Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια σαν τρόπο αντίληψης. …χωρίς πολλά σχόλια Τα Υ.Π.Ο.Δ.Ε.Ι.Γ.Μ.Α.Τ.Α. προορίζονται για να αξιοποιηθούν ως βοήθημα για τη διδασκαλία της Ιστορίας της Α΄ Γυμνασίου και της Γεωγραφίας της Β΄ Γυμνασίου.

2 Αρχική Οθόνη: Οδύσσεια· τι άλλο;

3 Για τη δημιουργία του λογισμικού έχει προηγηθεί αξιόλογη ερευνητική εργασία

4 Εισαγωγική οθόνη· έναρξη της αποστολής

5 Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει την προηγούμενη περιπέτεια που δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει

6 Επιλογή περιόδου περιπέτειας: 867-1004, 1005-1091, 1092-1204 μ.Χ.

7 Επιλογή αποστολής

8 Επιλογή συνοδών

9 Επιλογή μεταφορικού μέσου

10 Αρχή της περιπέτειας

11 Πού βρίσκομαι;

12 Ένας οδηγός με χρήσιμες πληροφορίες στη διάθεση του μαθητή

13 … κι ένα ημερολόγιο για τους ξεχασιάρηδες που συνεχίζουν μιαν αποστολή

14 Συνάντηση με πρόσωπα που συνομιλούν με το μαθητή και του αναθέτουν αποστολές

15 Ένα εισαγωγικό κείμενο (γραπτό και ηχητικό) με το οποίο το εμφανιζόμενο πρόσωπο παρουσιάζεται στο μαθητή

16 Ο παίκτης μπορεί να ζητήσει συμβουλές από το πρόσωπο που του μιλά...

17 … ή να ανταλλάξει κάποια από τα αντικείμενα που έχει στη διάθεσή του

18 Εκτός από τα αντικείμενα ο παίκτης έχει στη διάθεση του και χάρτες με σημαντικές (ιστορικές και γεωγραφικές) πληροφορίες, τις οποίες πρέπει να μελετήσει με προσοχή προτού αποφασίσει προς ποια κατεύθυνση θα μετακινηθεί. «Σκαριφήματα»... θεματικούς χάρτες...γεωμορφολογικούς χάρτες... Πού είναι ο πολιτικός χάρτης; Ε, κανείς δεν είναι τέλειος…

19 Πού βρίσκομαι; πάλι χάθηκα... Αααα, εδώ! Στην αρχή της αποστολής ακόμα και … προς τα πού να πάω τώρα; Πώς θα πάω εκεί; Έχω το κατάλληλο μεταφορικό μέσο; Πώς να διασχίσω τη θάλασσα; Κολυμπώντας;

20 Είπαμε … κανείς δεν είναι τέλειος


Κατέβασμα ppt "Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google