Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

SKANDIA GLOBAL IT MANAGEMENT Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα Μ.Π.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “DE-ESCALATING.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "SKANDIA GLOBAL IT MANAGEMENT Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα Μ.Π.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “DE-ESCALATING."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 SKANDIA GLOBAL IT MANAGEMENT Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα Μ.Π.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “DE-ESCALATING INFORMATION TECHNOLOGY PROJECTS: LESSONS FROM THE DENVER INTERNATIONAL AIRPORT” Διοικητική των Πληροφοριακών Συστημάτων

2 2 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

3 3  Συνοπτική Περιγραφή : 1980: Το DIA σχεδιάστηκε ως το μεγαλύτερο αεροδρόμιο των ΗΠΑ(53 τετραγ. μίλια, διπλάσιας έκτασης του Manhattan). 1992: Οραματισμός και απαρχή υλοποίησης καθολικού πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης αποσκευών από την BAE Automated Systems, Inc. 1993: Προβλήματα του συστήματος κατά την προγραμματισμένη έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου. 1995: Οριστική έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου με δύο συστήματα διαχείρισης αποσκευών (α. Χειρωνακτικό β. Ημιαυτόματο). Denver International Airport (DIA) 1/2

4 4  Λόγοι εξέτασης του DIA: Το καθολικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αποσκευών του DIA αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ΙΤ αποτυχίες της δεκαετίας. Προσδιορισμός στρατηγικών και τακτικών για τη διαφυγή από τον κύκλο κλιμάκωσης (escalation cycle). Denver International Airport (DIA) 2/2

5 5 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

6 6  1989: Υλοποίηση αρχικού πληροφοριακού συστήματος Ατομικά πληροφοριακά συστήματα για κάθε αεροπορική εταιρεία.  1991: Η ΒΑΕ αναπτύσσει το αυτοματοποιημένο ΠΣ για την United Airlines.  1992: Ιδέα για τη ανάπτυξη ενός καθολικού ΠΣ διαχείρισης αποσκευών. Δυσκολία εύρεσης εταιρείας ανάπτυξης ΠΣ λόγω της πολυπλοκότητας του έργου. Τελικά, η ΒΑΕ αναλαμβάνει την υλοποίηση του έργου, μη έχοντας εμπειρία σε ανάλογου μεγέθους έργου. Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA 1/2

7 7 Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA 2/2  Προτεινόμενο σύστημα: 3,100 ανεξάρτητα “telecars” για διαχείριση αποσκευών μεταξύ 20 διαφορετικών αερογραμμών Δίκτυο 55 PCs 5,000 optical detectors 400 radio receivers 56 bar-code scanners  Στόχος Η μεταφορά αποσκευών μεταξύ οποιονδήποτε σημείων του αεροδρομίου σε λιγότερο από 15 λεπτά, με ρυθμό μεταφοράς 1000 βαλίτσες/λεπτό! (2-3 φορές γρηγορότερο από τις παραδοσιακές ταινίες μεταφοράς)  4/1992: Ανάθεση του έργου στη ΒΑΕ με αρχική χρηματοδότηση $175.6 εκατομ., ύστερα από παρουσίαση prototype του συστήματος.  10/1993: Χρονοπρογραμματισμένη παράδοση του συστήματος. Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA 2/2

8 8 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

9 9  De-escalation  Διαδικασία διαφυγής από τον κύκλο κλιμακωτών ( Escalating) δεσμεύσεων ενός αποτυχημένου σχεδίου δράσης.  Στάδια υλοποίησης 1.Αναγνώριση του προβλήματος. 2.Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης. 3.Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης. 4.Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής.  Αποτέλεσμα  Επαναπροσδιορισμός του έργου. ή  Εγκατάλειψη του έργου. De-escalation

10 10 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

11 11 A Grounded Process Model of De-escalation for the DIA Case Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

12 12 ΦΑΣΗ 1 :Αναγνώριση του προβλήματος...  4/1994: Πρώτο test του συστήματος σε πραγματικές συνθήκες.  Δημιουργία αμφιβολιών και κλίματος απαισιοδοξίας για την ικανοποίηση των αρχικών δεσμεύσεων και την τελική αποπεράτωση του συστήματος, από διοικητικούς εκπροσώπους.  Προσπάθεια αντιμετώπισης των ασκούμενων εξωτερικών πιέσεων τόσο από τις έρευνες της «Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης» (Σώμα Ενόρκων,Ομοσπονδιακό Λογιστήριο,Διοίκηση Αεροπλοΐας) όσο και από τις αγωγές των εμπόρων του DIA για τις επαναλαμβανόμενες καθυστερήσεις έναρξης λειτουργίας. ΑΠΟΤΥΧΙΑ !!!! «Αναγνώριση της Αρνητικής Ανάδρασης» «Ανταπόκριση σε Εξωτερικές Πιέσεις» Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

13 13 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 1 :Αναγνώριση του προβλήματος...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  5/1994 : Πρόσληψη του συμβούλου Logplan από τον τότε Δήμαρχο Webb, για την αποτίμηση του αυτόματου συστήματος αποσκευών.  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ  7/1994 :Έναρξη αποτίμησης. Πρώτη ανεξάρτητη εξωτερική επέμβαση στη σχεδίαση του συστήματος.

14 14 ΦΑΣΗ 2 : Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης...  Διαπίστωση από την Διοίκηση του DIA του μεγέθους του οικονομικού κόστους λόγω της καθυστέρησης λειτουργίας του αεροδρομίου.  Αποτέλεσμα αποτίμησης ρίσκου της Hickling Corporation :Το οικονομικό κόστος μη λειτουργίας του DIA ανερχόταν στα $33.3 εκατομ./μήνα.  Ανάγκη αντιμετώπισης οικονομικού κόστους :Μείωση του κόστους των μετοχών ένα βήμα πριν την μη επενδυτική κατάσταση για «χρηματοδότηση της καθυστέρησης». «Αποσαφήνιση μεγέθους προβλήματος » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

15 15 ΦΑΣΗ 2 : Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης...  Κατανόηση του μεγέθους του προβλήματος λόγω κόστους. +  Πολιτικές βλέψεις του Δημάρχου Webb για επανεκλογή. =  Ανάγκη εναλλακτικών επιλογών, με σκοπό την μείωση των καθυστερήσεων λειτουργίας του DIA.  Αρχικό Πρόβλημα  Η ολοκλήρωση του προκαθορισμένου Καθολικού Αυτοματοποιημένου Συστήματος.  Νέο Πρόβλημα  Έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου το συντομότερο δυνατόν. «Επαναπροσδιορισμός του Προβλήματος » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

16 16 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 2 : Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  5/1994 : Σύσταση από τον Δήμαρχο Webb «Τακτικής Δύναμης» υψηλού επιπέδου, αναθέτοντάς της την εύρεση σύντομων εναλλακτίκων λύσεων του αυτοματοποιημένου συστήματος ΒΑΕ.  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ  Εγκατάλειψη,από τη διοίκηση της πόλης και του DIA, του σχεδίου για έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου με ένα πλήρες αυτοματοποιημένο σύστημα αποσκευών,σχεδιασμένο απο τη ΒΑΕ.

17 17 ΦΑΣΗ 3 : Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης...  7/1994 :Αποτίμηση του ΠΣ από το Logplan, με τη λειτουργία προσομοιωμένου συστήματος μικρότερης έκτασης και ίδιων προδιαγραφών.  8/1994:Αναγνώριση των υψηλών προδιαγραφών και δυνατοτήτων του Καθολικού Συστήματος αλλά και της δυσκολίας αξιόπιστης και σταθερής λειτουργίας του.  Πρόταση : Κατασκευή εφεδρικού tug-and-cart συστήματος αποσκευών με δυνατότητα υλοποίησης σε διάστημα μικρότερο των 5 μηνών. «Αναγνώριση και νομιμοποίηση ενός νέου σχεδίου δράσης » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

18 18 ΦΑΣΗ 3 : Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης...  Ο Δήμαρχος Webb:  Θεωρεί υπεύθυνη την ΒΑΕ για τις αλλεπάλληλες καθυστερήσεις και θέτει προς περάτωση την «προσωρινή» λύση του « tug-and-cart» συστήματος αποσκευών, στην προσπάθεια του να αντικρούσει τις κατηγορίες, για ολική αποτυχία του καθολικού συστήματος.  Επιβάλλει πρόστιμο $12,000 /ημέρα για κάθε ημέρα καθυστέρησης, από την πρωταρχικά χρονοπρογραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης του έργου.  Ζητά από τη ΒΑΕ $50 εκατομ. για την υλοποίηση του tug-and- cart συστήματος αποσκευών. «Διαμόρφωση εντυπώσεων» Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

19 19 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 3 : Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  4/8/1994 : Ανακοίνωση από τον Δήμαρχο Webb ανάπτυξης ενός προσωρινού «low-tech συστήματος», σε αντίθεση με το αρχικό «high-tech σύστημα» αποσκευών.  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  Πρόσληψη του Rapistan Demag για τη σχεδίαση και εγκατάσταση του «προσωρινό συστήματος».  Ένσταση της United Airlines ότι το «low-tech σύστημα» δεν θα ανταποκρινόταν στις υψηλές απαιτήσεις της αερογραμμής της.

20 20 ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  30/8/1994: Η πόλη του Denver,οι United Airlines και η BAE, ξεκινούν έναν τριήμερο κύκλο διαπραγματεύσεων επανεξετάζοντας το ενδεχόμενο τροποποίησης του καθολικού αυτοματοποιημένου συστήματος και όχι της κατάργησής του. «Έκκληση προς τους μετόχους» Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

21 21 ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  Η διοίκηση του Denver και του DIA αποποιούνται των ευθυνών τους για την υλοποίηση του αυτοματοποιημένου συστήματος αποσκευών, επιρρίπτοντας εξ ολοκλήρου αυτές, στην ΒΑΕ και στην United Airlines. « Αποποίηση των ευθυνών » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

22 22 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 1/9/1994 : Η πόλη του Denver,οι United Airlines και η BAE αποφασίζουν την διάσπαση του Καθολικού συστήματος σε δύο μέρη: Ημι-αυτόματο σύστημα διαχείρισης των αερογραμμών της United. «Απλή-βασική έκδοση» του αυτοματοποιημένου συστήματος της ΒΑΕ. Περιορισμός πρόσβασης στο σύστημα από άλλες εταιρίες :  Εγκατάσταση καινούριων telecars από τη ΒΑΕ.  Παραχώρηση δικαιωμάτων από τη United. Χειρωνακτικό σύστημα για την εξυπηρέτηση των αναγκών των υπολοίπων αερογραμμών.

23 23 ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Εμφάνιση δύο ξεχωριστών στρατηγικών διαχείρισης αποσκευών: Η United αναλαμβάνει την επίβλεψη της υλοποίησης του συστήματος για την εξυπηρέτηση του Concourse B. Η πόλη του Denver αναλαμβάνει την επίβλεψη της υλοποίησης του συστήματος για την εξυπηρέτηση του Concourse Α και C. Μείωση του μεγέθους και της πολυπλοκότητας του έργου. Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

24 24 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

25 25 Τελική Κατάσταση 2/1995 : Καταληκτική ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του DIA έχοντας:  καθυστέρηση 16 μηνών ύστερα από την αρχικά χρονοπρογραμματισμένη έναρξη.  Συνολικό κόστος $5,2 δισεκατομ.  Επιπλέον Κόστος $2 δισεκατομ. από τον αρχικό προϋπολογισμό.

26 26 Τελική Κατάσταση DIA: 5 runways και 88 Gates, 20 λιγότερες από αυτές του προς αντικατάσταση αεροδρόμιου Stapleton. Φόρος αερογραμμής ανά επιβάτη $18,80. Μέρος του οποίου κάλυπτε δικαστικά έξοδα και σχετικές επενδύσεις. Υλοποίηση ΔΥΟ συστημάτων διαχείρισης αποσκευών και όχι ΕΝΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ.

27 27 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

28 28 Συμπεράσματα Από την μελέτη του DIA προκύπτουν: Το De-escalating, στο οποίο πραγματοποιείται η κατάργηση της υπάρχουσας κατάστασης και η αντικατάστασή της με καινούργια, είναι μια πολύπλοκη και επείγουσα διαδικασία. Για την σωστή διεξαγωγή της διαδικασίας του De-escalating καθοριστικό ρόλο παίζει: Ικανότητα των managers να εντοπίσουν μια ανακυκλώμενη κατάσταση κλιμάκωσης και δυνατότητα διαφυγής από αυτή.

29 29 Ερωτήσεις..... Αυτοματοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA

30 30 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

31 31 Αυτοματοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA Ερωτήσεις Τι συνέβη τελικά; Που οφείλεται η αποτυχία του έργου; Που οφείλεται η καθυστέρηση έναρξης του DIA; Πως κρίνετε την στάση του Δημάρχου Webb,της ΒΑΕ και της United; Η πολιτική διαφυγής ήταν η τελικά η καλύτερη δυνατή;

32 32 Ευχαριστούμε!!! Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα


Κατέβασμα ppt "SKANDIA GLOBAL IT MANAGEMENT Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα Μ.Π.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “DE-ESCALATING."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google