Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013 Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια Νavarino Dunes Ρωμανός Μεσσηνίας 1 Δημήτρης Πετρόπουλος -

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013 Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια Νavarino Dunes Ρωμανός Μεσσηνίας 1 Δημήτρης Πετρόπουλος -"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013 Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια Νavarino Dunes Ρωμανός Μεσσηνίας 1 Δημήτρης Πετρόπουλος - Γραμματέας ΟΕΥ

2 Κύρια χαρακτηριστικά Γερμανικής οικονομίας πληθυσμός 81 εκατ. κάτοικοι € κατά κεφαλή ΑΕΠ € κατά κεφαλή ΑΕΠ Αύξηση ΑΕΠ Αύξηση ΑΕΠ 0,7% ,5% ,1 δις € εμπoρικό πλέονασμα 186,1 δις € εμπoρικό πλέονασμα 165,3 δις € πλεόνασμα ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών 165,3 δις € πλεόνασμα ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών 2

3 Ελληνικές εξαγωγές στην Γερμανία εκατ. € 3

4 Διμερές εμπόριο, εκατ. € 4

5 Ανάλυση SWOT γερμανικής αγοράς τροφίμων (Γραφείο ΟΕΥ Ντύσσελντορφ) ΠλεονεκτήματαπληθυσμόςεισόδημαεισαγωγέςΑδυναμίες δομή λιανεμπορίου τιμή Ευκαιρίες διατροφικές συνήθειες Απειλέςδημογραφία

6 Κύρια χαρακτηριστικά γερμανού καταναλωτή Kαταναλωτές Kαταναλωτές υψηλής αγοραστικής δύναμης αυξημένης καταναλωτικής συνείδησης Υψηλός βαθμός ευαισθητοποίησης σε περιβαλλοντικά θέματα, κάτι που αντικατοπτρίζεται στην καθημερινότητα και στις καταναλωτικές επιλογές Υψηλός βαθμός ευαισθητοποίησης σε περιβαλλοντικά θέματα, κάτι που αντικατοπτρίζεται στην καθημερινότητα και στις καταναλωτικές επιλογές 6

7 7

8 Ειδικότερα ως προς τα τρόφιμα Κατεύθυνση προς υγιεινότερα πρότυπα διατροφής Κατεύθυνση προς υγιεινότερα πρότυπα διατροφής Eπέκταση αγοράς βιολογικών προιόντων Eπέκταση αγοράς βιολογικών προιόντων Σήμανση και πιστοποίηση προϊόντων Σήμανση και πιστοποίηση προϊόντων Πρακτική συσκευασία/μικρές ποσότητες Πρακτική συσκευασία/μικρές ποσότητες Ιδιαίτερες καταναλωτικές επιθυμίες, παράδειγμα μεταλλικό νερό με γεύση φρούτων Ιδιαίτερες καταναλωτικές επιθυμίες, παράδειγμα μεταλλικό νερό με γεύση φρούτων 8

9 Σήμανση – πιστοποίηση

10 Χαρακτηριστικά γερμανικής επιχειρηματικής συμπεριφοράς Δυσκολία στην επίτευξη επαγγελματικού ραντεβού χωρίς σαφή και εμπεριστατωμένη πρόταση Δυσκολία στην επίτευξη επαγγελματικού ραντεβού χωρίς σαφή και εμπεριστατωμένη πρόταση Συνέπεια σε προθεσμίες παραδόσεων και ποιότητα Συνέπεια σε προθεσμίες παραδόσεων και ποιότητα 10

11 Χαρακτηριστικά γερμανικής επιχειρηματικής συμπεριφοράς Αποφυγή ξαφνικών αλλαγών σε προτάσεις και όρους συμβολαίων Αποφυγή ξαφνικών αλλαγών σε προτάσεις και όρους συμβολαίων Γερμανία δεν είναι μόνο το Βερολίνο! Γερμανία δεν είναι μόνο το Βερολίνο! 11

12 12

13 Συμμετοχή σε εκθέσεις ΙNTERNATIONAL GREEN WEEK 1630 εκθέτες – επισκέπτες 1630 εκθέτες – επισκέπτες αγορές 113 € ανά επισκέπτη FRUITLOGISTICA FRUITLOGISTICA 2543 εκθέτες – > επισκέπτες 2543 εκθέτες – > επισκέπτες PROWEIN PROWEIN 3980 εκθέτες – επισκέπτες 3980 εκθέτες – επισκέπτες 13

14 14

15 15

16 16

17 17

18 18

19 19

20 20

21 ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ 21

22 Ελληνικό σπαράγγι στην Γερμανία ,8% αγοράς ,8% αγοράς 23,8 εκατ. € τζίρος 23,8 εκατ. € τζίρος Σαιζόν Απρίλιος έως Ιούνιος Σαιζόν Απρίλιος έως Ιούνιος Κατά κεφαλή κατανάλωση 1,8 κιλά Κατά κεφαλή κατανάλωση 1,8 κιλά 22

23 Eκδήλωση κλαμπ γεωργικών ακολούθων 23

24 24

25 Πληροφορίες για άλλες εκθέσεις 25

26 Η εικόνα της Ελλάδας στη Γερμανία

27 27

28 28

29 29

30 30

31 Επαφές σας με Γραφεία ΟΕΥ Γερμανίας 31

32 Eυχαριστώ για την προσοχή σας Διεύθυνση Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Διεύθυνση Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Διεύθυνση Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Διεύθυνση Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Zαλοκώστα 10, Σύνταγμα Zαλοκώστα 10, Σύνταγμα 32


Κατέβασμα ppt "ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013 Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια Νavarino Dunes Ρωμανός Μεσσηνίας 1 Δημήτρης Πετρόπουλος -"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google