Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 (ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 1ο Ε.Π.Α.Λ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ. ΤΜΗΜΑ: ΑΤ3 ΡΑΠΟΥΣΗΣ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 (ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 1ο Ε.Π.Α.Λ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ. ΤΜΗΜΑ: ΑΤ3 ΡΑΠΟΥΣΗΣ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 (ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 1ο Ε.Π.Α.Λ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ. ΤΜΗΜΑ: ΑΤ3 ΡΑΠΟΥΣΗΣ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

2 2 ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σε αυτό το πείραμα μελετήσαμε την καλύτερη διατήρηση της φέτας σε 3 διαφορετικά σκεύη,(τάπερ,αλουμινόχαρτο,χαρτί). Ύστερα πήρα 3 κομμάτια ίσης ποσότητας (φέτα λευκή 150gr.) μελετούσαμε το πείραμα για 20 ημέρες,(μέρα πάρα μέρα), ώσπου να φτάσουμε στο τελικό συμπέρασμα,(που κατά την γνώμη μου, είναι το πιο σωστό, ότι η καλύτερη διατήρηση της φέτας θα είναι στο τάπερ αλλά και στο αλουμινόχαρτο διότι παρατηρήθηκε μια μικρή διαφορά σε αυτά τα 2 σκεύη. Στο χαρτί μπόρεσε να διατηρηθεί μόνο 5 ημέρες,ενώ στα άλλα 2 σκεύη διατηρήθηκε τουλάχιστον 2 εβδομάδες.

3 3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Παρουσίαση του προβλήματος Α. Οριοθέτηση: Σε αυτό το πείραμα μελετήσαμε ακριβώς την διατήρηση της φέτας σε τρείς διαφορετικές συσκευασίες για 20 ημέρες. Ανεξάρτητη μεταβλητή: Η συσκευασία. Επίπεδα (1 ο Τάπερ, 2 ο Αλουμινόχαρτο 3 ο Χαρτί περιτυλίγματος ) Εξαρτημένη μεταβλητή η διατήρηση της φέτας Επίπεδα: Μυρωδιά, Μούχλιασμα Υπόθεση της έρευνας: Η προσωπική μου άποψη για αυτό το πείραμα είναι ότι η φέτα μπορεί να διατηρηθεί στο τάπερ για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. και λιγότερο στο αλουμινόχαρτο και στο χαρτί

4 4 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. 1 ο Επιλογή θέματος για την εργασία 2 ο Συλλογή και ξεκαθάρισμα πληροφοριών 3 ο Σχεδιασμός πειράματος 4 ο Διεξαγωγή πειράματος και εξαγωγή αποτελεσμάτων 5 ο Συγγραφή εργασίας και 6 ο παρουσίαση εργασίας.

5 5 Μεθοδολογία της έρευνας Παίρνουμε 3 κομμάτια από 150gr λευκή φέτα και τα βάζουμε σε 3 διαφορετικές συσκευασίες. 1η ΤΑΠΕΡ 2η ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ 3η ΧΑΡΤΙ. Ύστερα τα βάζουμε στο ψυγείο στους 4οC και ελέγχουμε σταδιακά το πείραμα για 20 ημέρες. Σκοπός της έρευνας. Ο σκοπός αυτής της έρευνας θέλει να στοχεύσει στο συμπέρασμα για το πού μπορεί να διατηρηθεί καλύτερα και για μεγάλο χρονικό διάστημα η φέτα.

6 6 Ιστορική αναδρομή Η φέτα υπήρχε από τα αρχαία χρόνια, από την εποχή του Ομήρου,τον Πυθαγόρα και τον Αριστοτέλη πρόγονος της φέτας θεωρείτε ότι ήταν ο Πολύφημος(8ο π.Χ.αιώνα.). Παραγωγή Η φέτα παρασκευάζετε από πρόβειο γάλα ή από μίγμα με γίδινο(30%). Τυποποιούνε το αιγοπρόβειο γάλα κα το παστεριώνουν στους 68ο βαθμούς C, για 15 λεπτά.αργότερα το ψύχουμε στους βαθμούς C, για 20 λεπτά, αφού πρώτα του προσθέσουμε χλωριούχο ασβέστιο.τέλος το βάζουμε σε ξύλινα η και σε σιδερένια βαρέλια ππυ τα έχουμε αλατώση πάρα πολύ πιο πριν.μετά από 3 ημέρες τα κόβουμε σε κύβους και το βάζουμε σε μεταλλικά δοχεία. Η φέτα αν και γνήσιο ελληνικό τυρί, δέχτηκε πολλές επιθέσεις από άλλες χώρες του εξωτερικού,αλλά δικαιόθικε και κατάφερε να κρατήσει την γνησιότητα της.(2002) από τον (Π.Ο.Π.).

7 7 Υλικά Για να κάνουμε το πείραμα αυτό, χρειαζόμαστε ένα τάπερ, ένα αλουμινόχαρτο και ένα χαρτί με ζελατίνα. Επίσης, θέλουμε και 3 κομμάτια ίδιας ποσότητας φέτας. Ενα ψυγείο

8 8 ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ Αφού πάρουμε και κόψουμε την φέτα σε 3 ίσα μέρη, τοποθετούμε το κάθε κομμάτι σε 3 διαφορετικά σκεύη, (τάπερ, αλουμινόχαρτο, χαρτί.) Μετά τα τοποθετούμε στο ψυγείο με σταθερή θερμοκρασία στους 4 ο C. Ύστερα, εξετάζουμε και μελετούμε το πείραμα για 2 με 3 εβδομάδες κάνοντας σταδιακές μελέτες κάθε 2 ημέρες.

9 9 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ Όπως μας δείχνει και το διάγραμμα, η φέτα μπορεί να διατηρηθεί: περισσότερο καιρό στο τάπερ και όχι στο αλουμινόχαρτο η στο χαρτί. Μέσα σε 15 ημέρες η φέτα στο τάπερ δέχτηκε ελάχιστο μούχλιασμα σε σχέση με το αλουμινόχαρτο η το χαρτί. περισσότερο καιρό στο τάπερ και όχι στο αλουμινόχαρτο η στο χαρτί. Μέσα σε 15 ημέρες η φέτα στο τάπερ δέχτηκε ελάχιστο μούχλιασμα σε σχέση με το αλουμινόχαρτο η το χαρτί. περισσότερο καιρό στο τάπερ και όχι στο αλουμινόχαρτο η στο χαρτί. Μέσα σε 15 ημέρες η φέτα στο τάπερ δέχτηκε ελάχιστο

10 10 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΙΡΑΜΜΑΤΟΣ H μυρωδιά του πρώτου πειράμματος,(τάπερ), μέσα σε 15 ημέρες αλλοιώθηκε ελάχιστα σε σχέση με το πείραμα στο αλουμινόχαρτο που κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με το χαρτί. H μυρωδιά του πρώτου πειράμματος,(τάπερ), μέσα σε 15 ημέρες αλλοιώθηκε ελάχιστα σε σχέση με το πείραμα στο αλουμινόχαρτο που κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με το χαρτί.

11 11 Πρίν

12 12 Μετά από 2 εβδομάδες

13 13 Συμπεράσματα, Προτάσεις. Σε αυτό το πείραμα, παρατηρήσαμε το χρονικό διάστημα που χρειάζεται η φέτα να μουχλιάσει, ανάλογα με το σκεύος που βρίσκεται. Αποδέχομαι την υποθεσή μου διότι από την αρχή πίστευα ότι στο τάπερ θα διατηρηθεί περισσότερο καιρό. Προτάσεις για μελλοντικές έρευνες: Έρευνα με περισσότερα υλικά συσκευασίας π.χ. μεταλλικό ανοξείδωτο, ξύλο κλπ

14 14 Βιβλιογραφία.


Κατέβασμα ppt "1 (ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 1ο Ε.Π.Α.Λ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ. ΤΜΗΜΑ: ΑΤ3 ΡΑΠΟΥΣΗΣ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google