Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

στον «Ασυμβίβαστο της τέχνης » «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "στον «Ασυμβίβαστο της τέχνης » «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 στον «Ασυμβίβαστο της τέχνης » «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ»
Μανώλης Ρασούλης Ένα κρητικό αφιέρωμα στον «Ασυμβίβαστο της τέχνης » Μανώλη Ρασούλη από τους μαθητές του Α1΄Γυμνασίου Περάματος και Β Γυμνασίου Πανόρμου . «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : Υπεύθυνες καθηγήτριες : Πόπη Κωσταριδάκη Μαρία Σταυριδάκη

2 1945 - 1963 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ με την θεϊκότητα.
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 28 Σεπτεμβρίου του 1945, μεγάλωσε στο Ηράκλειο, έψαλε στον Πολιούχο Άγιο Μηνά ο οποίος και τον επηρέασε αισθητικά και ιδεολογικά, βοηθούσε τον πατέρα του στο χρυσοχοείο όπου και από εκεί επηρεάστηκε από τα ρολόγια και τον χρυσό, ήταν σημαιοφόρος στο σχολειό του, από μικρός ανήκε στην νεολαία της αριστεράς - αφού ο πατέρας του ήταν για χρόνια στις ιταλικές φυλακές και ο θείος του στο Μαουτχάουζεν - κέρδισε δυο βραβεία στους μοντέρνους χορούς, ήρθε τέταρτος στα τετρακόσια μέτρα στους σχολικούς αγώνες του νομού και γενικά πέρασε πολύ όμορφα παιδικά χρόνια με τα αδέλφια του και τους φίλους του. Το όνομά του, Εμμανουήλ, είναι εβραϊκό και σημαίνει άνθρωπος του Θεού, το επίθετό του προέρχεται από το ιερό όνομα του κορανίου «ρασούλ»  και το τρίτο το σανσκριτικό του το έδωσε ο ‘Οσσο και είναι «ντέβα παρινίτο» και σημαίνει ερωτευμένος με την θεϊκότητα.

3 Τελειώνοντας το γυμνάσιο ένοιωθε ότι τα πάντα τον έσπρωχναν να κολυμπήσει στα βαθιά. Στην Αθήνα σπουδάζει σκηνοθεσία κινηματογράφου, γράφει ποιήματα, σενάρια, τραγουδάει ερασιτεχνικά στις μπουάτ της Πλάκας, δουλεύει στην εφημερίδα της αριστεράς "Δημοκρατική Αλλαγή", παίρνει μέρος στους αγώνες του 114, περπατάει όλες τις πορείες ειρήνης, γνωρίζει όλη την τότε πνευματική πρωτοπορία και δεν σταματάει να ονειρεύεται να γυρίσει ταινία βασισμένη σε ένα βιβλίο του Νίκου Καζατζάκη με μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, συνθέτοντας μέσα του τους δυο αυτούς μεγάλους δημιουργούς, κάτι το οποίο αργότερα πέτυχε. Στις 21 του Απρίλη συλλαμβάνεται από την Δικτατορία και περνάει μερικές ώρες στην «Μπουμπουλίνας». Φεύγει για το Λονδίνο όπου μένει 6 χρόνια. Εκεί διαμορφώνεται ιδεολογικά συμμετέχοντας στον αντιδικτατορικό αγώνα, αλλά και στο Τροτσκιστικό κίνημα στο οποίο ήταν στέλεχος και η Βανέσσα Ρεντγκρέιβ με την οποία δυο φορές συνεργάστηκε σε παραστάσεις με αγωνιστικούς στόχους. Στο Λονδίνο γράφει τα πρώτα του βιβλία και γίνεται συνεκδότης της εφημερίδας Σοσιαλιστική Αλλαγή, στην οποία γράφει άρθρα και επιφυλλίδες, παίρνει μαθήματα πολιτικής οικονομίας και φιλοσοφίας και πουλάει για 6 χρόνια την εν λόγω εφημερίδα στους δρόμους, συμμετέχοντας ασταμάτητα στους αγώνες των εργατικών συνδικάτων. ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

4 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Τον Μάη του '68 παίρνει μέρος στην μεγάλη εξέγερση των φοιτητών στο Παρίσι και τραυματίζεται από τους SRS. Το Λονδίνο τον αναδιαμορφώνει άνισα αλλά δημιουργικά. Το 74, λίγο μετά από το Πολυτεχνείο με απόφαση της οργάνωσης κατεβαίνει στην Αθήνα, όπου λόγω συλλήψεων από την Μυστική Αστυνομία, κρύβεται. Μετά τα γεγονότα στην Κύπρο το καλοκαίρι του 74 και την πτώση της Χούντας συνεχίζει τον πολιτικό αγώνα. Δουλεύει στα ναυπηγεία του Ανδρεάδη στο Πέραμα όπου κινδυνεύοντας να σκοτωθεί καθημερινά μπαίνει στην απεργιακή επιτροπή και πρωτοστατεί στο εργατικό κίνημα που ανατρέπει όλο το μέχρι τότε καθεστώς στα μεγάλα ναυπηγεία της Ελευσίνας. Στο Λονδίνο τον Ιούνιο του 1973 γεννιέται κατά την βούληση της διαλεκτικής της φύσης ένα κοριτσάκι, η κόρη του, που της έδωσε το όνομα Ναταλία, τιμής ένεκεν στη γυναίκα του Τρότσκι.

5 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Τον καλεί ο φίλος του Μάνος Λοίζος και τραγουδά στον δίσκο «Τα νέγρικα» μαζί με την Μαρία Φαραντούρη. Επίσης ο ίδιος συνθέτης τον επιβάλει και τραγουδά το τραγούδι στα κομέρσιαλ ενός σίριαλ που γίνεται επιτυχία. Ο συνθέτης Νίκος Μαμαγκάκης του προτείνει και τραγουδά σ' ένα δίσκο του σε ποίηση Πρεβελάκη "Ο νέος Ερωτόκριτος". Τυπώνει τα τρία πρώτα του βιβλία: "Η μπαλάντα του Ιασαάκ", ένα σύνθετο ποίημα επηρεασμένο από τον αγώνα της νεολαίας, στο οποίο βιβλίο αναποδογυρίζει τον μύθο της θυσίας του Αβραάμ και έτσι ο Ισαάκ την παραμονή της Θυσίας το σκάει στα βουνά με κάποιους δούλους, αρχίζει πόλεμο ενάντια στον Αβραάμ τον οποίο και σκοτώνει. Έπεται το βιβλίο με διηγήματα "Μεγάλος ήρωας σε μικρή χαρτοσακούλα και ένα ανάμοικτο με διηγήματα και ποιήματα "κβο βαντις στατους κβο".

6 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Αρχίζει να προσαρμόζεται στην ελληνική πραγματικότητα και να καταδύεται στην πεμπτουσία της. Το ένστιχτο και η μοίρα τον οδηγούν στον πυρήνα του ελληνικού τραγουδιού. Παραιτείται από το κόμμα μια μέρα που οι σύντροφοι υποστήριζαν τις ερυθρές πυρηνικές βόμβες ενάντια στις αντίπαλες. Βλέποντας έναν παραλογισμό ρίχνεται στη μελέτη των ανατολικών φιλοσοφιών . Ανακαλύπτει ή του αποκαλύπτεται μέσω μιας γνωστής του τον OSHO. Αναστατώνεται θετικά, διαβάζει βιβλία του, γοητεύεται, βαθαίνει, πηγαίνει στην Ινδία και τον συναντά. Συνεχίζοντας τις καλλιτεχνικές του δραστηριότητες τις εμπλουτίζει στο έπακρο με τη νέα του εμπειρία. Συστήνει στους Έλληνες τον OSHO εκδίδοντας το βιβλίο του «κρυμμένη αρμονία – ομιλίες πάνω στον Ηράκλειτο».

7 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Τον κατηγορούν ότι είναι εγκέφαλος της 17 Ν. Αυτός δηλώνει για πολλοστή φορά ότι από φύση και θέση είναι ενάντια στη βία, ιδίως ενάντια στην ατομική τρομοκρατία. Όμως με τις δηλώσεις του τρομοκρατεί κάποιους και οι οποίοι τον υποδεικνύουν ως ιδεολογικό τρομοκράτη. Συνεχίζει να παράγει έργο επειδή επιθυμεί και επειδή είναι μέτρο σύγκρισης για τη συνέπεια των ιδεολογικών και ηθικών πεποιθήσεων. Δηλώνει όμως ότι η οντότητα του είναι πιο ενδιαφέρουσα από το έργο του, τα προϊόντα του. Η κόρη του Ναταλί σπουδάζει μουσική και αποκαλύπτεται ως ακραίο μουσικό φαινόμενο σαν τραγουδίστρια λαϊκών τραγουδιών, χέβι μέταλ και στις ’ριες των κλασσικών. Γίνεται γνωστή και στο εξωτερικό με το συγκρότημα Septic Flesh, αλλά συμμερίζεται εντός της Ελλάδος την εσκεμμένη απομόνωση του πατέρα της Μανώλη Ρασούλη.

8 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Τα τραγούδια του γίνονται γνωστά κι αγαπητά στο Ισραήλ, την Τουρκία, Τη Σερβία, στις Χώρες όπου υπάρχουν Έλληνες αλλά και για κάποιο μυστήριο λόγο και στην Ιαπωνία. Η τελευταία σημαντική εμπειρία του υπήρξε η επίσκεψη στη μεγάλη πυραμίδα της Γκίζας στις , επίσκεψη που του τροφοδότησε στα μέγιστα το κουράγιο για τη συνέχιση της έρευνας και του έργου του.

9 ΑΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ !

10 Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΡΑΣΟΥΛΗ
Κύριε Ρασούλη, τι είναι για εσάς ο Μυλοπόταμος και η Κρήτη;  Ο Μυλοπόταμος ήταν πάντα μια επαναστατημένη περιοχή που δημιουργούσε προβλήματα στους κατακτητές της. Τα Ζωνιανά μεταφέρουν τη σκληρότητα από τα αρχαία χρόνια, αφού είναι η φύση τέτοια εκεί, τα βουνά βρίσκονται σε γούβα. Οι Ανωγειανοί είναι στην κορυφή γεωγραφικά κι έτσι έχουν εξωτερικεύσει το ταμπεραμέντο τους. Ο Μυλοπόταμος είναι το βαρίδι για την Κρήτη, η μπαλάντζα! Έχει βγάλει αξιολογότατους ανθρώπους προς πάσα κατεύθυνση και ο Καζαντζάκης, άλλωστε, έχει ρίζα από κειΗ Κρήτη ήταν το πιο πολιτισμένο σημείο στον χάρτη. Η γυναίκα ήταν στη θέση της στην «πάνω μεριά», αυτό σημαίνει πολιτισμένος λαός. Ο Τσαρούχης έλεγε ότι αυτοί ήταν ευτυχισμένοι άνθρωποι, άρα γιατί να μη διαφημίσουμε αυτό το πρότυπο; Αυτή την ευτυχία, την κάνανε ταξίδια, ιδέες. Ίδρυσαν μινωικές πόλεις. Αδιαμφισβήτητα, η Κρήτη είναι το κέντρο βάρους του πολιτισμού μας Ποια είναι η εμβληματική κρητική μορφή που ξεχωρίζετε;  Αδιαμφισβήτητα αυτόν που συμβουλεύομαι ακόμα και τον θεωρώ «θείο μου». Ο Καζαντζάκης αποτυπώνει την ιδεολογική μου ανάπτυξη. Περπάτησα στα χνάρια του. Ο Καζαντζάκης πρέπει να αναδειχθεί.

11 Να εντρυφήσουμε στο έργο του
Να εντρυφήσουμε στο έργο του. Είναι η κοινή συνιστώσα μας, έχει κρητική ματιά και δεν είναι σοβινιστικό αυτό! Αυτός ήταν Κρητό – οικουμενιστής, μια μεγάλη μορφή. Πάντα τον συμβουλεύομαι, με συγκινεί που έχουμε ίδια βιώματα στο Ηράκλειο. Καμιά φορά πάω να τον αμφισβητήσω και τον διαβάζω πάλι και μετά λέω «Μεγάλε εντάξει, υποκλίνομαι». Προσωπικά, ο «Μυλοποταμίτικος διάβολος» με σπρώχνει να πηγαίνω προς τη Μέση Ανατολή, να συμβουλεύομαι τον Καζαντζάκη να δω τι έγραψε για τη Μέση Ανατολή και βλέπω ότι φτάνει στα ίδια συμπεράσματα που καταλήγω και εγώ!  Το έργο του Καζαντζάκη πρέπει να το ξαναπιάσουμε. Την ουσία του Καζαντζάκη. Πώς κρίνετε τα πράγματα σήμερα για την πατρίδα σας;  Ήταν γερή κράση η γενιά των Κρητικών - τώρα όμως βιώνουμε μια αντι - ηρωική εποχή. Βλέπεις κάτι Κρητικούς με βερμούδα και πλαστικές παντόφλες να πάνε στην τράπεζα. Λες τώρα «αυτοί είναι οι Κρητικοί!». Η μαγκιά γενικότερα, τα πιστόλια ανά πάσα στιγμή... Ως ένα σημείο συμφωνώ μετά όμως όχι! Στο Ηράκλειο είμαστε πιο εξωστρεφείς, ενώ στα Χανιά είναι πιο παραδοσιακοί και εσωστρεφείς. Έχουν εσωτερικούς κώδικες που έχουν εκφυλιστεί στο Ηράκλειο, λόγω του τουρισμού και όλων των υπολοίπων... Το Ηράκλειο που έχει την Κνωσό δεν έχει δημιουργήσει κάτι καινούργιο! 

12 Γιατί δεν ασχοληθήκατε ποτέ ιδιαίτερα με το κρητικό τραγούδι και πώς
κρίνετε τη σημερινή κρητική μουσική σκηνή;  Πάντα, τα προγράμματά μου τα τελειώνω με ριζίτικα - εγώ, αν δεν ήμουν Κρητικός, δεν θα έφτανα εδώ. Την καταγωγή μου δεν την έχω αφήσει ούτε μια μέρα π ίσω μου.  Έκανα μια συνιστώσα του τραγουδιού μου με διάφορες επιρροές και το έφερα σε ένα επίπεδο που κανείς δεν μπορεί να το καταστρέψει. Τώρα, βέβαια, παράγουμε τις φούσκες και τα σκυλάδικα. Αυτά είναι «μηρυκασμός», τα καλά βγήκαν παλιά που ήταν ηρωική η εποχή. Τώρα τα Κρητικά είναι «άντε να πάει ο Γωνιανάκης στο Κονάκι και είμαστε όλοι χαρούμενοι». Δεν είναι μόνο η ρακή και η γραβιέρα, καλά τα αγαπάμε κι αυτά. Και εγώ ρακές πίνω, τρώω γραβιέρα, αλλά πρέπει να πάμε πιο βαθιά. Όχι, πίσω εκεί που δεν μπορούμε να πάμε παραπίσω. Για να δημιουργήσουμε μια ωραία κρητική μάτια. Δεν βγαίνει κάτι καινούργιο σε τραγούδι ελληνικό και όχι μόνο κρητικό. Είναι σαν να κλείνει ο κύκλος τους.  Πώς θα ορίζατε ο ίδιος τον… Μανώλη Ρασούλη;  Δεν θα έβαζα ταμπέλα στον εαυτό μου. Προσπαθώ να καταλάβω την εποχή μου και να συμβάλλω στο καλώς εννοούμενο καλό. Ορισμένες φορές, το κακό μάς καταπνίγει, παίρνει τη μορφή του καλού. Ο λαός πέφτει σε συμπληγάδες. Προσπαθώ να κρατάω τη θράκα αναμμένη και για αυτό μάς εμπνέουνε οι Κρητικοί μας πρόγονοι. Μας έχουνε δώσει και μια μεγάλη ευθύνη. Ζούμε σε μια τρελή εποχή, αλλά μην ξεχνάτε ότι ο «κουζουλός», που λέμε εμείς, είναι η καλή έννοια του τρελού. Γι' αυτό πρέπει να γυρίσουμε στους κλασικούς. 

13 με τίτλο «Οι Βερβέληδες της Αμάλθειας».
Θα κυκλοφορήσει ένα νέο μου βιβλίο, μόλις γυρίσω από Αυστραλία μέχρι το Πάσχα με τίτλο «Οι Βερβέληδες της Αμάλθειας». Στοχεύει να ηλεκτρίσει τη φαντασία των ανθρώπων. Αναφέρεται ακριβώς σε όλα αυτά, στην κοινωνία που παραπαίει.  Μάρτιος 2011 Δίφωνο

14 Μαρία Φαραντούρη, Μάνος Λοΐζος, Γιάννης Νεγρεπόντης
Δισκογραφία 1974: Τα νέγρικα Μαρία Φαραντούρη, Μάνος Λοΐζος, Γιάννης Νεγρεπόντης 1. Ο ΝΕΓΡΟΣ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ 2. Ο ΓΕΡΟ ΝΕΓΡΟ ΤΖΙΜ 3. ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝΕ 4. ΠΡΟΣΕΥΧΗ 5. ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ Ο ΤΖΟ 6. ΚΡΙΜΑ ΣΕΝΑ ΝΕΓΡΟ ΜΠΙΓΚ 7. ΓΙΑ ΔΥΟ ΔΟΛΛΑΡΙΑ 8. Η ΠΟΡΝΗ Η ΤΖΑΙΗΝ 9. Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ Ο ΜΠΕΡΝΤ 10. ΚΙ ΑΝ ΣΥ ΛΕΥΚΟΣ-ΝΕΓΡΟΣ ΕΓΩ

15 (Ν. Μαμαγκάκης, Π. Πρεβελάκης, Α. Μάνου)
Δισκογραφία 1974: Νέος Ερωτόκριτος (Ν. Μαμαγκάκης, Π. Πρεβελάκης, Α. Μάνου) Από το δίσκο «Νέος Ερωτόκριτος» σε ποίηση Παντελή Πρεβελάκη και μουσική Νίκου Μαμαγκάκη, που τραγουδά η Αφροδίτη Μάνου, ο Ρασούλης κι ο Νίκος Κριτζάς, κι ο οποίος ηχογραφήθηκε το ’74, και δεν υπάρχει στην αγορά.

16 Δισκογραφία 1978: Η εκδίκηση της γυφτιάς
(Ν. Ξυδάκης, Δ. Σαββόπουλος, Ν. Παπάζογλου), 1. Βρέχει στην εθνική οδό 2. Κυρ-διευθυντά των δίσκων 3. Τρελή κι αδέσποτη 4. Σαν το δασάκι 5. Στην Πόλη 6. Μη μ' αποκαλείς τεμπέλη 7. Χαβαλεδιάρικο 8. Πρώτα να ξεκαθαρίσεις 9. Κανείς εδώ δεν τραγουδά 10. Του χάρου το παράπονο 11. Από περιέργεια υπάρχω 12. Το τροχαίο 13. Μετανάστης στην αγκάλη σου

17 Νίκος Ξυδάκης, Μανώλης Ρασούλης
Δισκογραφία 1978: Τα δήθεν Νίκος Ξυδάκης, Μανώλης Ρασούλης 1. Το κοτλέ παντελονάκι 2. Από τη γυναίκα για τη γυναίκα 3. Κυκλοθυμικός καιρός 4. Τα μήλα και τα κρίνα 5. Δευτέρα ξημερώματα 6. Φίλε αδελφέ ψυχή 7. Σουξεδιάρικο 8. Κάνε πως μ' αγαπάς 9. Ας είναι ο κόσμος ζόρικος 10. Μοίρα δε μ' αρώτησες 11. Τρε ζολί κι ωραία 12. Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια 13. Σαν μια ταινία

18 1980: Τα τραγούδια της Χαρούλας Μάνος Λοίζος, Χάρις Αλεξίου
Δισκογραφία 1980: Τα τραγούδια της Χαρούλας Μάνος Λοίζος, Χάρις Αλεξίου 1. ΓΥΦΤΙΣΣΑ ΤΟΝ ΕΒΥΖΑΞΕ 2. ΤΗΝ ΟΓΔΟΗ ΜΕΡΑ 3. ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΩΡΕΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 4. ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ 5. ΟΛΑ ΣΕ ΘΥΜΙΖΟΥΝ 6. ΤΙ ΝΑ ΠΩ 7. Ο ΦΑΝΤΑΡΟΣ 8. ΕΚΑΝΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΦΙΛΗ 9. ΚΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΠΟΛΗ 10. ΜΕΣ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ 11. ΤΕΛΙ ΤΕΛΙ ΤΕΛΙ 12. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ

19 1981: Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει
Δισκογραφία 1981: Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει (Χ. Νικολόπουλος, Δ. Κοντογιάννης) 1. ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΕΦΤΟΥΝΕ ΜΑ Η ΑΓΑΠΗ ΜΕΝΕΙ (Γιώργος Νταλάρας). 2. ΜΕ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΔΙΣΚΟ 3. ΙΣΤΟΡΙΑ ΖΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑ 4. ΜΕ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΣ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ 5. ΣΤΗ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕ 6. ΑΧΟΥ ΖΑΛΑΔΕΣ ΚΙ ΕΡΩΤΕΣ 7. ΝΥΧΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΣΑ 8. ΑΪΝΤΕ ΜΑΤΙΑ ΓΛΥΚΑ (Γλυκερία) 9. ΟΤΑΝ ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΟ ΛΑΙΜΟ 10. ΣΑΛΟΝΙΚΙΑ 11. ΚΟΣΜΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ ΠΗΡΕΣ 12. ΝΑΣΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ

20 1982: Παίξε Χρήστο επειγόντως
Δισκογραφία 1982: Παίξε Χρήστο επειγόντως (Χ. Νικολόπουλος, Ε. Βιτάλη, Π. Τερζής), 1. ΠΑΙΞΕ ΧΡΗΣΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ 2. ΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΝΥΣΤΑΓΜΕΝΑ 3. ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 4. ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΨΕΥΤΡΑ ΕΠΟΧΗ 5. ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΙΟ 6. ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ 7. ΚΑΘΟΜΟΥΝΑ ΣΤΟΥ ΛΕΝΤΖΟΥ 8. Η ΖΩΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΙΑΖΕΙ 9. ΣΤΑ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΘΑ ΠΑΩ 10. Ο ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΜΑΡ - ΚΑΓΙΑΜ 11. ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 12. ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ 13. Ο ΣΕΪΧΗΣ 14. ΣΑΝ ΤΟ ΦΟΝΙΑ

21 1984: Όλοι δικοί μας είμαστε
Δισκογραφία 1984: Όλοι δικοί μας είμαστε (Χ. Νικολόπουλος, Ν. Παπάζογλου, Π. Τερζής), 1. ΡΙΧΤΟ ΕΞΩ ΚΙ ΑΙΣΑΙ ΜΕΣΑ        (Δ. Κοντογιάννης) 2. ΝΑΝΑΙ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ        ΝΑΧΕΙΣ ΠΙΕΙ (Δ. Κοντογιάννης) 3. ΑΧ ΒΡΕ ΣΟΦΙΑ (Γιάννης Κούτρας) 4. ΤΙ ΘΕΣ ΑΠ' ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ        (Νάντια Καραγιάννη) 5. ΟΛΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ        (Νίκος Παπάζογλου) 6. ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΕΝΑ ΣΠΕΡΝΟ        (Δ. Κοντογιάννης) 7. ΠΑΝΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ        (Δ. Κοντογιάννης) 8.  ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΛΕΝΕ ΧΑΡΟ (Δ. Κοντογιάννης) 9.  ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠ' ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ        ΕΡΩΤΑ ΜΑΣ (Πασχάλης Τερζής) 10. ΓΥΡΙΣΑ (Πασχάλης Τερζής)

22 Δισκογραφία 1984: Ναι στο ναι και ναι στο όχι
(Μ. Ρασούλης, Ν. Ξυδάκης, Μ. Στεφανόπουλος) 1.Αστέρι μου 2.Χθες βράδυ δυο περαστικοί 3.Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ 4.Ένα και δυο το φανταράκι 5.Εδώ στη ρωγμή του χρόνου 6.Με φουρτουνιάζει ο έρωτας 7.Στου έρωτα την τρέλα 8.Καλή τριπλά σκλαβωμένη 9.Σισάμι με το μέλι 10.Έτσι που λες Ρήγα Φεραίο 11.Τα μαλλιά σου είναι μια πατρίδα 12.Του Αθανάσιου Διάκου 13.Μες τη μικρή αγκαλιά 14.Δεκέμβρης του 49 15.Ένα πουλί θαλασσινό

23 (Αδελφοί Κατσιμίχα, Μ. Ρασούλης παραγωγή)
Δισκογραφία 1985: Ζεστά ποτά (Αδελφοί Κατσιμίχα, Μ. Ρασούλης παραγωγή) 1. Παίξε βραχνή μου φυσαρμόνικα 2. Προσωπικές οπτασίες 3. Φάνης 4. Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα 5. Μια βραδιά στο Λούκι 6. Ρίτα - Ριτάκι 7. Για ένα κομμάτι ψωμί 8. Υπόγειο 9. Κορίτσια της συγνώμης 10. Γέλα πουλί μου

24 1985: Να’ ‘μαστε πάλι εδώ Ανδρέα
Δισκογραφία 1985: Να’ ‘μαστε πάλι εδώ Ανδρέα (Α. Μικρούτσικος, Μ. Ρασούλης) 1.Να μαστέ πάλι εδώ Αντρέα 2.Ηρωίνη 3.Μικρός ερωτικός 4.Κυκλωνική 5.Πολυτεχνείο 6.Εξαίρεση 7.Ghostbusters 8.Καλή μου τριπλά σκλαβωμένη 9.Μαγδαληνή 10.Εμβατήριο του ενός 11.Το λυχνάρι του Αλαντίν 12.Το όνειρο του Μανώλη 13.Εδώ και τότε .

25 (Π. Βαγιόπουλος, Α. Ρασούλη Κουφουδάκη)
Δισκογραφία 1985: Εσύ κι αν γίνεις υπουργός εγώ θα σ' αγαπάω (Π. Βαγιόπουλος, Α. Ρασούλη Κουφουδάκη) 1. Εσύ κι αν γίνεις υπουργός εγώ θα σ' αγαπάω 2. Αμάν τι έχω πάθει 3. Αν η αγάπη θέλει ζήλεια 4. Θ' αναδυθώ 5. Σαν θά 'ρθει τούμπα ο ντουνιάς 6. Μιλάμε για το χωρισμό 7. Αχ, βρε Βασίλη ταξιτζή 8. Σα μαζί του χάνομαι τη βρίσκω 9. Μάγκας επιζών 10. Νταν! Μέσα θα πέσω 11. Όσο σ' αγαπώ

26 (Π. Βαγιόπουλος, Ν. Παπάζογλου, Γλυκερία)
Δισκογραφία 1986 : Πότε Βούδας πότε Κούδας (Π. Βαγιόπουλος, Ν. Παπάζογλου, Γλυκερία) 1. ΠΟΤΕ ΒΟΥΔΑΣ ΠΟΤΕ ΚΟΥΔΑΣ - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ 2. ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛΙΕΣ - ΓΛΥΚΕΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ 3. ΕΡΩΤΟΣΗΜΟ ΘΑ ΒΑΛΩ - ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ 4. ΠΑΝΩ ΤΑΞΗ, ΚΑΤΩ ΤΑΞΗ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ, ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΩ - ΓΛΥΚΕΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ 6. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ - ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΕΛΗΣ 7. ΟΛΑ ΖΩΗ ΄ΝΑΙ ΡΟΛΟΪ - ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ 8. Ο ΙΣΟΒΙΤΗΣ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ 9. ΝΑ ΄ΧΑ ΤΗΝ ΞΥΠΝΙΑ ΜΗΧΑΝΗ - ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΖΗ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ 10. ΝΟΙΩΣΕ ΜΕ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ

27 ΝΙΩΣΕ ΜΕ

28 Δισκογραφία 1988 :Τα ποδοσφαιρικά (Γ. Γαβαλάς)
1. Οφη ολέ! 2. Γκολ! 3. Θύρα 4 4. Το τραγούδι της ήττας 5. Ύμνος 6. Εντός έδρας 7. Η μπαλάντα του επαγγελματία παίκτη 8. Χαίηζελ 9. Εκτός έδρας 10. Το βαλς των παραγόντων 11. Μπάλλα γη 12. Θέμα

29 1990 : Διπλά σακατεμένος πειρατής (Γ. Γαβαλάς)
Δισκογραφία 1990 : Διπλά σακατεμένος πειρατής (Γ. Γαβαλάς) 1. Αστέρι 2. Μαίριλυν Μονρόε 3. Χίππυ 4. Στο Θεόφιλο Καϊρη 5. Διπλά σακατεμένος πειρατής 6. Ναυσικά 7. Στιγμή 8. Είκοσι Αγιά-Σοφιές δεν κάνουν ένα γύφτο 9. Όπως, όποιο όπιο

30 1992 : Σκόρπια 1 (Ν. Ξυδάκης, Ν. Παπάζογλου, Γλυκερία)
Δισκογραφία 1992 : Σκόρπια 1 (Ν. Ξυδάκης, Ν. Παπάζογλου, Γλυκερία) 1. Πότε βούδας, πότε κούδας 2. Όταν βλέπεις κάποιον μόνο 3. Υδροχόος 4. Σφίγγα 5. Τραβώ καπνό, φυσώ καπνό 6. Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ 7. Τσιφτετέλι του Διογένη 8. Στη ρωγμή του χρόνου 9. Μια η ζωή δυο οι ζωές 10. Μη φοβάσαι 11. Λεμόνι στην πορτοκαλιά 12. Ένα και ένα

31 1995 : Βαλκανιζατέρ (Π. Βαγιόπουλος, Γλυκερία, Α. Καρακότας)
Δισκογραφία 1995 : Βαλκανιζατέρ (Π. Βαγιόπουλος, Γλυκερία, Α. Καρακότας) 1. ΒΑΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ [ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ]    2. ΑΛΗΤΟΤΟΥΡΙΣΤΑΣ [ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΚΟΤΑΣ]    3. ΔΥΟ ΔΥΟ ΠΟΤΕ [ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ]    4. ΟΙ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΡΩΤΕΣ [ΑΓΑΘΩΝΑΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ]    5. Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΣΜΟ ΠΟΝΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ [ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ]    6. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ [ΠΕΤΡΟΣ ΓΑΙΤΑΝΟΣ]    7. ΗΡΘΑΝΕ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ [ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ]    8. ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ [ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ]    9. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΧΑΝΕΤΑΙ [ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΕΡΙΑ]  10. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ [ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΕΛΑΣ]  11. ΑΘΗΝΑ ΚΕΤΕΡΓΑΡΑ [ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ]  12. ΦΙΛΕ [ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ]  13. ΡΩΜΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ [ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ]  14. ΒΑΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ 

32 (Π. Βαγιόπουλος, Ο. Περίδης, Ν. Ρασούλη, Γ. Λίζος)
Δισκογραφία 1997: Σελοτέιπ (Π. Βαγιόπουλος, Ο. Περίδης, Ν. Ρασούλη, Γ. Λίζος) 1. ΤΟ ΒΑΛΣ - ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ 2. ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ - ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΚΟΤΑΣ, ΧΟΡΩΔΙΑ 3. ΚΑΚΟΙ ΝΤΥΘΗΚΑΝΕ ΚΑΛΟΙ - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ 4. ΣΤΗ ΡΕΜΒΗ (Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΦΙΕΣΤΑ) - ΝΑΤΑΛΙ ΡΑΣΟΥΛΗ 5. ΤΑΣΟΣ Ο ΤΡΟΧΟΤΥΧΑΙΟΣ - ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ 6. ΧΟΡΕΥΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ - ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΚΟΤΑΣ 7. ΣΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙ - ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ 8. ΕΞΗΝΤΑ ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 9. ΣΕΛΟΤΕΪΠ - ΝΑΤΑΛΙ ΡΑΣΟΥΛΗ 10. ΣΤΗ ΖΟΛΙ, ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΙΑ (ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ) - ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ 11. ΑΣΤΗΝ ΑΥΤΗΝ - ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΛΥΚΕΡΙΑ 12. Ο ΘΕΟΜΟΥΡΗΣ - ΑΓΑΘΩΝΑΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ 13. ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΛΥΠΗΣ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΑΠΑΝΤΑ 14. ΣΤΟΥ ΡΕΝΤΗ ΕΠΕΣΕ ΒΡΟΧΗ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ 15. Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ - ΓΛΥΚΕΡΙΑ, ΧΟΡΩΔΙΑ 16. ΤΟ ΒΑΛΣ - ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ

33 ΤΟ ΒΑΛΣ

34 (Π. Βαγιόπουλος, Γ. Ξηντάρης, Γ. Λίζος)
Δισκογραφία 1998: Στο νοηματουργείο (μάγκας επιζών) (Π. Βαγιόπουλος, Γ. Ξηντάρης, Γ. Λίζος) 1. ΑΦΕΤΗΡΙΑ 2. Ο ΜΑΓΚΑΣ ΖΕΙ  ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΠΟΧΗ 3. ΕΓΩ Ο'ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ 4. ΣΑ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ 5. ΜΑΓΚΑ ΜΕ ΛΕΓΑΝΕ ΠΑΝΤΟΥ 6. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ 7. Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΚΑ 8. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ 9. Ο ΜΑΓΚΑΣ ΖΕΙ  ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΠΟΧΗ 10.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ 11. ΕΙΣΠΝΕΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ Ο ΘΕΟΣ 12. Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΚΑΡΙΟΥ 13. ΚΛΑΙΩ ΓΕΛΩ 14. ΕΦΤΑ ΜΕΡΩΝ Η ΦΕΓΓΑΡΙΑ 15. ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕΣ 16. ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΠΟΧΗ

35 Δισκογραφία 1999: Το τραίνο φτάνει τελικά στην Κατερίνη
(Χ. Παπαδόπουλος, Β. Λέκκας, Κ. Σιάπαντα, Ορέστης) 1. ΙΛΙΓΓΟΣ SENNA 2. ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΦΤΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 3. ΕΡΤΖΙΑΝΗ ΑΜΑΖΟΝΑ 4. ΓΙΑΠΙΣΑ ΙΩΑΝΝΑ 5. ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΝΙΓΜΕΝΟΥ 6. ΜΙΑ ΜΕΡΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 7. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ 'ΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ 8. ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ 9. SOUL CONTROL 10. Ο ΜΕΣΑ ΜΟΥ GUEVARA 11. ΕΙΜΑΙ 12. ΓΙΝΟΣΟΥΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ 13. ΠΡΟΑΝΑΚΟΥΣΜΑ - INTERMEZO & CODA

36 1999: Αγάπα μας και μη μας χαιρετάς
Δισκογραφία 1999: Αγάπα μας και μη μας χαιρετάς (Ναταλί Ρασούλη) 1. Το τραγούδι της Αριάδνης 2. Υπάρχει μια Ελλάδα μες στην Ελλάδα 3. Hit 4. Nick the Greek 5. Ήρθα σε δύσκολη εποχή 6. Ο χρόνος αστειεύεται 7. Το μοναχικό λουλούδι 8. Το πέταγμα του γλάρου Ιωνάθαν 9. Αγάπα μας και μη μας χαιρετάς 10. Ιούλιος στη Σαντορίνη 11. Πετάω

37 2000: Τι γυρεύεις μεσ' στην Κίνα Τσάκι Τσαν
Δισκογραφία 2000: Τι γυρεύεις μεσ' στην Κίνα Τσάκι Τσαν (Π. Βαγιόπουλος, Ν. Βενετσάνου, Ο. Περίδης) 1. ΜΠΟΡΕΙ Ν΄ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΕΜΑΛ! 2. Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ Η ΑΓΟΡΑ 3. ΡΩΣΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ 4. ΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ 5. ΤΙ ΕΙΝ΄ ΑΥΤΟ 6. ΟΙ ΝΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΤΑ . ΟΣΟ Σ΄ ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ 10. Ο ΕΡΩΤΑΣ Ο ΔΗΜΙΟΣ 11. ΤΗΝ ΠΗΘΙΑ ΝΑ ΄ΧΕΙΣ ΘΕΙΑ 12. Η ΔΥΣΗ 13. Ο ΗΡΩΑΣ 14. ΠΥΡΓΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΙ ΑΛΛΟ ΨΑΧΝΩ ΣΤΗ ΖΩΗ 8. Η ΖΕΙΜΠΕΚΙΣΣΑ 9. ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΤΣΑΚΙ ΤΣΑΝ; 16. ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΕ

38 Hummus Sapiens και η μνήμη των κύκλων (Yehuda Poliker)
Δισκογραφία Hummus Sapiens και η μνήμη των κύκλων (Yehuda Poliker) 1. Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ 2. Ο ΓΕΧΟΥΔΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 3. ΑΡΙΑΝΑ 4. ΣΤΟ CHECK POINT 5. ΡΕΠΟΡΤΑΖ 6. Η ΑΛΛΗ 7. HUMMUS SAPIENS 8. ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ 9. SING A SONG 10. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑΝΤΙΝ 11. Η ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ 12. ΖΙΖΟΥ 13. ΤΟ ΝΕΡΟ 14. ΑΛΕΧ

39 ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ (2002-2008)
ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ( )

40 ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΡΑΣΟΥΛΗ Αυτοβιογραφικό έργο του Ρασούλη.
Σύμφωνα με την εισαγωγή του «Επουδενί το βιβλίο τούτο δεν συμπεριφέρεται ως επικήδειος για έναν στιχουργό. Έπεται η συνέχεια ως την τελική πτώση μου. Και δεν είμαι από πέτρα ούτε αθάνατος , που’ λεγε κι ο αείμνηστος φίλος μου Άκης Πάνου… Εκδότης :ΙΑΝΟΣ Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2007 Επιμέλεια: ΧΑΣΙΩΤΗ ΑΣΠΑ Θέμα: ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ/ΜΟΥΣΙΚΗ

41 Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΙΡΗΣ
Ο Μανώλης Ρασούλης σ' ένα ταξίδι του στην Άνδρο και σε μια μυστική νοερή συνάντηση με τον "Μεγάλο Αιρετικό Θεόφιλο Καϊρη" αρχίζει μια περιπλάνηση στον κόσμο αναζητώντας την αλήθεια που κατοικεί στη χώρα του πόνου και της περιπέτειας. Στο βιβλίο παρελαύνουν η Ινδία, η Αμερική, η Αγγλία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Γερμανία, το Ισραήλ όπως και άλλοι τόποι και άλλες χώρες. Εκδότης :ΙΑΝΟΣ Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2008 Επιμέλεια: ΧΡΟΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Θέμα: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ/ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ

42 Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Ροκ μυθιστόρημα" ονομάζει ο συγγραφέας το βιβλίο του, και είναι πράγματι μια ιστορία ενός ανθρώπου, του Παντελή Πουλιόπουλου, που με συναρπαστικό, μυθιστορηματικό τρόπο αποφασίζει να μας τον συστήσει ο Μανώλης Ρασούλης. Ένα σπάνιο ταλέντο πολυμάθειας και γλωσσών, που διαγράφεται από το κόμμα του και εκτελείται την περίοδο της Κατοχής. Χωρισμένο σε δώδεκα κεφάλαια, ακροβατώντας με ροκ τρόπο ανάμεσα στην Αμερική, τη Ρωσία, τον Ψυχρό Πόλεμο, την Ελλάδα και το χάος του κόσμου, στήνει το σκηνικό της παρουσίασης του Παντελή Πουλιόπουλου, ο οποίος πρωταγωνιστεί και θυσιάζεται για ένα καλύτερο αύριο. Εκδότης: ΙΑΝΟΣ, Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2008 Θέμα: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ/ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ

43 ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΚΡΗΤΕΣ
Πίστα, ξέφωτο, πλατφόρμα. Για όλους και τον καθένα χωριστά Ο Ρασούλης περιγράφει τον καλπασμό του προς τον ήλιο βαστώντας στα ηνία του ζεμένες την αγωνία, την ευθύνη, την έμπνευση, την υπέρβαση. Καταγράφει απλώς την προσωπική του εμπειρία στο βζζνγκ του κόσμου, κι όποιος είδε οίδε. Μόνος. Με body-guards τον ορθολογισμό και τον εσωτερισμό. Ξέρων πια, ιδίοις όμμασι και από πρώτο χέρι, ότι οι πραγματικότητες είναι κόρες της Αλήθειας. Το ότι οι εβραίοι όσο και οι παλαιστίνιοι είναι κρήτες, το πιστεύει και το καταδεικνύει με όραμα και στοιχεία. Πότε Βούδας, πότε Κούδας. Ένα βιβλίο ποιητικό, ιδεολογικό, αντικειμενικό, υποκειμενικότατο. Απολαυστικό - και ίσως ίσως αλλάζει τον ιδεολογικό χάρτη του πλανήτη. Απ' τις σελίδες του και στου Θεού τ' αυτί. Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2002 Επιμέλεια: ΚΟΥΓΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ Θέμα: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ/ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ

44 ΤΙ ΕΙΔΕ Ο ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ Δεκαπέντε χρόνια Σαλονίκη.
Πρόκειται για ένα κείμενο αυτοβιογραφικό, γραμμένο με το γνωστό ύφος του Ρασούλη, του δημιουργού που εδώ και 15 χρόνια επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως τόπο διαμονής και δημιουργίας του, δίνοντας έτσι μια δυναμική απάντηση στο «κέντρο». Στις σελίδες του αποκαλύπτει προσωπικές στιγμές, μιλάει για τη σχέση του με τον Μ. Θεοδωράκη, τον Δ. Σαββόπουλο, τον Ν. Παπάζογλου και άλλους μεγάλους καλλιτέχνες, αποκαλύπτει το ρόλο που έπαιξε ο Osho στη ζωή του, τις σχέσεις του με το Ισραήλ και την Παλαιστίνη καθώς και τις απόψεις του για το ελληνικό τραγούδι και την πορεία του στο χρόνο. Το βιβλίο αφιερώνεται στον Γεχούδα Πόλικερ, έναν ισραηλινό τραγουδιστή. Εκδότης: ΙΑΝΟΣ Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2005 Θέμα: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ/ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ

45 Η ΜΠΑΛΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ Βαθιά επηρεασμένος από τον αγώνα της νεολαίας του οποίου ήμουν κι εγώ κύτταρο (1 1 4-Μάης του ‘68  στο Παρίσι χιπποροκ κίνημα-χάσμα και σύγκρουση γενεών) έκανα μια παραλλαγή πάνω στο αριστούργημα της κρητικής λογοτεχνίας -αλλά και της ελληνικής. Η θυσία του Αβραάμ, ποιητική αδεία, ήταν μια έκρηξη συναισθημάτων και λέξεων. Το μόνο που μπορώ να πω μετά βεβαιότητος είναι ότι δεν νομίζω ότι ο Ισαάκ έγινε κι αυτός με τη σειρά του ένας Αβραάμ.

46 ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΡΩΑΣ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΧΑΡΤΟΣΑΚΟΥΛΑ
Περιέχει διηγήματα. Η έκρηξη των συναισθημάτων και των λέξεων ελλατούται και παραφορά υποτάσσεται σε κανόνες γραφής και συμπερασμάτων. Μεγάλα όνειρα, όμως στενό το πλαίσιο της πραγματικότητας. Ανησυχία, ερευνητικότης, αφέλεια, αυθορμητισμός, ένδεια γραφής, βόλτες στο Φίνσμπουρυ Παρκ, φις εν τσιπς, μαθήματα πολιτικής οικονομίας, η έκρηξη του Μάη του ’68 στο Παρίσι άρχισε ν’ αποδίδει καρπούς αν όχι τουλάχιστον φυλλαράκια  πράσινα της ελπίδας ματόκλαδα.

47 Κβό βάντις στάτους κβο;
Χρωματισμένα τα πάντα από την πολιτική μου πρεμούρα, είπα πολλές φορές αληθινά πράγματα, γιατί ήμουν και μικρός και τρελός. Μακάρι να μπορούσα να τα ξανατυπώσω αυτά τα τρία αγαπημένα μου πονήματα, για να δει κανείς ένα μικρό χάρτη μιας πορείας, απ’ τα κατσάβραχα στο τέλειο κράσπεδο της Νιρβάνας. Ο αιώνας μας είναι έτσι κι αλλιώς πολιτικός κι ακόμη αιωρείται μια απάντηση για το τι ακριβώς συνέβη στην περιβόητη ΕΣΣΔ όχι μόνο πολιτικά μα βαθιά δραματουργικά. Το  βιβλιαράκι αυτό έχει υλικό γι’ αυτή την έρευνα, για τη μοιραία απάντηση. 

48 ΚΝΩΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Με εξώφυλλο του καλού μου φίλου Ρουσέτου Παναγιωτάκη, ζωγράφου, το βιβλίο το οποίο γεννήθηκα για να το γράψω. Το ‘γραψα σε 7 μέρες. Κάθε μέρα ένα κεφάλαιο. Εφτά βασικά κεφάλαια το  καθένα υποδιαιρούμενο σε 7κεφαλαιάκια ήτοι: 7Χ7=49. Ήμουν τότε 49 χρονών στην στην κορυφή της μισαλλοδοξίας μου, οπότε και κάπου έγραψα ότι η γη πρέπει να είναι δίχως άλλο 49 χρονών. Εφεύρα την εξής φόρμουλα, οδυνηρή αλλά μαγευτική: Περιγράφοντας το κοσμολογικό μου όραμα καταγράφω, ταυτόχρονα, στιγμή προς στιγμή την ψυχολογία μου κι οτιδήποτε συμβαίνει δίπλα μου και γύρω μου, ανοίγω τα διαφράγματα ύπαρξης και ιστορίας και αποδεικνύω ότι ο άνθρωπος και ο Θεός είναι ένα, κι η Κρήτη ο θηρέος αυτής της επικράτειας. Η αθάνατη Κρήτη με την παμπάλαια , πανέγχρωμη, ουσιώδη ιστορία της που αν η δεις κάπως, μοιάζει με κλειδί με το πασπαρτού που ανοίγει την μυστική πόρτα της διαλεκτικής της ιστορίας της φύσης και της αγοράς.

49 OSHO - Η κρυμμένη αρμονία
Περιλαμβάνει ομιλίες πάνω σε κείμενα του Ηράκλειτου.

50 OSHO - Μυστική Θεολογία

51 ΤΟ ΑΥΓΟ Μια εκδοτική προσπάθεια που ξεκίνησε μαζί με την Βάσω Αλλαγιάννη στα τέλη της δεκαετίας του ‘70. Τα λιγοστά σε αριθμό τεύχη του περιοδικού (μόλις τέσσερα σε διάρκεια δύο ετών) είναι αποκαλυπτικά ως προς το πνεύμα και την διορατικότητα του Ρασούλη, αφού ουσιαστικά πρόκειται για κείμενα που έγραφε σχεδόν αποκλειστικά ο ίδιος και η θεματολογία τους εκτείνονταν από τη λογοτεχνία, τη μουσική και το τραγούδι, μέχρι τη φιλοσοφία, τη θρησκεία και φυσικά την πολιτική. Ήταν ένα φιλοσοφικοκοινωνικοπολιτικό περιοδικό.

52 Αχ Μανώλη σ’ αγαπούμε και πολύ σ’ ευχαριστούμε !!
Καλό ταξίδι στη γειτονιά των Αγγέλων !!


Κατέβασμα ppt "στον «Ασυμβίβαστο της τέχνης » «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google