Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

2 ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΝΟΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ : GAZZETA.GR ΤΥΠΙΚΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ : Απευθύνεται σε όλους, ιδιαίτερη απήχηση σε Άνδρες ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ :Αθλητική Ενημέρωση των χρηστών αλλά και ενημέρωση για την επικαιρότητα ΣΕΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ : Ενημέρωση- σχολιασμός- συζήτηση σε forum ΣΤΑΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ : Τελική έκδοση υπό εξέταση για επανασχεδιασμό

3 ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ : Ευρετική αξιολόγηση και μία πρόταση για επίλυση προβλημάτων Αξιολόγηση με βάση τους ευρετικούς κανόνες του NIELSEN (1994b)* Ατομική αξιολόγηση βάση σεναρίων Αξιολόγηση σοβαρότητας προβλημάτων με βάση την κλίμακα του NIELSEN

4 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ #1 Πρόβλημα με την επιλογή διαφυγής από την σελίδα gazzeta community καθώς δεν είναι σε εμφανή θέση Κανόνας που παραβιάζεται Βαθμός σοβαρότητας 3. Ελευθερία και έλεγχος από τον χρήστη 7.Προσαρμοστικότητα και αποδοτικότητα χρήσης 3/4 (Σοβαρό) Δύσκολο για τον χρήστη να το εντοπίσει Πρόταση επίλυσης : να υπάρχει επιλογή επιστροφή στο gazzeta σε εμφανή σημείο πάνω αριστερά

5 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ #2 Η φόρμα επικοινωνίας δέχεται τα σχόλια σε greeklish ενώ σύμφωνα με το site δεν θα τα εμφανίζει Υποβλήθηκε σύμφωνα με το σύστημα και ο χρήστης αν δεν προσέξει την πιο πάνω σημείωση θα θεωρεί ότι το σχόλιο θα ανέβει στο site Πρόταση επίλυσης : Στα σχόλια που είναι γραμμένα σε greeklish να βγάζει μήνυμα λάθους ώστε να βοηθάει τον χρήστη Κανόνας που παραβιάζεται Βαθμός σοβαρότητας 9. Αναγνώριση και ανάνηψη από λάθη 5. Αποτροπή σφαλμάτων χρήστη 2. Αντιστοίχηση συστήματος- πραγματικού κόσμου 4/4 (Καταστροφικό)

6 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ #3 Υπερφορτωμένη σελίδα στο gazzeta community με αποτέλεσμα να υπάρχει υπερβολική πληροφορία και να μπερδεύει το χρήστη Πρόταση επίλυσης : Λιγότερη πληροφορία και καλύτερη τοποθέτηση στον χώρο Εδώ βλέπουμε ότι ο χρήστης είναι πιθανό να χαθεί από την υπερβολική πληροφορία Κανόνας που παραβιάζεται Βαθμός σοβαρότητας 8. Καλαίσθητος και Μινιμαλιστικός σχεδιασμός 5. Αποτροπή σφαλμάτων χρήστη 2/4 (Μέτριο)

7 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ #4 Ασυνέπεια σε στάνταρ επιλογές που θα έπρεπε να έχει ο χρήστης με αποτέλεσμα να ψάχνει επιλογές που δεν υπάρχουν Βλέπουμε ότι σε ίδιες σελίδες διαφορετικών ομάδων αλλάζουν βασικές πληροφορίες Πρόταση επίλυσης : Οι επιλογές να είναι ίδιες για όλες τις ομάδες Κανόνες που παραβιάζονται Βαθμός σοβαρότητας 4. Διατήρηση συνέπειας και χρήση στάνταρ 8. Καλαίσθητος και Μινιμαλιστικός σχεδιασμός 3/4 (Σοβαρό)

8 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ #5 Στην φόρμα επικοινωνίας δεν αποθηκεύεται το e- mail του χρήστη και έτσι όταν θέλει ο χρήστης να σχολιάσει ξανά αναγκάζεται να κάνει περιττές ενέργειες Στην πρώτη περίπτωση ο χρήστης έχει σχολιάσει και στην δεύτερη θα ήταν πιο σωστό να υπάρχει αποθηκευμένο το ώστε να αποφεύγονται περιττές ενέργειες και να χάνεται χρόνος Πρόταση επιλύσης : Να αποθηκεύεται το στο ιστορικό και να εμφανίζεται όταν πάμε να σχολιάσουμε ξανά Κανόνες που παραβιάζονται Βαθμός σοβαρότητας 7. Προσαρμοστικότητα και αποδοτικότητα χρήσης 3/4 (Σοβαρό)

9 ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΥΧΡΗΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Όταν σχολιάζουμε μπορούμε να βλέπουμε τα σχόλια των άλλων χρηστών, να αλλάζουμε σελίδα σχολίων και να μην χάνουμε αυτό που έχουμε ήδη γράψει Σωστή ροή πληροφοριών και προβολή των σημαντικών ειδήσεων σε εμφανή σημεία που είναι εύκολο να εντοπιστούν Εύκολο στην περιήγηση και την αναζήτηση ειδήσεων ακόμη και από άπειρους χρήστες του διαδικτύου


Κατέβασμα ppt "Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google