Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σχεδιασμός Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. Συγγραφική Διαδικασία 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Καταστάσεων Ανάλυση Καταστάσεων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σχεδιασμός Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. Συγγραφική Διαδικασία 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Καταστάσεων Ανάλυση Καταστάσεων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σχεδιασμός Επιχειρησιακών Μηνυμάτων

2 Συγγραφική Διαδικασία 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Καταστάσεων Ανάλυση Καταστάσεων Συλλογή Πληροφοριών Συλλογή Πληροφοριών Επιλογή Μέσου Ανάλυση Ακροατηρίου Ανάλυση Ακροατηρίου Προσαρμογή στο Ακροατήριο Προσαρμογή στο Ακροατήριο Είδος Ελέγχου Ανακεφαλαίωση Παραγωγή Διόρθωση Οργάνωση Σύνταξη Μηνύματος Διανομή

3 Βέλτιστη Χρήση του Χρόνου σας ΣχεδιασμόςΣχεδιασμός ΣυγγραφήΣυγγραφή ΟλοκλήρωσηΟλοκλήρωση

4 Ανάλυση της Κατάστασης Προσδιορίστε το Στόχο σας Ψυχολογείστε το Ακροατήριό σας

5 Προσδιορίστε το Στόχο σας ΓενικάΣυγκεκριμένα Πληροφόρηση Πειθώς Συνεργασία Ρεαλισμός Συγχρονισμός Παράδοση

6 Ελέγξτε το Στόχο σας 1.Τί θα αλλάξει το μήνυμά σας; 2.Είναι ο στόχος σας ρεαλιστικός; 3.Είναι η σωστή χρονική στιγμή; 4.Παραδίδεται από το σωστό άτομο; 5.Είναι ο στόχος σας αποδεκτός;

7 Ψυχολόγηση του Ακροατηρίου σας Πρωτεύον Κοινό Πρωτεύον Κοινό Συνολικό Μέγεθος Συνολικό Μέγεθος Συνολική Σύνθεση Συνολική Σύνθεση Επίπεδο Γνώσεων Επίπεδο Γνώσεων Συνολικές Προσδοκίες Συνολικές Προσδοκίες Πιθανές Αντιδράσεις Πιθανές Αντιδράσεις

8 Συλλογή Πληροφοριών Ανεπίσημες Μέθοδοι ΑπόψειςΆλλωνΑπόψειςΆλλωνΕταιρικάΈγγραφα και Αναφορές ΕταιρικάΈγγραφα Επιβλέποντες,Συνεργάτες και Πελάτες Επιβλέποντες,Συνεργάτες Συμμετοχή(Προσφορά)ΑκροατηρίουΣυμμετοχή(Προσφορά)Ακροατηρίου

9 Κατάλληλες Πληροφο- ρίες για το Ακροατήριο Ακριβείς Ηθικές Πρέπουσες

10 Επιλέγοντας το Κατάλληλο Μέσο ΓραπτόΓραπτόΠροφορικόΠροφορικόΗλεκτρονικόΗλεκτρονικό

11 Ανάλυση των Προφορικών Μέσων ΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα Περιορισμένη Συμμετοχή Πρόσκαιρα Νοήματα Μειωμένος Έλεγχος Ανύπαρκτη Επεξεργασία και Έλεγχος Άμεση Ανάδραση Εύκολη Αλληλεπίδραση Άφθονοι Υπαινιγμοί Συναισθηματικό Περιεχόμενο

12 Ανάλυση Γραπτών Μέσων ΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα Καθυστερημένη Ανάδραση Λιγότεροι Υπαινιγμοί Χρόνος Δημιουργίας Πόροι Διανομής Προετοιμασία και Παραγωγή Σχεδιασμός και Έλεγχος Μονιμότητα (Μηνυμάτων) Επαφή με το Ακροατήριο Ελάχιστη Παραμόρφωση Συναισθηματικός Έλεγχος

13 ΗλεκτρονικάΜέσα Τηλέφωνο Βιντεο-διάσκεψη ΗλεκτρονικάΈγγραφα ΆμεσαΜηνύματα(Ι.Μ.) Παγκόσμια Επικοινωνία ΗχητικάΜηνύματα Βιντεοταινίες και DVD Φαξ και Ιστοσελίδες και Forum

14 Πλεονεκτήματα των Ηλεκτρονικών Μέσων Ταχύτητα Παράδοσης Αγγίζουν το Ακροατήριο Προσωπικός Τόνος Πρότυπα Πολυμέσων Προσβάσιμα και Ανοιχτά

15 Μειονεκτήματα των Ηλεκτρονικών Μέσων Ένταση και Διαμάχες Ασύδοτη Χρήση Απειλές προς την Ασφάλεια Ιδιωτικά Ζητήματα Παραγωγικότητα

16 Αναλογιστείτε το Περιεχόμενο των Μέσων Υπομνήματα,Επιστολές,Σημειώσεις Φυλλάδια, Δελτία και Επίσημες Αναφορές Τηλέφωνο Εmail Πρόσωπο με Πρόσωπο Ένα Σύνολο της Περιεκτικότητας των Μέσων ΠλουσιότεροΦτωχότερο

17 Περισσότεροι Παράγοντες που Πρέπει να Ληφθούν Υπόψη Περισσότεροι Παράγοντες που Πρέπει να Ληφθούν Υπόψη ΠροθέσειςΑποστολέαΠροθέσειςΑποστολέαΕπείγοντα και Κόστος Επείγοντα ΠροτιμήσειςΑκροατηρίουΠροτιμήσειςΑκροατηρίου ΕπισημότηταΜηνύματοςΕπισημότηταΜηνύματοςΠεριορισμόςΜέσωνΠεριορισμόςΜέσων

18 Οργάνωση Μηνυμάτων Θίξτε το Σημείο Θίξτε το Σημείο Αποκλείστε Άσχετες Ιδέες Αποκλείστε Άσχετες Ιδέες Κάνετε Λογικές Ομαδοποιήσεις Κάνετε Λογικές Ομαδοποιήσεις Συμπεριλάβετε Σχετικές Ιδέες Συμπεριλάβετε Σχετικές Ιδέες

19 Γιατί Είναι η Οργάνωση Τόσο Σημαντική; Αυξάνει την Αποδοχή Εξοικονομεί Χρόνο για το Ακροατήριο Εξοικονομεί Χρόνο για το Ακροατήριο Τονώνει την Κατανόηση Βελτιώνει την Παραγωγικότητα Βελτιώνει την Παραγωγικότητα

20 Προσδιορίστε την Κύρια Ιδέα ΓενικόςΣτόχοςΣυγκε-κριμένοςΣτόχοςΒασικόΘέμαΚύριαΙδέα

21 ΓέννησηΙδεώνΙδεοκαταιγίδα Χαρτογράφηση Μυαλού Εντύπωση του Εξιστορούντος ΔημοσιογραφικήΠροσέγγιση Αλυσιδωτή Αντίδραση Ερώτησης-Απάντησης

22 Αριθμός Κύ- ριων Ιδεών Χώρος και Χρόνος ΣυμπεριφοράΑκροατηρίουΒάθοςΈρευνας Περιορίζοντας τη Σκοπιά

23 Ταξινόμηση Μηνυμάτων Άμεση Προσέγγιση (Συμπερασματική) Άμεση Προσέγγιση (Συμπερασματική) Έμμεση Προσέγγιση (Επαγωγική) Έμμεση Προσέγγιση (Επαγωγική) Αντίδραση Ακροατηρίου Μέγεθος Μηνύματος Είδος Μηνύματος

24 Είδος Μηνύματος Ρουτίνας, Καλών Νέων ή Καλής Θέλησης Ρουτίνας, Καλών Νέων ή Καλής Θέλησης Πειστικό Άσχημα Νέα Αντίδραση Ακροατηρίου Ευχαρίστηση ή Ουδετερότητα Ευχαρίστηση ή Ουδετερότητα Αδιάφορο ή Απρόθυμο Αδιάφορο ή Απρόθυμο Δυσαρεστημένο Τρόπος Προσέγγισης Άμεσος Έμμεσος Κατάταξη Μηνυμάτων

25 Σύνθεση Διαγραμμάτων I.1 ο Κύριο Σκέλος A.Πρώτο Υποσημείο B.Δεύτερο Υποσημείο 1.Αποδεικτικό 2.Αποδεικτικό C.Τρίτο Υποσημείο II.2 ο Κύριο Σκέλος A.Πρώτο Υποσημείο B.Δεύτερο Υποσημείο 1.01 ο Κύριο Σκέλος 1.1Πρώτο Υποσημείο 1.2Δεύτερο Υποσημείο 1.2.1Αποδεικτικό 1.2.2Αποδεικτικό 1.3Τρίτο Υποσημείο 2.02 ο Κύριο Σκέλος 2.1Πρώτο Υποσημείο 2.2Δεύτερο Υποσημείο ΑλφαριθμητικάΔεκαδικά

26 Οργανόγραμμα Η Κύρια Ιδέα 1 ο Κύριο Σημείο 2 ο Κύριο Σημείο 3 ο Κύριο Σημείο Στοιχείο Α Στοιχείο Β Στοιχείο Γ Στοιχείο Α Στοιχείο Β Στοιχείο Γ Στοιχείο Α Στοιχείο Β Στοιχείο Γ

27 Σύνταξη Μηνυμάτων Δηλώστε την Κύρια Ιδέα Δηλώστε τα Κύρια Σημεία ΠαρέχετεΑποδείξεις


Κατέβασμα ppt "Σχεδιασμός Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. Συγγραφική Διαδικασία 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Καταστάσεων Ανάλυση Καταστάσεων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google