Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΝΑΡΞΗ MADE BY. Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία την προεδρία τη σκηνή σκηνή,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΝΑΡΞΗ MADE BY. Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία την προεδρία τη σκηνή σκηνή,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΝΑΡΞΗ MADE BY

2 Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο το κυρίως θέατρο την ορχήστρα την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6)

3 Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

4 Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3) 5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

5 Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3) 5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

6 Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3) 5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

7 Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

8 Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

9 Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4)

10 Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

11 Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

12 Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

13 Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

14 Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4)

15 Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

16 Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

17 Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία,για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

18 Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

19 Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4)

20 Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

21 Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

22 Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

23 Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

24 Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4)

25 Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

26 Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

27 Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

28 Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

29 Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4)

30 Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

31 Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

32 Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

33 Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

34 Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4)

35 Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

36 Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

37 Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

38 Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

39 Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4)

40 Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

41 Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

42 Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

43 Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

44 Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης; Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας, Λάιος Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4)4)

45 Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

46 Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης,Ετ εοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

47 Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

48 Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

49 H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4)

50 H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

51 H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

52 H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

53 H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

54 Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του και η μοναδική τραγική ειρωνεία του η εξαίρετη ηθογραφία του και η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4)

55 Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

56 Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

57 Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

58 Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

59 Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3)

60 Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

61 Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

62 Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

63 Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4)

64 Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

65 Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

66 Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

67 Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

68 Μικαέλλα Κωνσταντίνου Άλαν Ντούπιλετ Β1 Μικαέλλα Κωνσταντίνου Άλαν Ντούπιλετ Β1 Πισω


Κατέβασμα ppt "ΕΝΑΡΞΗ MADE BY. Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία την προεδρία τη σκηνή σκηνή,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google