονή, υπομονή, υπευθυνότητα Κατανόηση και αξιολόγηση της αξίας της προσπάθειας, της ατομικής προόδου που επιτυγχάνεται και της συμμετοχής

3 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Η ενότητα του στίβου χωρίζεται σε τρεις υποενότητες 1.Δρόμοι 2.Άλματα 3.Ρίψεις

4 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΔΡΟΜΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Είναι από τα πλέον αγαπητά αγωνίσματα στα οποία οι μαθητές αρέσκονται να διαγωνίζονται Είναι από τα πλέον αγαπητά αγωνίσματα στα οποία οι μαθητές αρέσκονται να διαγωνίζονται Είναι καλό να διδάσκονται με παιγνιώδη τρόπο (σκυταλοδρομίες) Είναι καλό να διδάσκονται με παιγνιώδη τρόπο (σκυταλοδρομίες) Η επίδοση στους δρόμους ταχύτητας καθορίζεται από την ταχύτητα αντίδρασης, τη δύναμη στο σπριντ (ταχυδύναμη), την ταχύτητα ενεργειών και την αντοχή στο σπριντ (δεν καλιεργείται στο σχολείο) Η επίδοση στους δρόμους ταχύτητας καθορίζεται από την ταχύτητα αντίδρασης, τη δύναμη στο σπριντ (ταχυδύναμη), την ταχύτητα ενεργειών και την αντοχή στο σπριντ (δεν καλιεργείται στο σχολείο) Παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματος Παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματοςΠΡΟΣΟΧΗ Να μη έχει εμπόδια κοντά στο τερματισμό (π.χ. τοίχο κλπ) Να μη έχει εμπόδια κοντά στο τερματισμό (π.χ. τοίχο κλπ) Να αποφεύγονται τα απότομα σταματήματα από τους μαθητές Να αποφεύγονται τα απότομα σταματήματα από τους μαθητές Οι ταχύτητες να δίδονται σε αγαλακτική μορφή Οι ταχύτητες να δίδονται σε αγαλακτική μορφή Μαθησιακό κλίμα προσανατολισμένο στην ατομική βελτίωση Μαθησιακό κλίμα προσανατολισμένο στην ατομική βελτίωση Έμφαση στην προθέρμανση των κάτω άκρων Έμφαση στην προθέρμανση των κάτω άκρων

5 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΤΟΧΗΣ Οι δρόμοι αντοχής είναι δύσκολο να παρουσιαστούν με παιχνιώδη τρόπο και δεν προσελκύουν στη πρακτική εφαρμογή τους μαθητές. Η αντοχή (αερόβια ικανότητα) καλιεργείται δια μέσου των αθλοπαιδιών (παιχνίδια μικρού χώρου με υποομάδες της μορφής 2Χ2, 3Χ3, 4Χ4, 5Χ5, 6Χ6), χορός κ.α.

6 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΘΕΜΑΤΑ ΔΡΟΜΩΝ Τεχνική εκκίνησης Τεχνική αναπνοής Τεχνική χεριών, ποδιών (διασκελισμοί) Τεχνική ρυθμού

7 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΡΟΜΩΝ

8 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΘΕΜΑΤΑ ΔΡΟΜΩΝ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΑ Εξοικείωση με διαφόρους τύπους εμποδίων Τεχνική εκκίνησης (προσέγγιση 1 ου εμποδίου) Τεχνική υπερπήδησης εμποδίου (Σύνδεση τρεξίματος – πέρασμα – διατήρηση του σωστού διασκελισμού ανάμεσα στα εμπόδια) Τρίχρονος βηματισμός Τερματισμός

9 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΤΥΠΟΙ ΕΜΠΟΔΙΩΝ Ο κάθε μαθητής/τρια επιλέγει τύπο και ύψος εμποδίου ανάλογα με τις δικές του ικανότητες ανάλογα με τις δικές του ικανότητες

10 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΜΑΤΩΝ Φορά Φορά Πάτημα Πάτημα Πτήση Πτήση Προσγείωση Προσγείωση

11 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΑΛΜΑΤΑ Διαφορετικοί παράμετροι των ασκήσεων (πόση φόρα θα πάρουν, ζώνη πατήματος κλπ) Διαφορετικοί παράμετροι των ασκήσεων (πόση φόρα θα πάρουν, ζώνη πατήματος κλπ) Έμφαση στην ασφάλεια των μαθητών (σκληρό σκάμμα, απόσταση ζώνης πατήματος από το σκάμμα, ελέγχομενη ταχύτητα κλπ) Έμφαση στην ασφάλεια των μαθητών (σκληρό σκάμμα, απόσταση ζώνης πατήματος από το σκάμμα, ελέγχομενη ταχύτητα κλπ) Έμφαση στην προθέρμανση των κάτω άκρων Έμφαση στην προθέρμανση των κάτω άκρων Παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματος Παιχνίδι στην αρχή και στο τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματος

12 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΜΗΚΟΣ-ΤΡΙΠΛΟΥΝ Κατά την εκμάθηση της φοράς έμφαση στους τελευταίους τρεις διασκελισμούς Κατά την εκμάθηση της φοράς έμφαση στους τελευταίους τρεις διασκελισμούς Κατά την εκμάθηση του πατήματος έμφαση στο έγκυρο άλμα και στο ανέβασμα του σώματος Κατά την εκμάθηση του πατήματος έμφαση στο έγκυρο άλμα και στο ανέβασμα του σώματος Κατά την πτήση έμφαση στην ισορροπία του σώματος (κινήσεις χεριών-ποδιών) Κατά την πτήση έμφαση στην ισορροπία του σώματος (κινήσεις χεριών-ποδιών) Κατά την προσγείωση έμφαση στο λύγισμα των γονάτων (αποφυγή τραυματισμών- δεξιότητα ζωής) Κατά την προσγείωση έμφαση στο λύγισμα των γονάτων (αποφυγή τραυματισμών- δεξιότητα ζωής)

13 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΛΜΑΤΩΝ Α΄ ΟΜΑΔΑΓ΄ ΟΜΑΔΑΒ΄ ΟΜΑΔΑ Ζώνες παιχνιδιού

14 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΛΜΑΤΩΝ

15 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Φορά Ζώνη πατήματος ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΜΗΚΟΣ -ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΛΟΥΝ ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΜΗΚΟΣ -ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΛΟΥΝ Ζώνες παιχνιδιού

16 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΑΛΜΑ ΕΙΣ ΥΨΟΣ Κατά την εκμάθηση της φοράς έμφαση στους τελευταίους τρεις διασκελισμούς Κατά την προσγείωση έμφαση στην ασφάλεια του μαθητή Ευκαιρία συμμετοχής στον κάθε μαθητή/τρια (διαφορετικά ύψη, ελαστικό σχοινί αντί πύχυ κ.α.)

17 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΘΕΜΑΤΑ ΡΙΨΕΩΝ Εξοικείωση με τα όργανα Φορά Ρίψη οργάνων

18 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΡΙΨΕΙΣ Ενθάρρυνση των μαθητών για βελτίωση της τεχνικής, ατομικής επίδοσης και αποφυγή τραυματισμών (δεξιότητα ζωής) Ένα όργανο ανά δύο μαθητές Βοηθητικά όργανα (αφρώδη ακόντια, σφαίρες, δίσκοι, σφύρες) Έμφαση στην ασφάλεια των μαθητών Έμφαση στην προθέρμανση άνω άκρων Παιχνίδι στην αρχή και το τέλος που να εξυπηρετεί τις επιδιώξεις του μαθήματος

19 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΡΙΨΕΩΝ Α΄ ΟΜΑΔΑΒ΄ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ζώνες παιχνιδιού 15432

20 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΡΙΨΕΩΝ

21 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΙΣ ΡΙΨΕΙΣ

22 Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Βιβλιογραφία Θεοδωράκης. Ι. Τζιαμούρτας. Α. Νάτσης. Π. Κοσμίδου. Ε. (2008) Φυσική Αγωγή Α΄,Β΄,Γ΄ Γυμνασίου. Οργανισμός εκδόσεων διδακτικών βιβλίων. Αθήνα Μπελίτσου. Π. (1979). Ο Κλασσικός Αθλητισμός στο Σχολείο. Αθήνα Παπαδημητρίου. Β. (2004) Η προπόνηση του στίβου στις μικρές ηλικίες. Αθλότυπος. Αθήνα


Κατέβασμα ppt "Στέλιος Αδάμου ΒΔΑ΄- Κώστας Χατζηνικολάου ΑΠ Φυσικής Αγωγής Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google