Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών ΜονόλογοςΔιάλογος Δογματικά, Αξιωματικά Επεξηγηματικά Με ερωτήσεις Με συζήτηση, με προβληματισμό Ν. Καστάνης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών ΜονόλογοςΔιάλογος Δογματικά, Αξιωματικά Επεξηγηματικά Με ερωτήσεις Με συζήτηση, με προβληματισμό Ν. Καστάνης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών ΜονόλογοςΔιάλογος Δογματικά, Αξιωματικά Επεξηγηματικά Με ερωτήσεις Με συζήτηση, με προβληματισμό Ν. Καστάνης

2 Μονόλογος Ο καθηγητής παρουσιάζει το μάθημα χωρίς τη συμμετοχή των μαθητών. Εκθέτει το περιεχόμενο μιας διδακτικής ενότητας μ’ έναν δογματικό τρόπο ή προσπαθώντας να δικαιολογήσει το θέμα που πραγματεύεται. Με τον τρόπο αυτό παρουσιάζεται ως πομπός γνώσεων και ο μαθητής ως παθητικός δέκτης γνώσεων.

3 Διάλογος Στην περίπτωση αυτή γίνεται προσπάθεια να αναδειχθεί το περιεχόμενο του μαθήματος με ερωτήσεις ή προβληματισμό. Ο καθηγητής δίνει ρόλο στους μαθητές. Το μάθημα αναπτύσσεται επαγωγικά, με κάποιες επιμέρους περιπτώσεις και στο τέλος επιχειρείται να γενικευτεί και να συστηματοποιηθεί η αντίστοιχη γνώση και να αναπαρασταθεί με συνθετικό (παραγωγικό) τρόπο.

4

5 Παράδειγμα παρουσίασης τα περί παραλλήλων ευθειών με αξιοποίηση εποπτικών στοιχείων και ιστορικών επισημάνσεων

6

7

8 Πειραματική διδασκαλία

9 Πρόβλημα Ένα τούβλο ζυγίζει ένα κιλό και μισό τούβλο. Πόσο ζυγίζει το τούβλο σε κιλά;


Κατέβασμα ppt "Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών ΜονόλογοςΔιάλογος Δογματικά, Αξιωματικά Επεξηγηματικά Με ερωτήσεις Με συζήτηση, με προβληματισμό Ν. Καστάνης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google