Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εργασία του Γ4 στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: «Διαδίκτυο και εφηβεία: η πραγματικότητα, οι παγίδες, η προοπτική»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εργασία του Γ4 στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: «Διαδίκτυο και εφηβεία: η πραγματικότητα, οι παγίδες, η προοπτική»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Εργασία του Γ4 στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: «Διαδίκτυο και εφηβεία: η πραγματικότητα, οι παγίδες, η προοπτική»

3 Θετικά στοιχεία και πλεονεκτήματα του Διαδικτύου
Στη σημερινή εποχή το Διαδίκτυο αποτελεί σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Αυτό συμβαίνει γιατί παρουσιάζει αξιόλογα θετικά στοιχεία: αποτελεί μια ανεξάντλητη και ασύνορη πηγή πληροφοριών για οποιοδήποτε θέμα έχει ανατρέψει τα δεδομένα στην ανθρώπινη επικοινωνία περιέχει συνδυασμούς εικόνας, ήχου, λόγου, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερο μέσο διαδραστικότητας

4 προσφέρει δυνατότητες μαζικής ενημέρωσης
συμβάλλει στην προώθηση της επιστημονικής έρευνας είναι προσιτό σχεδόν σε όλους τους ανθρώπους, αφού είναι σχετικά φθηνό, εύκολα προσβάσιμο, ελκυστικό διευκολύνει την εξ αποστάσεως εργασία εξυπηρετεί την επιχειρηματικότητα και το εμπόριο

5 ο διαδικτυακός χώρος προσφέρει ευκαιρίες κοινωνικής δικτύωσης, καθώς άνθρωποι από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς μπορούν να επικοινωνούν ένα ακόμη θετικό στοιχείο του Διαδικτύου είναι η επίδρασή του στην εκπαίδευση. Πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μέθοδοι διδασκαλίας που εμπεριέχουν την χρήση του Διαδικτύου συντελούν στην καλύτερη δυνατή γνώση και μάθηση. Οι γνώσεις διαχέονται πλέον αστραπιαία σε κάθε γωνιά του πλανήτη θεωρείται –και είναι– ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μέσο διασκέδασης και ψυχαγωγίας

6 ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ INTERNET
ME 13 E ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΤΗΤΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

7 Λέμε «ΝΑΙ» στο Διαδίκτυο! Αλλά… υπάρχει και η άλλη πλευρά…
Λέμε «ΝΑΙ» στο Διαδίκτυο! Αλλά… υπάρχει και η άλλη πλευρά…

8 «Μυστικά και ψέματα» για τις παγίδες του Διαδικτύου

9 Θεμέλιο μιας διεθνούς, ασύνορης κοινωνίας πληροφοριών, μάς αποκαλύπτει καθημερινά τις αλήθειες, τα ψέματα, τον γοητευτικό αλλά και επικίνδυνο κόσμο του. Πού ακριβώς όμως υπάρχει, πού βρίσκεται το Διαδίκτυο; Βρίσκεται ΠΑΝΤΟΥ! Δεν πάμε εμείς σ’ αυτό, έρχεται αυτό σ’ εμάς, με ένα απλό log in!

10 Έχοντας λοιπόν ήδη διαβεί το κατώφλι του 21ου αιώνα, διαπιστώνουμε ότι έχει κυριαρχήσει τόσο στη ζωή των ενηλίκων, όσο και των παιδιών που ξεκινούν από πολύ μικρή ηλικία να το χρησιμοποιούν: περιστασιακά υπερβολικά παθολογικά με κατάχρηση δυστυχώς, πολλές φορές και με εξάρτηση.  Ενδέχεται λοιπόν να δημιουργηθούν προβλήματα –και μάλιστα σοβαρά έως ακραία– εάν υπάρξει επιπολαιότητα, απροσεξία, ασυδοσία στον τρόπο που χρησιμοποιείται.

11 Θ΄ αναφερθούμε λοιπόν στην online συνύπαρξή μας με το Web και τις χαρακτηριστικότερες απειλές-κινδύνους που ενδέχεται να συναντήσουμε στις λεωφόρους των διαδικτυακών ταξιδιών! Δεν αρκεί μόνο η συμβουλή: «μέχρι δύο ώρες στο Διαδίκτυο και ο υπολογιστής σε κεντρικό σημείο». Γιατί μπορεί να μη φτάνει ο χρόνος ή να είναι καταστροφικά άφθονος. Γιατί τα παιδιά μας είναι στο Διαδίκτυο και από το κινητό του φίλου, του συμμαθητή τους. Και από οπουδήποτε αλλού θελήσουν. Τι συμβαίνει λοιπόν, όταν αυτό το –κατά τ’ άλλα– πολύτιμο, εκλυστικό και διασκεδαστικό εργαλείο φέρνει το παιδί αντιμέτωπο με σοβαρούς κινδύνους; 

12

13 Το Διαδίκτυο έχει και τόπους και μονοπάτια επικίνδυνα…
Είναι πολύ εύκολο, καθώς ψάχνουμε κάτι συγκεκριμένο στο Διαδίκτυο, να μας τραβήξει κάτι άλλο την προσοχή και αμέσως μετά κάτι άλλο και να περάσει η ώρα χωρίς να έχουμε βρει αυτό που ψάχναμε ή και να μην έχουμε προλάβει να ψάξουμε γι’ αυτό. Πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι στο στόχο μας για να μη χαθούμε στον αχανή Ιστό και να μη σπαταλούμε τον χρόνο μας. Το Διαδίκτυο έχει και τόπους και μονοπάτια επικίνδυνα… Eίναι η μεγαλύτερη, ασύνορη βιβλιοθήκη του κόσμου, αλλά κρύβει και πολυπρόσωπους κινδύνους.

14 Όταν τα παιδιά ξοδεύουν πάρα πολλές ώρες στο Διαδίκτυο, υπάρχει ο κίνδυνος να χάνουν πολύτιμο χρόνο, τον οποίο θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν για να μελετήσουν, να αναπτυχθούν υπαρξιακά, να αναπτύξουν κοινωνικές ικανότητες, να αθληθούν. Η πραγματική ζωή παραμένει έξω από το Διαδίκτυο, αλλά μπορεί να γίνει καλύτερη ή χειρότερη μέσα από αυτό. Και αυτό εξαρτάται και από εμάς. Από τους σοβαρότερους κινδύνους που υπάρχουν είναι το ενδεχόμενο το παιδί να πέσει θύμα τού cyber bullying δηλαδή της ηλεκτρονικής επίθεσης με εκφοβισμό, απειλές, τραμπουκισμό μέσω Διαδικτύου («κυβερνοκαζούρα»)

15 Ο όρος διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber bullying) αφορά στα πειράγματα, την παρενόχληση, τις ειρωνείες ή τις απειλές, στον εκφοβισμό, την ταπείνωση και τον εξευτελισμό που δέχονται παιδιά, έφηβοι αλλά και ενήλικες μέσω της χρήσης του Διαδικτύου, των κινητών τηλεφώνων ή άλλων ψηφιακών τεχνολογιών. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερο τύπο ψυχολογικής βίας, με επιθετικά κίνητρα.

16 Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών τα οποία οδηγήθηκαν στην αυτοκτονία μέσα από τέτοιες καταστάσεις.
Αρκετές φορές ο διαδικτυακός εκφοβισμός αποτελεί μορφή «διασκέδασης»  (just for fun) στοχεύοντας στην εκδήλωση ποικίλων αντιδράσεων του θύματος και στην ικανοποίηση αναγκών του θύτη που σχετίζονται με την επιβολή εξουσίας και ελέγχου.

17 Χαρακτηριστικά διαδικτυακού εκφοβισμού
Χαρακτηριστικά διαδικτυακού εκφοβισμού  Σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη αποστολή ηλεκτρονικών ή τηλεφωνικών μηνυμάτων Παρέμβαση και παρενόχληση οποιασδήποτε διαδικτυακής δραστηριότητας του ατόμου Ραγδαία ιστορική εξάπλωση Είναι πολύ δύσκολο να τον αποφύγουμε Κακόβουλα SMS, s, «βρώμικα» chat rooms που χρησιμοποιούν ψυχολογική βία και έχουν λάβει διαστάσεις επιδημίας Είναι μία ιδιαίτερη μορφή εγκληματικότητας που συνεχώς μεταλλάσσεται!

18 Κίνδυνοι στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή «social networking sites», όπως τα πολύ δημοφιλή και στη χώρα μας Facebook, Hi5, Myspace και Twitter αποτελούν καθημερινή συνήθεια των νέων και όχι μόνο. Στις ιστοσελίδες αυτές παιδιά, νέοι, αλλά και μεγαλύτεροι σε ηλικία χρήστες, μέσα από τα εικονικά τους προφίλ λειτουργούν διαδραστικά με άλλους χρήστες, δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο, γίνονται μέλη σε ομάδες κοινών ενδιαφερόντων (groups), δημοσιεύουν και ανταλλάσουν καλλιτεχνικές δημιουργίες (μουσική, εικαστικά έργα κ.λπ.), επισκέπτονται σελίδες άλλων χρηστών και χρησιμοποιούν πλήθος εφαρμογών (κουίζ, παιχνίδια, κ.λπ.). 

19 Συχνά όμως οι κίνδυνοι είναι τρομακτικοί, καθώς με δόλο, άτομα-αρπακτικά καταστρώνουν τα σχέδιά τους…

20 Ηλεκτρονικός τζόγος–τυχερά παιχνίδια
Εξαιρετικά ελκυστικά και διαδραστικά τα διαδικτυακά παιχνίδια και ο ηλεκτρονικός τζόγος συνεπάγονται: πολύωρη ενασχόληση, συχνά εξουθενωτική επικοινωνία με άγνωστους συμπαίχτες διάθεση χρημάτων που συχνά «ξεφεύγουν» από τα όρια της λογικής κλοπή κωδικών παιγχίδια που δεν ταιριάζουν με την ηλικία των παιδιών-εφήβων (πόκερ)

21 Σε περιπτώσεις κατάχρησης και εθισμού στον ηλεκτρονικό τζόγο οι ψυχολογικές, σχολικές, επαγγελματικές, κοινωνικές συνέπειες είναι δραματικές και οδηγούν σε σοβαρότατα αδιέξοδα! Και στα ελληνικά νοσοκομεία υπάρχουν ειδικές πτέρυγες για τη βοήθεια-θεραπεία ατόμων εθισμένων στον ηλεκτρονικό τζόγο. (Αγλαΐα Κυριακού στην Αθήνα και Ιπποκράτειο στη Θεσσαλονίκη).

22 Κακόβουλο λογισμικό (spy ware)
Ενοχλητική αλληλογραφία (Spam ) Τα μηνύματα spam περιέχουν συνήθως πληροφορίες και διαφημίσεις που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν ενδιαφέρουν τον χρήστη.

23 Ιοί (virus) Οι ιοί είναι ίσως ο πιο παλιός τρόπος «μόλυνσης» ενός υπολογιστή. Με την ανάπτυξη και τη διάδοση του Ίντερνετ, οι ιοί σήμερα κυριολεκτικά «ταξιδεύουν» με την ηλεκτρονική αλληλογραφία αλλά και με προγράμματα διάδοσης.

24 Ενδεχόμενα προβλήματα σωματικής και ψυχολογικής υγείας από την αλόγιστη και την παθολογική χρήση του Διαδικτύου διατροφικές διαταραχές (ασιτία ή βουλιμία) αμέλεια κανόνων υγιεινής παραμέληση υποχρεώσεων κάθε είδους (σχολικές κ.λπ.) ξηροφθαλμία πονοκέφαλος-ημικρανίες μυοσκελετικές παθήσεις κατάθλιψη

25 Ρατσιστικές επιθέσεις-προσηλυτισμός
Νοσηρές ομάδες μισαλλοδοξίας και φυλετικών διακρίσεων στρέφονται −μέσω και του κυβερνοχώρου− εναντίον ατόμων ή και άλλων ομάδων. Παιδική Πορνογραφία «Αρπακτικά» με θύματα ανήλικα παιδιά, στην πιο αποτρόπαιη μορφή του κυβερνοεγκλήματος, εκμεταλλεύονται τη μοναξιά, την αθωότητα, το φόβο των ανυπεράσπιστων θυμάτων τους και προχωρούν στα άρρωστα σχέδιά τους. Δημιουργούν πολλά, ψεύτικα, διαδικτυακά προφίλ με στόχο την προσέγγιση, την απόκτηση οικειότητας και τη θυματοποίηση-αποπλάνηση ανύποπτων εφήβων ή και παιδιών (grooming).

26 Νέες τάσεις στην χρήση ναρκωτικών ουσιών μέσω Διαδικτύου
Νέες τάσεις στην χρήση ναρκωτικών ουσιών μέσω Διαδικτύου Πολύ επικίνδυνα, νέα ναρκωτικά και νέες συνθετικές ουσίες (designer drugs, spice drugs) «κυκλοφορούν» ανεξέλεγκτα και με πρωτοφανή ταχύτητα διάδοσης, ξεφεύγοντας από τους Νόμους περί Ναρκωτικών. Οικονομικό ηλεκτρονικό έγκλημα Καθημερινά, καθώς «η κρίση μαίνεται», το ηλεκτρονικό οικονομικό έγκλημα μεταλλάσσεται, εξαπλώνεται, μάς τρομοκρατεί. Διαδικτυακή αυτοκτονία ή κυβερνοαυτοκτονία

27 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο! Δε με χρησιμοποιεί εκείνο!!!

28 Προστασία και αυτο-προστασία από τους κινδύνους του Διαδικτύου
Προστασία και αυτο-προστασία από τους κινδύνους του Διαδικτύου. Συμβουλές για τους νέους και όχι μόνο! Πώς λοιπόν μπορώ να χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο χωρίς να κινδυνεύω από παραβίαση των προσωπικών μου δεδομένων, δόλο, απάτες, απειλές, εκβιασμό ή άλλες εγκληματικές ενέργειες; Πώς μπορώ να αποφύγω την «κερκόπορτα» του ηλεκτρονικού εγκλήματος;

29 Μη δίνεις σε κανέναν, ακόμα και στον καλύτερό σου φίλο, τον κωδικό πρόσβασής σου στο Διαδίκτυο. Τα μόνα άτομα που θα πρέπει να γνωρίζουν τον κωδικό είναι οι γονείς σου. Μην απαντάς σε ηλεκτρονικά μηνύματα που σε κάνουν να αισθανθείς «άβολα». Σε περίπτωση που λάβεις ένα τέτοιο μήνυμα, μη διστάσεις να το πεις στους γονείς σου ή σε κάποιο πρόσωπο που εμπιστεύεσαι. Αν αισθανθείς άβολα την ώρα που συνομιλείς μέσω chatrooms διέκοψε αμέσως τη συνομιλία. Δεν κανονίζεις ΠΟΤΕ πρόσωπο με πρόσωπο συνάντηση-ραντεβού με άτομα που γνώρισες σε εικονικά δωμάτια συζήτησης. Δεν στέλνεις φωτογραφίες σου σε κάποιον που δε γνωρίζεις προσωπικά.

30 Δε δίνεις σε άτομα που «συναντάς» στις «λεωφόρους» του Διαδικτύου το όνομά σου, το τηλέφωνο, τη διεύθυνσή σου, ούτε αναφέρεις σε ποιο σχολείο ή χώρο δραστηριοτήτων πηγαίνεις (φροντιστήριο, γυμναστήριο κ.λπ.) Δεν απαντάς σε παραπλανητικά μηνύματα ή φωτογραφίες ή σημειώματα με υπονοούμενα ή προκλητικά, αισχρά σχόλια. Ενημερώνεις άμεσα τους γονείς, τον δάσκαλο, τον καθηγητή ή κάποιον που εμπιστεύεσαι! Δεν «παρκάρουμε» το παιδί μας στον Η/Y, λέμε –και το εννοούμε– «όχι» στο ηλεκτρονικό Babysitting! ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ: όσοι γονείς δε γνωρίζουν τα πιο απλά και βασικά για το Διαδίκτυο και τους Η/Υ, θα ήταν καλό να επιδιώξουν να μάθουν κάποια στοιχεία, για να είναι σε θέση να ασκούν καλύτερα το ρόλο τους.

31 Φιλική στάση απέναντι στις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα
Φιλική στάση απέναντι στις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα. Η σωστή χρήση του Διαδικτύου έχει να κάνει γενικότερα με την ύπαρξη ορίων και πειθαρχίας στη συμπεριφορά μας. Αυτός ο παράγοντας θα πρέπει να θεωρηθεί ως ο πιο σημαντικός για το ρόλο των γονιών απέναντι στα παιδιά. Αποφυγή των ακραίων αντιδράσεων και τιμωριών: η δική μας ακραία αντίδραση πολύ πιθανό να οδηγήσει και τα παιδιά στην υιοθέτηση ακραίων συμπεριφορών. Παρακολούθηση με συνεχή έγνοια, χωρίς όμως να γίνεται με υπερπροστατευτικό τρόπο.

32 Να ενημερώσουμε τα παιδιά και να θυμόμαστε πάντοτε τα 4 A:
Αναγνώριση των τρόπων και τεχνικών δράσης των δραστών Άρνηση κάθε πληροφορίας στα κάθε είδους «αρπακτικά» Αντίδραση αμέσως Αναφορά στους γονείς ή σε κάποιον που εμπιστευόμαστε

33 Καλό θα ήταν να οριστεί ένα όριο σχετικά με το χρόνο που επιτρέπεται να «ξοδεύει» το παιδί στο Διαδίκτυο.       Να επιτρέπουμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο στην περίπτωση που τα θεωρούμε αρκετά ώριμα για να το χειρίζονται. Κατά καιρούς καλό είναι να ενημερωνόμαστε με ποιους επικοινωνούν. Πρέπει να εξηγήσουμε στα παιδιά ώστε να καταλάβουν ότι πολλά απ' όσα βλέπουν ή διαβάζουν στο Διαδίκτυο μπορεί να μην είναι αληθινά, αλλά απατηλά, παραπλανητικά!

34 Χρήση τείχους προστασίας (firewall)
Χρήση λογισμικού προστασίας ενάντια σε ιούς (antivirus) και προγράμματα κατασκοπείας. Συνεχής, ενσυνείδητη ενημέρωση των χρηστών για το Διαδίκτυο, τους κινδύνους. Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια και γνώση, γιατί «γνώση σημαίνει δύναμη»!

35 Δε με χρησιμοποιεί εκείνο!!! Σύνδεση λοιπόν με σύνεση!!!
Είναι χρήσιμο να αφιερώνουμε αρκετό χρόνο, ώστε μαζί με τα παιδιά να εξερευνούμε το Διαδίκτυο και να συμμετέχουμε σε δραστηριότητες. Έτσι, θα καθοδηγούμε και θα επιβλέπουμε τη δραστηριότητα του παιδιού, ενώ ταυτόχρονα θα διδασκόμαστε και οι ίδιοι. Χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο! Δε με χρησιμοποιεί εκείνο!!! Υπάρχουν σημαντικά πράγματα για να ασχοληθεί κανείς και να αξιοποιήσει – εκτός από τον υπολογιστή, το κινητό τηλέφωνο, το Διαδίκτυο, το «ταξίδι» στον γαλαξία του Web. H αληθινή ζωή είναι με αληθινούς ανθρώπους!!! Σύνδεση λοιπόν με σύνεση!!!

36 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ιατρείο Εθισμού Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Τηλ κ Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων Τηλ Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Β. Ελλάδας του Ψ.Ν.Θ. Τηλ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ www. saferinternet.gr www. cyberkids.gov.gr www. astynomia.gr

37 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΤΥΠΕΣ
Βαφόπουλος, Μιχάλης. Πώς θα ζήσω με το Διαδίκτυο. Αθήνα: Μεταίχμιο, 2012 Παγγέ ,Τζένη. Θέματα στο Διαδίκτυο προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Σύγχρονη Εκπαίδευση, 2002. Σαμαρά Βερόνικα. Η φάρμα του Διαδικτύου. Αθήνα: Σαμαρά Δέσποινα-Κορμάς Γεώργιος, 2011. Φιλιππούσης Γιώργος. Επικοινωνώ και πληροφορούμαι με τον υπολογιστή μου. Αθήνα: Κλειδάριθμος, 2006. Brennan, Herbie. Ίντερνετ. Αθήνα: Πατάκη, 2002. Ward-Johnson, Chris. Internet Διαδίκτυο. Θεσσαλονίκη: Μαλλιάρης Παιδεία,

38 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ http://www.cyberkids.gov.gr/main.html
pdf http//www.sch.gr/192-simantika/ http//gymmelig.mes.sch.gr/kindinoi%20sto%20internet.html school-age/kids-internet.html ategory24&parentobjId=Page2

39 bjId=Category33&parentobjId=Page2

40 Οι μαθητές του Γ4 Πούλου Αναστασία Τσεπίδου Σοφία Ρουμπασβίλι Δαβίτ
Τσιάρας Ιωάννης Σιδέρη Γεωργία Τσιούπα Γεωργία Σιδέρης Αθανάσιος Τσολάκη Ελένη Σιδηρόπουλος Γιάννης Τσομπάνογλου Γιώργος Σιδηρόπουλος Παναγιώτης Φιλιάς Χρήστος Στάθη Δήμητρα Φωτιάδου Ναταλία Σταυράκης Δημήτριος Χαλκιάς Δημήτριος Στοϊμένης Δημήτριος Χαρόβα Αδαμαντία Τσαγκαλίδου Ανατολή Τσακάλης Γεώργιος Οι καθηγήτριες: Μπάμπη Γεωργία Τσέντζου Αφροδίτη Τσίρα Ιωάννα Τσέντζου Ελένη

41


Κατέβασμα ppt "Εργασία του Γ4 στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: «Διαδίκτυο και εφηβεία: η πραγματικότητα, οι παγίδες, η προοπτική»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google