Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

PROJECT 2014-2015 Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ.  Είναι ένας συνδυασμός ασχολιών και χόμπι, τέχνης και αθλήματος ενώ παράλληλα είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας.  Είναι μια.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "PROJECT 2014-2015 Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ.  Είναι ένας συνδυασμός ασχολιών και χόμπι, τέχνης και αθλήματος ενώ παράλληλα είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας.  Είναι μια."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 PROJECT Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ

2  Είναι ένας συνδυασμός ασχολιών και χόμπι, τέχνης και αθλήματος ενώ παράλληλα είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας.  Είναι μια κοινωνική επαφή μεταξύ φίλων που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη της συνεργασίας και του ανταγωνισμού.

3  Βασίζεται κυρίως στην φαντασία του μοντελιστή που πρέπει να βρει τρόπους, υλικά και διάφορα εργαλεία ώστε να κατασκευάσει το μοντέλο του (τηλεκατευθυνόμενο ή όχι, αυτοκίνητο, αεροπλάνο, σκάφος, ελικόπτερο...).

4  Κάποιες φορές με τη πρώτη ματιά κάποια υλικά μπορεί να φανούν άχρηστα στην καθημερινότητά μας, με τον μοντελισμό όμως αποκτούν ανεκτίμητη αξία.  Εξασκεί το μυαλό και καλλιεργεί τη δημιουργική σκέψη, κατευθύνοντας τον μοντελιστή στην τήρηση μιας λογικής σειράς κατά τη συναρμολόγηση.

5

6  Επιπλέον, προσφέρει ανεκτίμητες ιστορικές γνώσεις μέσω της συλλογής στοιχείων και κομματιών από διάφορες εποχές. Ωστόσο, απαιτείται μια στοιχειώδης επιδεξιότητα στη συναρμολόγηση, το κόλλημα και το βάψιμο.

7  Τα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αρχικά μπορεί να μας φανούν τελείως άχρηστα αλλά στην πορεία αυτά είναι που θα μας βοηθήσουν στην κατασκευή μας και θα την κάνουν πλούσια και όμορφη.  Κόλλες,στόκο, βελτιωτικά χαλκομανιών, φύλλα πλαστικού, χαρτόνια, γύψος, πλεξιγκλάς, μπαταρίες και πιο εξελιγμένα όπως την τηλεκατεύθυνση, τη μηχανή και άλλα πολλά ακόμα.

8 Ο ορισμός του μοντελισμού είναι πολυδιάστατος. Ίσως η πιστή αναπαράσταση υπό κλίμακα οποιασδήποτε έκφανσης της πραγματικότητας, θα μπορούσε να αποτελεί μια απλουστευμένη ερμηνεία της λέξης. Είναι γνωστός από την αρχαιότητα είτε σαν ενασχόληση είτε σαν ανάγκη.

9  Όλα σχεδόν τα μεγάλα έργα της ανθρωπότητας ανά τους αιώνες κατασκευάστηκαν πρώτα σε μοντέλα. Ανάμεσα στα διάφορα αρχαιολογικά ευρήματα συγκαταλέγονται και τα ξύλινα ομοιώματα ολόκληρου στρατού σε σχηματισμούς μάχης ενταφιασμένων στον τάφο ενός Πρίγκιπα της αρχαίας Αιγύπτου της 11ης Δυναστείας.

10 Οι αιγυπτιακές ξύλινες φιγούρες είχαν αρκετή λεπτομέρεια των όπλων και της ενδυμασίας των στρατιωτών και θεωρούνται ως τα πρώτα μοντέλα στον κόσμο. Ακόμη και σήμερα ίσως περισσότερο από ποτέ έχει άπειρες εφαρμογές στην κοινωνία και τον σύγχρονο πολιτισμό.

11

12 Επιγραμματικά ίσως θα πρέπει να αναφερθεί η χρήση μοντέλων από την αρχιτεκτονική, την ιατρική, την αεροναυπηγική, τον κινηματογράφο, την αρχαιολογία, την ιστορία και την κάθε είδους επιστημονική έρευνα.

13 Ο μοντελισμός σήμερα γνωρίζει τη μεγαλύτερη άνθιση στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη και την Ιαπωνία, όπου υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός από λέσχες ή ομάδες στις οποίες οι μοντελιστές ανταλλάσσουν πληροφορίες και «μυστικά», οργανώνουν εκδηλώσεις, εκθέσεις αλλά και αγώνες.

14 Στην Ελλάδα λειτουργούν αρκετές λέσχες μοντελισμού, καθεμιά από τις οποίες ειδικεύεται σε ξεχωριστούς τομείς: πλαστικά τηλεκατευθυνόμενα αεροπλάνα, μοντέλα πλοίων, αυτοκινήτων κλπ.

15

16  Αγγελική Κρητικοπούλου  Αφροδίτη Χατζηλία  Αλεξάνδρα Σαντορινιού  Μαρία Ρωμανού

17 Το 1840 ο μητροπολίτης Μελέτιος μαζί με τους προεστούς και τα εύπορα μέλη της χριστιανικής κοινότητας συγκρότησε μια επιτροπή οι οποία ύστερα από μεγάλο έρανο κατάφερε να συγκεντρώσει το αναγκαίο ποσό για την οικοδόμηση του κτιρίου, που θα στέγαζε το Γυμνάσιο της πόλης.

18 Το κτήριο κατασκευάστηκε στην περιοχή του σημερινού γυμνασίου και εγκαινιάστηκε στα τέλη του Το 1875 αναγνωρίζεται από το πανεπιστήμιο Αθηνών ως ισότιμο με τα ελληνικά γυμνάσια.

19 Η μορφολογία του κτηρίου έχει στοιχεία από την εκκλησιαστική και παραδοσιακή αρχιτεκτονική και διακρίνεται για την λιτότητα στις όψεις. Επιπλέον εντάσσεται στον νεοκλασικισμό.

20 Το 1866 αποφασίζεται από την εφορία των Φ.Κ.Μ (Φιλανθρωπικά Καταστήματα Μυτιλήνης) η ανέγερση νέου κτηρίου το οποίο θα στέγαζε το γυμνάσιο ύστερα από την χορηγία του Ν. Μητρέλια. Μετά από την έγκριση των σχεδίων του αρχιτέκτονα Αργύρη Αδαλή το 1887, ξεκινά η ανοικοδόμηση και τα εγκαίνια γίνονται στις 18 Σεπτεμβρίου 1891.

21 Τέλος στις 30/1/1896 γίνονται τα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Σ. Βουρνάζου, μεγάλου ευεργέτη των Φ.Κ.Μ, στην κεντρική είσοδο του κτηρίου.

22

23 Η αρχιτεκτονική του κτηρίου διακρίνεται για την αρτιότητά της. Την περίοδο αυτή το γυμνάσιο αποτελούσε το μεγαλύτερο σε μέγεθος κτήριο της Χριστιανικής κοινότητας στην πόλη. Η διάταξη των όγκων είναι αρμονική και η άρθρωση των μορφολογικών του στοιχείων αυστηρή.

24 Το κτήριο είναι χωροθετημένο στον άξονα βορρά νότου με την κύρια όψη προσανατολισμένη στα ανατολικά. Το κεντρικό τμήμα είναι διώροφο με τριμερή διάταξη και πρόσοψη, αετωματική επίσκεψη και δωρικό πρόπυλο. Εκατέρωθεν του αναπτύσσονται συμμετρικά δύο ισόγειες πτέρυγες. Η κεραμοσκεπή είναι τετράριχτη στο κεντρικό τμήμα και δίρριχτη στις πτέρυγες.

25 Εσωτερικά,στο ισόγειο υπάρχει κεντρικός χώρος όπου νότια είναι ο χώρος των γραφείων των διδασκόντων και βόρεια τα παλιά γραφεία της εφορίας των Φ.Κ.Μ. Απέναντι από την είσοδο υπάρχει κλιμακοστάσιο που αναλύεται σε δύο κλάδους που οδηγούν στον όροφο. Νότια και Βόρια του κεντρικού χώρου αναπτύσσονται οι αίθουσες διδασκαλίας.

26  Στον επάνω όροφο υπάρχει η αίθουσα τελετών,η βιβλιοθήκη με αξιόλογα χειρόγραφα και βιβλία και δύο αίθουσες διδασκαλίας. Στο ημιυπόγειο υπάρχουν αίθουσες διδασκαλίας.  Το φέρον περίβλημα του κτηρίου είναι από αργολιθοδομή, τα κουφώματα ξύλινα ενώ μεταγενέστερα τοποθετήθηκαν σιδεριές στα παράθυρα του ισογείου.

27

28 Μέσα από το πρωτότυπο project αποκτήσαμε διάφορες και καινούριες εμπειρίες :  Αποκτήσαμε δεξιοτεχνία στις κατασκευές.  Αποκομίσαμε ανεκτίμητες ιστορικές γνώσεις.  Ψυχαγωγία και διασκέδαση.  Καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος.  Ανάπτυξη κριτικής σκέψης.  Συναναστροφές με νέα πρόσωπα.

29  Α’ Ομάδα : Θεωρητικά ( Αλεξάνδρα Σαντορινιού, Αφροδίτη Χατζηλία, Αγγελική Κρητικοπούλου, Μαρία Ρωμανού)  Β’ Ομάδα : Σχέδιο Μοντέλου ( Αλεξάνδρα Ακριώτη, Συμεών Σιταράς, Δέσποινα Μανδαλοπούλου, Ευγενία Μανδαλοπούλου, Ευστράτιος Χαβρανλής )  Γ’ Ομάδα : Υλικά ( Παναγιώτης Τσούκας, Μαριλένα Γιαννακοπούλου, Ταξιάρχης Βαφέας, Στρατής Νιάνιος)  Δ’ Ομάδα : Βάψιμο ( Πάτροκλος Χατζηλάμπρου, Αθανάσιος Πετρέλλης, Μαριάνθη Δεληγιάννη, Χαρά Τσουλλέλη, Βαρβάρα Χρήστου)

30  Α’ Ομάδα : Η ομάδα αυτή ασχολήθηκε με την έρευνα της ιστορίας του σχολείου, αφού αποτελεί ένα αρκετά παλιό κτήριο.  Β’ Ομάδα : Εργάστηκαν για την κατασκευή του κτηρίου που μας φιλοξενεί, φτιάχνοντας μια μακέτα αυτού.  Γ’ Ομάδα : Μας προμήθευσαν με τα απαραίτητα υλικά για την επίτευξη της κατασκευής.  Δ’ Ομάδα : Η εργασία που ανέλαβε αυτή η ομάδα ήταν το βάψιμο της κατασκευής. Επειδή όμως δεν ολοκληρώθηκε, εργάστηκε για την αναζήτηση και την γνωστοποίηση πιθανών εμπειριών που αποκόμισε κάθε ομάδα.

31

32

33

34

35  ΛΕΣΒΙΑΚΑ ΤΟΜΟΣ ΚΑ,ΜΥΤΙΛΗΝΗ 2006 ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΛΕΣΒΙΑΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ISSN


Κατέβασμα ppt "PROJECT 2014-2015 Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ.  Είναι ένας συνδυασμός ασχολιών και χόμπι, τέχνης και αθλήματος ενώ παράλληλα είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας.  Είναι μια."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google