Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θέλω να ξεκινήσω με δύο αιρετικές επισημάνσεις – προκλήσεις: 1 η επισήμανση: Είναι γνωστό ότι σε ένα σύστημα το μέλη ενός συνόλου, είναι περισσότερο από.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θέλω να ξεκινήσω με δύο αιρετικές επισημάνσεις – προκλήσεις: 1 η επισήμανση: Είναι γνωστό ότι σε ένα σύστημα το μέλη ενός συνόλου, είναι περισσότερο από."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θέλω να ξεκινήσω με δύο αιρετικές επισημάνσεις – προκλήσεις: 1 η επισήμανση: Είναι γνωστό ότι σε ένα σύστημα το μέλη ενός συνόλου, είναι περισσότερο από το άθροισμα τους…. Π.χ. δύο αέρια μαζί, όπως το Η2 και το Ο2, δεν κάνουν δύο νέα αέρια αλλά νερό Η2Ο και το αυτό το ξέρουμε από το γυμνάσιο… Το άθροισμα φέρνει στην επιφάνεια και τις αναδυόμενες ιδιότητες των μελών του συνόλου, ενός συστήματος: το νερό Είναι γνωστό επίσης ότι, όπως λέει ο σοφός λαός μας: «η δεξιά συχνά δεν γνωρίζει τι ποιεί η αριστερά!», ειδικά αν θυμηθούμε ότι ανήκουμε στο Δημόσιο… Π.χ. Το υπουργείο Υγείας δεν ξέρει τι σχεδιάζει, τι οργανώνει το Υπουργείο Παιδείας, όπως συχνά δεν ξέρει το ένα γραφείο σε μια υπηρεσία τι κάνει το διπλανό……!!! (π.χ. επί εννέα μήνες δουλεύαμε μια πρόταση για την προεπαγγελματική κατάρτιση των ΑΜΕΑ στο ΥΥ&ΚΚ και μετά τυχαία ανακαλύψαμε ότι το Παιδείας, ακριβώς το ίδιο θέμα, μόλις το είχε..ψηφίσει στην Βουλή!!!). 2 η επισήμανση: όλοι έχουμε μια καρέκλα, ένα γραφειάκι και φοβόμαστε μη μας καπελώσει κάποιος από δίπλα, μη μας κλέψει κάποια στοιχεία π.χ. μιας έρευνας μας και αν μπορέσουμε και του «κλέψουμε» την τεχνογνωσία εμείς,ακόμη καλύτερα!!! Έρευνες, που συχνά και επιτρέψτε μου για μια ακόμη φορά να προκαλέσω, παρόλο που οι εξαιρέσεις είναι πολλές, είναι για το βιογραφικό μας και το αρχείο… Συνάδερφοι, κύριες και κύριοι: η επιστήμη συχνά είναι πολύ μακριά από την κοινωνία, για λόγους «ανωτέρας βίας»….

2 Η ημερίδα αυτή αγγίζει την καρδιά της πραγματικότητας … και της ανάγκης: Ο κλινικός γιατρός του ΕΣΥ, της πρώτης γραμμής, έχει ανάγκη τον ερευνητή, τον πανεπιστημιακό δάσκαλο …..δεν μπορεί να τον υποκαταστήσει (όπως προσπαθούν μερικοί ανοήτως να κάνουν, με συχνές, ενίοτε ψευτοέρευνες….για το βιογραφικό) και αντίστροφα ο πανεπιστημιακός δεν μπορεί να καλύψει τις τεράστιες κλινικές ανάγκες του πολίτη …. όπως είχε αναφέρει σε ένα συνέδριο ο Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής Ι. Τσιάντης: ο γιατρός του ΕΣΥ δεν έχει χρόνο για έρευνα, δεν μπορείς να τα κάνεις όλα, γιατί απλά αυτό στρέφεται σε βάρος του κλινικού έργου, σε βάρος του ασθενή…». Λογικά, λοιπόν, φτάσαμε σε αυτή την ημερίδα…. «συνέργειες». Το παράδειγμα που θα σας αναπτύξω μεταξύ Πανεπιστημίου Αιγαίου (Σχολή Κοινωνιολογίας),που δεν έχει Ιατρική Σχολή και του Γ.Ν. Μυτιλήνης που αποτελεί μονάδα του ΕΣΥ, δεν είναι in vitro, είναι in vivo και υλοποιείται από το 2006, χάρις στο όραμα, το μεράκι, την έμπνευση κάποιων ανθρώπων του Παν/μίου και του ΕΣΥ, που ξεπέρασαν (ίσως ασυνείδητα) όλα τα αρνητικά σημεία που προανέφερα …. και όχι μόνο. Προσπάθησαν και συνεχίζουν μέσα από συνέργειες, να αναπτύξουν μία δομή σε ένα πλαίσιο ιδιαίτερα δύσκολο και ευαίσθητο: μια Μονάδα για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων.

3 ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ – ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ : ΡΟΔΟΣ, 21-22/11/2008 ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ AI ΓΑΙΟΥ & Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ « ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ »: ΝΕΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΝΕΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ : ΠΑΝ / ΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΝ / ΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΙΩΝ ΦΡΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Γ. Ν. Ν. Θ. Α « ΣΩΤΗΡΙΑ » M.Sc. Κοινωνικής Παιδοψυχιατρικής M.Sc. Διοίκηση Οργανισμών Υγείας

4  ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ « ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ »  ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ, 21-22/11/2008

5 ΣΤΟΧΟΣ :  Η δημιουργία ενός κοινοτικού κέντρου ψυχικής υγείας που θα απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους  Υ. ΠΕ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ « ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ »  Π ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ 21-22/11/2008 Υ. ΠΕ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ & Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ « ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ » Π A ΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

6 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ : 1. ΟΡΑΜΑ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ 2. ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 3. ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ - ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 5. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 6. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ 7. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 8. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ 21-22/11/2008

7 1. ΟΡΑΜΑ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ  ΠΑΡΟΧΗ ΠΟΣΟΤΙΚΑ & ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ  ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ  ΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ  « ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ » ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ & ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ, 21-22/11/2008

8 2. ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  1. ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ  2. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ  3. ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ  4. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ, 21-22/11/2008

9 ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΦΟΡΕΑ  ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ « ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ » ( έναρξη λειτουργίας : Ιανουάριος 2005) ΘΕΤΙΚΑ : ΑΡΝΗΤΙΚΑ : + ατομικές συνεδρίες - ό μεγάλος όγκος περιστατικών (>600 σε 3 χρόνια ) + φήμη - δυσκαμψία δημόσιου λογισμικού + αναβάθμιση προσωπικού - δυσκολία ανάπτυξη κοινοτικών προγραμμάτων + αναβάθμιση κτηριακή - δυσκολία ανάπτυξης προγραμμάτων στην κρίση + μόνιμο προσωπικό - αδυναμία κάλυψης αναγκών όλου του Νομού, ( ενδοχώρα, Λήμνος, Αγ. Ευστράτιος )  ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ( έναρξη λειτουργίας : Μάιος 2006) + Σεμινάρια & ομάδες - εθελοντική βάση εμπλεκομένων επαγγελματιών καθηγητών, γονέων, φοιτητών - έλλειψη κλινικής εμπειρίας + ατομική συμβουλευτική - έλλειψη οικονομικών πόρων σε μικρή κλίμακα + τεχνογνωσία + ακαδημαϊκή προσέγγιση + ερευνητικά πρωτόκολλα ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ, 21-22/11/2008

10 Η ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ Κ. Ψ. Υ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ NO ΣΟΚΟΜΕΙΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 1ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ 1 ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ 1ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ 1 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ 1ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ 1 ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ 1ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ 2ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 1ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ - ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ 1 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ 2 ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ 1 ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ

11 3. ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  1. PESTLE analysis  πολιτικό περιβάλλον ( Ρ )  οικονομία ( Ε )  κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον (S)  τεχνολογία ( Τ )  νομικό πλαίσιο (L)  οικολογία / φυσικό περιβάλλον (E)  2. ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ  3. ΔΕΙΚΤΕΣ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ, 21-22/11/2008

12 ΕΡΓΑΛΕΙΑ  P.E.S.T.L.E. analysis  ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΔΟΜΗΣ  R.A.S.C.I.  S.W.O.T. analysis ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ,

13 Εργαλεία : R.A.S.C.I. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ Responsibility,Authorization,support,counseling,information ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ / ΥΠΟΧ ΡΕΩΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ Ειδικός Συντονιστής ΕΓΚΡΙΣΗ Επιτροπή καθοδήγησης ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ομάδες εργασίας ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Εσωτ.& εξωτ. Ειδικοί ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενδιαφερόμενα πρόσωπα Σύνταξη & υποβολή πρότασης ( ) Δ / κός Υπάλληλος Υπεύθυνος Παιδοψυχιατρικού Διεπιστημονική ομάδαΜ.Υ.Π.Ε.Π.Μ.Υ.Π.Ε.Π. Δ. Υ. Π. Ε. Δ / νση Ψυχικής Υγείας Νομαρχία Έγκριση ( ) Πρόεδρος Γ. Ν. ΜυτιλήνηςΔιοικητικό Συμβούλιο Γ. Ν. Μυτιλήνης Εξασφάλιση κτιριακής υποδομής ( ) Παιδοψυχίατρος, Τμ. Οικονομικών Επιτροπή διενέργειας διαγωνισμού, Διοικητικό Συμβούλιο Γ. Ν. Μυτιλήνης Διεπιστημονική Ομάδα Κοινωνική Υπηρεσία Τεχνική Υπηρεσία Γ. Ν. Μυτιλήνης, Νομικός Σύμβουλος Γ. Ν. Μυτιλήνης Δ / νση Ψυχικής Υγείας Ορισμός επιστημονικά υπευθύνου ( ) Διοίκηση Γ. Ν. ΜυτιλήνηςΔιοικητικό ΣυμβούλιοΌλες οι υπηρεσίες Γ. Ν. Μυτιλήνης Ενδιαφερόμενοι Εξασφάλιση Δ. Θ. Ο. ( ) Διοίκηση, Επιστημονικά Υπεύθυνος Διοικητικό Συμβούλιο Γ. Ν. Μυτιλήνης Επιστημονικά ΥπεύθυνοςΥπηρεσίες Γ. Ν. Μυτιλήνης Μέλη Δ. Θ. Ο Σχεδιασμός - Έγκριση Εκπ / κού Προγράμματος Π. Θ. Ο. Μ. Υ. Π. Ε. Π. Επιστ. Υπεύθυνος Επιστ. Συμβούλιο Γ. Ν. Μυτιλήνης ΜΥΠΕΠ Εκπαιδευτές Άλλοι φορείς Μέλη Δ. Θ. Ο Υλοποίηση Εκπ / κού Προγραμ. ( ) ΜΥΠΕΠ Επιστημονικά Υπεύθυνος Εκπαιδευτές Συνεργαζόμενοι φορείς ενδιαφερόμενοι

14 εργαλεία : S.W.O.T. analysis I. STRENGHTS (ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ) Ιδέες που χτίζουν επάνω στα δυνατά σημεία OPPORTUNITIES (ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ) Ιδέες που εκμεταλλεύονται αυτές τις ευκαιρίες WEAKNESSES (ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ) Ιδέες που ελαχιστοποιούν τα αδύνατα σημεία ή τα διορθώνουν THREATS (ΑΠΕΙΛΕΣ) Ιδέες που μειώνουν τις απειλές ή τις ξεπερνούν

15 εργαλεία : S.W.O.T. analysis II. Α ) STRENGTHS 1. Μεγάλες ανάγκες στα παραμεθόρια νησιά Β. Αιγαίου 2. Δημογραφικά, επιδημιολογικά & κοινωνιολογικά στοιχεία δείχνουν ότι η κατάσταση θα επιταθεί στο μέλλον. 3. Η αγορά παρουσιάζει έλλειψη σε εξειδικευμένες υπηρεσίες / μονάδες 4. Η φήμη και το όνομα του Πανεπιστημίου & του Παιδοψυχιατρικού ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ, 21-22/2008

16 εργαλεία : S.W.O.T. analysis III. Β ) WEAKNESSES 1. δεν υπάρχει προηγούμενη εμπειρία 2. έλλειψη ενός ενιαίου στρατηγικού σχεδιασμού και για τις δύο υπό διαμόρφωση νέες υπηρεσίες 3. τα χρονοδιαγράμματα παροχής υπηρεσιών των δύο εμπλεκομένων φορέων « τρέχουν » ασύμμετρα 4. δεν υπάρχει επαρκή ευαισθητοποίηση διοικήσεων και προσωπικού ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ.: ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

17 εργαλεία : S.W.O.T. analysis IV. Γ ) OPPORTUNITIES 1. στο δημόσιο τομέα παροχής υπηρεσιών τελευταία ψυχικής υγείας για το παιδί και τον έφηβο υπάρχουν ενδείξεις για χαμηλή παρεχόμενη ποιότητα και ικανοποίηση των χρηστών ( οι υπηρεσίες έχουν « δημοσιοϋπαλληλοποηθεί »….) 2. Η ανάπτυξη πρωτοβάθμιων μονάδων ψυχικής υγείας για το παιδί και τον έφηβο εξακολουθούν ποσοτικά να είναι ιδιαίτερα ανεπαρκείς 3. Ο ιδιωτικός τομέας, παρόλο την σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ειδικές ανάγκες που καλύπτει το δημόσιο : δεν υπάρχει ανταγωνισμός 4. Ψυχιατρική μεταρρύθμιση

18 εργαλεία : S.W.O.T. analysis V. Δ ) THRE Α TS 1. διοικητικές ( δυσκαμψία λήψης αποφάσεων & διάθεσης πόρων, θέματα ιεραρχίας ) 2. επιστημονικές ( ρόλοι & προσόντα εμπλεκομένων επαγγελματιών υγείας, θέματα ιεραρχίας, νομικής εκπροσώπησης ) 3. μεικτοί : Αδράνεια – αντίδραση στην αλλαγή ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΙΙ : ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΣΥ. ΡΟΔΟΣ, 21-22/12/2008

19 4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ / ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ  1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ / ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ  2. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

20 ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Ι. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ( ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ) ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ( Δ. Υ. Π. Ε.) Β. ΑΙΓΑΙΟΥ  ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ( Μάρτιος 2006) Στόχος : … η από κοινού αντιμετώπιση και επίλυση ζητημάτων κοινωνικής πρόνοιας …  ΑΞΟΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ : ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

21 ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΙ. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ( ΔΥΠΕ ) ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ( ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ « ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ ») ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ( ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ )  ΟΛΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ – ΟΛΙΚΗ ΠΡΟΛΗΨΗ  ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ  ΚΑΛΥΨΗ Ν. ΛΕΣΒΟΥ, Ν. ΛΗΜΝΟΥ, Ν. ΧΙΟΥ  ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ  ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΙΣΗ ΑΝΡΘΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ  ΜΕΙΩΣΗ ΔΟΜΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ( ΠΟΙΟΤΗΤΑ / ΕΞΟΔΑ )  ΑΝΑΠΤΥΞΗ « ΔΙΚΤΥΟΥ » / « ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ »

22 ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ κεφάλαιο Α : αντικείμενο συνεργασίας  ΔΙΑΓΝΩΣΗ  ΘΕΡΑΠΕΙΑ  ΣΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ______________________________________________________________________  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΡΟΛΗΨΗ  ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ  24/ ΩΡΗ ΚΑΛΥΨΗ, ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ( ΣΧΟΛΕΙΟ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ )  « ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ » ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ______________________________________________________________________  ΕΡΥΝΗΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ & ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ  ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

23 ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ κεφάλαιο Β΄ : φορέας – διαχείριση διαδικασιών υλοποίησης  1. ΟΝΟΜΑ  2. ΕΔΡΑ  3. ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  3.1. ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ  3.2. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ  ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ : Α ) ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ( ευθύνη Γ. Ν. Μυτιλήνης ) Β ) ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ( ευθύνη Γ. Ν. Μυτιλήνης ) Γ ) ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ( ευθύνη Γ. Ν. Μυτιλήνης & Παν / μίου ) Δ ) ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ( ευθύνη Παν / μίου & Γ. Ν. Μυτιλήνης ) Ε ) ΤΟΜΕΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ( ευθύνη Παν / μίου )

24 ΤΟΜΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ  ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ  ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ  ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣΠΡΟΛΗΨΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Α ) ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Β ) ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ Γ. Ν. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Γ ) ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Δ ) ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Ε ) ΕΡΕΥΝΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ

25 ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ κεφάλαιο γ΄ : διοικητική οργάνωση βάση : τ o μνημόνι o συνεργασίας Μοντέλο Ι. 7 μελές διοικητικό συμβούλιο υπό την εποπτεία του Πρύτανη και του Διοικητή της αρμόδιας Υγειονομικής περιφέρειας (2 η ΥΠΕ Πειραιά – Αιγαίου ) Μοντέλο ΙΙ. Διοικητική εποπτεία παράλληλη από τις συναρμόδιες υπηρεσίες ( ΔΥΠΕ / Παν / μιο ) στα πλαίσια μια δυαρχικής επιστημονικής εποπτείας. Ισότιμη εκπροσώπηση.

26 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ : ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

27 ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ Ι.: ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΕΣΟΔΑΕΞΟΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΚΑΘΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ

28 ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΙΙ.: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ - ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΕΣΟΔΑΕΞΟΔΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ « ΨΥΧΑΡΓΩΣ » ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ

29 ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΙΙΙ.: ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΕΣΟΔΑΕΞΟΔΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ 24 ΒΑΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

30 ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ Ι V.: ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΕΣΟΔΑΕΞΟΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΓΡΑΦΙΚΗ ΥΛΗ

31 ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ V.: ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ 18 ΩΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ (8-20 μ. μ.) ΥΠΕΥΘΥΝΟΙΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΕΣΟΔΑΕΞΟΔΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ - ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΑΘΕΙ ΚΆΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΑ 2 ΩΡΕΣ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

32 ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ VI.: ΕΚΔΟΣΗ - ΕΝΤΥΠΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΑΔΙΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΕΣΟΔΑΕΞΟΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΚΆΘΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΑΠΌ ΔΩΡΕΕΣ ΑΠΌ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΞΟΔΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ

33 ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ VII.: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΡΕΥΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

34 5. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Κ. Ψ. Υ : Α. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ Β. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Γ. ΕΣΟΔΑ - ΕΞΟΔΑ

35 Α. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Μ. Ο. ΡΑΝΤΕΒΟΥ 566 ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΙΑΤΡΕΙΟΥ

36 Β. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 123 ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ( ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ, ΕΠΙ ΣΚΕΠΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΛΟΓΟΠΑΙΔΙΚΟΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ, ΕΙΔ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ) 1113 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 222 ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 111

37 Γ. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΧΡΗΣΗΣ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ι. ΕΣΟΔΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓ ΙΣΜΟΣ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΟΡΗΓΙΕΣ - ΔΩΡΕΕΣ ΣΥΝΟΛΑ

38 Γ. ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΧΡΗΣΗΣ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΙΙ. ΕΞΟΔΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ ΛΕΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑ ΆΛΛΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΥΝΟΛΑ

39 5. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι. Επιχειρησιακός αλλαγή – μεταβολή Σχεδιασμός δράσεων σχέδια δράσης έλεγχος αποφάσεων διαδικασίες περιοχή αποφάσεων αποτέλεσμα εκτίμηση αποτελεσμάτων

40 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΙΙ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου Στελέχη Νοσοκομείου Γ. Ν. Μυτιλήνης Πρύτανης Πανεπιστημίου Στελέχη Πανεπιστημίου Μέλη Συγκλήτου Παν / μίου Πρόεδρος Νοσοκομείου Εξωτερικοί Σύμβουλοι Σύνολο : 6-8 ατόμων

41 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΙΙΙ. ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΟΔΟΣΦΑΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ Α’Α’ Α. Σεπτέμβρης 2008 Β. Φεβρουάριος Β΄Α. Σεπτέμβρης 2009 Β. Φεβρουάριος Γ΄Α. Σεπτέμβρης 2010 Β. Φεβρουάριος 2011

42 ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ στάδια ανάπτυξης ι.  Α΄ ΦΑΣΗ ( 1/7/2007)  Ευαισθητοποίηση πρυτανικών αρχών  Ευαισθητοποίηση διοικητικών αρχών ( ΔΥΠΕ / Διοίκηση Γ. Ν. Μυτιλήνης )  Ευαισθητοποίηση προσωπικού διεπιστημονικής ομάδας Παιδοψυχιατρικού Γ. Ν. Μυτιλήνης « Βοστάνειο »  Ευαισθητοποίηση προσωπικού διεπιστημονικής Ομάδας Συμβουλευτικού Σταθμού Πανεπιστημίου  διαδιεπιστημονικές συναντήσεις

43 ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ στάδια ανάπτυξης ιι.  Β΄ ΦΑΣΗ ( 1/1/2008)  1. ανάπτυξη πλήρους διεπιστημονικής ομάδας του Παιδοψυχιατρικού 2. ενοικίαση κτηρίου, εξωνοσοκομειακά 3. ανάπτυξη / εντατικοποίηση κοινοτικών δράσεων του Παιδοψυχιατρικού στην κοινότητα ( Μυτιλήνη / Λέσβο / Λήμνο ) 4. Λειτουργία Παιδοψυχιατρικού στην Κοινότητα 5. ανάπτυξη κοινών δράσεων Συμβουλευτικού Σταθμού Πανεπιστημίου και Παιδοψυχιατρικού ( κοινή συμμετοχή σε ημερίδες, ανάπτυξη σχολής γονέων – εκπαιδευτικών, δημοσιοποίηση, συγγραφή & δημοσιεύσεις άρθρων, κ. ά )

44 ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΕΦΗΒΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ στάδια ανάπτυξης ιιι.  Γ. ΦΑΣΗ ( 1/6/2008)  ΠΛΗΡΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ

45

46 Συμπεράσματα : … η ανακατανομή και η σύμπραξη ανθρώπινων και οικονομικών πόρων, διάσπαρτων και συχνά « χαμένων » στο δημόσιο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης και παιδείας, αν και ανήκουν σε διαφορετικές υπηρεσίες, διαφορετικών υπουργείων, με διαφορετικές νοοτροπίες και τρόπους λειτουργίας ( Πανεπιστήμιο - Ε. Σ. Υ.), αποτέλεσαν την πρόκληση, το όραμα και το κίνητρο αυτής της προσπάθειας …

47  Εμείς, Πανεπιστήμιο Αιγαίου & Παιδοψυχιατρικό Γ. Ν. Μυτιλήνης, δώσαμε μια απάντηση τόσο σε επίπεδο θεωρητικού σχεδιασμού, αλλά κυρίως σε επίπεδο δράσεων.

48 10 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ MANAGEMENT ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ Xαλκιδική 9-12/10/2008 « Σ.Δ.ΔΗ.Τ» ΟΧΙ «Σ.Δ.Ι.Τ.»: ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΟΜΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ ΣΤΟ Β. ΑΙΓΑΙΟ Γιαβρίμης Π., Βίκη Α., Κουρελλά Ο. Φρέρης Γ., Γ.Ν. Μυτιλήνης Παπάνης Ε., Παν/μιο Αιγαίου Τσώνη Α., Γ.Ν. «Σισμανόγλειο» Γιαβρίμης Π., Παν/μιο Αιγαίου Βίκη Α., Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κουρελλά Ο., Παιδοψυχιατρικό Νοσ. Αττικής

49

50 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ  1. Αλογοσκούφης, Γ. Εγχειρίδιο για την υλοποίηση έργων και υπηρεσιών μέσω ΣΔΙΤ. Ειδική Γραμματεία Συμπράξεων Δημοσίου - Ιδιωτικού Τομές, Υπουργείο οικονομίας & οικονομικών, Αθήνα,  2. Ευθυμίου, Μ., Σιγάλας, Ι. Οι συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα στην Υγεία : Διεθνή εμπειρία. Επιθεώρηση Υγείας, Μάιος - Ιούνιος  3. Μαδιανός, Γ. Μ., Κοινωνία και Ψυχική Υγεία. Κοινοτική Ψυχιατρική και Κοινοτική Ψυχική Υγιεινή. Τεύχος Α. ΄, 3 η έκδοση, εκδ. Καστανιώτη, Αθήνα, Μαυρατζιώτου, Κ., Σχεδιασμός και ανάπτυξη υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας. Στο :» Αποασυλοποίηση και η σχέση με την πρωτοβάθμια περίθαλψη. Συντονιστής εκδ. Δ. Δαμίγος, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα, 2003  5. Ν.2716/ « Ανάπτυξη & εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών ψυχικής υγείας ». Εφημερίς. της Κυβερνήσεως, αρ. φύλλου,  6. Π. Ο. Υ., Πολιτική, Σχέδια δράσης και προγράμματα Ψυχικής Υγείας, επιμ. Ζαχαριάς Β., Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας, Υ. Υ.& Κ. Α., Αθήνα,  7. Τσιάντης, Ι., Οργάνωση Υπηρεσιών Παιδοψυχιατρικής περίθαλψης στην Ελλάδα. Στο : Εισαγωγή στην Παιδοψυχιατρική, Εκδ. Καστανιώτη, Αθήνα, 2001  8. Φρέρης, Γ., Κεφάλας, Γ., Σχοιναράκη, Γ., Ασπρολούπου, Μ., Ανδρεαδέλλη, Β., Ντινιακός Π., (2008). Δημογραφικά και Κλινικά χαρακτηριστικά παιδιών και εφήβων Εξωτερικού Παιδοψυχιατρικού Ιατρείου Γεν. Νοσοκομείου σε παραμεθόρια περιοχή. Αδημοσίευτη ανακοίνωση, 20 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής, Κρήτη 14-18/5/2008  9. Φρέρης, Γ., Τσώνη, Κ., Τσινιέρη – Παπουτάκη, Α. Επιχειρησιακό σχέδιο ανάπτυξης και λειτουργίας ΚΨΥ παιδιού και εφήβου στο Ν. Λέσβου. Διπλωματική εργασία Magister “Management des establishments de santé”, Conservatoire National des arts et Métiers, CNAM-Paris,2008.


Κατέβασμα ppt "Θέλω να ξεκινήσω με δύο αιρετικές επισημάνσεις – προκλήσεις: 1 η επισήμανση: Είναι γνωστό ότι σε ένα σύστημα το μέλη ενός συνόλου, είναι περισσότερο από."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google