Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη Διπλωματική εργασία «Τα έμφυλα στερεότυπα στις παιδικές διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη Διπλωματική εργασία «Τα έμφυλα στερεότυπα στις παιδικές διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη Διπλωματική εργασία «Τα έμφυλα στερεότυπα στις παιδικές διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου» Επιβλέποντες καθηγητές Χρυσή Βιτσιλάκη Μαρία Γκασούκα Μάριος Βρυωνίδης

2 Επιλογή θέματος  Λόγω προσωπικής εμπειρίας ως εκπ/κού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και  Παρατηρώντας τη δύναμη της επενέργειας των τηλεοπτικών μηνυμάτων στα παιδιά

3 Η επίδραση των προτύπων στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου  Θεωρία κοινωνικής – γνωστικής μάθησης (A. Bandura)  Η φεμινιστική οπτική

4 Θεωρία κοινωνικής – γνωστικής μάθησης  Ο ρόλος του φύλου είναι προϊόν ενός δικτύου κοινωνικών επιδράσεων μέσω  παρατήρησης και μίμησης προτύπων (άμεσο και έμμεσο περιβάλλον, Μ.Μ.Ε.)  επιδοκιμασίας της αρμόζουσας προς το φύλο συμπεριφοράς

5 Η φεμινιστική οπτική  Κοινωνική – πολιτισμική κατασκευή του ρόλου του φύλου  Ανδρική κυριαρχία – γυναικεία υπόταξη  Σχέσεις εξουσίας  Μεταβλητότητα και ρευστότητα φύλου

6 …those deceptively simple, clever, outrageous ads…  Ορισμός και είδη διαφήμισης  Οικονομικά της διαφήμισης  Διαφημιστικός σχεδιασμός  Επικοινωνιακοί στόχοι  Διαδικασίες πειθούς  Συγκινησιακή προσέγγιση  Το κείμενο

7 Βιβλιογραφική επισκόπηση  Πλούτος ξενόγλωσσων μελετών με βάση τη γλωσσική, οπτική και ηχητική ανάλυση  Ποσοτικά και ποιοτικά περιορισμένη ελληνική συμβολή

8 Νομικό πλαίσιο  Ευρωπαϊκές Οδηγίες 89/552/EEC 97/36/EC  Ελληνική νομοθεσία Π.Δ. 236/ Ν. 2251/1994 Ν. 2328/1995 Π.Δ. 100/2000

9 Μεθοδολογία της έρευνας  Ποιοτική έρευνα (συγκεκριμενοποίηση θεωρίας μέσω της έρευνας, προτιμητέα από ερευνητές φεμινισμού)  Ανάλυση περιεχομένου (‘η πιο συστηματική μέθοδος για την εξέταση των επικοινωνιακών δεδομένων στις ανθρωπιστικές επιστήμες’)

10 Διαδικασία  Διατύπωση ερευνητικού ερωτήματος και υποθέσεων  Κατασκευή δείγματος  Κωδικοποίηση εννοιών  Ανάλυση δείγματος

11 Αποτελέσματα - ανάλυση  Επαλήθευση εννέα εκ των δέκα υποθέσεων  Επιβεβαίωση αναπαραγωγής στερεοτύπων –Αγόρια δραστήρια, εκτός σπιτιού, προσανατολισμένα στην πραγματικότητα, σιελ, ‘ταχύτητα’, ‘ένταση’, ‘δύναμη’ –Κορίτσια κοινωνικά, εντός σπιτιού, εκπαιδεύονται ως νοικοκυρές / μητέρες, ροζ, ‘μόδα’, ‘όνειρο’, ‘μαγεία’

12 Επίλογος  Η διαφήμιση, αναπαράγει, παγιώνει και νομιμοποιεί τις αναχρονιστικές αξίες και προκαταλήψεις του κυρίαρχου συστήματος  Λόγω έλλειψης γνωστικών εργαλείων, τα παιδιά είναι ευάλωτα και ευεπηρέαστα  Κρίνεται απαραίτητη η ενημέρωση και εκπαίδευσή τους ως προς τους διαφημιστικούς κώδικες.

13 Σας ευχαριστώ πολύ! Αλέκα Σουλάνη


Κατέβασμα ppt "Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη Διπλωματική εργασία «Τα έμφυλα στερεότυπα στις παιδικές διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google