Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Επαρχιακές.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Επαρχιακές."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Επαρχιακές Ενημερωτικές Συναντήσεις Διευθυντών Σεπτέμβρης 2014

2 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ 1.Βασικές παράμετροι του Αναθεωρημένου Προγράμματος Σπουδών 2.Νέο διδακτικό υλικό 3.Ωρολόγιο Πρόγραμμα 4.Αίθουσες διδασκαλίας 5.Υλικά Φυσικών Επιστημών

3 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΟΥ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Ποιες αλλαγές υπάρχουν στο Αναθεωρημένο Πρόγραμμα Σπουδών των Φυσικών Επιστημών σε σχέση με το προηγούμενο (φιλοσοφία, περιεχόμενο, μεθοδολογία); Σε ποια σημεία πρέπει να επικεντρωθεί ο/η διευθυντής/τρια, κατά την εφαρμογή του ;

4 ΣΥΓΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Αναθεωρημένο Πρόγραμμα Σπουδών Προηγούμενο Πρόγραμμα Σπουδών Προαγωγή της ενεργητικής και συνεργατικής μάθησης Καλλιέργεια επιστημονικών δεξιοτήτων και στάσεων επιστημονικών δεξιοτήτων και στάσεων Υλοποίηση διερευνητικού διδακτικού μοντέλου Αξιοποίηση απλών υλικών καθημερινής χρήσης Αξιοποίηση του κόσμου της καθημερινής ζωής ως μέσου και αντικειμένου μάθησηςκόσμου της καθημερινής ζωής ως μέσου και αντικειμένου Καλλιέργεια επιστημονικών δεξιοτήτων και στάσεων προς την κατεύθυνση των ικανοτήτων -κλειδιών και της δημοκρατικής πολιτότητας ικανοτήτων -κλειδιών και της δημοκρατικής πολιτότητας Εστίαση σε βασικές γνώσεις εννοιών που συνδέονται με την καθημερινή ζωή χωρίς αξιωματική εισαγωγή ή επεξεργασίαβασικές γνώσεις εννοιών την καθημερινή ζωή Έμφαση στην προβληματοκεντρική μάθησηπροβληματοκεντρική μάθηση Αναθεώρηση των τεχνικών και αντικειμένων αξιολόγησηςτεχνικών και αντικειμένων

5 ΣΗΜΕΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (Α) Το πλαίσιο αναφοράς περιεχομένου

6 ΣΗΜΕΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ (Β) Το διδακτικό μοντέλο

7 2. ΝΕΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (Α) Σχεδιασμός ενότητας (σε ηλεκτρονική μορφή) Φύλλα εργασίας (σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή) Υποστηρικτικό υλικό (σε ηλεκτρονική μορφή) Δοκίμιο αξιολόγησης (σε ηλεκτρονική μορφή) Βιβλίο (οδηγός) εκπαιδευτικού Βιβλιάριο(α) φύλλων εργασίας Φύλλα αξιολόγησης

8 2. ΝΕΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (Β)

9 3. «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» ΣΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Εισαγωγή στις τάξεις Α΄ έως Δ΄ ενός νέου γνωστικού αντικειμένου με τίτλο «Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία», το οποίο θα περιλαμβάνει την Επιστήμη [Φυσικές Επιστήμες] και το Σχεδιασμό και Τεχνολογία. Στο μάθημα αυτό θα ακολουθείται το νέο Πρόγραμμα Σπουδών των Φυσικών Επιστημών και, εμβόλιμα, θα μπαίνει ο Σχεδιασμός και Τεχνολογία με κατασκευές που θα αξιοποιούνται στην Επιστήμη, (Φυσικές Επιστήμες) αλλά θα εξυπηρετούν και στόχους του συγκεκριμένου μαθήματος (Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, 2011). Τάξη Γνωστικό αντικείμενο ΑΒΓΔΕΣΤ Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία2* -- Φυσικές Επιστήμες ----2* *Συνεχόμενες περίοδοι

10 4. ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών

11 5. ΥΛΙΚΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Μη εξειδικευμένα (Κατηγορίας «1», Κατηγορίας «2»)Κατηγορίας «1»Κατηγορίας «2») Εξειδικευμένα (Κατηγορίας «3»)Κατηγορίας «3»

12 ΚιβώτιαΕνοτήτων για μη εξειδικευμένα για μη εξειδικευμέναυλικά → Εξειδικευμέναυλικά → Ηλεκτρισμό ς Θερμότητα Δυνάμεις Μαγνητισμό ς Ηλεκτρισμό ς Ύλη

13 Καλή Χρονιά!!!


Κατέβασμα ppt "ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΚΑΙ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Επαρχιακές."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google