Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Customer Relationship Management. Η SiEBEN είναι Ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής και με ειδίκευση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Customer Relationship Management. Η SiEBEN είναι Ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής και με ειδίκευση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Customer Relationship Management

2

3

4 Η SiEBEN είναι Ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής και με ειδίκευση σε συστήματα sales & marketing Η εταιρεία έχει στελεχωθεί από 90 επαγγελματίες, ανθρώπους με ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση με εξειδίκευση στο sales, marketing και την πληροφορική. Στον όμιλο της SiEBEN περιλαμβάνονται 3 θυγατρικές εταιρείες: PocketBiz Romania, Xparity & InEdu Η SiEBEN παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε 3 business divisions: Business Software, Systems Integration & Digital Marketing. Στο Digital Marketing σας εξασφαλίζουμε ισχυρή ψηφιακού περιεχομένου επικοινωνία μέσω SEO, Social Media και Display Advertising. Αύξηση της αναγνωσιμότητας της μάρκας, καθώς το πλήρως λειτουργικό τμήμα Digital Marketing έχει όλα τα προσόντα που απαιτούνται για να δημιουργήσει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, και να διασφαλίσει την επιτυχία των καμπανιών σας με βαθυστόχαστες στρατηγικές μάρκετινγκ στο SEΜ & Social Media.

5 Η βράβευσή της SiEBEN στο παγκόσμιο συνέδριο συνεργατών της Microsoft ως Microsoft Country Partner of the year 2011 στην Ελλάδα καθώς και ο τιμητικός τίτλος του Microsoft Gold Certified Partner, αποδεικνύουν την αφοσίωσή της SiEBEN προς τους πελάτες της με την παροχή λύσεων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, που βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας Η SiEBEN έχει δημιουργήσει υψηλού επιπέδου συνεργασίες με τις μεγαλύτερες εταιρείες πληροφορικής: Cisco Silver Partner με advanced specialization σε IP Telephony, Unified Communications, Security, Wireless, Routing & Switching EMC Affiliate Partner με ειδίκευση σε λύσεις Unified Storage & Backup HP Gold Partner με ειδίκευση σε λύσεις blade servers, storage & networking SAP Partner στο Enterprise Mobility και Έχει στενή συνεργασία με τη Vodafone Hellas στις cloud υπηρεσίες

6 Τέλος, στην παρούσα φάση βρίσκεται σε εξέλιξη το νέο μεγάλο εγχείρημα της εταιρεία μας, η νέα μεγάλη τεχνολογική μονάδα R&D που δημιουργεί νέες θέσεις εργασίες και ένα πρωτοποριακό τεχνολογικό έργο του digital marketing division με εξαγωγική δύναμη και ελληνική ταυτότητα. Πολυετής εμπειρία, διαρκεί ενημέρωση για ένα κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται, δημιουργικότητα σε συνδυασμό με τεχνογνωσία, σεβασμός και συνέπεια στις ανάγκες των πελατών μας Η ομάδα της SiEBEN σας καλωσορίζει στο κόσμο του Digital Marketing με το Marera for Dynamics CRM

7

8 CRM SFA Public Marketing Sales Marketing CRM Sales Force Automation (SFA) Public CRMSales CRM Sales Collaboration & Productivity

9  Μας γλυτώνει χρόνο (πχ Excel)?  Το Reporting που προκύπτει με βοηθάει να πάρω κάποια απόφαση?  Μήπως χρειαζόμαστε ένα σύστημα filing (πχ phonebook)?  Μήπως μου παρέχει νέα κανάλια για να κάνω τη δουλειά μου? (πχ e-commerce για πωλήσεις, το email για επικοινωνία κλπ)

10 *Forrester Research 2009: 47% των έργων αποτυγχάνουν

11

12 CRM: Sales Collaboration & Productivity

13 Account & contacts shared database with proper fields (Dynamics CRM) Personal information manager (Outlook) Unified Communications (Lync) Sales collaboration – Enterprise Social (Yammer) Shared Notes with Multimedia (OneNote) Shared document library with offline access (OneDrive) Mobility – Anywhere Access - Search

14

15

16

17

18

19

20

21 CRM: Marketing

22

23

24

25 Social Intelligence

26 Social Listening Social Insights Social Intelligence

27 Social represents the most exciting channel to stay connected and informed! Opportunity to reach more would-be customers than ever! Using Social Listening to drive Sales Leads : 1.Empower your sales team with Social Insights a)Find key phrases people may be searching for and route these leads to the right sales person b)Provide Social Insights within your CRM system 2)Monitor your competition a)Listen to what customers are saying about your brand, or your competitors 3)Get personal a)Social offers personalized interaction: customers are accustomed to reps that follow their activity and only reach out when the time is right and with the right message Build lasting Social Media Relationships

28 SMS/ MMS Voice (text-to-speech) Emails – Newsletters – Micro web site Post Leaflets & Faxes social media Mobile notifications Supported Types of communication (“filtered” or “triggered”) Automated actions in response and auto customer profiling in CRM

29 Manage marketing processes and measure results Decide on the best marketing action Deliver engaging messages and capture reactions Collect data that augments each customer profile Analyze marketing data to find actionable insights

30 Outlook BrowserMobile Πωλήσεις Υποστήριξη Marketing MARERA On-premises Cloud

31 www.facebook.com/siebengr www.sieben.gr www.twitter.com/siebengr www.youtube.com/siebengr


Κατέβασμα ppt "Customer Relationship Management. Η SiEBEN είναι Ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής και με ειδίκευση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google