Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :  Αντωνίου Αλέξανδρος  Κερασίδου Βασιλική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :  Αντωνίου Αλέξανδρος  Κερασίδου Βασιλική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :  Αντωνίου Αλέξανδρος  Κερασίδου Βασιλική

2 2 ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑμεΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΜΚ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ; ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΠΩΣ;

3 Η αναπηρία αφορά λειτουργικούς περιορισμούς που δυσκολεύουν την πλήρη συμμετοχή του ατόμου στην καθημερινή ζωή. Οι λειτουργικοί αυτοί περιορισμοί μπορεί να είναι σωματικοί, διανοητικοί ή συσχετισμένοι με κάποιο πρόβλημα υγείας. Η αναπηρία μπορεί να χωριστεί στις πιο κάτω διαφορετικές ομάδες. Κινητικά ανάπηροι Άτομα με κινητικές δυσκολίες Τυφλά άτομα Άτομα με μειωμένη όραση Κωφοί Άτομα με προβλήματα ακοής Μαθησιακές δυσκολίες Διανοητικά προβλήματα

4 ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Η ανικανότητα αναφέρεται στη σχέση του ατόμου με το περιβάλλον και την κοινωνία, που είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να περιορίζονται οι ευκαιρίες ισότιμης συμμετοχής του στη ζωή. Ο βαθμός ανικανότητας εξαρτάται από την έλλειψη διευκολύνσεων που ένα άτομο με αναπηρία αντιμετωπίζει στο διάβα του.

5 ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΙ  Τα μεγαλύτερα εμπόδια για τα άτομα με αναπηρία ή ανικανότητα, είναι οι εικασίες, οι μύθοι, η προκατάληψη και η νοοτροπία των ανθρώπων.  Σαν κοινωνία και σαν άτομα, θα έχουμε φθάσει σε ικανοποιητικό βαθμό συμπεριφοράς προς τους συνανθρώπους μας ΑμεΑ,όταν περνώντας δίπλα τους δεν θα κοιτάξουμε λοξά ή κρυφά.

6 ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ  ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΡΑΜΠΕΣ  ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ  ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΡΑΜΠΕΣ  ΧΑΜΗΛΑ ΓΡΑΦΕΙΑ  ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΟΚΕΤΕΣ Ή ΧΑΛΙΑ  ΠΟΜΟΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ

7 ΕΜΠΟΔΙΑ ΛΟΓΩ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ  ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ  ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΌΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ  ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΙΑ  ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ  ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

8 ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ  ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!  ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΟΔΙ  ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΧΕΡΙ  ΔΙΑΣΤΡΕΜΑ  ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΜΑΤΙ  ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ  ΩΤΙΤΙΔΑ

9 ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;  ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ  ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΕΡΙ  ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΛΑ, ΠΑΩ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ  ΜΙΛΑΩ ΣΙΓΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ  ΑΧ ! ΑΣ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ!!!

10 ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΕΤΣΙ;  ΑΚΟΥΣΑ ΕΝΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ.  -ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ!!!!  - ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΡΕ ΣΤΡΑΒΟΥΛΙΑΚΑ;  - ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΡΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ!!!  - ΔΕΝ ΕΦΑΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ; ΦΩΝΑΞΕ!!!

11 ΜΑ ΤΙ ΛΕΝΕ!!! ΔΕ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ!!!  ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ  ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ  ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ  ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ  ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ

12 ΕΙΔΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΙ.  ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΑ, ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.  ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑ, ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΕΜΕΝΑ.  ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΑ.  ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ  ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!!  ΗΤΑΝ ΕΓΩ!! ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΑΥΤΟΣ!!!  ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ!!!  ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ !!!

13 ΑΧ! ΤΙ ΓΛΥΚΟΥΛΙ!!!  ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ!!!  ΤΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ!!!  Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ:  - ΒΟΗΘΗΣΤΕΜΕ ΡΕ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ!  ΑΜΕΣΩΣ! ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΜΑ!!!  ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ; ΕΝΤΑΞΕΙ;

14 ΒΟΗΘΗΣΑ ΠΟΛΛΟΥΣ!!!  ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΝ!  ΤΗ ΒΑΓΓΕΛΙΩ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ!  ΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΙΞΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ!  ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ Η ΜΕΣΗ ΤΟΥ!  ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΘΡΙΤΙΚΑ!

15 ΔΕΝ ΠΟΝΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ, ΠΡΟΣΕΞΑ, ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΝ.  ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΛΛΑ ΡΩΤΩ.  ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΑ, ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.  ΔΕ ΦΟΒΗΘΗΚΑ,ΑΠΛΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.  ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ.  ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΜΟΡΦΑ!!!

16 ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ, ΔΕΝ ΜΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ, ΑΧ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!!  ΚΑΝΤΟ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ!!!  ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!

17 ΠΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ!!!  ΡΩΤΩ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!  -ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ;  ΞΑΝΑΡΩΤΩ ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ(ΌΠΩΣ ΠΑΝΤΑ)  -ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ;  - ΕΝΤΑΞΕΙ ΦΙΛΕ;  - ΓΕΙΑ ΣΟΥ!

18 ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΕΡΟΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:  ΜΙΛΑΩ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΟ Η ΒΟΗΘΟ.  ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΩ.  ΝΙΩΘΩ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ.  ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ.

19 ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΗ…….  ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΕΙΡΑΨΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.  ΌΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ ΝΕ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΛΕΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΊΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.  ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΜΕΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ.

20 ΚΑΙ……  ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Ή ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ.  ΌΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ, ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ, ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ.

21 ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!  ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ Ή ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.  ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΑΠΛΑ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΡΓΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΜΑΣ.

22 ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΩΣΕΙ.  ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΩΣΕΙ ΑΒΟΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ…ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ, ΠΏΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ, ΠΏΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ Ή ΠΏΣ ΝΑ ΦΕΡΘΟΥΜΕ.  ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ!!

23 ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΞΕΡΩ!!! ΑΠΛΑ ΡΩΤΑΜΕ!!!!

24 ΑΑΑ!!!! ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ!!!!!  ΔΕΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ.  ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΩ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΑΜΠΕΣ.  ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΧΑΛΑΣΑΝ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.  ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ.

25 ΘΥΜΑΜΑΙ….  ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ..  ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΝΑΡΘΗΚΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ….  ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΤΕΙ Η ΜΕΣΗ ΜΟΥ…  ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ ΨΥΞΗ…  ΠΟΥ ΕΙΧΑ……..ΕΙΧΑ……ΕΙΧΑ……  ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ

26 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ…..  ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ..  ΡΩΤΑΩ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!!  ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ !!!!!!

27 ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :  Αντωνίου Αλέξανδρος  Κερασίδου Βασιλική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google