Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

28.3.151 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Πέτρος Τομάρας, Σπάρτη 18-05-2008.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "28.3.151 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Πέτρος Τομάρας, Σπάρτη 18-05-2008."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Πέτρος Τομάρας, Σπάρτη

3 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 3Η Επιχειρηματικότητα είναι η διεργασία και η νοοτροπία των οικονομικών ατόμων, στα πλαίσια της απασχόλησής τους, να στρέφονται στην ανάληψη επιχειρηματικής δραστηριότητας και όχι στην εξαρτημένη εργασία,  είναι η ικανότητα να αναλαμβάνει κάποιος κίνδυνο και να αποφασίζει να ανοίξει μια επιχείρηση,  είναι η έμφυτη τάση των ατόμων και η ύπαρξη των προσωπικών προϋποθέσεων για την ανάπτυξη επιχειρηματικής δράσης.

4 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(συνεχ.)  Υπάρχει ένα κίνητρο για την ανάληψη της επιχειρηματικότητας το οποίο άλλοι το περιγράφουν σαν καινοτομική παρόρμηση και άλλοι ως ανάγκη για επιτυχία.  Ο επιχειρηματίας είναι προσανατολισμένος στην επιτυχία και παρακολουθεί και εκμεταλλεύεται όλες τις ευκαιρίες.

5 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(συνεχ.) 3 Το άτομο το οποίο θα ασχοληθεί με επιχειρηματική δραστηριότητα έχει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Υπάρχουν άτομα τα οποία ποτέ δεν θα σκεπτόταν να ανοίξουν μια δική τους επιχείρηση και άλλα για τα οποία θα ήταν δύσκολο να μην συμβεί να ασχοληθούν με επιχειρήσεις. 3Το κρίσιμο στοιχείο είναι πως θα πάρει κάποιος την απόφαση να αρχίσει μια επιχείρηση.

6 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(συνεχ.) 3Η Επιχειρηματικότητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την οικονομική ανάπτυξη και επηρεάζεται σημαντικά εκτός των άλλων, από το κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον.

7 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (συνεχ.) 3Βασικός ανασταλτικός παράγοντας της ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα σήμερα είναι ο δημόσιος τομέας ο οποίος δρα: l ανταγωνιστικά και l ανασταλτικά

8 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(συνεχ.) 3Με βάση ποιοτικά κριτήρια και όχι ποιοτικά, ΜΜΕ είναι συνήθως οικογενειακές επιχειρήσεις όπου : l Η διοίκηση ταυτίζεται με τη κυριότητα των επιχειρήσεων, l Η πρόσβαση στις πηγές χρηματοδότησης είναι δύσκολη και l Αυτοχρηματοδοτούνται ή διερευνούν ευκαιρίες επιδοτήσεων l Βασίζονται στην ευλυγισία και ταχύτητα λήψης αποφάσεων και l Στις διαπροσωπικές σχέσεις.

9 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(συνεχ.) 3Είναι χαρακτηριστική η έλλειψη χρόνου των μικρομεσαίων επιχειρηματιών για προγραμματισμό, οργάνωση της επιχείρησης ακόμα και για την οργάνωση των σκέψεών τους γύρω από τη βελτίωση της λειτουργίας και της απόδοσης της επιχείρησής του. 3Όλος ο χρόνος καταναλώνεται στην αντιμετώπιση των πιεστικών τρεχουσών υποχρεώσεων και αναγκών.

10 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(συνεχ.) 3Πολλές φορές «σνομπάρεται το Επιστημονικό Management και η εφαρμογή του λέγοντας ότι αυτά είναι για μεγάλες επιχειρήσεις και όχι για μας. 3Με αποτέλεσμα ούτε να γίνεται προσπάθεια για μάθηση ούτε να επιλέγεται η συνεργασία με ειδικούς εξωτερικούς συμβούλους.

11 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ(συνεχ.) 3Οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες ορισμένες φορές πιστεύουν ότι κανένας δεν μπορεί να φτιάξει ένα μοντέλο για την επιχείρησή του καλλίτερο από αυτό που ο ίδιος έχει στο μυαλό του.

12 ΕΡΕΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (MARKETING) και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 3Η Έρευνα Αγοράς (Marketing) είναι σημαντική για τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ίδρυση αλλά και τη διοίκηση των νέων επιχειρήσεων. Παρουσιάζουμε στη συνέχει τα αποτελέσματα μιας τέτοιας έρευνας.

13 ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

14 Στόχοι της Έρευνας ή Ερευνητικό Πρόβλημα  Προφίλ Επιχειρηματιών l Ηλικία l Μόρφωση  Αξιολόγηση Παραγόντων για την δημιουργία επιχείρησης. l Τοποθεσία l Προσωπικό  Επενδυτικές Πηγές Κεφαλαίου l Δανειοδοτήσεις l Πηγές Κεφαλάιου

15 Στόχοι της Έρευνας ή Ερευνητικό Πρόβλημα (συνεχ.)  Οργάνωση και Λειτουργία της επιχειρήσεως l Προσωπικό l Τιμολόγηση  Προβλήματα κατά την δημιουργία της επιχείρησης l Ανάπτυξη Προϊόντων l Επιχειρηματικό Σχέδιο l Πωλήσεις  Κρατικά Προγράμματα για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης l Χρηματοδοτικά Προγράμματα l Εκπαίδευση l Νομοθεσία

16 Μεθοδολογία  Μέγεθος δείγματος  Ν=546 3 Fieldwork  Μάιος Προσωπικές συνεντεύξεις  Ιδιοκτήτες  Εταιρίες που έχουν ως έδρα την Αττική 3 Κατανομή δείγματος  Τυχαία Δειγματοληψία 3Διάρκεια Ερωτηματολογίου  10 λεπτά

17

18 Ερωτηματολόγιο

19 Διαγραμματική Απεικόνιση

20 Διαγραμματική Απεικόνιση

21 Ερωτηματολόγιο (συνέχεια)

22 Διαγραμματική Απεικόνιση

23 Ερωτηματολόγιο (συνέχεια)

24 Διαγραμματική Απεικόνιση

25 Συνοψίζοντας  Το προφίλ των ιδιοκτητών είναι νέοι 18-34, έχουν τελειώσει τουλάχιστον το Λύκειο, μένουν στην περιοχή που ίδρυσαν την επιχείρηση 0-3 χρόνια  18-34=73,4%  Λύκειο και άνω=83,1%  0-3=34,2%  Το 40,8% είναι επιχειρήσεις Λιανικού Εμπορίου  Περιγράφοντάς μας την πορεία τους για την δημιουργία της επιχ. το 45,9% μας δηλώνει  Από προηγούμενη επιχείρηση στη νέα δική σας επιχείρηση  Ο σημαντικότερος λόγος για την δημιουργία της επιχείρησης είναι  Η αύξηση του εισοδήματος=43,9%

26 Συνοψίζοντας (συνέχεια)  Οι πιο σημαντικοί παράγοντες για να παραχθούν κάποια προϊόντα είναι:  Εύκολη προσπέλαση στους πελάτες=4,42  Διαθεσιμότητα κεφαλαίου=4,42  Κόστος Εργασίας=4,14  Το κεφάλαιο της επιχείρησης προέρχεται από Προσωπική Αποταμίευση ή Συγγενείς και Φίλους  Μόνο το 20% έχει κάνει αίτηση για δανειοδότηση  Το 39,5% έχει πάρει κάποια αμοιβή, σε λιγότερο από το 1ο τρίμηνο. Πρέπει να προσθέσουμε ότι δεν διευκρινίζετε αν είναι κέρδη ή τζίρος.  Τα σημαντικότερα προβλήματα για την δημιουργία της επιχ. είναι  Μελέτη του ανταγωνισμού=81,1%  Εντοπισμός των αναγκών των πελατών=78,9%  Αντίληψη των τάσεων της αγοράς=62,9%

27 MARKETING- MANAGEMENT ΜΙΜΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

28 MRK-MGM-MME PRODUCTION CONCEPT SALES CONCEPT MARKETING CONCEPT PRODUCTION CONCEPT SALES CONCEPT MARKETING CONCEPT

29 Τι είναι Marketing 3Η εποχή του Marketing είναι συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία διοίκησης των επιχειρήσεων σύμφωνα με την οποία τα προϊόντα και οι υπηρεσίες οι οποίες παράγονται προσανατολίζονται στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

30 Διαδικασία του Marketing 3Αναλύονται οι ανάγκες του καταναλωτή,αν χρειάζονται περισσότερα και διαφορετικά προϊόντα. 3Προβλέπεται τι τύπους διαφορετικών προϊόντων θέλουν οι διάφορες ομάδες καταναλωτών και σε ποια ομάδα θα απευθυνθούν. 3Προϋπολογίζουν για τα επόμενα χρόνια το πλήθος των καταναλωτών και τις αγορές τους. 3Προβλέπουν το χρόνο των αγορών τους.

31 συνέχεια 3Προσδιορίζουν που ευρίσκονται οι καταναλωτές και πώς θα έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα τους. 3Υπολογίζουν την τιμή. 3Αποφασίζουν για τη προώθηση. 3Εκτιμούν τον ανταγωνισμό: l Πόσες εταιρίες υπάρχουν l Όγκος παραγωγής l Είδος, ποιότητα, τιμές.

32 Τα 4 P’s 3Προϊόν 3Τιμή 3Διανομή 3Προώθηση 3Για κάθε προϊόν πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος συνδυασμός των τεσσάρων παραμέτρων, δηλαδή το Μίγμα Marketing

33 Προϊόν 3Γενικό 3Φυσικό 3Συνολικό 3Κύκλος Ζωής Προϊόντος l Εισαγωγή l Ανάπτυξη l Ωριμότητα l Κάμψη

34 Τιμή 3Κόστος 3Ελαστικότητα της ζήτησης 3Διαφοροποίηση τιμών 3Ξάφρισμα της αγοράς 3Διείσδυση στην αγορά 3Εκπτώσεις 3Νομικοί περιορισμοί στη τιμολόγηση

35 Τοποθέτηση 3Οι ασυμφωνίες (discrepancies) μεταξύ παρα-γωγών και καταναλωτών στις ποσότητες και στη ποικιλία κάνουν απαραίτητη την ύπαρξη των καναλιών διανομής 3Τα κανάλια διανομής: l Συσσωρεύουν (Accumulating) l Ταξινομούν (Sorting) l Ομαδοποιούν (Assorting)

36 Μίγμα Προώθησης 3Προσωπική πώληση 3Προώθηση πωλήσεων 3Διαφήμιση 3Δημοσιότητα 3Δημόσιες σχέσεις

37 Direct Marketing E-comerce Παραδοσιακοί τρόποι l Ταχυδρομείο l Τηλέφωνο Σύγχρονοι τρόποι l Δικτυακή τηλεόραση l Ηλεκτρονικοί υπολογιστές l Ηλεκτρονικό εμπόριο

38


Κατέβασμα ppt "28.3.151 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Πέτρος Τομάρας, Σπάρτη 18-05-2008."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google