Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

2  ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Εισαγωγή στην Ε.Π. Adobe Atmosphere : Σύστημα για την σχεδίαση εικονικών περιβάλλοντων. Εικονικά Περιβάλλοντα και Εκπαίδευση. Προεκτάσεις στην Εκπαίδευση Περιοριστικοί Παράγοντες.

3 Εισαγωγή στην Ε.Π.

4  Η Εικονική Πραγματικότητα αποτελεί μέχρι σήμερα τόπος αναφοράς τόσο της επιστημονικής φαντασίας όσο και εξειδικευμένων εφαρμογών.  Adobe Atmosphere : Περισσότερο Σύστημα παρά απλή Εφαρμογή που επικεντρώνεται στην δημιουργία εικονικών περιβάλλοντων με προσιτό τρόπο.

5 Εικονικα Περιβάλλοντα (1)

6 Εικονικα Περιβάλλοντα (2)

7 Εικονικα Περιβάλλοντα (3)

8 Adobe Atmosphere (1)

9  Το Adobe Atmosphere αποτελεί σύστημα που αφορά την δημιουργία και την πλοήγηση σε διασυνδεόμενα και οικισμένα 3D περιβάλλοντα.  Προς το παρόν,περιλαμβάνει τα εξής: 1. Atmosphere Builder:Το εργαλείο για την δημιουργία εικονικών περιβάλλοντων (worlds). 2. Atmosphere Player:Plug-in για τον web browser. 3.Atmosphere Community Server: Επιτρέπει επικοινωνία με άλλους χρήστες σε 3D Διαδικτυακό περιβάλλον.

10 Adobe Atmosphere(2)

11  Παρουσιάζει τα εξής πλεονεκτήματα: Ευκολία στην χρήση – σχεδίαση του εικονικού περιβάλλοντος. Απεριόριστες δυνατότητες σχεδίασης. Ευκολία στην πλοήγηση των περιβάλλοντων.

12 Οικεία Συμπεριφορά

13  Ο Atmosphere Builder έχει το γνωστό “Adobe-style” interface,με ποικίλλες παλέττες σχετιζόμενες με : Πρωταρχικά αντικείμενα (κύβοι,κώνοι,κύλινδροι κ.α.). Επιτήρηση αντικειμενων και ρύθμιση χαρακτηριστικών τους με σκοπό την διασύνδεση τους. Επεξεργασία κάθε δημιουργούμενου αντικειμένου και ειδικοτερα, η επεξεργασία της επιφάνειας του και η απόδοση φωτός,μέσω και της εισαγωγής ήδη υπάρχοντων bitmap εικόνων.

14 Adobe Atmosphere Interface

15 Εικονικά Περιβάλλοντα και Εκπαίδευση

16  Η εικονική πραγματικότητα είναι ικανή να βοηθήσει την εκπαίδευση με διαφορετικούς αποδέκτες.  Για να κατανοηθεί πλήρως αυτό,θα πρέπει ίσως να γίνει επαναπροσδιορισμός του τι επιτρέπει η εικονική πραγματικότητα στον χρήστη - συμμετέχοντα: Πρόκληση αίσθησης παρουσίας στο περιβάλλον. Ικανότητα παραβίασης ή ελέγχου ορισμένων συμβατικων νόμων της φυσικής με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνονται περισσότερο κατανοητοί. Προκληση αίσθησης απουσίας πραγματικού χρόνου.

17 Εικονικά Περιβάλλοντα και Εκπαίδευση

18 Επίτευξη μεγάλου βαθμου διαδραστικότητας. Επίτευξη αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον με φυσικό τρόπο. Επανάληψη της διαδικασίας μέχρι να φτάσει ο χρήστης στο προσδωκόμενο επίπεδο ικανοτήτων. Εκτέλεση της διαδικασίας σε ασφαλές περιβάλλον.

19 Εκπαίδευση σε παιδιά

20  Οι μαθητές αντιλαμβάνονται καλύτερα όταν εξασκούν τις γνώσεις τους, ιδίως σε μαθήματα φυσικών επιστημών.  Η εκτέλεση πειραμάτων σε τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα θα μπορούσε να αποτελέσει λύση.  Η συμμετοχή παιδιών με ειδικές ανάγκες σε εικονικά εργαστηριακά πειράματα θα γινόταν πράξη.

21 Προεκτάσεις στην Εκπαίδευση

22  Επίσκεψη μουσείων ή ιστορικών μνημείων.  Δυνατότητα διεξαγωγής μαθημάτων απο απόσταση.  Ενεργή και συνεχής καθοδήγηση μαθητών.  Ύπαρξη εικονικών εργαστηρίων με άρτιο εξοπλισμό, χωρίς την ανάγκη άμεσης συντήρησης.  Ύπαρξη δημιουργικών και πρωτοποριακών μαθημάτων.

23 Περιοριστικοί Παράγοντες(1)

24  Περιοριστικοί παράγοντες για την εισαγωγή της Εικονικης Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση: Κόστος Εφαρμογής των νέων συστημάτων. Ύπαρξη απαρχαιωμένων τεχνολογικών μέσων στα σχολεία. Αξιολόγηση τών πλεονεκτημάτων στην διαπαιδαγώγηση.

25 Περιοριστικοί Παράγοντες(2)

26 Ανάγκη για ύπαρξη εργαλείων δημιουργίας εικονικών περιβάλλοντων (λ.χ. Adobe Atmosphere) όσο και ανάλογων σεναρίων, που να σχετίζονται άμεσα με την εκπαίδευση! Η Εκπαίδευση δεν μπορεί να ακολουθήσει την ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη.


Κατέβασμα ppt "Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google