Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων Α΄ Μέρος. Ομάδες μαθητών Α΄ τετράμηνο 1)Ομάδα Αποτυχημένη έκτρωση (Μυλωνά Μαρίζα, Μακριδάκη Φέλλια, Μοστράτου Άννα,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων Α΄ Μέρος. Ομάδες μαθητών Α΄ τετράμηνο 1)Ομάδα Αποτυχημένη έκτρωση (Μυλωνά Μαρίζα, Μακριδάκη Φέλλια, Μοστράτου Άννα,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων Α΄ Μέρος

2 Ομάδες μαθητών Α΄ τετράμηνο 1)Ομάδα Αποτυχημένη έκτρωση (Μυλωνά Μαρίζα, Μακριδάκη Φέλλια, Μοστράτου Άννα, Πατακιάς Μάκης) 2)Ομάδα Τετράγωνο Βερμούδων (Κυριαζάνου Μυρτώ, Μαύρη Ελισάβετ, Λουκή Βασιλική, Παντελαίος Κων/νος) 3)Ομάδα Άκυροι (Κρουσταλάκης Θοδωρής, Κυριαζάνου Ήριννα, Μαντόπουλος Βασίλης, Παπαχατζής Δημήτρης, Μπαρμπαρή Εβίτα) 4)Ομάδα Αχτύπητοι 5 (Μαύρη Βασιλική, Κοντού Μαρία, Ντίνι Φώτης, Κρητικού Αναστασία, Παπά Άντζελα) 5)Ομάδα Πυραμίδα (Λέκα Σάμουελ, Λουκή Στεφανία, Παραή Άννα, Μαύρη Ευαγγελία, Παλημάρκου Αθανασία)

3 Ερωτήματα που ερευνήθηκαν και απαντήθηκαν στο Α΄ μέρος της Εργασίας  Τι είναι η σεξουαλικότητα;  Ποια είναι τα συστήματα του ανθρώπινου σώματος που σχετίζονται με την σεξουαλικότητα του ανθρώπου; (αρσενικό-θηλυκό)  Τι είναι το φύλο; Πόσα φύλα υπάρχουν; Ποιες αποκλίσεις από το φυσιολογικό φύλο υπάρχουν;

4  Ποιες είναι οι προφυλάξεις από τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα;  Τι πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι για την εγκυμοσύνη (επιθυμητή ή ανεπιθύμητη);

5 Ποια είναι τα σημαντικότερα Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα;  Γεννητικός Έρπητας  Κολπική μυκητίαση  Σύφιλη  Μαλακό έλκος  Βλεννόρροια  Γεννητικά Κονδυλώματα  Χλαμύδια  AIDS

6 Τι είναι AIDS; Το AIDS είναι ένα από τα σημαντικότερα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και σημαίνει : Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσοποιητικής Ανεπάρκειας Τρόποι μετάδοσης Το AIDS μεταδίδεται:  με την σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη  από τη μητέρα στο παιδί κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή με το θηλασμό ή κατά τον τοκετό  με μολυσμένες σύριγγες κατά την χρήση ναρκωτικών ουσιών  καθώς και μέσω της μετάγγισης μολυσμένου αίματος

7 Ποιες είναι οι πηγές ενημέρωσης των νέων για σεξουαλικά θέματα;  Βιβλία  Περιοδικά  Διαδίκτυο  Τηλεόραση  Παρέες φίλων  Γονείς  Επιστήμονες

8 Οι νέοι απευθύνονται στην παρέα τους για σεξουαλικά θέματα

9 Ερωτηματολόγιο 1) Συζητάτε με την παρέα σας για σεξουαλικά θέματα ; α) Μερικές φορές β) Πάντοτε γ) Πολύ συχνά δ) Καθόλου 2) Γιατί απευθύνεσαι στην παρέα σου; (Για όσους απευθύνονται) α) Επειδή έχει εμπειρία β) Νιώθω πιο άνετα γ) Δυσκολεύομαι να ρωτήσω αλλού δ) Έχω εμπιστοσύνη 3) Πώς αντιδρά η παρέα όταν συζητάτε; α) Άνετα β) Με δυσκολία γ) Χλευαστικά (Κοροϊδευτικά) δ) Με αδιαφορία

10 4) Αν δεν απευθύνεσαι στην παρέα που απευθύνεσαι; α) Στον γονέα β) Αδέρφια ή ξαδέρφια γ) Στους επιστήμονες ( γιατρούς, ψυχολόγους ) δ) Σε κανένα από τα παραπάνω 5) Συζητώντας για τα σεξουαλικά ζητήματα με την παρέα σου πώς νιώθεις; α) Ντροπή β) Άνεση γ) Φόβο δ) Όλα τα παραπάνω 6) Όταν ρωτάς την παρέα σου για αυτό το θέμα: α) Παίρνω όλες τις απαντήσεις β) Ψάχνω για πληροφορίες στο διαδίκτυο γ) Ρωτώ κάποιον άλλον που μπορεί να ξέρει δ) Κανένα από τα παραπάνω

11 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Συνοψίζοντας συμπεραίνουμε ότι οι νέοι συζητούν μερικές φορές με τις παρέες τους για σεξουαλικά θέματα.  Οι νέοι προτιμούν να απευθύνονται στις παρέες τους γιατί νιώθουν άνετα και χαλαρά. Τα άτομα της παρέας δείχνουν ενδιαφέρον αλλά αστειεύονται πολλές φορές με αυτά τα θέματα.  Ακόμα φαίνεται πως οι νέοι, παρόλο που απευθύνονται στην παρέα τους, προβληματίζονται, αφού ούτε και η παρέα γνωρίζει για αυτά τα θέματα. Δεν φαίνεται να τους ενδιαφέρει όμως που δεν είναι έμπειροι, αρκεί που νιώθουν άνεση και εμπιστοσύνη.  Επίσης παρατηρούμε ότι απευθύνονται και σε άλλα άτομα εκτός από την παρέα τους όπως είναι τα αδέλφια-ξαδέλφια.  Τέλος συναντάμε κι ένα μεγάλο ποσοστό νέων που δεν απευθύνεται σε κανένα πρόσωπο.

12 Η γνώμη των ενηλίκων (30 – 80 ετών) για τη σεξουαλικότητα των νέων

13 Ερωτηματολόγιο: 1) Τι είναι σεξουαλικότητα κατά τη γνώμη σας ; α)Η σεξουαλική πράξη. β)Η σχέση με την ερωτική επιθυμία. γ)Οι συμπεριφορές που επιλέγει κάποιος για την ικανοποίηση της ερωτικής επιθυμίας. δ)Τα β) και γ). 2) Πιστεύετε ότι έχετε ενημερωθεί αρκετά για τα σεξουαλικά θέματα ; α)Ναι, αρκετά β)Όχι όσο θα έπρεπε. γ)Λίγο. δ)Καθόλου 3) Πόσο συχνά σας ρωτάνε τα παιδιά ή κάποιος νεότερος ; α)Πολύ συχνά. β)Μερικές φορές. γ)Σπάνια. δ)Καθόλου.

14 4) Μιλάτε άνετα για αυτό το θέμα μαζί τους ; α)Πολύ άνετα. β)Όχι πολύ άνετα. γ)Πολύ δύσκολα. δ)Καθόλου. 5) Από ποια ηλικία άρχισαν τα παιδιά (σας) να σας ρωτάνε για αυτά τα θέματα ; α)α)6 ετών περίπου. β)7-8 ετών περίπου. γ)9-10 ετών περίπου. δ)11-16 ετών περίπου. 6) Ποια ηλικία θεωρείτε κατάλληλη για να αρχίσει κάποιος την ενημέρωση γύρω από το σεξ ; α)Στην ηλικία των 4 ετών περίπου. β) Στην ηλικία των 6 ετών περίπου. γ) Στην ηλικία των 7 ετών περίπου. δ) Στην ηλικία των 8 ετών περίπου.

15 7) Ποια ηλικία θεωρείτε κατάλληλη για την σεξουαλική επαφή; α)16-17 ετών. β)18-19 ετών. γ)19-20 ετών. δ)21ετών. 8) Ποιοι ήταν/είναι οι φόβοι-ανησυχίες για τη σεξουαλική ζωή των νέων; α)Εγκυμοσύνη. β)Σεξουαλικά νοσήματα. γ)Άλλα θέματα δ)Καμία 9) Βοηθάει η κοινωνία στην εξάλειψη προκαταλήψεων για το σεξ ; α)Πολύ. β)Αρκετά. γ)Λίγο. δ)Ελάχιστα. ε)Καθόλου.

16 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε με θέμα τη γνώμη των ενηλίκων (30 – 80 ετών) για τη σεξουαλικότητα των νέων προέκυψαν τα παρακάτω ενδιαφέροντα συμπεράσματα:  Οι γονείς φαίνεται να ρωτώνται συχνά για τα σχετικά θέματα από τα παιδιά τους.  Επιπλέον, οι ενήλικες πιστεύουν ότι η κατάλληλη ηλικία για να αρχίσει κάποιος την ενημέρωση γύρω από το σεξ είναι αυτή μεταξύ των 4 και των 8 ετών. Η πλειονότητα των ενηλίκων συμφωνεί ότι η κατάλληλη ηλικία για την πρώτη σεξουαλική επαφή είναι αυτή των 16 – 17 ετών, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό θεωρεί κατάλληλη αυτή των 18 – 19 ετών.  Τέλος, ο μεγαλύτερος φόβος και η ανησυχία που εκφράζεται από τους ενήλικες για τη σεξουαλική ζωή των νέων σχετίζεται με τα σεξουαλικά νοσήματα και λιγότερο με την ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη ή με άλλα θέματα.

17 Προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ γονέων και παιδιών για σεξουαλικά θέματα που αφορούν τους νέους

18  Ποια είναι η επικοινωνία με τον έφηβο ;  Ποια η συμπεριφορά των γονιών ;  Πως θα ξεπεράσετε τα προβλήματα επικοινωνίας ;

19 «Υπάρχει δυσκολία στις συζητήσεις των νέων για σεξουαλικά θέματα;»

20 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 1)Τι συμπεριφορά έχεις προς το άλλο φύλο; 2)Μιλάς με την μητέρα σου για τέτοια θέματα; 3)Παλαιότερα που συζητούσατε ποια ήταν η αντίδραση των γονιών σου; 4)Υπάρχουν αλλαγές στο σώμα σου που σχετίζονται με κάποια συγκεκριμένα κορίτσια/αγόρια; 5)Με τι σχετίζονται σε ψυχολογικό επίπεδο; 6)Θα μιλούσες στο άλλο φύλο για σεξουαλικά θέματα; 7) Εμπιστεύεσαι να μιλήσεις σε κάποια κοπέλα ή αγόρι; 8)Όταν συζητάς με τους φίλους σου, είσαι ικανοποιημένος με τις απαντήσεις που σου δίνουν; 9) Οι φίλοι ξέρουν καλύτερα; Έχουν εμπειρία; 10)Σε ποιους απευθύνεσαι όταν θέλεις να πληροφορηθείς; 11)Σε έχει απασχολήσει ή απασχολεί η πρώτη σεξουαλική επαφή; Για ποιο λόγο; 13)Έψαξες κάπου για να πάρεις πληροφορίες για αυτή την επαφή; 14)Σε φόβισε ή σε φοβίζει η πρώτη σεξουαλική επαφή;

21 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Η μαθήτρια από την οποία πήρα συνέντευξη, έχει πολύ καλή σχέση με την μητέρα της σε αντίθεση με τα δύο αγόρια που λόγω ντροπής δεν συζητούν ούτε με την μητέρα, ούτε με τον πατέρα τους για σεξουαλικά θέματα. Αυτό συμβαίνει καθώς τα αγόρια έχουν ακόμα πολλούς φόβους σχετικά με τους τρόπους ενημέρωσής αλλά και με το να ζητήσουν βοήθεια από γιατρούς για θέματα που τους απασχολούν.  Τα αγόρια δυσκολεύονται περισσότερο να μιλήσουν για θέματα σεξουαλικού περιεχομένου ίσως επειδή οι αλλαγές που τους συμβαίνουν είναι απότομες και ξαφνικές και δεν νοιώθουν αρκετά έτοιμα να συμμετάσχουν σε τέτοιες συζητήσεις όπως φάνηκε από τις συνεντεύξεις που πήρα.

22  Όλοι οι μαθητές θα έκαναν αλλαγές στο σώμα τους και στην συμπεριφορά τους για να αρέσουν περισσότερο στο άλλο φύλο.  Οι νέοι συνήθως αναφέρονται σε άτομα του αντίθετου φύλου μόνο αν είναι πολύ φιλικό πρόσωπο τους όσον αφορά σεξουαλικά ζητήματα.  Όλοι οι νέοι αισθάνονται αμηχανία για την πρώτη σεξουαλική επαφή καθώς είναι μία πρωτόγνωρη εμπειρία και με πολύ έντονα συναισθήματα.

23 Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων Β΄ Μέρος

24 Ομάδες μαθητών Β΄ τετράμηνο  Ομάδα Το χαρέμι του Θοδωρή (Μπαρμπαρή Εβίτα, Λουκή Βασιλική, Μοστράτου Άννα, Παλημάρκου Αθανασία, Κρουσταλάκης Θοδωρής)  Ομάδα Μπανάνα Chiquita (Κυριαζάνου Μυρτώ, Κυριαζάνου Ήριννα Λουκή Στεφανία, Παπά Άντζελα, Κρητικού Αναστασία)  Ομάδα Paranormal (Μαντόπουλος Βασίλης, Κοντού Μαρία, Ντίνι Φώτης, Λέκα Σάμουελ)  Ομάδα Αποτυχημένη έκτρωση (Μαύρη Βασιλική, Μακριδάκη Φέλλια, Παντελαίος Κων/νος, Μυλωνά Μαρίζα, Παπαχατζής Δημήτρης)  Ομάδα Ονειροπαγίδα (Παραή Άννα, Μαύρη Ευαγγελία, Μαύρη Ελισάβετ, Πατακιάς Μάκης)

25 Ερωτήματα που ερευνήθηκαν και απαντήθηκαν στο Β΄ μέρος της Εργασίας  Πως συμβάλει το σχολείο στην ενημέρωση των νέων για τα σεξουαλικά θέματα;  Ποιες είναι οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την σεξουαλική ενημέρωση που παρέχεται από το σχολείο;

26 Κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν οι νέοι σήμερα και σχετίζονται με την σεξουαλικη τους ζωή

27  Τι είναι και ποιες είναι οι σεξουαλικές διαστροφές ; ( ομοφυλοφιλία, παραφιλία, ηδονοβλεψία κ. α.)  Τι είναι το Τράφικιγκ ; ( σεξουαλική εκμετάλλευση νέων αν θ ρώπων με σκοπό το κέρδος )

28  Τι είναι η σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών; Πως γίνεται;  Πως γίνεται αποπλάνηση ανηλίκων μέσω διαδικτύου;  Τι είναι η σεξουαλική παρενόχληση; Με ποιους τρόπους γίνεται; Ποιες οι επιπτώσεις της στους νέους;  Πως χρησιμοποιείται το Διαδίκτυο με σκοπό την σεξουαλική παρενόχληση;  Ποια μέτρα πρέπει να λαμβάνουν οι νέοι και οι γονείς;

29  Τι γνωρίζουν οι νέοι για το Σεξ;  Τι πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι για την πρώτη σεξουαλική επαφή;  Υπάρχει φιλία ανάμεσα σε αγόρια και κορίτσια;  Η συμπεριφορά των νέων αποκαλύπτει την σεξουαλικότητά τους;  Η σεξουαλικότητα των νέων αποκαλύπτεται με την εμφάνισή τους; Απόψεις, ανησυχίες, προβληματισμοί των νέων για την σεξουαλική τους ζωή

30 Θέμα: Τι γνωρίζουν οι νέοι για το σεξ και με τι σχετίζεται η σεξουαλικότητα;

31 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Τι σημαίνει για σας η έννοια «σεξ» όταν την ακούτε; α)Ερωτική σχέση. β)Επιθυμία για σεξουαλική πράξη. γ)Αναπαραγωγή. δ)Σεξουαλική πράξη και τεχνικές για αυτήν. Με ποια από τις παρακάτω έννοιες ταυτίζεται η «σεξουαλικότητα» κατά τη γνώμη σας; α)Ψυχολογικοί και πολιτιστικοί παράγοντες ανθρώπινης σεξουαλικής συμπεριφοράς. β)Ψυχολογικοί παράγοντες ανθρώπινης σεξουαλικής συμπεριφοράς. γ)Βιολογικοί παράγοντες ανθρώπινης σεξουαλικής συμπεριφοράς. δ)Βιολογικοί μηχανισμοί παραγωγής σπέρματος και ωαρίων. Με ποιο από τα παρακάτω συστήματα πιστεύετε ότι σχετίζεται η σεξουαλική επαφή; α)Το αναπαραγωγικό σύστημα. β)Το σύστημα των αισθητηρίων οργάνων (αισθήσεις, αφής, όρασης, ακοής κ.α). γ)Ενδοκρινικό σύστημα (σύστημα ορμονών). δ)Με όλα τα παραπάνω. Η σεξουαλική επαφή πιστεύετε ότι είναι: α)Λειτουργία αποκλειστικά για την αναπαραγωγή. β)Λειτουργία που γίνεται για ψυχαγωγικούς λόγους. γ)Λειτουργία που προκαλεί συναισθηματική εκτόνωση. δ)Όλα τα παραπάνω.

32 Σε ποια ηλικία άρχισαν να σας απασχολούν σεξουαλικά θέματα ; α)Ηλικία 8-10 ετών. β)Ηλικία ετών. γ)Ηλικία ετών. δ)Ηλικία 16 ετών και πάνω. Σε ποιον απευθύνεστε αν σας απασχολεί κάποιο σεξουαλικό θέμα; α)Στους γονείς (μητέρα η πατέρα). β)Στον/Στους φίλο/φίλους σας. γ)Σε έναν ειδικό (Γυναικολόγο, Ανδρολόγο). δ)Σε κανέναν. Ποιος, από τους παρακάτω πιστεύετε ότι είναι ο πιο κατάλληλος για την σωστή ενημέρωση των νέων για το σεξ ; α)Μητέρα ή Πατέρας. β)Φίλος/Φίλη. γ)Καθηγητής Βιολογίας,καθηγητής Φυσικής Αγωγής δ)Γιατρός(Γυναικολόγος-Ανδρολόγος).

33 Σας προβλημάτιζε ή προβληματίζει η πρώτη σεξουαλική επαφή; α)Ναι πολύ. β)Μερικές φορές. γ)Σπάνια. δ)Καθόλου. Ποιο από τα παρακάτω είναι σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα; α)Γονόρροια ή Βλεννόρροια. β)AIDS. γ)Χλαμύδια. δ)Όλα τα παραπάνω. Ποιος από τους παρακάτω τρόπους είναι τρόπος προφύλαξης από νοσήματα κατά την σεξουαλική επαφή; α)Προφυλακτικό αντρικό/γυναικείο. β)Αντιληπτικό χάπι. γ)Σπερματοκτόνο. δ)Διακοπτόμενη συνουσία.

34 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Από τη σχετική έρευνα για το τι γνωρίζουν οι νέοι για το σεξ και με το τι συσχετίζουν την σεξουαλικότητα, προκύπτει ότι για τους νέους το σεξ σχετίζεται με την σεξουαλική πράξη και τις τεχνικές της, την ερωτική σχέση, όπως και με την επιθυμία για σεξουαλική πράξη.  Η σεξουαλικότητα ταυτίζεται με την έννοια των ψυχολογικών και βιολογικών παραγόντων της ανθρώπινης σεξουαλικής συμπεριφοράς.  Η σεξουαλική επαφή είναι λειτουργία που εξυπηρετεί την αναπαραγωγή, την ψυχαγωγία αλλά ταυτόχρονα προκαλεί και συναισθηματική εκτόνωση.

35  Για τους περισσότερους η ηλικία που άρχισαν να τους απασχολούν σεξουαλικά θέματα είναι το 13ο – 16ο έτος και τα πρόσωπα στα οποία απευθύνονται όταν τους απασχολούν σχετικά θέματα, φαίνεται να είναι οι φίλοι και οι γονείς κυρίως. Αξιοσημείωτο είναι και το μεγάλο ποσοστό των νέων που δεν απευθύνονται σε κανέναν.  Η πρώτη σεξουαλική επαφή προβλημάτιζε ή προβληματίζει αρκετά τους νέους. Οι νέοι θεωρούν ως μεταδιδόμενο σεξουαλικώς νόσημα κυρίως το AIDS ενώ φαίνεται να αγνοούν άλλα πολύ επικίνδυνα νοσήματα.

36 H συμπεριφορά των νέων αγοριών αποκαλύπτει την σεξουαλικότητά τους;

37 Ερωτηματολόγιο 1) Πώς αισθάνεσαι όταν βλέπεις μια ωραία κοπέλα στο δρόμο; α. ενθουσιασμό β. άγχος γ. ντροπή δ. τίποτα από τα παραπάνω 2) Ποια είναι η πρώτη κίνηση που θα κάνεις για να εντυπωσιάσεις μια κοπέλα που σου αρέσει; α. θα έβρισκα ένα θέμα συζήτησης που να της αρέσει για να την πλησιάσω β. θα ζητούσα βοήθεια από μία φίλη της γ. θα της αποσπούσα την προσοχή φορώντας ρούχα που να αποκαλύπτουν την σεξουαλικότητα μου δ. θα προσπαθούσα να βρεθώ σε χώρους που συχνάζει 3) Πώς συμπεριφέρεσαι στο άλλο φύλο; α. με ευγένεια β. με καλοσύνη γ. με αυθάδεια δ. όπως συμπεριφέρομαι σε άλλα αγόρια

38 4) Πώς αισθάνεσαι όταν έχεις σχέση με ένα κορίτσι; α. νιώθω όμορφα επειδή αρέσω σε ένα κορίτσι β. νιώθω ασφάλεια γιατί μπορεί να με βοηθήσει σε δύσκολες καταστάσεις γ. επιβεβαίωση του αντρισμού μου και της προσωπικότητάς μου δ. είμαι διαρκώς σε κατάσταση φόβου μην την χάσω 5) Όταν ένα κορίτσι που σου αρέσει απορρίψει την πρότασή σου να δημιουργήσετε σχέση πως νιώθεις; α. νιώθω απογοήτευση, απόρριψη β. θα νιώσω ότι είμαι άσχημος γ. θα αδιαφορήσω, θα βρω άλλο κορίτσι δ. θα θυμώσω και δεν θα ξαναμιλήσω σε κανένα κορίτσι

39 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου δείχνουν ότι αρέσει στα αγόρια (62%)να βλέπουν ωραίες κοπέλες στο δρόμο και οι περισσότεροι προσπαθούν να τις πλησιάσουν βρίσκοντας ένα θέμα συζήτησης που τους αρέσει ή πηγαίνοντας στα μέρη που συχνάζουν.  Τα αγόρια (77%) φέρονται με ευγενικούς τρόπους στις κοπέλες ενώ ελάχιστοι είναι αυτοί που συμπεριφέρονται με αυθάδεια (3%) ή όπως σε άλλα αγόρια (10%). Υπάρχει και ένα (10%) που δεν εφαρμόζουν κανένα από τους παραπάνω τρόπους.  Επιπλέον όταν βρίσκονται σε μια σχέση πολλά από τα αγόρια (52%) νιώθουν ασφάλεια και κάποια άλλα (30%) όμορφα επειδή αρέσουν σε ένα κορίτσι. Λίγα είναι τα αγόρια που νιώθουν φόβο καθώς σκέφτονται ότι μπορεί να χάσουν την κοπέλα τους.  Ένα μεγάλο ποσοστό των αγοριών (57%) θα στεναχωρηθούν όταν τους απορρίψει μια κοπέλα αλλά τα υπόλοιπα αγόρια(43%) θα αδιαφορήσουν.

40 Η συμπεριφορά των νέων κοριτσιών αποκαλύπτει την σεξουαλικότητα τους;

41 Ερωτηματολόγιο 1) Πως αισθάνεσαι όταν βλέπεις ένα ωραίο αγόρι στο δρόμο; α) ενθουσιασμό β) άγχος γ) ντροπή δ) τίποτα από τα παραπάνω 2) Βλέποντας ένα ωραίο αγόρι τι θα έκανες για να το προσελκύσεις; α) θα έβρισκα ένα θέμα συζήτησης που να του αρέσει για να τον πλησιάσω β) θα ζητούσα βοήθεια από κάποιον φίλο του γ) θα του αποσπούσα την προσοχή φορώντας ρούχα που να αποκαλύπτουν την σεξουαλικότητα μου δ) θα προσπαθούσα να βρεθούμε σε χώρους που συχνάζει 3) Πως συμπεριφέρεσαι σε ένα αγόρι που σου αρέσει; α) με ευγένεια β) με καλοσύνη γ) με αυθάδεια δ) συμπεριφέρομαι όπως συμπεριφέρομαι σε άλλα αγόρια

42 4) Πως αισθάνεσαι όταν έχεις σχέση με ένα αγόρι; α) νιώθω όμορφα επειδή αρέσω σε κάποιο αγόρι β) νιώθω ασφάλεια γιατί μπορεί να με βοηθήσει σε δύσκολες καταστάσεις γ) επιβεβαίωση της θηλυκότητας μου και της προσωπικότητας μου δ) είμαι διαρκώς σε κατάσταση φόβου να μην το χάσω 5) Όταν ένα αγόρι που σου αρέσει απορρίψει την πρόταση σου να δημιουργήσετε σχέση τι νιώθεις; α) θα νιώσω θλίψη, απογοήτευση, απόρριψη β) θα νιώσω ότι είμαι άσχημη γ) θα αδιαφορήσω, θα ψάξω να βρω άλλο αγόρι δ) θα θυμώσω και δεν θα ξαναμιλήσω σε κανένα αγόρι

43 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Τα μισά από τα κορίτσια που ρωτήθηκαν αισθάνονται ενθουσιασμό όταν αντικρίζουν ένα ωραίο αγόρι, ενώ τα αλλά μισά δεν έχουν κανένα συναίσθημα, είναι αδιάφορα και ούτε ενθουσιάζονται, ούτε αγχώνονται, ούτε ντρέπονται.  Τα περισσότερα κορίτσια προσπαθούν να βρίσκονται σε χώρους που συχνάζει ένα αγόρι και να του συμπεριφέρονται με καλοσύνη για να το πλησιάσουν και να το γνωρίσουν.  Τα κορίτσια όταν έχουν σχέση με ένα αγόρι αισθάνονται ασφάλεια, καθώς μπορούν να βασίζονται πάνω του σε δύσκολες καταστάσεις.  Τέλος, τα μισά από τα κορίτσια που ρωτήθηκαν θα απογοητευτούν και θα νιώσουν θλίψη αν τα απορρίψει το αγόρι που τους αρέσει ενώ τα άλλα μισά θα αδιαφορήσουν.

44 Tο ντύσιμο των νέων κοριτσιών αποκαλύπτει την σεξουαλικότητα τους;

45 Ερωτηματολόγιο 1) Φοράς προκλητικά ρούχα (που να αποκαλύπτουν μέρη του σώματός σου); α. ναι τις περισσότερες φορές β. μερικές φορές γ. σπάνια δ. καθόλου 2) Πιστεύεις ότι τα ρούχα σου αναδεικνύουν: α. το σώμα σου; β. την προσωπικότητά σου; γ. το στυλ σου; δ. τίποτα από τα παραπάνω,γιατί ακολουθώ την μόδα 3) Τι ρούχα φοράς σε ένα πάρτυ για να προσελκύσεις ένα αγόρι που σου αρέσει; α. ρούχα που αποκαλύπτουν μέρη του σώματός σου β. ρούχα που ταιριάζουν στο σωματότυπό σου γ. ρούχα τα οποία φανερώνουν την προσωπικότητα σου δ. τα καθημερινά ρούχα περισσότερο

46 5) Ποιο από τα δύο αγόρια αναδεικνύει περισσότερο την σεξουαλικότητά του, με τα ρούχα που φοράει; Α) Β) 4) Ποια από τις δύο κοπέλες αναδεικνύει περισσότερο την σεξουαλικότητά της, με τα ρούχα που φοράει; Α) Β)

47 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Τα περισσότερα κορίτσια φοράνε σπάνια ή μερικές φορές ρούχα τα οποία αποκαλύπτουν μέρη του σώματός τους.  Πιστεύουν ότι τα ρούχα τους αναδεικνύουν σε μεγαλύτερο βαθμό το στυλ τους και σε ένα πάρτυ προτιμούν να φοράνε ρούχα που ταιριάζουν στο σωματότυπό τους.  Τα αποτελέσματα στην ερώτηση με τις εικόνες των κοριτσιών έδειξαν ότι οι κοπέλες αναδεικνύουν την σεξουαλικότητά τους με ό,τι ρούχα και αν φοράνε.  Τέλος, στην ερώτηση με τι εικόνες των αγοριών η διαφορά ήταν ελάχιστη καθώς τα κορίτσια πιστεύουν ότι και τα αγόρια αναδεικνύουν την σεξουαλικότητά τους με ότι ρούχα φορέσουν.

48 Φανερώνει η εμφάνιση την σεξουαλική συμπεριφορά των νέων αγοριών ;

49 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 1) Στην καθημερινότητά σου φοράς ρούχα που: α ) φανερώνουν την προσωπικότητά σου β) αναδεικνύουν το σώμα σου γ) τα φορούν και οι άλλοι δ) είναι στη μόδα 2) Όταν θέλεις να γοητεύσεις ένα ωραίο κορίτσι συνήθως φοράς: α) ακριβά ρούχα β) ρούχα που ταιριάζουν στο σώμα σου και το αναδεικνύουν γ) ρούχα που φανερώνουν την προσωπικότητά σου ( t-shirts από μπάντες, με ένα μήνυμα, πολύ ιδιαίτερα κλπ) δ) τα καθημερινά ρούχα 3) Για να προσελκύσεις ένα κορίτσι πιστεύεις πως το ντύσιμο είναι σημαντικότερο από τα ψυχικά ή εξωτερικά χαρακτηριστικά που διαθέτεις, α) ναι β) τις περισσότερες φορές γ) όχι ιδιαίτερα δ) καθόλου

50 4) Ποιά από τις δύο κοπέλες θεωρείς ότι φορά ρούχα που αναδεικνύουν περισσότερο τη σεξουαλικότητά της; α) β) 5) Ποιόν από τους δύο νεαρούς παρακάτω θεωρείς ότι εκφράζει καλύτερα με το ντύσιμό του τη σεξουαλικότητά του; α) β)

51 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παραπάνω έρευνας τα νεαρά αγόρια, ενώ φαίνεται να προτιμούν στην καθημερινότητά τους ρούχα που ταιριάζουν στην προσωπικότητά τους, όταν θέλουν να γοητεύσουν ένα κορίτσι προτιμούν να φορούν ρούχα που ταιριάζουν στο σώμα τους και το αναδεικνύουν.  Επιπλέον, αν και στην πλειονότητά τους υποστηρίζουν ότι το ντύσιμο δεν είναι πιο σημαντικό από τα ψυχικά ή εξωτερικά χαρίσματα που διαθέτουν, ώστε να προσελκύσουν ένα κορίτσι, συνδέουν την ανάδειξη της σεξουαλικότητας, τόσο των κοριτσιών όσο και των αγοριών, με το ανάλογο ντύσιμο.

52 Ευχαριστίες Ευχαριστούμε τους μαθητές της Β’ και Γ’ Λυκείου Παροικίας για την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, τους μαθητές Κρώνη Νικόλαο, Χερουβείμ Μιχάλη και Σκιαδά Μαριάννα για τις συνεντεύξεις, την Κα. Σταθοπούλου για την βοήθειά της στους υπολογιστές καθώς και όλους εσάς που μας παρακολουθήσατε!


Κατέβασμα ppt "Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων Α΄ Μέρος. Ομάδες μαθητών Α΄ τετράμηνο 1)Ομάδα Αποτυχημένη έκτρωση (Μυλωνά Μαρίζα, Μακριδάκη Φέλλια, Μοστράτου Άννα,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google