Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική

2 Scratch Η Scratch είναι μια καινούρια γλώσσα προγραμματισμού που καθιστά εύκολο το να δημιουργήσεις τις διαδραστικές ιστορίες σου, κινούμενα σχέδια, παιχνίδια, μουσική και τέχνη και να μοιραστείς τις δημιουργίες σου στο Διαδίκτυο.

3 Scratch Η καινοτομία της έγκειται στο γεγονός ότι δε χρειάζεται να πληκτρολογήσει κανείς ούτε μια γραμμή κώδικα για να γράψει ένα πρόγραμμα.

4 Scratch Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να σύρει μπλοκ (κομμάτια κώδικα) από το αριστερό μέρος της οθόνης και να τα κολλήσει με όποιον τρόπο θέλει στο μέσον της, ώστε το παραχθέν σενάριο να επιφέρει την επιθυμητή ενέργεια

5 Scratch

6 Byob » Byob (Build Your Own Blocks) Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού στηριγμένο στο Scratch του MIT Media Lab σχεδιασμένο για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική

7 » Ελεύθερο Λογισμικό. Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση:

8 StarLogo StarLogo είναι ένας παράγοντας που βασίζεται γλώσσα προσομοίωσης που αναπτύχθηκε από Mitchel Resnick, Eric Klopfer, και άλλοι στο MIT Media Lab και MIT Δάσκαλος Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Μασαχουσέτη. Πρόκειται για μια επέκταση της Logo προγραμματισμού γλώσσα, μια διάλεκτο της Lisp. Σχεδιασμένο για την εκπαίδευση, StarLogo μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές να περιγράψουν τη συμπεριφορά των αποκεντρωμένων συστημάτων.παράγοντας που βασίζεταιγλώσσα προσομοίωσηςMitchel ResnickMIT Media LabMITΜασαχουσέτηLogo προγραμματισμούγλώσσα διάλεκτοLispτην εκπαίδευση Η τρέχουσα StarLogo είναι γραμμένο σε Java και λειτουργεί στους περισσότερους υπολογιστέςJava StarLogo είναι ένας παράγοντας που βασίζεται γλώσσα προσομοίωσης που αναπτύχθηκε από Mitchel Resnick, Eric Klopfer, και άλλοι στο MIT Media Lab και MIT Δάσκαλος Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Μασαχουσέτη. Πρόκειται για μια επέκταση της Logo προγραμματισμού γλώσσα, μια διάλεκτο της Lisp. Σχεδιασμένο για την εκπαίδευση, StarLogo μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές να περιγράψουν τη συμπεριφορά των αποκεντρωμένων συστημάτων.παράγοντας που βασίζεταιγλώσσα προσομοίωσηςMitchel ResnickMIT Media LabMITΜασαχουσέτηLogo προγραμματισμούγλώσσα διάλεκτοLispτην εκπαίδευση Η τρέχουσα StarLogo είναι γραμμένο σε Java και λειτουργεί στους περισσότερους υπολογιστέςJava

9 StarLogo Το StarLogo είναι μία εξειδικευμένη έκδοση της γλώσσας προγραμματισμού Logo, στην οποία ο προγραμματιστής διαχειρίζεται δεκάδες, εκατοντάδες ακόμα και χιλιάδες "χελώνες" προκειμένου να μοντελοποιήσει πολλά πραγματικά φαινόμενα, και να κανοήσει καλύτερα φαινόμενα όπως τις αποικίες των μυρμυγκιών, τα σμήνη πουλιών, την κυκλόφοριακή συμφόριση, τις οικονομίες στην αγορά χρήματος. Είναι ένα περιβάλλον που χρησιμοποιεί με πολύ απλό τρόπο τις αρχές του μαζικά αποκεντρωμένου προγραμματισμού.

10

11 Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση:

12

13 Το StarLogo είναι μία εξειδικευμένη έκδοση της γλώσσας προγραμματισμού Logo, στην οποία ο προγραμματιστής διαχειρίζεται δεκάδες, εκατοντάδες ακόμα και χιλιάδες "χελώνες" προκειμένου να μοντελοποιήσει πολλά πραγματικά φαινόμενα, και να κανοήσει καλύτερα φαινόμενα όπως τις αποικίες των μυρμυγκιών, τα σμήνη πουλιών, την κυκλόφοριακή συμφόριση, τις οικονομίες στην αγορά χρήματος. Είναι ένα περιβάλλον που χρησιμοποιεί με πολύ απλό τρόπο τις αρχές του μαζικά αποκεντρωμένου προγραμματισμού.

14 Πρωταγωνιστές των χαρακτήρων StarLogo περιλαμβάνει τρία κύρια είδη «χαρακτήρες»: Χελώνες. Τα κύρια κάτοικοι του κόσμου StarLogo είναι γραφικές πλάσματα γνωστά ως "χελώνες". Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια χελώνα να εκπροσωπεί σχεδόν οποιοδήποτε τύπο του αντικειμένου: ένα μυρμήγκι σε μια αποικία, ένα αυτοκίνητο σε ένα μποτιλιάρισμα, ένα αντίσωμα του ανοσοποιητικού συστήματος, ένα μόριο σε ένα αέριο. Κάθε χελώνα έχει μια θέση, μια επικεφαλίδα, ένα χρώμα, και ένα «στυλό» για την κατάρτιση. Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερο εξειδικευμένες χαρακτηριστικά και ιδιότητες. Στο StarLogo (σε αντίθεση με τις παραδοσιακές εκδόσεις της Logo), μπορείτε να ελέγχετε τις ενέργειες και αλληλεπιδράσεις χιλιάδες χελώνες παράλληλα. Patches. Patches είναι κομμάτια του κόσμου στον οποίο ζουν οι χελώνες. Patches δεν είναι απλώς παθητικά αντικείμενα επί των οποίων ενεργούν οι χελώνες. Όπως και οι χελώνες, τα μπαλώματα μπορεί να εκτελέσει εντολές StarLogo, και μπορούν να ενεργούν για χελώνες και τα μπαλώματα. Τα μπαλώματα διατάσσονται σε ένα πλέγμα, με κάθε έμπλαστρο που αντιστοιχεί σε ένα τετράγωνο στην περιοχή γραφικών. Παρατηρητής. Ο παρατηρητής "κοιτάζει προς τα κάτω" για τις χελώνες και τα μπαλώματα από τη σκοπιά μάτι ενός πουλιού. Ο παρατηρητής μπορεί να δημιουργήσει νέες χελώνες, και να μπορεί να παρακολουθεί τη δραστηριότητα των υφιστάμενων χελώνες και τα μπαλώματα.

15 StarLogo Interface

16 StarLogo παράθυρο: Αυτό το παράθυρο χωρίζεται σε διάφορα τμήματα. Η αρχικά μαύρη περιοχή γραφικών είναι όπου οι χελώνες StarLogo κυκλοφορούν και να ζωγραφίζω. Οι χελώνες κινούνται πάνω από ένα πλέγμα των patches. Όταν μια χελώνα μετακινείται από την οθόνη, το "τυλίγει" γύρω από την άλλη πλευρά. Μπορείτε να μετακινήσετε μια χελώνα άμεσα σύροντας με το ποντίκι. Η λευκή περιοχή στο αριστερό μέρος της περιοχής γραφικών είναι η περιοχή διεπαφής. Αυτή η περιοχή είναι όπου θα δημιουργήσετε κουμπιά, ρυθμιστικά και οθόνες που σας επιτρέπουν να αλληλεπιδρούν άμεσα με τα προγράμματα StarLogo. Για να δημιουργήσετε και να επιθεωρήσει τα αντικείμενα διεπαφής (δηλαδή, κουμπιά, ρυθμιστικά και οθόνες), χρησιμοποιήστε την κύρια γραμμή εργαλείων, που βρίσκεται στην γκρίζα γραμμή στο επάνω μέρος του παραθύρου StarLogo. Για να δημιουργήσετε ένα νέο αντικείμενο περιβάλλοντος εργασίας, επιλέξτε το κατάλληλο εργαλείο από τη γραμμή εργαλείων και σύρετε ένα ορθογώνιο στην περιοχή Interface. Για να επιθεωρήσει την υποκείμενη συμπεριφορά ενός υπάρχοντος αντικειμένου interface, επιλέξτε το κατάλληλο εργαλείο από τη γραμμή εργαλείων και στη συνέχεια κάντε κλικ στο αντικείμενο. (Μπορείτε επίσης να επιθεωρήσει ένα αντικείμενο κρατώντας πατημένο ελέγχου και κάντε διπλό κλικ στο αντικείμενο με το πρότυπο εργαλείο βέλους.) Η βαφή και το χρώμα Toolbar εμφανίζεται πάνω από την περιοχή γραφικών όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο του πινέλου από την κύρια γραμμή εργαλείων. Από εδώ, μπορείτε να επιλέξετε το χρώμα που θέλετε να σχεδιάσετε με. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικούς τύπους εργαλείων σχεδίασης.

17 Δείγμα έργα Κάθε έκδοση του StarLogo έρχεται με έργα του δείγματος στις παρακάτω κατηγορίες. Όταν κάνετε κλικ σε μια από τις παρακάτω σύνδεσμο, πληροφορίες σχετικά με το δείγμα έργου θα ανοίξει σε αυτό το παράθυρο για εύκολη πλοήγηση. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε έξω τα έργα στο Μοντέλα Βιβλιοθήκη StarLogo.Μοντέλα Βιβλιοθήκη StarLogo Αν ψάχνετε για παραδείγματα έργων MacStarLogo, πηγαίνετε στο MacStarLogo ιστοσελίδα.MacStarLogo Τα παρακάτω έργα είναι όλα γραμμένα για την έκδοση Java του StarLogo.

18 Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: tng html

19 Αρχική Ιστοσελίδα


Κατέβασμα ppt "Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google