Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σύνταξη Αναφορών και Προτάσεων. Διαδικασία Σύνταξης Αναφορών σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Σύνταξη Ανάλυση Κατάστασης Συγκέντρωση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σύνταξη Αναφορών και Προτάσεων. Διαδικασία Σύνταξης Αναφορών σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Σύνταξη Ανάλυση Κατάστασης Συγκέντρωση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σύνταξη Αναφορών και Προτάσεων

2 Διαδικασία Σύνταξης Αναφορών σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Σύνταξη Ανάλυση Κατάστασης Συγκέντρωση Πληροφοριών Επιλογή του Μέσου Ανάλυση του Ακροατηρίου Ανάλυση του Ακροατηρίου Προσαρμογή στο Ακροατήριο Έλεγχος του Ύφους Αναθεώρηση Παραγωγή Τελικός Έλεγχος Οργάνωση Πρόχειρη Συγγραφή του Μηνύματος Διανομή

3 Προσαρμογή στο Ακροατήριο Μάθετε τις Ανάγκες του Ακροατηρίου Οικοδομήστε Σχέσεις Ελέγξτε το Ύφος και τον Τόνο

4 Σύνταξη Αναφορών και Προτάσεων Είδος Εγγράφου Μήκος και Βάθος Συνολική Δομή Σχέση με το Ακροατήριο Ειδικός Σκοπός Επίπεδο Επισημότητας

5 Η Ενότητα της Εισαγωγής Πλαίσιο Αναφοράς Βασικές Ιδέες Θέμα ή Σκοπός Γενικός Τόνος

6 Η Ενότητα του Κύριου Σώματος Παρουσίαση Ανάλυση Ερμηνεία Υποστήριξη

7 Η Ενότητα του Κλεισίματος (Επίλογος) Έμφαση στα Κύρια Σημεία Περίληψη των Οφελών Ενίσχυση της Δομής Ομαδοποίηση των Στοιχείων Δράσης

8 Συγγραφή Πρόχειρης Αναφοράς Ισορροπημένη Λογική Τεκμηριωμένη Ακριβής Πλήρης

9 Εισαγωγή της Αναφοράς Εξουσιοδότηση Εξουσιοδότηση Πρόβλημα Πρόβλημα Σκοπός Σκοπός Πεδίο Πεδίο Ιστορικό Ιστορικό Εξουσιοδότηση Εξουσιοδότηση Πρόβλημα Πρόβλημα Σκοπός Σκοπός Πεδίο Πεδίο Ιστορικό Ιστορικό Πηγές Πηγές Μέθοδοι Μέθοδοι Ορισμοί Ορισμοί Όρια Όρια Οργάνωση Οργάνωση Πηγές Πηγές Μέθοδοι Μέθοδοι Ορισμοί Ορισμοί Όρια Όρια Οργάνωση Οργάνωση

10 Το Κύριο Σώμα της Αναφοράς Εξηγήσεις Εξηγήσεις Αποδείξεις Αποδείξεις Αποτελέσματα Αποτελέσματα Αναλύσεις Αναλύσεις Διαδικασίες Διαδικασίες Εξηγήσεις Εξηγήσεις Αποδείξεις Αποδείξεις Αποτελέσματα Αποτελέσματα Αναλύσεις Αναλύσεις Διαδικασίες Διαδικασίες Μέθοδοι Μέθοδοι Κριτήρια Κριτήρια Συμπεράσματα Συμπεράσματα Προτάσεις Προτάσεις Υποστήριξη Υποστήριξη Μέθοδοι Μέθοδοι Κριτήρια Κριτήρια Συμπεράσματα Συμπεράσματα Προτάσεις Προτάσεις Υποστήριξη Υποστήριξη

11 Το Κλείσιμο (Επίλογος) της Αναφοράς Συμπεράσματα Προτάσεις Σχέδια δράσης Προγράμματα Ευθύνες

12 ΠρότασηΠρόταση Περιεχόμενο της Πρόχειρης Συγγραφής της Πρότασης ΕισαγωγήΕισαγωγή Κυρίως Σώμα ΚλείσιμοΚλείσιμο ΠροσοχήΕνδιαφέρον Επιθυμία Επιθυμία Δράση Δράση Εντεταλμένη Πρόταση Μη Εντεταλμένη Πρόταση

13 Επιδείξτε τη Γνώση Σας Κάντε Έρευνα για τον Ανταγωνισμό Να Απευθύνεστε σε Δεύτερο Πρόσωπο Παρέχετε Εμπεριστατωμένα Παραδείγματα Προτείνετε μια Εφικτή Πρόταση Παρουσιάστε ένα Ελκυστικό Πακέτο Στρατηγικές για Επιτυχημένες Προτάσεις

14 Εισαγωγή της Πρότασης Ιστορικό ή Πρόβλημα Πεδίο ή Οριοθέτηση Προτεινόμενη Λύση Συνολική Οργάνωση

15 Κύριο Σώμα της Πρότασης ΑπαιτήσειςΑπαιτήσεις Προτεινόμενη Λύση Αναλυτικό Κόστος Σχέδιο Εργασίας

16 Κλείσιμο της Πρότασης Περίληψη των Βασικών Σημείων Επανεξέταση των Απαιτήσεων Έμφαση στα Οφέλη Εξασφάλιση Δέσμευσης

17 Συνεπής Προοπτική Χρονο- διάγραμμα Ρηματικοί Χρόνοι Χρονολογία

18 Λέξεις Προτάσεις Παράγραφοι Λέξεις Προτάσεις Παράγραφοι Αναγνωσιμότητα Πλαίσια Σχέσεις Αναγνωσιμότητα Πλαίσια Σχέσεις Εισαγωγή Περίληψη Σύνοψη Εισαγωγή Περίληψη Σύνοψη Καθοδήγηση των Αναγνωστών Προεπισκόπηση και Ανασκόπηση Μεταβατικοί Μηχανισμοί Επικεφαλίδες και Σύνδεσμοι

19 Εφαρμογή Τεχνολογίας Εφαρμογή Τεχνολογίας Έτοιμα Μοντέλα Ενσωματωμένα Αρχεία Ηλεκτρονικά Έγγραφα Συνδεδεμένα Αρχεία Ηλεκτρονικές Φόρμες Έγγραφα Πολυμέσων

20 Αποτελεσματικά Οπτικά Βοηθήματα στις Αναφορές Δώστε Ζωντάνια στο Μήνυμά Σας Συνδεθείτε με τους Αναγνώστες Σας Μεταδώστε Αποτελεσματικά Μηνύματα Τραβήξτε και Διατηρήστε την Προσοχή

21 Τα 5 Χαρακτηριστικά του Οπτικού Σχεδιασμού Ξεκάθαρος Ολοκληρωμένος Σύντομος Συνδεδεμένος Συναρπαστικός

22 Ο Αριθμός Η Θέση Ο Ρυθμός Ισορροπία Λέξεων και Οπτικών Βοηθημάτων

23 Επιλογή των Σωστών Οπτικών Βοηθημάτων ΔεδομένακαιΠληροφορίεςΔεδομένακαιΠληροφορίεςΈννοιεςκαιΙδέεςΈννοιεςκαιΙδέες

24 Η Αντιπροσώπευση των Δεδομένων Πίνακας Γραμμικό Διάγραμμα, Ραβδοειδές Διάγραμμα Κυκλικό Διάγραμμα Διάγραμμα Scatter, Διάγραμμα Bubble Παρουσίαση ξεχωριστών, ακριβών τιμών Παρουσίαση τάσεων ή σχέσεων με το χρόνο Σύγκριση δύο ή πολλών ομάδων δεδομένων Συχνότητα ή κατανομή μερών στο σύνολο Σύγκριση στοιχείων σε συνάρτηση με δύο ή τρεις μεταβλητές

25 Προετοιμασία Πίνακα Δεδομένων Χρησιμοποιήστε Κοινές Μονάδες Διατηρήστε την Ενότητα στις Στήλες Δώστε Ονομασίες στις Στήλες

26 Προετοιμασία Πίνακα Δεδομένων Διαχωρίστε τις Σειρές και τις Στήλες Εισάγετε Σύνολα ή Μέσους Όρους Αναφέρετε τις Πηγές

27 Τα Μέρη του Πίνακα Πηγή: (Στην ίδια μορφή με την υποσημείωση κειμένου). *Υποσημείωση (για επεξήγηση των στοιχείων στον πίνακα). Γων. κεφαλίδαΥποεπικεφ. Επικεφαλίδα Μονής Στήλης Επικεφαλίδα Μονής Στήλης Επικεφ. στήλης Υποεπικεφαλίδα Σύνολο XXX XX Υποεπικεφ. XXX XX XXX Επικεφαλίδα Πολλών Στηλών*

28 Σχέσεις Τάσεις Μεταβλητές 100% 80% 60% Γραμμικό Διάγραμμα

29 Έσοδα Διαχείρισης Εκατομμύρια $

30 Μέση Θερμοκρασία Φούρνου Θερμοκρασία °C

31 Χρήση Ραβδογραμμάτων Εμφάνιση Σχετικών Μεγεθών Υπόδειξη Σύστασης Εμφάνιση Αλλαγών Σύγκριση Στοιχείων

32 Προτιμώμενα Μέσα Επικοίνωνίας της CommuniCo

33 Κόστος Εκπαίδευσης του Προσωπικού της CommuniCo Αριθμός Ατόμων Κόστος Εκπαίδευσης

34 Χρήση Διαγραμμάτων Πίτας Εμφάνιση Αριθμών ή Ποσοστών Χρήση Ποικιλίας Χρωμάτων Διαρρύθμιση των Τεμαχίων Δεξιόστροφα Περιορισμός του Αριθμού Τεμαχίων

35 Χρήση Επιχειρηματικών Διαύλων Επικοινωνίας Ακρόαση 45% Ομιλία 30% Ανάγνωση 16% Γραφή 9% Λήψη Μηνυμάτων Αποστολή Μηνυμάτων

36 Ποσοστό Χρόνου που Δαπανήθηκε στο Διαδίκτυο Ανά Ηλικιακή Ομάδα

37 Πληροφορίες, Έννοιες και Ιδέες Διαγράμματα ΡοήςΔιαγράμματα Οργάνωσης Θέση Μονάδα Λειτουργία Επεξεργασία Διαδικασία Σειρά

38 Διάγραμμα Ροής της Διαδικασίας Σύνταξης Αναφορών Πληκτρολόγηση Πρώτη Εκτύπωση Επόμενη Εκτύπωση Ύφος και Ορθογραφία Πληκτρολόγηση /Επεξεργασία Υποβολή Αναφοράς Επεξεργασία Προσθήκη; Εντάξει; Ναι Όχι Ναι Πληκτρολόγηση /Επεξεργασία

39 Διαβάθμιση της Ιεραρχίας Περιοχή A Περιοχή A Περιοχή B Περιοχή B Περιοχή C Περιοχή C Περιοχή D Περιοχή D Περιοχή E Περιοχή E Περιοχή F Περιοχή F Περιοχή G Περιοχή G Περιφέρεια 1 Περιφέρεια 1 Περιφέρεια 2 Περιφέρεια 2 Περιφέρεια 3 Περιφέρεια 3 Περιφέρεια 4 Περιφέρεια 4 Περιφέρεια 5 Περιφέρεια 5 Αντι- πρόεδρος Γενικός Διευθυντής Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πρόεδρος

40 Χρήση Χαρτών Γεωγραφικές Περιοχές Περιφερειακές Διαφορές Βασικές Αγορές

41 Λοιπά Επιχειρηματικά Διαγράμματα Διαγράμματα ή Σχεδιαγράμματα Φωτογραφικές Εικόνες Λειτουργία Χειρισμός Επιλεγμένες Λεπτομέρειες Ρεαλισμός Οπτική Επιρροή Ηθικές Ανησυχίες

42 Παραδοσιακό και Συγκλίνον Δίκτυο Εταιρία Υπερα- στικής Τηλεφωνίας Εταιρία Υπερα- στικής Τηλεφωνίας Εταιρίας Τοπική Τηλεφωνίας Εταιρίας Τοπική Τηλεφωνίας Διαδίκτυο και Φωνητικό Δίκτυο Εταιρία Υπερα- στικής Τηλεφωνίας Εταιρία Υπερα- στικής Τηλεφωνίας Εταιρία Τοπικής Τηλεφωνίας ή Καλώδιο Εταιρία Τοπικής Τηλεφωνίας ή Καλώδιο ΠαραδοσιακόΣυγκλίνον

43 Εργασία με Φωτογραφίες Μάθετε να χρησιμοποιείτε εργαλεία επεξεργασίας εικόνων Ταιριάξτε τύπους αρχείων και εφαρμογές Τονίστε την αξίας της επικοινωνίας Εξασφαλίστε πνευματικά δικαιώματα και άδειες Ασκήστε ηθική επικοινωνία

44 Κινούμενες Εικόνες και Βίντεο Σχήματα και Κείμενο Γραφικά Υπολογιστή Ψηφιακό Βίντεο

45 Σχεδιασμός Οπτικών Βοηθημάτων για Αναφορές και Παρουσιάσεις Ταχύτητα Ακρίβεια Ευελιξία Πλεονεκτήματα της Χρήσης Υπολογιστή Εκπαίδευση Καλλιτεχνική Ειδίκευση Χρονικές Απαιτήσεις Μειονεκτήματα της Χρήσης Υπολογιστή

46 Σχεδιασμός Γραφικών Σχεδιαστικές Αρχές Συνέπεια Αντίθεση Έμφαση Απλότητα Πείρα

47 Ενσωμάτωση Κειμένου και Γραφικών Προσεκτική Τοποθέτηση Ξεκάθαρες Παραπομπές Ξεκάθαροι Τίτλοι, Υπότιτλοι και Λεζάντες Συμπεριφορά Ακροατηρίου Γενικός ΣκοπόςΓενικό Θέμα Ζητήματα Παραγωγής

48 Ποιότητα και Ακεραιότητα των Οπτικών Βοηθημάτων ΑκρίβειαΑκρίβειαΤεκμηρίωσηΤεκμηρίωση ΕντιμότηταΕντιμότητα


Κατέβασμα ppt "Σύνταξη Αναφορών και Προτάσεων. Διαδικασία Σύνταξης Αναφορών σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Σύνταξη Ανάλυση Κατάστασης Συγκέντρωση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google