Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no. 2013-3270/001-001.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no. 2013-3270/001-001."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /

2 Το πρόγραμμα σήμερα Τι είναι ένας Πρεσβευτής Μάθησης της Κοινότητας? Βρίσκοντας τους παράγοντες ενεργοποίησης – Σημειώσεις εκπαιδευτή Επικοινωνιακό Σχέδιο Το προφίλ του κοινού στο οποίο απευθύνεστε Πώς να τους προσεγγίσετε – Ανάπτυξη ιδεών και επιλογή «νικητών» Τι να χρησιμοποιήσετε – Κριτήρια επιλογής – Σχεδιασμός – Τοποθέτηση Αναζήτηση μαθητών και εθελοντών Grant agreement no /

3 Τι είναι ένας Πρεσβευτής Μάθησης Grant agreement no /

4 Ενεργοποιήστε την δίψα για μάθηση Τι εννοούμε με τον όρο «κοινότητα»? Τι εμποδίζει τους ανθρώπους να συνεχίσουν την μάθηση και να είναι ακτιβιστές? Πώς να τους προσεγγίζετε? Πώς να μεταδώσετε το μήνυμα σας? Που πρέπει να δουν το μήνυμα σας? Grant agreement no /

5 Επικοινωνιακό σχέδιο Η αποτυχία στον σχεδιασμό είναι ο σχεδιασμός της αποτυχίας Διαλέξτε την καταλληλότερη μέθοδο δημοσιότητας Σχηματίστε ένα προφίλ του ακροατήριου στο οποίο απευθύνεστε Σκεφτείτε πότε και πως θα τους πλησιάσετε Grant agreement no /

6 Φτιάξτε το προφίλ Τι κάνει την κοινότητα σας αυτό που είναι? Είναι εξαιτίας της τοποθεσίας ή του χαρακτήρα της? Τι υπάρχει στα όρια(σύνορα) της κοινότητας σας? Που μαζεύονται οι άνθρωποι ? Υπάρχει κάποιο σχολείο, εκκλησία ή τζαμί που να δίνει στην κοινότητα μια ιδιαίτερη αίσθηση? Κάτι σχετικά με τα κλαμπ, μπαρ ή κοινωνικές και αθλητικές ομάδες? Υπάρχει κάποια τοπική δραστηριότητα που να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά? Έχει η κοινότητα σας κάποια ιστορία με την οποία να συνδέονται οι άνθρωποι? Έχει συμβεί κάτι που έχει ενώσει τους ανθρώπους- απειλή για το κλείσιμο ενός τοπικού σχολείου ή επιχείρησης ή μια νίκη της τοπικής ποδοσφαιρικής ομάδας? Ίσως να μην είναι η περιοχή που κάνει την κοινότητα σας ξεχωριστή αλλά οι άνθρωποι, οι φίλοι, οι γείτονες, οι οικογένειες. Grant agreement no /

7 Πότε και πώς να τους προσεγγίσετε Τι τους κάνει να αποστασιοποιηθούν από την μάθηση και την συμμετοχή στα κοινά? Ποιοι είναι οι τύποι ανθρώπων που βρίσκουν την μάθηση και τον κοινωνικό ακτιβισμό ως την μεγαλύτερη πρόκληση και γιατί? Τι θα μπορούσε να τους ενεργοποιήσει? ΙΔΕΕΣ! Grant agreement no /

8 Structured Market Open Market ASKINGEARNING Επιλέγοντας τους νικητές Ιδέα\ ΜήνυμαΣχετικότητα με το κοινό Ευκολία στην κατανόηση Εύκολο στη απεικόνιση Σημασία στη μάθηση και εξέλιξη (βασικό μήνυμα) Ικανή να χρησιμοποιη θεί στον κατάλληλο χώρο για το κοινό Σύνολο (max 50) Grant agreement no /

9 Σχεδιάζοντας την επικοινωνία Πρώτων – Που θα απευθυνθεί? Ποιους στοχεύουμε? Που ζούνε? Που πάνε? Στην δουλειά Στην ξεκούραση Στα μαγαζιά Στις συναντήσεις Πότε πάνε σε αυτά τα μέρη? Γιατί πάνε? Μπορώ να τοποθετήσω εκεί το υλικό μου? Και μπορώ να το τοποθετήσω εκεί που θα είναι πιο ορατό? Grant agreement no /

10 Ο φέλη, όχι χαρακτηριστικά Διευκρινίσετε τα οφέλη- τι έχετε για αυτούς Πείτε τους τι έχουν να κερδίσουν Σιγουρευτείτε ότι το έχουν κατανοήσει Η τοστιέρα Grant agreement no /

11 What makes successful publicity?

12 Headline grabbing Είδος τίτλου ΠαράδειγμαΠότε να τα χρησιμοποιείτε Άμεσος– παρουσιάστε τις προσφορές σας άμεσα “Κάθε σέρβις φορτηγού μόνο £80 στο Van Village” Να παρουσιάσετε μια απλή προσφορά με λίγο ή καθόλου υποστηρικτικό υλικό. Φίλτρο - εμφανίζει τη διαφήμισή σας σε σχέση με τo κοινό-στόχο “Προσοχή όλοι οι ιδιοκτήτες φορτηγών” Να στοχεύσετε στο σωστό κοινό και να σιγουρευτείτε ότι δεν θα το προσπεράσουν. Αινιγματικός - προκαλεί την περιέργεια: "Τώρα διαβάστε!" “Είναι αυτό για το οποίο μιλάνε όλοι” Για να δελεάσετε τους αναγνώστες να διαβάσουν το υπόλοιπο κείμενο. Εντολή – καθοδηγεί τον αναγνώστη “Τηλεφωνήστε μας σήμερα για ένα φθηνό σέρβις” Για να δράσουν γρήγορα σχετικά με την διαφήμιση. Ερώτηση - απαιτεί μια θετική απάντηση “Θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα κάνοντας σέρβις στο φορτηγό σας?” Για να διεγείρετε το ενδιαφέρων και να τους ωθήσετε προς την αποδοχή της προσφοράς. Grant agreement no /

13 Εργασία Τώρα σχεδιάστε μια αφίσα με έναν τίτλο και άλλες πληροφορίες που θα πείσουν έναν εκπαιδευόμενο-στόχο να παρακολουθήσει μια συνεδρίαση του Locate σε έναν από τους χώρους μας. Έως τώρα έχετε: Διευκρινίσει και ορίσει την κοινότητά σας. Ορίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεστε Δημιουργήσει το μήνυμα σας Φτιάξει το επικοινωνιακό υλικό σας Τώρα πρέπει να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας υλικό εκεί που θα έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο. Θέλουμε να χρησιμοποιήσετε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες. Grant agreement no /

14 Προσέλκυση Θα θέλουν να ξέρουν: Ποιοι είστε και τι αντιπροσωπεύετε? Γιατί ασχολείστε με αυτό το έργο? Πότε θα γίνει? Πόσο θα διαρκέσει? Τι θα προσκομίσουν στο τέλος? Είναι δωρεάν? Μπορεί οποιοσδήποτε να συμμετάσχει? Εμείς θέλουμε να ξέρουμε: Όνομα και διεύθυνση Ηλικία Άντρας ή γυναίκα Είχαν κάποια επίσημη μάθηση τα τελευταία 3 χρόνια Μπορούμε να επικοινωνήσουμε ξανά μαζί τους Ημερομηνία της συνεδρίας Πριν και μετά την αξιολόγηση Grant agreement no /


Κατέβασμα ppt "ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no. 2013-3270/001-001."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google