Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ηλ. Μαυροματίδης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ηλ. Μαυροματίδης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ηλ. Μαυροματίδης

2 Φ. Ε. 3: Μετρήσεις Μάζας – Τα Διαγράμματα  Μέτρηση μάζας σώματος με ζύγιση  Να υπολογισθεί η μάζα του δοχείου γνωρίζοντας ότι η ζυγαριά ισορροπεί. Αν η ζύγιση γινόταν στη Σελήνη θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα; Ναι η όχι και γιατί;

3  Εκτίμηση της μάζας των σωμάτων  Στο σκίτσο φαίνεται ένα καρότο, μια γάτα και ένα γουρουνόπουλο. Για κάθε ένα δίνονται τρεις τιμές για τη μάζα του. Να υπογραμμίσετε αυτή με την οποία συμφωνείτε. 4 Kg 10 Kg 60 g 3 Kg 50 Kg 300 g 5 Kg 60 Kg 700 g

4  Ποιο από τα αντικείμενα της εικόνας έχει μάζα περίπου ένα kg;  Να εκτιμήσετε τη μάζα ενός μήλου. Η μάζα του είναι: α) 500 g, β) 2 kg, γ) 5 χιλιοστά του γραμμαρίου και δ) 200 g.

5  Να εκτιμήσετε τη μάζα των σωμάτων που φαίνονται στην παρακάτω εικόνα. Τσαμπί με μπανάνες ……………………………………… Γάτα………………………………………………….……….. Κορίτσι……………………………………………………….. Μοτοσυκλέτα…………………………………………………

6  Υπολογισμός της μάζας των σωμάτων από την επιμήκυνση ενός ελατηρίου.  Ένα ελατήριο έχει μήκος 20 cm. Διατηρώντας το κατακόρυφο, κρεμάμε στο άκρο του ένα βαρίδι των 100 g Μετράμε με υποδεκάμετρο το μήκος του τεντωμένου ελατηρίου και το βρίσκουμε 25 cm. Πόσο επιμηκύνθηκε το ελατήριο ; Αντικαθιστούμε το βαρίδι των 100 g με ένα άλλο των 200 g. Με το υποδεκάμετρο διαπιστώνουμε ότι το μήκος του ελατηρίου γίνεται 30 cm. Πόση είναι τώρα η επιμήκυνση ; γ. Τι συμπέρασμα βγάζουμε ;  Όταν κρεμάμε ένα βαρίδι μάζας 100 g από ένα ελατήριο αυτό επιμηκύνεται κατά 4 cm, ενώ όταν κρεμάσουμε μαζί και ένα δεύτερο ίδιο βαρίδι η επιμήκυνση είναι 8 cm. Βγάζουμε τα βαρίδια από το ελατήριο και κρεμάμε ένα μπρελόκ με κλειδιά. Τότε η επιμήκυνση του ελατηρίου είναι 6 cm. α) Ποια είναι η μάζα του μπρελόκ με τα κλειδιά; β) Πως το βρήκες; γ) Αν η μέτρηση γινόταν στη Σελήνη η μάζα θα ήταν η ίδια; Οι επιμηκύνσεις του ελατηρίου θα ήταν οι ίδιες;  Ο Γιώργος ζυγίζει ένα μικρό αντικείμενο με δυναμόμετρο και βρίσκει ότι το βάρος του είναι 5,5 Ν. Τι πρέπει να κάνει με το άλλο χέρι στο αντικείμενο ώστε η ένδειξη να είναι 5 Ν; Να το σπρώξει προς τα πάνω, έτσι ώστε η δύναμη που θα ασκεί να είναι 0,5 Ν ή να το τραβήξει προς τα κάτω έτσι ώστε η δύναμη που θα ασκεί να είναι 0,5 Ν ;

7  Μετατροπή μονάδων (kg g)  Πόσα γραμμάρια (g) είναι τα 2.4 χιλιόγραμμα (kg);  Ο Γιώργος έχει μάζα 50 kg. Πόση είναι η μάζα του σε g;  Πόση είναι η μάζα σε g μιας μπάλας ποδοσφαίρου που έχει μάζα kg;  Για κάθε ένα από τα παρακάτω ζευγάρια μαζών να κυκλώσεις το μεγαλύτερο: Α. 5 kg – 950 g B. 4.8 kg – 5000 g Γ. 500 g – 2 kg  Να συμπληρωθεί ο πίνακας  Στα 2 σκίτσα οι ζυγαριές ισορροπούν. Γράψε σε γραμμάρια την μάζα του σώματος που δεν αναφέρεται. Kg53.5 g kg 300 g 600 g 2.4 kg

8  Κατανόηση εννοιών  Με ποια από τα παρακάτω συμφωνείτε και με ποια διαφωνείτε; α. Η «αντίσταση- δυσφορία» την οποία εκδηλώνει ένα σώμα στη μετακίνησή του περιγράφεται με την έννοια μήκος. β. Το σώμα Α έχει μάζα 3πλάσια από ένα άλλο Β. Το βάρος του Α είναι 12πλάσιο από το βάρος του Β. γ. Το σώμα Α έχει μάζα 2πλάσια από ένα άλλο Β. Το βάρος του Α είναι 2πλάσιο από το βάρος του Β. δ. Αν ένα χάλκινο αντικείμενο έχει μάζα 200 g, η μάζα του μέσα στο ψυγείο θα είναι λίγο μικρότερη ε. Ο αέρας της σχολικής αίθουσας έχει μάζα αλλά δεν έχει βάρος.  Ένα αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί από 800 κιλά χάλυβα, 200 κιλά σίδηρο, 100 κιλά πλαστικό, 80 κιλά αλουμίνιο και 60 κιλά ελαστικών. Πόση είναι η μάζα του αυτοκινήτου; Πόσο είναι το βάρος του;

9  Τα αντικείμενα της εικόνας έχουν την ίδια μάζα. Αυτό σημαίνει ότι: α) έχουν το ίδιο μέγεθος, β) περιέχουν ίση ποσότητα ύλης και γ) βρίσκονται όλα στην ίδια φυσική κατάσταση.  Ποιο από τα 2 αντικείμενα αποτελούνται από περισσότερη ύλη;


Κατέβασμα ppt "Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ηλ. Μαυροματίδης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google