Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έξυπνες εφαρμογές στη συσκευασία και την ετικέτα Ψαρiδης Βασiλειος & Δρ.Νομικός Σπυρίδων Οργανισμός Τυπωμένων Οργανικών Ηλεκτρονικών Ελλάδος www.poeag.org.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έξυπνες εφαρμογές στη συσκευασία και την ετικέτα Ψαρiδης Βασiλειος & Δρ.Νομικός Σπυρίδων Οργανισμός Τυπωμένων Οργανικών Ηλεκτρονικών Ελλάδος www.poeag.org."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έξυπνες εφαρμογές στη συσκευασία και την ετικέτα Ψαρiδης Βασiλειος & Δρ.Νομικός Σπυρίδων Οργανισμός Τυπωμένων Οργανικών Ηλεκτρονικών Ελλάδος

2 Η συσκευασία….! Που βασίζεται; Όσον αφορά τη σχεδίαση Στην Καινοτομία & Διαφοροποίηση Όσον αφορά την επικοινωνία Στο οπτικό γραφικό μήνυμα (γεωμετρία σχημάτων & χρώμα) Όσον αφορά την προστασία Στην διαμόρφωση του υποστρώματος σε κατάλληλη μορφή Όσον αφορά στη συμβατότητα του υλικού Στη σωστή συντήρηση της ποιότητας του προϊόντος

3 Συμβατική & Έξυπνη Συσκευασία ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Προστατεύει – Επικοινωνεί – Περικλείει. Συμβατότητα του περιέκτη και του περιεχομένου ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Προσφέρει και άλλες μορφές επικοινωνίας σε περισσότερες από μία αισθήσεις

4 Τι μπορεί να κάνει η Έξυπνη Συσκευασία; Nomikos S. (2006)

5 Έξυπνη (επικοινωνεί με ηλεκτρονικές συσκευές) Έξυπνη (Χωρίς περιεχόμενο μηνύματος), δηλαδή έχει, Σημειολογική έννοια. ΜΟΡΦΕΣ ΕΞΥΠΝΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

6 ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ  Near Field Communication  Δείκτες  Ολογράμματα

7 Νέες Μορφές Marketing & Επικοινωνίας Η στατική εικόνα της συσκευασίας & της ετικέτας γίνεται Δυναμική Με ποιο τρόπο ; Ενσωματώνοντας την ηλεκτρονική … στη συσκευασία Μια από τις ηλεκτρονικές εφαρμογές είναι η NFC τεχνολογία που επικοινωνεί με τα κινητά τηλέφωνα Τι δυνατότητες δίνει ; Γρήγορη και εύκολη διαδικασία, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του καταναλωτή. Μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης Λανσάρισμα νέων προϊόντων, για προωθητικές ενέργειες και απόκτηση CRM/ Direct Marketing

8 Δυνατότητες Συσκευασίας

9 NFC & Systems

10 Τεχνολογίες επικοινωνίας με τους καταναλωτές  Συνδυασμός προσδιορισμού / ταυτοποίησης άνευ επαφής των τεχνολογιών διασύνδεσης.  Πρόκειται για ένα συνδυασμό τεχνολογιών RFID/NFC, Διασύνδεσης προϊόντος με κινητό τηλέφωνο. NFC (Near Field Communication)

11 1 δισ. Χρήση έξυπνων τηλεφώνων παγκοσμίως % Χρησιμοποιούν το κινητό τους ενώ παρακολουθούν τηλεόραση Είναι το έτος όπου η περιήγηση στο διαδικτύου μέσω κινητού θα ξεπεράσει την αντίστοιχη χρήση μέσω Η / Υ 50% Αναζητήσεων γίνονται μέσω κινητών τηλεφώνου 200 εκ. Θεάσεις του YouTube γίνονται καθημερινά Χρήση κινητών τηλεφώνων Πηγή : Microsoft 2012

12 Το RFID στη συσκευασία Logistics  Οι ετικέτες RFID μπορούν να διαβαστούν ταυτόχρονα, γρήγορα και από απόσταση.  Αποθηκεύουν μεγάλο εύρος πληροφοριών, όπως θερμοκρασία, σχετική υγρασία, διατροφικές πληροφορίες.  Έχουν τη δυνατότητα προγραμματισμού εξ αποστάσεως.

13 Το 88,5% των λιανικών δαπανών συμβαίνει όταν οι καταναλωτές ψωνίζουν, τρώνε, πίνουν, διασκεδάζουν, κοινωνικοποιούνται... (οι στατιστικές της Αγγλικής κυβέρνησης προβλέπουν ότι η on-line λιανική δαπάνη θα φτάσει το 12,5% μέχρι το 2018.) Ως μάρκες επιδιώκουν οι καταναλωτές τους να είναι «παντρεμένοι» με το κινητό τους τηλέφωνο. Το Mobile Marketing εκτιμάται ότι θα είναι αξίας $ 9 δις μέσα σε λίγα χρόνια σε ολόκληρη την Ευρώπη. Υπάρχουν πάνω από 30 εκατομμύρια smartphones στο Ηνωμένο Βασίλειο – σε (περίπου) το 60% του πληθυσμού. M-commerce - στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη μεγαλύτερη εμπορική αγορά κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη & προβλέπεται να ανέλθουν στα € 6,1 δισ στο δαπάνη μέχρι το Το 83% των καταναλωτών δεν τους αρέσει η διαφήμιση μέσω κινητού τηλεφώνου βρίσκοντας το.. πολύ ενοχλητικό..! Τα κουπόνια μέσω κινητού τηλεφώνου έχουν ποσοστό εξαγοράς 10πλάσιο εν συγκρίσει με το ποσοστό εξαγοράς των χάρτινων κουπονιών.

14  Το κινητό δεν χρειάζεται να διαχωρίζεται, αλλά μπορεί να ενταχθεί σε ένα ευρύτερο σχέδιο μάρκετινγκ. Όλοι οι καταναλωτές το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να συνδεθούν μέσω του κινητού τους με ένα NFC tag. (90% των συσκευών έχουν την δυνατότητα σύνδεσης μέσω NFC) το τηλέφωνο ανοίγει αυτόματα μια ιστοσελίδα όπου μπορείτε να εκφέρετε την δική σας θετική άποψη.  Γρήγορη και εύκολη διαδικασία, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του καταναλωτή.  Ετικέτες NFC μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης (πάνω από σημεία εντύπων/προιόντων και των συσκευών, έχουν ήδη ενεργοποιήσει την τεχνολογία NFC). Έχει δυνατότητα για χρήση μέσα στο κατάστημα, όπου μπορείτε να δημιουργήσετε σημεία σύνδεσης σε βασικά σημεία του καταστήματος, επιτρέποντάς να φθάσει στους καταναλωτές η σωστή πληροφορία, τη σωστή στιγμή,….  Με την τεχνολογία NFC φέρνουμε πιο κοντά τον καταναλωτή, που ψωνίζει, που διασκεδάζει, που πίνει το ποτό του. Με το άγγιγμα μιας ετικέτας NFC ανοίγει η επικοινωνία με το BRAND από την στιγμή που ο καταναλωτής θα συνδεθεί στην ιστοσελίδα μέσα από το κινητό του.  Εύκολο λανσάρισμα νέων προϊόντων, προωθητικές ενέργειες όπου μπορούν να αλλάζουν χωρίς επιβάρυνση κόστους για δημοσιοποίηση, απόκτηση, CRM, Direct Marketing και βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων χάρη την χρήση της NFC τεχνολογίας. Επίσης, σας επιτρέπει να προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες και να δημιουργήσει ένα διάλογο.

15 ο Ο.Τ.Ο.Η.Ε., έχει δυνατότητα παραγωγικής διαδικασίας ολογραμμάτων πολύ-επίπεδης ασφάλειας.

16 Μια πρώτη αποτύπωση της παραγωγικής ροής, του O.T.O.H.E. σε μικρή παραγωγή

17 Δείκτες Αισθητήρες Ανθεκτικότητα των τροφίμων & επηρεαστικοί παράγοντες

18 Χρονοθερμοκρασιακοί δείκτες ΤΤΙ Time Temperature Indicators or Integrators  Πρόκειται για συσκευές που καταγράφουν δεδομένα χρόνου και θερμοκρασίας στο περιβάλλον του τροφίμου και προειδοποιούν για την καταλληλότητα του (τροφίμου) μέσα από χρωματική αλλαγή.  Στόχος είναι ο καταναλωτής να έχει μια πιο έγκυρη από την ημερομηνία λήξης πληροφόρηση.

19 Βιοαισθητήρες ΤΤΒ Οι TTB Time thermochromic Biosensors, είναι εκτυπωμένοι ευαισθητοποιητές δείκτες (ενσωματωμένοι στη συσκευασία) για την παρακολούθηση και συντήρηση της ποιότητας των οργανικών προϊόντων, π.χ. ζαμπόν, σαλάμι, τυριά, κ.λπ. Η Συσκευασία ζωικών προϊόντων στα οποία φαίνεται η χρωματική αλλαγή και η αλλοίωση τους. Αυτά τα συσκευασμένα προϊόντα ανιχνεύονται με τους βιοαισθητήρες. ΤΤΒ (Time Thermochromic Biosensors) - εσωτερική ετικέτα δείκτης- μέσω βιοαισθητήρων

20 Εφαρμογές σε Φαρμακευτικά Σκευάσματα Το COLOR SHIFT είναι θερμοχρωμικό υλικό που αλλάζει απόχρωση. To EPC global Logo είναι το σύστημα RFID tag (ετικέτα) με το τσιπ (INFO)

21 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ μέσω ΚΕΡΑΙΑΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, RFID ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ 100 τεμ / 1sec

22 ΣΤΟΧΟΙ ΕΞΥΠΝΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ  Έκκληση προς όλες τις αισθήσεις  Καλύτερη Διαχείριση στην Εφοδιαστική Αλυσίδα: Παραγωγή - Εκτροφή - Ανάπτυξη στην Παλέτα / Κιβώτιο / Κουτί - Επισήμανση κατά περίπτωση (Case Tagging)  Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση & Λειτουργικότητα στον μοναδικό χρήστη (προσωπική χρήση)  Βιώσιμη ανάπτυξη  Πληροφόρηση μέσω κινητού τηλεφώνου  Μέσα από τα ειδικά μελάνια (δημιουργία κυκλώματος & κεραίας) για την πληροφόρηση του Χρήστη - Καταναλωτή

23 Ευχαριστούμε Οργανισμός Τυπωμένων Οργανικών Ηλεκτρονικών Ελλάδος Ψαρiδης Βασiλειος & Δρ.Νομικός Σπυρίδων


Κατέβασμα ppt "Έξυπνες εφαρμογές στη συσκευασία και την ετικέτα Ψαρiδης Βασiλειος & Δρ.Νομικός Σπυρίδων Οργανισμός Τυπωμένων Οργανικών Ηλεκτρονικών Ελλάδος www.poeag.org."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google