Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

2 ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ

3 ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ 1. Τσιμπουκέλης Ευθύμης 2. Παπαγεωργίου Ιωάννης 3. Πλιούκας Μάριος 4. Πολατίδης Ευάγγελος  Υπάρχουν κυρίαρχοι πολιτισμοί ή θρησκείες που καταστρέφουν τη διαφορετικότητα; ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ 1. Μπαγδάτογλου Μαριέττα 2. Παύλου Αγγελική 3. Περίφανου Δέσποινα 4. Ταρέμη Φανή  Ποιός είμαι; Ποιά η σχέση μου με το «όμοιο» και ποιά με το «διαφορετικό»; ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ 1. Μπάτου Μαρία Ελένη 2. Ναλπαντίδης Χαράλαμπος 3. Πολίτης Δημήτριος 4. Σπυριδωνίδου Αναστασία  Η διαφορετικότητα υπήρξε ως αφορμή για καταστροφές ή πολέμους στην ιστορία; ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ 1. Μεκιάμης Ιάσων 2. Νικολαΐδης Χρήστος 3. Παυλίδης Αναστάσιος 4. Τσαουσίδης Άγγελος  Τι πρέπει να κάνουν τα άτομα που οδηγούνται στο να αλλάξουν κάποια από τα χαρακτηριστικά που τα διαφοροποιούν; ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ 1. Μουστάκης Θεόδωρος 2. Ξυλένιος Χαράλαμπος 3. Παπαδόπουλος Αριστείδης 4. Παπαδόπουλος Δημήτριος 5. Σαρκισιάν Αριστείδης  Πόσα επίπεδα καλύπτει η έννοια της διαφορετικότητας;

4 ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Μοιράστηκαν στα παιδιά «ταλαιπωρημένα» λεμόνια και τους ζητήθηκε να γράψουν μια ιστορία γι’αυτό το «διαφορετικό» λεμόνι.

5 ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ Η Διαφορετικότητα ως αιτία ή αφορμή για πολέμους  Β’ Παγκόσμιος πόλεμος (Xίτλερ-εξόντωση των αλλοεθνών και κυρίως των εβραίων)  Ο Ευρωπαϊκός αποικισμός της αμερικανικής ηπείρου (πολεμικές διαμάχες με τους ιθαγενείς)  Οι Αφροαμερικανοί των ΗΠΑ (ρατσισμός-πόλεμος βορείων και νοτίων).  Πόλεμος μεταξύ Βόρειας και Νότιας Κορέας

6  Σε ερωτηματολόγιο που δόθηκε σε παιδιά της Β’ και Γ΄τάξης γυμνασίου σε ίδιο αριθμό κοριτσιών και αγοριών,η πλειοψηφία απάντησε πως δεν έχουν νιώσει διαφορετικοί για κάτι αρνητικό που έχουν αλλά κυρίως για ένα χάρισμα που διαθέτουν.  Το 80% είπε πως το bullying που έχουν υποστεί-λόγω της διαφορετικότητας-ήταν πείραγμα ή κοροϊδία, το 15% ψυχολογική βία και τέλος ένα 5% είπε περιθωριοποίηση.  Η πλειοψηφία επίσης απάντησε πως δεν άλλαξαν κάτι στον εαυτό τους λογω bullying ή οικειοθελώς, αλλά πιστεύουν πως θα έπρεπε να αλλάξουν κάτι μικρό για να ενσωματώνονται καλύτερα στις παρέες.

7 Σε έρευνα που κάναμε και που μοιράσαμε ερωτηματολόγια σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου, καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα:  Το 90% των παιδιών είπε πως αν βρισκόταν στην θέση ενός παιδιού που θα το κορόϊδευαν θα αισθανόταν λύπη,φόβο,μοναξιά και απελπισία.  Το 80% τωνπαιδιών θεωρούν άδικο και λάθος να υπάρχει ανισότητα.  Το 70% των παιδιών πιστεύει και αισθάνεται χαρά που όλοι μας είμαστε διαφορετικοί.

8 ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ ΜΩΒ ΟΜΑΔΑ Το δέντρο της αυτοπεποίθησης

9 ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  Χρώμα δέρματος  Θρησκεία  Εθνικότητα  Χωρισμός γονιών (οικογενειακή κατάσταση)  Σωματική ιδιαιτερότητα  Φύλο  Διάλεκτος  Εξωτερική εμφάνιση  Χαρισματικά παιδιά  Μαθησιακές δυσκολίες  Επάγγελμα (κοινωνικό status)  Πολιτικών πεποιθήσεων

10 Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ

11 ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΠΟΥΡΗΔΕΣ Η ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΡΜΟΣΤΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΜΟΡΦΙΑ 1° ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ Α’ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑ:ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΒΛΑΧΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ


Κατέβασμα ppt "ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google