Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «SAINT GEORGE HOTEL» ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑΣ ΠΑΠΑΔΑΝΗ ΜΑΡΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «SAINT GEORGE HOTEL» ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑΣ ΠΑΠΑΔΑΝΗ ΜΑΡΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «SAINT GEORGE HOTEL» ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑΣ ΠΑΠΑΔΑΝΗ ΜΑΡΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ

2 Ο τουρισμός ορίζεται ως τουριστικό προϊόν όπου η μετακίνηση ατόμων αντιπροσωπεύει το καταναλωτικό μέρος και την οικονομική έννοια ζήτηση, ενώ η υποδοχή και εξυπηρέτηση των μετακινούμενων αντιπροσωπεύει το παραγωγικό μέρος ταυτίζεται με την έννοια προσφορά. Λ.

3  Εποχικότητα (χρονική διάρκεια)  Ημεδαπή, αλλοδαπή (τοπικός-εξωτερικός)  Μέσος χρόνος παραμονής (5-10 ημέρες)  Κατανομή διανυκτερεύσεων (καταλύματα)  Προτιμήσεις των τουριστών (hotel, camping)

4  Παράγοντες επηρεασμού της συμπεριφοράς των τουριστών  Μέγεθος πληθυσμού  Κατανομή εισοδήματος  Κόστος ταξιδιού ή τουριστικού πακέτου  Εναλλακτικές επιλογές  Τουριστικά κίνητρα της περιοχής όπου προσφέρονται οι τουριστικές υπηρεσίες

5  Η τιμή του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος  Οι στόχοι των τουριστικών επιχειρήσεων  Η τουριστική υποδομή  Οι τιμές λοιπών αγαθών  Οι ανταγωνιστές  Οι αντάρτες της αγοράς  Οι αστάθμητοι παράγοντες

6  Από άποψη γεωγραφικού περιβάλλοντος  Από άποψη μεγέθους τουριστικού πλήθους  Από άποψη εποχής  Από άποψη συχνότητας τουριστικού ρεύματος  Από άποψη χρήσης μεταφορικών μέσων  Από άποψη αποστολής ή επιδιωκόμενου σκοπού  Από άποψη οικονομικών δυνατοτήτων των περιηγητών

7  Η αυτοδιαχείριση  Η ενοικίαση  Το συμβόλαιο διοίκησης  Η χρονομίσθωση  Η δικαιόχρηση

8  Ανίχνευση των αναγκών της υποψήφιας πελατείας  Διοίκηση προσωπικού το οποίο είναι απαραίτητο για την λειτουργία του ξενοδοχείου  Έλεγχος της πάγιας περιουσίας και των κυκλοφορούντων αναλωσίμων και χρημάτων  Διαμόρφωση κατάλληλου προϊόντος

9 Απαραίτητα στοιχεία σε μια σωστή οργάνωση είναι:  Το έμψυχο υλικό  Το άψυχο υλικό και  Ο σωστός σχεδιασμός αυτών

10  Υπνοδωμάτια  Εστιατόριο  Μπαρ  Τηλεφωνείο  Λοιπά τμήματα (γκαράζ, καταστήματα κ.τ.λ.)

11 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΨΗ  Επιχειρηματική πολιτική  Λογιστική παρακολούθηση  Στατιστική έρευνα  Πολιτική marketing  Οργάνωση διαχείρισης  Ανάλογα με το φορέα σε ιδιωτικές, δημόσιες ή και μικτές  Ανάλογα με το μέγεθος σε μεγάλες, μεσαίες ή μικρές

12 Είναι το σύνολο των ενεργειών που στοχεύουν στην μεγιστοποίηση του οικονομικού κέρδους μιας τουριστικής επιχείρησης. Ανάλυση με τη γνωστή μέθοδο των 4Π (p):  Προϊόν (product)  Διανομή, τοποθεσία (place)  Προώθηση (promotion)  Τιμολόγηση (pricing)

13 Διεύθυνση: ΝΕΟΣ ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ Τηλέφωνο: Ονόματα ιδιοκτητών: ΣΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΣΚΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ

14 SAINT GEORGE HOTEL

15  Τοποθεσία: βρίσκεται σε απόσταση 7 χλμ από την κωμόπολη του Ν. Μαρμαρά και μόλις 50 μ. από τη θάλασσα  Διάρκεια λειτουργίας: από μήνα Απρίλιο έως μήνα Οκτώβριο  Προσωπικό: 7 εποχιακοί υπάλληλοι και 1 μόνιμος

16  Υπνοδωμάτια: διαθέτει 18 δίκλινα δωμάτια και 2 δίχωρα δωμάτια με δυνατότητα φιλοξενίας 1-6 ατόμων  Διασκέδαση: υπάρχει καφετέρια που λειτουργεί και ως μπαρ και παιδική χαρά για τους μικρούς μας φίλους  Στάθμευση: διαθέτει παρκινγκ 30 θέσεων και 10 θέσεις για άτομα με ειδικές ικανότητες

17  Παραλία: διαθέτει οργανωμένη παραλία με δυνατότητα θαλάσσιων σπορ  Σκάφη: υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης από τη θάλασσα με σκάφος και δυνατότητα ελλιμενισμού  Περιβάλλον: συνδυάζει απόλυτα τη φύση με την θάλασσα και προσφέρει καθαρό αέρα και ηρεμία

18

19 ΕΙΔΟΣ ΔΑΠΑΝΗΣΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ Κτιριακά-Εξοπλισμός Διαμόρφωση χώρων Έξοδα ίδρυσης ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ

20 ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣΠΟΣΟΠΟΣΟΣΤΟ % Ίδια Συμμετοχή (Ίδια Κεφάλαια) Μετρητά ,25 Ξένα Κεφάλαια Δάνεια ,75 Επιχορήγηση από πρόγραμμα00 ΣΥΝΟΛΟ: ,00 ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

21 ΘΕΣΗΑΤΟΜΑΜΙΣΘΟΣ €ΣΥΝΟΛΟ (x 6 μήνες) Λογιστής Υπάλληλοι Υποδοχής Γυναίκες κουζίνας Καμαριέρες Σερβιτόροι ΣΥΝΟΛΟ: ΕΞΟΔΑ

22 ΕΝΟΙΚΙΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΠΛΗΡΟ- ΤΗΤΑ % ΤΙΜΗ €ΗΜΕΡΕΣΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ € Δίκλινα Τετράκλινα ΣΥΝΟΛΟ: ΕΣΟΔΑ – ΕΞΟΔΑ (Κόστος πωληθέντων) ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣ Η ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ ΑΤΟΜΑΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΗΜΕΡΕΣΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ € Καφετέρια60 (65%) ΣΥΝΟΛΟ: (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

23 ΕΝΟΙΚΙΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ € ΚΟΣΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΝΤΩΝ % ΣΥΝΟΛΟ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ € Δίκλινα Τετράκλινα ΣΥΝΟΛΟ: Καφετέρια ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

24 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ1 Ο ΕΤΟΣ2 Ο ΕΤΟΣ3 Ο ΕΤΟΣ 1. Δαπάνες προσωπικού Κόστος πωληθέντων Γενικά έξοδα Παροχές τρίτων (ΟΤΕ,ΔΕΗ, κτλ) Δαπάνες συντήρησης Έντυπα και γραφική ύλη Υλικά καθαριότητας - ιματισμού Διάφορα άλλα έξοδα Διάφορα αναλώσιμα Δαπάνες διαφήμισης - προβολής ΣΥΝΟΛΟ: ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

25 1 Ο ΕΤΟΣ2 Ο ΕΤΟΣ3 Ο ΕΤΟΣ ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟ ΤΟΚΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝ Μείον Τόκοι Δανείων ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟ ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝ Μείον Αποσβέσεις ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ Μείον φόρος εισοδήματος (20%) ΣΥΝΟΛΟ: ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ

26 ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ:  Η επιχειρηματική ομάδα (η Παπαδάνη Μαρία είναι πτυχιούχος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης)  Η φήμη της περιοχής εγκατάστασης (παραθαλάσσιο θέρετρο στο Ν. Μαρμαρά)  Η συνεργασία με ειδικούς του κλάδου  Η πληρότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών  Η συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για κοινές υπηρεσίες ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ:  Το υψηλό κόστος επένδυσης  Η μικρή επιχειρηματική εμπειρία των ιδιοκτητών σε αυτόν τον κλάδο  Αργές πρώτες εισροές  Απόσταση 7 χλμ μετά την κωμόπολη του Ν. Μαρμαρά

27 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ:  Η αυξανόμενη οικολογική συνείδηση και η θέληση του κόσμου για απόκτηση οικολογικών εμπειριών  Διαρκής ζήτηση του καταναλωτικού κοινού για επιπλέον παροχές και υπηρεσίες ΑΠΕΙΛΕΣ:  Ενδεχόμενη οικολογική καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος  Η πρόσφατη οικονομική κρίση και η διαφαινόμενη διάρκεια αυτής  Η συνεχή δημιουργία νέων παρόμοιων μονάδων αλλά και προορισμών

28

29 Οι τουριστικές επενδύσεις είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο και η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για τη χώρα μας. Ο κλάδος συνεχώς αυξάνεται γιατί οι συνθήκες είναι ευνοϊκές και ιδιαίτερα στον τόπο μου, στην όμορφη Χαλκιδική. Γι’ αυτό τον λόγο προτίμησα να ψάξω και να δουλέψω πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να φτιάξω με την βοήθεια των καθηγητών μου κύριο Κωνσταντινούδη και κύριο Τσούκα αυτό το επιχειρηματικό σχέδιο.

30 Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα χρήσιμο έως απαραίτητο εργαλείο τον οποίο ορίζει την επιχείρηση, προσδιορίζει τους στόχους της και την καθοδηγεί στην αποτελεσματική επίτευξη τους. Η οικονομική ανάλυση και τα αποτελέσματά του, δείχνουν, πως η επιχειρηματική ιδέα για το ξενοδοχείο Saint George εάν εφαρμοστεί, θα είναι επιτυχημένη και κερδοφόρα.

31 Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας και σας περιμένουμε να σας φιλοξενήσουμε στο ξενοδοχείο μας στο Νέο Μαρμαρά.


Κατέβασμα ppt "ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «SAINT GEORGE HOTEL» ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑΣ ΠΑΠΑΔΑΝΗ ΜΑΡΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google