Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα αισθητικής αγωγής Α΄1 γυμνασίου ΠΠΓΖΣΙ 2013-2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα αισθητικής αγωγής Α΄1 γυμνασίου ΠΠΓΖΣΙ 2013-2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Πρόγραμμα αισθητικής αγωγής Α΄1 γυμνασίου ΠΠΓΖΣΙ 2013-2014

3  ΗΗ ηλεκτρονική μαθητική εφημερίδα του σχολείου μας διανύει τον δεύτερό της χρόνο. ΓΓια το σχολικό έτος 2013-2014 λειτούργησε με νέα σύνθεση και ομάδα σύνταξης και με ανανεωμένη θεματολογία. ΤΤη φετινή μας έκδοση διέκρινε ο πλουραλισμός. Επιδιώξαμε τις συνεργασίες μεταξύ μας όσο και με αποφοίτους και μαθητές άλλων τάξεων. «Ζωσιμάδων Τύπος»

4  ΕΕκδώσαμε τρία τεύχη στα οποία μας απασχό- λησε η επικαιρότητα του σχολείου και άλλα ποικίλα θέματα, ενώ εντάξαμε στην ύλη και αφιερώματα. ΣΣτη συνέχεια σας παρουσιάζουμε ένα αντι- προσωπευτικό δείγμα από τη δουλειά μας (ένα κείμενο απ’ τον καθένα).

5 Αφιέρωμα: Σχολική ζωή & εφηβεία

6   Και όσοι σήμερα σου ζητούν να μη γράφεις στο θρανίο σου, αυτοί δεν είναι που σαν μαθητές «πάνω στο θρανίο της δυστυχίας, ζωγραφίζανε το πρόσωπο της ευτυχίας»; Graffiti στα θρανία Εβελίνα Εμβαλωτή  Έχεις μάθημα, είσαι μέσα στην τάξη και βαριέσαι; Παίρνεις το στυλό σου και κάνεις μια ζωγραφιά, ένα… graffiti στο θρανίο.

7  – «Διατί η ποδία σου είναι καλυμμένη με λάσπην;» – «Επ… έπεσα, κ… κυ… κύριε», τραύλισε ο Δημητρός. – «Πέπτωκας; Η ποδία σου δηλαδή είναι βρώμικη;» – «Εεε… ε… ν… ν… ναι, κ… κύριε». – «Η εκδρομή έληξεν! Όλοι εις το λεωφορείον!», φώναξε ο δάσκαλος. Η εκδρομή του Δημητρού λαμβάνει νέο τέλος Βάσω Δρόσου

8   Οι αναλφάβητοι αποτελούν τροχοπέδη για την οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας, διότι εξαιτίας τους πέφτει η παραγωγικότητά της. Επίσης, αυξάνονται τα φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας, δηλαδή η εγκληματικότητα και τα κρούσματα βίας. Αναλφαβητισμός Ιωσηφίνα Μαρτίνι

9   Τη δουλειά που θα επιλέξουμε θα την κάνουμε όλη τη ζωή μας. Πρέπει να μας προσφέρει, όπως προσφέρουμε κι εμείς με το έργο που κάνουμε. Να μας ευχαριστεί, για να ευχαριστιόμαστε κι εμείς να την κάνουμε. Είναι «δουλειά» μας να επιλέξουμε τη σωστή! Επιλογή επαγγέλματος Άρτεμις Γεωργακοπούλου

10   Τελικά φιλία ανάμεσα σε άτομα διαφορετικού φύλου μπορεί να υπάρξει, αν τηρηθούν κάποιες απαραίτητες προϋποθέσεις κι από τις δύο πλευρές. Και εφόσον δεν ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό: πόσο απαραίτητοι και σημαντικοί είμαστε ο ένας για τον άλλο. Συγκρουσιακές σχέσεις στην εφηβεία Δημήτρης Βακαλόπουλος

11 Αφιέρωμα: Φύση

12   Η φύση πλέον απειλείται από τον ίδιο της τον «γιο», τον άνθρωπο, με τις παρεμβάσεις που κάνει. Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο και υπάρχει στο τέλος μεγάλη πιθανότητα να γίνει και αυτός θύμα της «οργής» της! Η όμορφη φύση μας Κωνσταντίνος Βλαχοκώστας

13   Η ιδέα της συνέντευξης με τον δήμαρχο γεννήθηκε απ’ τη στιγμή που είδα το πάρκο «Κουραμπάς» να είναι κλειστό και να μπαίνουν διάφορα μηχανήματα.  Τον ρώτησα μόνο για θέματα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος και προσπάθησα να έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα παιδιά. Συνέντευξη με τον δήμαρχο κ. Φίλιο Μυρσίνη Αναστασούλη

14   Καλό θα ήταν λοιπόν, όταν βλέπουμε ένα αδέσποτο ζωάκι σε κακή κατάσταση, να ενημερώσουμε αυτές τις οργανώσεις. ΚΑΖΙ (Καταφύγιο Αδέσποτων Ζώων Ιωαννίνων) ΖΩ.Ο.Π.Ι (Ζωοφιλική Ομάδα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων) Αδέσποτα, είναι να ανησυχεί κανείς; Βάλια Γιούνη-Μαρία Γκέκα

15 Αφιέρωμα: Τεχνολογία

16   Μια ταινία 4D είναι μια τρισδιάστατη ταινία που συνδυάζεται με εφέ, όπως δονήσεις στα καθίσματα των θεατών, εξομοιωτές ανέμου και οσμών και γενικότερα αλλαγές στο περιβάλλον της αίθουσας, 4D: Η νέα εξέλιξη στον κινηματογράφο Μαρία Γκέκα οι οποίες ακολουθούν κατά γράμμα ό,τι συμ- βαίνει στην οθόνη.

17   Στη ρομποτική, την επιστήμη που κατασκευάζει τα ρομπότ, πρωτοστατούν η Αμερική και η Ιαπωνία, με την Ιαπωνία να κατασκευάζει το πιο εξελιγμένο ρομπότ στον κόσμο. Ο «ASIMO» –έτσι ονομάζεται– μπορεί να μιλάει, να αναγνωρίζει φωνές και πρόσωπα και να κινεί- ται όπως οι άνθρωποι. Ρομπότ Νίκη Αγγελοπούλου

18  Ασφάλεια στα κοινωνικά δίκτυα Στέφανος Δήμος – Παντελής Γιώτης  Τα κοινωνικά δίκτυα παρέχουν τη δυνατότητα και σε χρήστες που δεν ανήκουν στους “φίλους” σας να βλέπουν τις πληροφορίες που αναρτάτε.  Κάποιοι επιτήδειοι προσπαθούν να κλέψουν πληροφορίες, προσωπικά δεδομένα ή ακόμα και περιουσιακά στοιχεία !!! Πώς γίνεται αυτό; Εάν δώσετε τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σας προσωπικά στοιχεία.

19 Σχολικήεπικαιρότητα Ενότητα:

20  Όλα ξεκίνησαν όταν το σχολείο μας έπρεπε να παρουσιαστεί στην Πλατεία Πύρρου ως Ουγγαρία… με τη συνετή καθοδήγηση της κ. Χαρτζάβαλου  Όταν μπήκαμε μέσα, βρήκαμε τη σκηνή μας, όπου, όπως και στις σκηνές των άλλων δεκατριών χωρών, υπήρχαν φαγητά. Καθ’ όλη τη διάρκεια των παρουσιάσεων, στη δική μας (και στις άλλες) γινόταν το «έλα να δεις»! Πρέπει πάντως να ήμασταν οι μόνοι, όπου μπορούσες να φας για δύο μέρες! Ουγγρικός χορός», ευθυμογράφημα Λάμπρος Βλάχας «Ουγγρικός χορός», ευθυμογράφημα Λάμπρος Βλάχας

21   Πάντως, η πιο συγκλονιστική εμπειρία στα πλαίσια των εκδηλώσεων ήταν η παρατήρηση με τα τηλεσκόπια, που μας ταξίδεψαν στα άστρα.  Η εκδήλωση σημείωσε επιτυχία και το σχολείο μας είναι περήφανο για αυτή την εκδήλωση!!! Ημέρες διαστήματος… Διώνη Ζωίδη …φυσικά χάρη στους καθηγητές του σχολείου που αφιέρωσαν πολύ χρόνο για την επιτυχή προετοιμασία της εκδήλωσης και στην κ. Νείλα που συνέλαβε την ιδέα.

22   Σχολικός εκφοβισμός δεν είναι μόνο η χειροδικία. Ένα επίθετο ή παρατσούκλι … μπορεί, όσο παρατραβηγμένο κι αν φαίνεται, να προκαλέσει ακραίες αντιδράσεις.  Γι’ αυτό σκέψου, πριν κάνεις το οτιδήποτε που θα μπορούσε να κάνει κάποιον να νιώσει έτσι. Δράση «+δημιουργώ» Σχολικός εκφοβισμός–Σχολική βία Ηλέκτρα-Δέσποινα Κρανά

23 Ενότητα: Ψυχαγωγία

24   Κατεβήκαμε και αναπνεύσαμε τον φρέσκο αέρα με μια αίσθηση χαράς…  Όλοι κοιτούσαμε το απαράμιλλης ομορφιάς τοπίο, την καταγάλανη θάλασσα, τον χρυσαφένιο ήλιο και την κάτασπρη εκκλησία. Όλα ήταν πανέμορφα!  Σου ’ρχόταν να βουτήξεις στη ζεστή θάλασσα. Μια μαγευτική εκδρομή στην Κέρκυρα Μαρίνα Βελογιάννη

25  Το Σιλμαρίλλιον – Βιβλιοπαρουσίαση Θάνος Γεωργακόπουλος Αυτό που μου άρεσε περισ- σότερο σε αυτό το βιβλίο ή- ταν η πλοκή. Επίσης, ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε και η φαντασία του συγγραφέα, ο οποίος σκέφτηκε όλα αυτά τα περίεργα ονόματα. Είναι ένα πάρα πολύ ωραίο βιβλίο κατά τη γνώμη μου και το συστήνω σε όλους.

26   Κάποτε ήταν δυο πολυαγαπημένα ξαδέλφια, ο Κωστίκας και ο Γιωρίκας. Αγαπιούνταν πολύ, έτρωγαν συνήθως στο ίδιο σπίτι, κοιμόνταν στο ίδιο δωμάτιο… Ο Γιωρίκας όμως έπρεπε να πάει για μια εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη… Ο Κωστίκας λυπήθηκε πολύ.  Όταν ο Γιωρίκας γύρισε, χαρές και φιλιά. Καθώς συζη- τούν, ο Κωστίκας του αποκαλύπτει ότι πέθανε η πολύ- αγαπημένη τους γιαγιά και του μιλά για το θάνατό της… …το υπόλοιπο ανέκδοτο βρίσκεται στο 4 ο φύλλο ή μπορεί να σας το αφηγηθεί ο ίδιος… Η εύθυμη νότα του μήνα Μάθιου Γεωργούλας

27 Ενότητα: Αθλητισμός

28   Αν οι πόλεις ήταν πιο φιλικές απέναντι στους ποδηλάτες, αν δηλαδή υπήρχε μεγαλύ- τερη ασφάλεια στους δρόμους, περισσότεροι ποδηλατόδρομοι, δωρεάν διαθέσιμα ποδήλατα σε πολλά σημεία της πόλης, πιστεύω πως θα μπορού- σαμε να μετακινούμαστε περισσότερο με το ποδήλατο. Είναι καλό να χρησιμοποιούμε ποδήλατο Δημήτρης Καραμήτσος Από τον ποδηλατικό γύρο της λίμνης, 3/11/2013

29  Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παμπαίδων/Παγκορασίδων που διοργάνωσε η Ελληνική Ομοσπονδία Ξιφασκίας στο Ολυμπιακό Στάδιο στις 18 & 19 Ιανουαρίου 2014. Ξιφασκία (σπάθη) Άννα Ανδριώτη  Μπράβο για τη μεγάλη προσπάθεια των αθλητών!!!

30   Το ντέρμπι για την 1 η φάση του Champions League ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν ένα παιχνίδι με πάθος, δίψα για τη νίκη και χωρίς τους συνήθεις χουλιγκανισμούς των γηπέδων. Η λήξη του έφερε τη θριαμβευτική νίκη στον Ολυμπιακό με 2-0. Μεγάλος θρίαμβος για τον Ολυμπιακό Σταύρος Αϊβαλιώτης

31   Με το τέλος του αγώνα η Σεβίλλη στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης για πρώτη φορά από το 2007 και τρίτη συνολικά στην ιστορία της. Η πορτογαλική ομάδα υπήρξε σαφώς αδικημένη… Το τρόπαιο του Europa League Νίκος Εμβραΐζογλου

32  Διδακτική επίσκεψη: Εφημερίδα «Ελευθερία»

33  στο Γραφείο Τύπου

34  στα στούντιο του ITV

35  συνέντευξη για το δελτίο του ITV

36  στον χώρο του τυπογραφείου

37  Το τελευταίο φετινό τεύχος της εφημερίδας http://issuu.com/zostypos /docs/newseditor6

38 Νίκη Μυρσίνη Άννα Μαρίνα Βάλια Μαρία Βάσω Εβελίνα Διώνη Σταύρος Κωνσταντίνος Λάμπρος Κωνσταντίνος Θάνος Μάθιου Παντελής Ορφέας Στέφανος Νίκος Αλκιβιάδης Δημήτρης Ερρίκος


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα αισθητικής αγωγής Α΄1 γυμνασίου ΠΠΓΖΣΙ 2013-2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google