Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης

2 H φράση μαθητικό περιοδικό περιέχει ως έννοιες αφενός μεν τον ίδιο τον παραγωγό, δηλαδή το μαθητή, ως το επίκεντρο της οργανωμένης Παιδείας και αφετέρου το ίδιο το δημιούργημά του, δηλαδή το περιοδικό που παράγεται από αυτόν με την πνευματική βέβαια ενθάρρυνση του καθηγητή.   Η χρησιμότητα ενός ηλεκτρονικού περιοδικού ή εφημερίδας βασίζεται κυρίως στη δυνατότητα συνεργασίας που προσφέρει σε μία ομάδα με κοινούς μαθησιακούς στόχους, αλλά και στη δημοσιοποίηση των δραστηριοτήτων της ομάδας κάτι το οποίο έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί θετικά στην επίτευξη των στόχων της ομάδας. Οι μαθητές μπορούν να καλλιεργήσουν τις αξίες της υπευθυνότητας και της συνεργατικότητας. Επιπλέον, οι μαθητές συχνά επιθυμούν να δουν τις εργασίες τους δημοσιευμένες, καθώς με αυτό τον τρόπο ενθαρρύνονται να εκφραστούν, να αναπτύξουν και να εξελίξουν τις ικανότητες στον γραπτό λόγο.   Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

3 Τα παραπάνω σκεφτήκαμε κι εμείς και σχεδιάσαμε το περιοδικό μας «Ευαναγνώσεις» ως μέσο έκφρασης και προϊόν ελεύθερης βούλησης μέσα στη σχολική μας ζωή. Οι «Ευαναγνώσεις» έχουν ψηφιακή μορφή, είναι ένα συλλογικό δημιούργημα των μαθητών του Γυμνασίου και του Λυκείου της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης και μπορούν να αποτελέσουν μια ανοικτή πύλη εισόδου για πολλούς ακόμη φίλους και αναγνώστες. Τα γεγονότα δεν μας έχουν διαψεύσει. Η καλύτερη, ίσως, απόδειξη σχετικά με την επιτυχία του περιοδικού μας είναι η έκδοση και 3ου τεύχους. Δεν είναι εύκολο να συγκεντρώνεις υλικό για ένα μαθητικό περιοδικό σε μια περίοδο όπου όλοι οι μαθητές αγωνιούν και προετοιμάζονται πυρετωδώς για τις επερχόμενες εξετάσεις. Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

4 Οι εξελίξεις στο χώρο των επιστημών και στο χώρο της τεχνολογίας, απαιτούν από το εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας την προσαρμογή του στα νέα δεδομένα Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

5 3)Επιλέξτε «Δημιουργία Περιοδικού»
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο προσφέρει τη νέα υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών και Εφημερίδων. Κάθε εκπαιδευτικός και Σχολική / Διοικητική Μονάδα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει απεριόριστο αριθμό από περιοδικά και εφημερίδες πολύ γρήγορα και εύκολα με 4 απλά βήματα: 1)Επισκεφθείτε την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Σχολικών Περιοδικών και Εφημερίδων  στη διεύθυνση  2)Συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που έχετε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. 3)Επιλέξτε «Δημιουργία Περιοδικού» 4)Συμπληρώστε τη φόρμα που θα εμφανιστεί και πατήστε το κουμπί «Δημιουργία Περιοδικού». Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

6 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

7 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

8 Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας
7. Τροποποίηση εμφάνισης περιοδικού με επιλογή ανάμεσα σε διαφορετικά θέματα και μονάδες εμφάνισης. 2. Δυνατότητα ανάγνωσης από όλη τη διαδικτυακή κοινότητα. 5. Οργάνωση περιεχομένου σε τεύχη, στήλες, άρθρα.  4. Διαβάθμιση περιεχομένου ανάλογα με ρόλο χρηστών (διαχειριστές, αρχισυντάκτες, συντάκτες, συνεργάτες, συνδρομητές). 3. Δημιουργία απεριόριστου αριθμού περιοδικών. 6. Μαζική δημοσίευση άρθρων ανά τεύχος από τον διαχειριστή ή τον αρχισυντάκτη κάθε περιοδικού. 1. Δημιουργία περιοδικών & επιμέλεια περιεχομένου μόνο από πιστοποιημένα μέλη ΠΣΔ. 8. Επιπλέον λειτουργίες web 2.0 (π.χ. δημοφιλή άρθρα, αγαπημένα άρθρα, αξιολόγηση άρθρου) Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

9 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

10 Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργατικής συγγραφής και διόρθωσης κειμένου.
Παιδαγωγικοί Στόχοι Ανταλλαγή Ιδεών και κίνητρο για ανάπτυξη ικανοτήτων συγγραφής και ανάγνωσης. Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργατικής συγγραφής και διόρθωσης κειμένου. Ανάπτυξη κριτικής σκέψης κατά την αναζήτηση, επιλογή και οργάνωση πληροφοριών σχετικών με ένα συγκεκριμένο θέμα. Συγγραφή διαφορετικών τύπων άρθρων (συνεντεύξεις, νέα, ρεπορτάζ, φωτογραφικό ρεπορτάζ, διαφήμιση, έρευνα, δοκίμιο, κριτική, ανακοίνωση κτλ). Εξοικείωση με την δημοσιογραφική εμπειρία: δικαιώματα και αρμοδιότητες των δημοσιογράφων, σεβασμός πνευματικών δικαιωμάτων. Εκμάθηση βασικών αρχών ηλεκτρονικής συγγραφής και κανόνων γραφικής σχεδίασης. Χρήση και εξοικείωση με ψηφιακό υλικό και πολυμέσα. Εξοικείωση με έννοιες όπως επεξεργασία κειμένου, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ψηφιακή κάμερα και Διαδίκτυο. Χρήση συνεργατικών εργαλείων των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για δημοσίευση, διόρθωση, σχολιασμό και, εφόσον παρέχεται, αξιολόγηση άρθρων. Καλλιέργεια των εννοιών της «συνεργασίας», της «ιεραρχίας», της «υπευθυνότητας» και της «κατανομής του έργου». Οργάνωση για διαδικασία συλλογής πληροφοριών και της συνεργατικής συγγραφής. Ενασχόληση σε βάθος με μία συγκεκριμένη θεματολογία ανάλογα με τα πεδία ενδιαφέροντος του κάθε μαθητή (π.χ. κοινωνικά, αθλητικά, οικονομία, πολιτική, πολιτισμός, τέχνη, ειδήσεις, κτλ). Απόκτηση δημοσιογραφικής εμπειρίας διαβάζοντας αντίστοιχα άρθρα από επαγγελματίες δημοσιογράφους μελετώντας λεξιλόγιο σχετικό με συγκεκριμένη θεματολογία. Εύρεση, συλλογή, οργάνωση και ταξινόμηση πληροφορίας υλικού επάνω σε ένα επιλεγμένο θέμα (βιβλιοθήκη, διαδίκτυο). Εκμάθηση αποδοχής και αξιοποίησης αρνητικής κριτικής και αρνητικών σχολίων από συμμαθητές. Καλλιέργεια ευγενούς άμιλλας και δημιουργικού ανταγωνισμού μεταξύ των μαθητών. Παράθεση πηγών πληροφόρησης. Εκμάθηση αξιολόγησης περιεχομένου γραπτού λόγου. Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

11 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

12 Οργάνωση Η οργάνωση του περιεχομένου ενός ηλεκτρονικού περιοδικού είναι αντίστοιχη ενός έντυπου περιοδικού, δηλαδή ακολουθεί μία δομή δενδρική: Τα άρθρα οργανώνονται σε στήλες και σε τεύχη, ενώ παράλληλα μπορούν να επισημαίνονται με ετικέτες ώστε να γίνεται κατηγοριοποίηση των άρθρων και να διευκολύνεται η αναζήτησή τους. Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

13 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

14 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

15 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

16 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

17 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

18 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

19 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

20 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

21 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

22 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

23 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

24 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

25 «Για μια φούχτα ευ ζούμε όλοι μας κι ας όψεται η απροσεξία του χρόνου»
 «Για μια φούχτα ευ ζούμε όλοι μας κι ας όψεται η απροσεξία του χρόνου» Οδυσσέας Ελύτης «Βηματισμοί a la Tchaikovsky»  Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

26 Τα εξώφυλλα Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

27 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

28 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

29 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

30 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

31 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

32 Γιώργος Β. Θώδης, φιλόλογος

33 Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης


Κατέβασμα ppt "Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google