Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

3 Α΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

5 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ  ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Γ 1 Γ2 Γ3  ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΖΙΑ ΟΡΕΣΤΗΣ  ΑΥΓΟΥΣΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΑΣ ΕΡΙΝΤΙΟΛ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΒΑΡΣΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΙΑΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ ΓΚΙΚΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ  ΓΕΡΑΜΑΝΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΣΜΑ ΜΑΡΙΑ ΔΡΙΤΣΑ ΦΩΤΕΙΝΗ  ΓΚΙΟΚΑ ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΖΝΕΤΣΟΒΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΖΟΥΜΠΟΥΡΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑ ΜΑΡΙΑ ΛΑΝΔΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ  ΖΑΓΑΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΕΞΗ ΑΡΜΕΛΙΝΟ ΜΑΚΡΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ  ΖΩΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΕΤΑΞΑ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΑΡΡΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ  ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥΤΣΙΟ ΣΑΜΠΙΝΑ ΜΠΕΡΜΠΕΡΗ ΕΝΓΚΕΛΕΝΤΑ  ΝΙΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΠΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΠΟΥΛΑΚΙΔΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

6 ΘΕΜΑ:  ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ 490 π.Χ – 2010 μ.Χ  ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΝΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ  ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

7 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Ο αγώνας του ανθρώπου για επιβίωση, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του και εξασφάλιση καλύτερου επιπέδου ζωής, είναι διαρκής. Σκοπός της εργασίας μας, είναι η σύνδεση του παρελθόντος, με το παρόν και το μέλλον.

8 ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Η αξιοποίηση του μηνύματος της εφαρμογής καινοτομιών από τους\τις μαθητές\τριες του Γυμνασίου μας, για την επιτυχία των στόχων του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

9 ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:  Η προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών.  Η πληροφόρηση για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και για καινοτόμα επαγγέλματα.  Η εκπόνηση εργασίας-project. Συγκεκριμένα: Η βαθύτερη κατανόηση, αποδοχή και ανάπτυξη του εαυτού τους. Η βελτίωση των δεξιοτήτων τους όπως: της επικοινωνίας, της ομαδικότητας και συνεργασίας, της ενεργού αναζήτησης και κριτικής ανάγνωσης των πληροφοριών, της οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου, της ανάληψης πρωτοβουλιών,καινοτομίας, λήψης απόφασης κ.λ.π.

10 ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

11 Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ Στο Μαραθώνα από την αρχαιότητα υπήρχε σε μεγάλη ποσότητα ένα φυτό που ονομάζεται Μάραθος. Γι ‘ αυτό το λόγο ονομάστηκε η περιοχή αυτή Μαραθώνας.

12 ΠΗΓΕΣ: ΗρόδοτοςΗρόδοτος, Ιστορίες ΘουκυδίδηςΘουκυδίδης, Ιστορία του Πελοποννησιακού Πολέμου Διόδωρος ΣικελιώτηςΔιόδωρος Σικελιώτης, Ιστορική Βιβλιοθήκη ΛυσίαςΛυσίας, Επιτάφιος ΠλάτωναςΠλάτωνας, Μενέξενος ΞενοφώνΞενοφών, Ανάβασις ΑριστοτέληςΑριστοτέλης, Η Αθηναίων Πολιτεία ΑριστοφάνηςΑριστοφάνης, Ιππής Κορνήλιος ΝέπωςΚορνήλιος Νέπως, Ζωές Σοφών Διοικητών (Μιλτιάδης) ΠλούταρχοςΠλούταρχος, Βίοι Παράλληλοι (Αριστείδης, Θεμιστοκλής, Θησέας), Από τη κακία του Ηρόδοτου

13 ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  Η μάχη του Μαραθώνα διεξήχθη το 490 π. Χ.  Αντίπαλοι: Ήταν οι Έλληνες ( Αθηναίοι Πλαταιείς ) εναντίον των Περσών ( ).  Αρχηγοί των Ελλήνων : Μιλτιάδης και Καλλίμαχος  Αρχηγοί των Περσών :Δάτης και Αρταφέρνης  Ο στρατός των Περσών ήταν καλύτερα εξοπλισμένος από αυτόν των Ελλήνων. Επίσης ήταν περισσότεροι αριθμητικά.  Με τα δεδομένα αυτά, η συνήθης στρατηγική ( παρατεταγμένοι κατά μήκος και σε όμοια διάταξη), θα οδηγούσε σε πανωλεθρία των Ελλήνων. Ο Μιλτιάδης πρότεινε να εφαρμοθεί μια νέα τακτική..

14 ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ

15 ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ… Η αρχική αντίληψη για την παράταξη των ελληνικών δυνάμεων

16 ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΙΛΤΙΑΔΗ- ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Να ενισχυθούν τα άκρα του στρατού των Ελλήνων, τακτική που πρώτη φορά εφαρμοζόταν.

17 H ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

18 Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ:

19 Αποτελέσμα: Νίκη των Ελλήνων

20 ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ:  Έδειξε την ανωτερότητα των Ελληνικών όπλων και τακτικής.  Δεν πήραν θάρρος και υπερηφάνεια μόνο οι Αθηναίοι αλλά όλοι οι Έλληνες.  Η νίκη αυτή κυριολεκτικά δημιούργησε μια νέα μεγάλη δύναμη στην Ελλάδα μετά την Σπάρτη και ακολούθησε μεγάλη ανάπτυξη στην Αθήνα (Χρυσός αιώνας του Περικλή 5 ος αιώνας ).  Λειτούργησε σαν κυματοθραύστης για την Ευρώπη.

21 ΜΗΝΥΜΑΤΑ:  Οι Έλληνες απέδειξαν ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.  Η επιτυχία του στόχου πρέπει να είναι οδηγός στη ζωή μας.  Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου, είναι διαχρονική υπόθεση.(Β΄ ΜΕΡΟΣ)  Αν οι συνηθισμένες πρακτικές δεν ενδείκνυνται στην προσπάθεια υπεράσπισης των δικαιωμάτων του ανθρώπου, πρέπει να υπάρχει ευελιξία και να εφαρμόζονται καινοτομίες για το σκοπό αυτό.(Γ΄ ΜΕΡΟΣ)

22

23 Σιμωνίδης ο Κείος(επιτύμβιο) Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν. Δηλαδή: Οι Αθηναίοι, ως πρόμαχοι των Ελλήνων, στον Μαραθώνα κατέστρεψαν τη δύναμη των χρυσοφόρων Μήδων.

24 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

25 ΟΡΙΣΜΟΣ Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι «βασικά δικαιώματα και θεμελιώδεις ελευθερίες που δικαιούνται όλοι οι άνθρωποι», τα οποία περιλαμβάνουν αστικά και πολιτικά δικαιώματα όπως το δικαίωμα στη ζωή και την ελευθερία, την ελευθερία σκέψης και έκφρασης, καθώς και την ισότητα ενώπιον του νόμου. Στα ανθρώπινα δικαιώματα περιλαμβάνονται, επίσης, κοινωνικά, πολιτιστικά και οικονομικά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα της συμμετοχής στον πολιτισμό, το δικαίωμα στην τροφή, την εργασία και την εκπαίδευση.δικαίωμαζωήελευθερίαελευθερία σκέψηςέκφρασηςισότητα ενώπιον του νόμουπολιτισμότροφήεργασία εκπαίδευση

26 ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η προέλευση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις κοινωνίες συχνά πήγαζε από θρησκευτικά ιερά ή φιλοσοφικά κείμενα. ιερά ή φιλοσοφικά κείμενα

27 ΕΛΛΑΔΑ: Στην Ελλάδα τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα σύμφωνα με το σύνταγμαΕλλάδασύνταγμα (άρθρα 4 έως 25).

28 ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 1975/2008 ΟΡΙΣΜΟΣ Σύνταγμα είναι ο θεμελιώδης νόμος επάνω στον οποίο βασίζεται η διαμόρφωση ολόκληρης της νομοθεσίας μιας χώρας όσον αφορά τα δικαιώματα και υποχρεώσεις του πολίτη, την οργάνωση και βασικούς κανόνες λειτουργίας του κράτους και των θεσμών. νομοθεσίαςχώρας

29 ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

30 ΕΡΓΑΣΙΑ Ορισμός: Η καταβολή προσπάθειας σωματικής ή πνευματικής για την παραγωγή έργου.

31 Με την εργασία: Οι άνθρωποι καλύπτουν ατομικές και κοινωνικές ανάγκες.

32 ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ.  ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Άρθρο 22  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ Άρθρο 23

33 ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΘΡΟ 22

34  1. Η εργασία αποτελεί δικαίωμα και προστατεύεται από το Κράτος, που μεριμνά για τη δημιουργία συνθηκών απασχόλησης όλων των πολιτών και για την ηθική και υλική εξύψωση του εργαζόμενου αγροτικού και αστικού πληθυσμού. 'Ολοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας. 2. Με νόμο καθορίζονται οι γενικοί όροι εργασίας, που συμπληρώνονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας συναπτόμενες με ελεύθερες διαπραγματεύσεις και, αν αυτές αποτύχουν, με τους κανόνες που θέτει η διαιτησία.  3. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη σύναψη συλλογικών συμβάσεων εργασίας από τους δημόσιους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου  4. Οποιαδήποτε μορφή αναγκαστικής εργασίας απαγορεύεται. Ειδικοί νόμοι ρυθμίζουν τα σχετικά με την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών σε περίπτωση πολέμου ή επιστράτευσης ή για την αντιμετώπιση αναγκών της άμυνας της Χώρας ή επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από θεομηνία ή ανάγκης που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία, καθώς και τα σχετικά με την προσφορά προσωπικής εργασίας στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης για την ικανοποίηση τοπικών αναγκών.  5. Το Κράτος μεριμνά για την κοινωνική ασφάλιση των εργαζομένων, όπως νόμος ορίζει.

35 ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ Ο.Η.Ε. (1948)

36 Ο.Η.Ε. Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (Ο.Η.Ε.) ή Ηνωμένα Έθνη (Η.Ε.) είναι ένας διεθνής οργανισμός - συνασπισμός μεταξύ των κρατών του κόσμου με σκοπό την συνεργασία στο Διεθνές Δίκαιο, την ασφάλεια, την οικονομική ανάπτυξη και την πολιτική ισότητα.Διεθνές Δίκαιο

37 ΑΡΘΡΟ 23:  Καθένας έχει το δικαίωμα να εργάζεται και να επιλέγει ελεύθερα το επάγγελμά του, να έχει δίκαιες και ικανοποιητικές συνθήκες δουλειάς και να προστατεύεται από την ανεργία.  'Ολοι χωρίς καμία διάκριση, έχουν το δικαίωμα ίσης αμοιβής για ίση εργασία.  Κάθε εργαζόμενος έχει δικαίωμα δίκαιης και ικανοποιητικής αμοιβής, που να εξασφαλίζει σε αυτόν και την οικογένειά του συνθήκες ζωής άξιες στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Η αμοιβή της εργασίας, αν υπάρχει, πρέπει να συμπληρώνεται με άλλα μέσα κοινωνικής προστασίας.  Καθένας έχει το δικαίωμα να ιδρύει μαζί με άλλους συνδικάτα και να συμμετέχει σε συνδικάτα για την προάσπιση των συμφερόντων του.

38 Η ΑΝΕΡΓΙΑ Αν και η εργασία είναι κατοχυρωμένο δικαίωμα, πολλοί πολίτες είναι άνεργοι. Σήμερα, η ανεργία είναι παγκόσμιο, κοινωνικό πρόβλημα.

39 ΑΝΕΡΓΟΣ/Η Μπορεί και θέλει να εργασθεί αλλά δεν βρίσκει εργασία.

40 ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

41 Στα πλαίσια του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού προτείνουμε :  Ανάδειξη του σημαντικού ρόλου της εκπαίδευσης στην προετοιμασία των μελλοντικών εργαζομένων.  Πλήρη και αντικειμενική ενημέρωση των μαθητών\τριών για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, η οποία θα υπηρετεί τις απαιτήσεις της σύγχρονης πολυπολιτισμικής κοινωνίας.  Επαγγελματικό προσανατολισμό ουσιαστικό, που θα διέπεται από τις παραπάνω αντιλήψεις.  Ενημέρωση των μαθητών-μαθητριών για καινοτόμα και κατά συνέπεια μη κορεσμένα επαγγέλματα.

42 ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ:

43 ΔΥΤΕΣ ΚΟΡΕΣΜΟΥ Ο δύτης κορεσμού ( saturation diver) είναι ένα επάγγελμα που απευθύνεται σε λίγους και τολμηρούς. Ο άνθρωπος αυτός καλείται να καταδυθεί σε βάθος που φθάνει έως και τα 400 μέτρα και να παραμείνει εκεί για πολλές ώρες ή και μέρες αν χρειαστεί, προκειμένου να αποπερατώσει την εργασία που έχει αναλάβει. Συνήθως προσλαμβάνεται από εταιρείες πετρελαιοειδών, επιχειρήσεις που έχουν αντικείμενο την ανάσυρση ναυαγίων ή για κρατικούς ερευνητικούς σκοπούς. Η εκπαίδευση είναι πανάκριβη, διαρκεί περίπου έναν μήνα και απευθύνεται σε ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά τους κανόνες της κατάδυσης και έχουν μεγάλη πείρα. Αν περάσετε με επιτυχία την εκπαίδευση θα ανήκετε σε ένα πολύ κλειστό, δύσκολο και επικίνδυνο επάγγελμα. Μισθός από έως ευρώ τον μήνα.

44 ΚΥΝΑΓΩΓΟΙ  Οι εκπαιδευτές σκύλων διάσωσης διδάσκουν σκύλους για να συμμετέχουν σε «επικίνδυνες αποστολές». Η διεθνής διασωστική κοινότητα IRO ( International Rescue Organisation) έχει θεσπίσει κανονισμούς που αφορούν τα ελάχιστα κατώτερα όρια που πρέπει να διαθέτει ένας σκύλος προκειμένου να χαρακτηριστεί ως σκύλος έρευνας και διάσωσης. Σήμερα αναγνωρίζονται διεθνώς οι παρακάτω κατηγορίες: σκύλος ανιχνευτής, ανοιχτής έρευνας, έρευνας ερειπίων για επιζώντες και νεκρούς, έρευνας χιονοστιβάδων και ναυαγοσώστης. Μισθός από έως και ευρώ τον μήνα.

45 ΓΕΜΟΛΟΓΟΙ  Εκτιμούν πολύτιμους λίθους (διαμάντια, μαργαριτάρια κ.ά.) και πιστοποιούν τον τύπο και τη γνησιότητα τους. Για να γίνει κάποιος γεμολόγος απαιτούνται γνώσεις χημείας, φυσικής, ορυκτολογίας και οπτικής. Οι σπουδές διαρκούν τουλάχιστον δύο χρόνια. Μπορούν να εργαστούν σε εταιρείες που ασχολούνται με το εμπόριο πολύτιμων λίθων, σε μεγάλα χρυσοχοεία ως ειδικοί σύμβουλοι, σε αίθουσες δημοπρασιών. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχολή για σπουδές γεμολογίας. Ένας γεμολόγος μπορεί να πληρωθεί αρκετές χιλιάδες ευρώ για μια πιστοποίηση... Εκτιμ

46 ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  Οι μεταφραστές τεχνολογίας προσομοιώνουν τις ανθρώπινες «νοητικές και φωνητικές λειτουργίες». Μπορούν να εργαστούν τόσο ως αντιπρόσωποι σε εταιρείες υπηρεσίας πελατών όσο και σε εταιρείες Internet. Με το πρόγραμμα προσομοίωσης «συμμαζεύουν» τα e- mail σας και με τη... φωνή σας στέλνουν απαντήσεις τις οποίες κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ότι προέρχονται από υπολογιστή. Την ιδέα την είχε ο Βρετανός μαθηματικός Alan Tyring, ο οποίος πριν από 50 χρόνια έθεσε την ερώτηση: πώς θα ήταν η ζωή μας αν απαντούσε ένα μηχάνημα στις ανιαρές υποχρεώσεις μας; Μισθός από έως ευρώ τον μήνα. Οι

47 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΓΟΝΙΔΙΩΝ Πρόκειται για γιατρούς, οι οποίοι αφού σκανάρουν το DNA σας για τον εντοπισμό ατελειών, χρησιμοποιούν εξατομικευμένες γενετικές θεραπείες και «έξυπνα» μόρια για την πρόληψη μιας ποικιλίας παθήσεων. Μισθός: έως τον μήνα.

48 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΓΕΩΤΡΗΣΕΩΝ Οι μηχανικοί γεωτρήσεων πετρελαίου και εκμετάλλευσης κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου ασχολούνται με μελέτες πετρωμάτων πετρελαίου, μετρήσεις φυσικών ιδιοτήτων πετρελαιοειδών, μελέτες καταλυτικής μετατροπής πετρελαιοειδών κ.ά.  Μηνίαιος μισθός από έως και αρκετές χιλιάδες ευρώ. Οι

49 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΡΟΜΠΟΤ  Πρόκειται για τους τεχνικούς που ασχολούνται με την έρευνα, το σχεδιασμό και τη λειτουργία ρομπότ. Επίσης χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη δημιουργούν «ευφυή ρομπότ ». Η αμοιβή κυμαίνεται από ευρώ το μήνα.

50 ΕΚΤΙΜΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ  Οι εκτιμητές ή εκπλειστηριαστές ασχολούνται με την εκτίμηση της αξίας αντικειμένων (χρυσαφικά, πίνακες κ.ά.) σε δημοπρασίες. Αποφέρει αρκετές χιλιάδες ευρώ για μια πιστοποίηση. Πίνακας του Camille Pissarro: ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ

51 Έρευνα και καινοτομία: μαθαίνοντας από τη Silicon Valley

52

53 Τάσος Αργυρός το νέο αστέρι της Σίλικον Βάλεϊ

54 Ωστόσο, εκείνο που πραγματικά προκάλεσε τον θαυμασμό ήταν η επιχειρηματική πορεία ενός Ελληνα μεταπτυχιακού φοιτητή του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, του Τάσου Αργυρού, ο οποίος στα 29 του χρόνια έχει εξελιχθεί σε ένα από τα αστέρια της τεχνολογικής «Μέκκας» του πλανήτη!

55 ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ: Το 1999, ο Τάσος πέρασε τέταρτος στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του ΕΜΠ. Πέντε χρόνια αργότερα αποφοίτησε με άριστα και συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, στην «καρδιά» της Σίλικον Βάλεϊ.

56 Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΙΔΕΑ: Πριν από περίπου πέντε χρόνια, ο Τάσος Αργυρός, ο νεαρός απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, δημιούργησε την εταιρεία λογισμικού Aster Data. Σήμερα, το δημιούργημα του Ελληνα επιστήμονα και επιχειρηματία φιγουράρει στη λίστα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ με τις πλέον τεχνολογικά πρωτοπόρες επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο (Technology Pioneer 2011), ενώ έχει ήδη καταφέρει να αντλήσει περισσότερα από 55 εκατ. δολάρια από Αμερικανούς επενδυτές.

57 Η Aster Data, είναι η καινοτόμος εταιρεία την οποία ίδρυσε μαζί με άλλους δύο συμφοιτητές του στο Στάνφορντ, τον Ινδό Μάγιαν Μπάουα και τον Ρουμάνο Τζορτζ Καντέα.

58  Η ιδέα πάνω στην οποία στηρίχτηκε η καινοτόμος εταιρεία ήταν η ανάλυση μεγάλων όγκων δεδομένων με χαμηλό κόστος. Το λογισμικό που έγραψαν οι τρεις συμφοιτητές επιτρέπει σε πάρα πολλούς φτηνούς υπολογιστές να δουλεύουν όλοι μαζί, σαν ένας μεγάλος και πανάκριβος υπολογιστής. «Το αποτέλεσμα είναι ότι έχουμε δέκα έως εκατό φορές χαμηλότερο κόστος για την ίδια ταχύτητα» αναφέρει ο Τάσος, προσθέτοντας ότι «αυτό είναι και το μοντέλο που έχει ακολουθήσει και η Google, με τη διαφορά ότι το δικό μας αναφέρεται σε ανάλυση δεδομένων πολύ μεγάλης κλίμακας και όχι σε υποστήριξη λειτουργιών αναζήτησης».

59 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:  ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΩΣ, ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ  Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ, ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.  Η ΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ.

60

61

62

63

64 ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ:     

65 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:  ΖΩΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ  ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΕΙΡΗΝΗ  ΚΟΣΜΑ ΜΑΡΙΑ  ΚΟΥΖΝΕΤΣΟΒΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ  ΜΑΡΡΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ-ΝΤΕΝΙΣΑ  ΠΟΥΛΑΚΙΔΑ ΔΗΜΗΤΡΑ  ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ  ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ : ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΡΜΑΡΑΣ

66 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ


Κατέβασμα ppt "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google