Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η μετεξέλιξη της μαθηματικής παιδείας στη Δυτική Ευρώπη, την περίοδο της Αναγέννησης του Ν.Καστάνη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η μετεξέλιξη της μαθηματικής παιδείας στη Δυτική Ευρώπη, την περίοδο της Αναγέννησης του Ν.Καστάνη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η μετεξέλιξη της μαθηματικής παιδείας στη Δυτική Ευρώπη, την περίοδο της Αναγέννησης του Ν.Καστάνη

2 Το ιστορικό πλαίσιο της Αναγέννηση Οι κοινωνικές, γεωγραφικές και τεχνικές αλλαγές στη Δυτική Ευρώπη, του 15 ου αιώνα, ευνόησαν την ανάπτυξη των Μαθηματικών, γενικά. Τα υπερπόντια ταξίδια των θαλασσοπόρων, και γενικότερα η ναυσιπλοΐα, είχαν ως συνέπεια την εκλαΐκευση του αστρολάβου και των άλλων γωνιομέτρων. Οι ζωγράφοι, οι αρχιτέκτονες και οι χαρτογράφοι ανάπτυξαν και αξιοποίησαν τη γραμμική προοπτική. Το κανόνι και η πυροβολική τέχνη αναμόρφωσαν τις πολεμικές ανάγκες και στρατηγικές, μ’ αποτέλεσμα να στραφεί το στρατιωτικό ενδιαφέρον στα όργανα μέτρησης και στις τεχνικές της προοπτικής, που χρειάζονταν η βαλλιστική και η οχυρωματική.

3 Η ανάπτυξη της ναυσιπλοΐας

4 Η αλλαγή στην χαρτογραφία Ένα νέο είδος χάρτη την περίοδο της Αναγέννησης, με γεωγραφικούς μεσημβρινούς και γεωγραφικούς σύστημα αναφοράς παραλλήλους. Δηλ. με σύστημα αναφοράς Πορτολάνος, ένα μεσαιωνικό είδος χάρτη. Χωρίς σύστημα αναφοράς

5 Η πρακτική Γεωμετρία στην υπηρεσία του κανονιού Εικόνα από εγχειρίδιο της Αναγέννησης. Επισημαίνεται η χρησιμοποίηση του συστήματος αναφοράς συστήματος αναφοράς.

6 Προοπτική Η Αγία Τριάδα, νωπογραφία του Masaccio, γύρω στο 1426

7 Filippo Brunelleschi ( ) Leon Battista Alberti ( ) Δύο από τους πρωτοπόρους της Προοπτικής

8

9 Η εμφάνιση της εκδοτικής βιοτεχνίας κατά την Αναγέννηση Ο συντονισμός των καταμερισμένων δραστηριοτήτων στη βιοτεχνία της τυπογραφίας και των εκδόσεων απαιτούσε μεθόδευση συστηματική μεθόδευση. Και η συναρμογή αυτών των δραστηριοτήτων είχε ως υπόβαθρο σύστημα αναφοράς κάποιο σύστημα αναφοράς [ο κατάλληλος τεχνίτης στην κατάλληλη θέση της παραγωγικής διαδικασίας].

10 Τα αμπάκι στις απαρχές της τυπογραφίας Ο Luca Pacioli ( ) μ’ έναν μαθητή του. Το βιβλίο του: Summa de arithmetica, geometria, proportioni et proportionalita (1494).

11 CARDANO, Girolamo ( )

12 Τα τελευταία αμπάκι τ ου 16 ου αιώνα Nicolo Fontana Tartaglia (1500 – 1557) Η Άλγεβρα (1572) του Rafael Bombelli

13 Η γνωστική αλλαγή στην Αστρονομία Nicolaus Copernicus

14 Μεταρρύθμιση Martin Luther

15 Petrus Ramus, ή Pierre de la Ramée 1515 –1572

16 Η Νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου, 1572

17 VIETE Francois( )

18 GALILEI, Galileo,

19 CLAVIUS Christopher, (1538 – 1612) και η μαθηματική παιδεία των Ιησουϊτών

20 DESCARTES, Rene 1596 – 1650

21 FERMAT, Pierre de,

22 HUYGENS, Christiaan Κυκλοειδής καμπύλη

23 NEWTON Isaac,( )

24 Leibniz,Gottfried Wilhelm von, (1646 – 1716)


Κατέβασμα ppt "Η μετεξέλιξη της μαθηματικής παιδείας στη Δυτική Ευρώπη, την περίοδο της Αναγέννησης του Ν.Καστάνη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google