Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΧΟΣ: ΟΔΗΓΗΜΑ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΤΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΧΟΣ: ΟΔΗΓΗΜΑ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΤΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΧΟΣ: ΟΔΗΓΗΜΑ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΤΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

2 ΑΝΤΟΧΗ Ορισμός: Είναι η ικανότητα του οργανισμού να εκτελεί εργασία για μεγάλο χρονικό διάστημα έναντι δραστηριοτήτων που η διάρκεια τους και η έντασή τους προκαλούν κόπωση. Επίσης, είναι η γρήγορη ικανότητα αποκατάστασης του οργανισμού μετά από μια σωματική και ψυχική επιβάρυνση.

3 α. Αερόβια αντοχή (Βασική Αντοχή). β. Αναερόβια αντοχή (Ειδική Αντοχή). γ. Μυϊκή αντοχή. Μορφές αντοχής

4 Η αερόβια αντοχή δηλώνει ότι το παραγόμενο έργο γίνεται με την παρουσία οξυγόνου. Η οξειδωτική καύση του γλυκογόνου και των λιπαρών οξέων απαιτεί αρκετό οξυγόνο. Έτσι, όσο περισσότερο οξυγόνο μπορούμε να προσλάβουμε, τόσο μεγαλύτερη αντοχή έχουμε για σωματικό έργο. Η αερόβια ικανότητα αντοχής αποτελεί σημαντικό παράγοντα για κάθε μορφή συνεχόμενης άσκησης που μπορεί να διαρκεί πε­ρισσότερο από ένα λεπτό, καθώς επίσης και για μικρές διακοπτόμενες δραστηριότητες, όπου οι ενεργεια­κές πηγές είναι αρχικά αναερόβιες. Αερόβια αντοχή

5 Αερόβια είναι η ικανότητα του οργανισμού να: παίρνει μεταφέρει χρησιμοποιείΟξυγόνο

6 αερόβια αντοχή μικρού χρόνου (3-10 min) αερόβια αντοχή μεσαίου χρόνου (10-30 min) αερόβια αντοχή μακρού χρόνου (πάνω από 30 min) Η γενική αερόβια αντοχή διακρίνεται σε:

7 Αερόβια αντοχή (γενική αντοχή) Θεωρία και πράξη Επειδή η διάρκεια ενός αγώνα είναι 90 min και μερικές φορές φθάνει και στα 120 min (παράταση), χρειά­ζεται ένα υψηλό επίπεδο αερόβιας ικανότητας από τους ποδοσφαιριστές για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σ' αυτές τις απαιτήσεις. Η προπόνηση της αερόβιας αντοχής οριοθετείται από το αερόβιο και το αναερόβιο "κατώφλι" με την ένταση της προσπάθειας να κυμαίνεται ανάμεσα στα δυο αυτά "κατώφλια". Τα συστήματα του οργανισμού που δοκιμάζονται είναι το καρδιαναπνευστικό και το κυκλοφοριακό.

8 Η προπόνηση για την αερόβια ικανότητα βοηθάει στη σκληραγώγηση του οργανισμού, των τενόντων και του συνδετικού ιστού, μειώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμών. Θέτει τη βάση πάνω στην οποία χτίζο­ νται όλες οι μελλοντικές ασκήσεις και πρακτικές. Η καλή αερόβια προπόνηση περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία: χαμηλή ένταση σε δραστηριότητα μεγάλης χρονικής διάρκειας. Φυσικά διαλείμματα. Αντίσταση μια φορά την εβδομάδα (π.χ. ανηφόρα κατά το τρέξιμο). Αν η αντοχή μεγαλώνει, τότε αυξάνουμε την αερόβια επιβάρυνση με μεγαλύτερη απόσταση ή ένταση προ­σπάθειας. Η ένταση, όμως, θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να μην χρειαζόμαστε την αναερόβια πηγή ενέρ­γειας. Αερόβια αντοχή (γενική αντοχή) Θεωρία και πράξη

9 1. Μέθοδοι διάρκειας α. Συνεχόμενη μέθοδος διάρκειας, β. Εναλλασσόμενη μέθοδος διάρκειας. γ. Fartlek (παιχνίδι με την ταχύτητα). 2. Μέτρια διαλειμματική μέθοδος. 3. Αγωνιστικά παιχνίδια (5:5, 6:6, 7:7, 8:8, 9:9). Μέθοδοι προπόνησης αερόβιας ικανότητας

10 Διδακτική ώρα ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ min Ασκήσεις απλής μορφής με μπάλα σε συνδυασμό με δυναμικές ασκήσεις – (Προθέρμανση) Παιχνίδια Προθέρμανσης Ευκινησία-Συναρμογή – Ταχύτητα - Σκυταλο- δρομίες - Δύναμη ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ min Σύνθετες ασκήσεις απλής μορφής με μπάλα τεχνικοτακτικής μορφής Ασκήσεις παθητικό-ενεργητικής μορφής Αγωνιστικά Παιχνίδια με κίνητρα/στόχους τεχνικοτακτικής μορφής κυρίως με υπεραριθμίες (3V1, 4V2, 5V2, 4V2+4V2 κλπ.) ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ20 min Εκπαιδευτικό Παιχνίδι με κίνητρα/στόχους. Οργάνωση σε τουρνουά, όταν υπάρχει μεγάλος αριθμός παικτών. Αποθεραπεία (Ενεργητικά) Α Β Γ

11 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ (10-15 min) Στοιχεία: Μικρή αιμάτωση στα άνω και κάτω άκρα και επιστροφή με πλάγια βήματα και συναρμογή. * Οι δύο πρώτοι ποδοσφαιριστές είναι με φανελάκι. 1. Άσκηση ζεστάματος χωρίς μπάλα ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Χωρίζουμε τους μαθητές σε δυο γκρούπ, οριοθετούμε μία περιοχή 10 μέτρων και δείχνουμε ασκήσεις αιμάτωσης, συναρμογής, ευλυγισίας.

12 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ (10-15 min) 1 20 ΜΑΘΗΤΕΣ - 4 ΣΕΤ ΑΠΌ 5 ΟΜΑΔΕΣ. ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΣΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. 4 ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ Ο ΚΆΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ.

13 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ (10-15 min) 1 ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΙ ΠΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ. 4 ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ.

14 1 ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ. ΝΤΡΙΜΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΙ ΠΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ. 4 ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ. Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ

15 1 ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ (ΖΙΓΚ – ΖΑΓΚ) ΜΕ ΔΕΞΙ Ή ΑΡΙΣΤΕΡΟ Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΣΟΥΤ. Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ

16 1 ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ, ΠΑΣΑ, ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΝΤΡΙΜΠΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΜΕ ΔΕΞΙ Ή ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΟΔΙ. Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ

17 1 ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΔΙΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥΤ.

18 Γ. ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ - ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1 ΠΑΙΧΝΙΔΙ 4 ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 5 ΜΑΘΗΤΩΝ (ΤΟΥΡΝΟΥΑ) Ή 10ν10 ΑΝ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ. ΣΤΟΧΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ. Αποθεραπεία 5 min.

19 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

20 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ (ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΜΠΑΛΑ) Εκτέλεση: Συναρμογή – passing game με στόχο το κοντρόλ και πάσα- οδήγημα (4 βασικές αρχές) * Η επιστροφή γίνεται με ασκήσεις ευλυγισίας και ευκινησίας 2. Άσκηση ζεστάματος με μπάλα ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ο Χ1 κάνει πάσα στον Ψ1 και πάνε στην απέναντι μεριά στο τέλος, αφού κάνει ο καθένας ασκήσεις συναρμογής και ο άλλος πλάγια περάσματα. Χ1 Ψ1

21 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ (ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ 2) 1. Άσκηση ζεστάματος με μπάλα Εκτέλεση: Συναρμογή – passing game με στόχο το κοντρόλ και πάσα- οδήγημα ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ο Χ1 αφού κάνει συναρμογή παίρνει πάσα από τον Ψ1 και και παίζει με πάσα στον Β1, και ο Β1 πάει στην θέση του Ψ1 με οδήγημα της μπάλας, ο Ψ1 στην θέση του Χ1 και ο Χ1 στη θέση του Ψ1. Χ1 Ψ1 Β1

22 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ (ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ 3) 1. Άσκηση ζεστάματος με μπάλα Εκτέλεση: Passing game με στόχο το κοντρόλ και πάσα Α1 Β1 Γ1 Δ1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ο Α1 ΚΑΙ Ο Β1 ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΑΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΙΣΟΙΧΑ ΤΗΣ ΚΆΘΕ ΣΕΙΡΑΣ. *ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ: ΟΙ ΠΑΣΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ Δ1 ΚΑΙ Γ1 ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

23 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1. Διασκεδαστικά παιχνίδια κατοχής της μπάλας 8ν3 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: 8 ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΣΕ ΈΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (7 ΕΞΩ -1 ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ) ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΙΤΡΙΝΟΙ 15 ΠΑΣΕΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΈΝΑΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΑΥΡΟΥΣ (ΑΥΤΌΝ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΎ ΧΡΟΝΟ ΜΕΣΑ)

24 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1. Σε τετράγωνα με διάφορες παραλλαγές ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: 9 ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΣΕ ΈΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΣΑ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΣΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΑΙΧΤΗ ΜΕΣΑ.

25 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1. Passing Game ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ο Α1 ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ Β1. Ο Β1 ΞΑΝΑΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ Α1. ΚΑΙ Ο Α1 ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΠΑΣΑ ΣΤΟΝ Γ1. Ο Γ1 ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ Η ΑΣΚΗΣΗ. Α1 Β1 Γ1

26 Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1. Passing Game (Παραλλαγή) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ο Α ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ Β. Ο Β ΠΑΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ Α ΚΑΙ Ο Α ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΤΟΝ Γ. Ο Γ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ Β ΚΑΙ Ο Β ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΤΟ Δ. Ο Δ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ Γ ΚΑΙ Ο Γ ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΤΟΝ Α1 ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ Η ΑΣΚΗΣΗ. Α Β Δ Γ

27 4. Ασκήσεις νευρομυϊκής συναρμογής και ταχύτητας Εκτέλεση: Ο πρώτος παίκτης αφού περάσει τα μικρά εμπόδια ή τους ράβδους δέχεται μεταβίβαση από τον παίκτη 2. Στη συνέχεια πηγαίνει με τη μπάλα στο τέλος της άλλης ομάδας. Ο παίκτης 2 μετά την πάσα περνά τα εμπόδια ή τους ράβδους, δέχεται τη μπάλα από τον παίκτη 3 και πηγαίνει στο τέλος της ομάδας κλπ. Σε κάθε προπονητική μονάδα επιλέγονται διάφορες ασκήσεις νευρομυικής συναρμογής

28

29 Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ (20-25 min) Εκτέλεση: Ο παίκτης Α οδηγεί τη μπάλα προς τον παίκτη Β, ο οποίος κινείται εμπρός για να δεχθεί τη μπάλα. Ο Α πασάρει στον Β. Ο παίκτης Β οδηγεί τη μπάλα και σουτάρει. Το ίδιο εκτελείται από την άλλη πλευρά. Εκτελούνται διάφορες παραλλαγές. 1. Οδήγημα, πάσα, ντρίπλα, σουτ

30 2. Παιχνίδι 3:3 και 4:4 σε μία μεγάλη εστία και δύο μικρές εστίες Εκτέλεση: Η μία ομάδα επιτίθεται προς τη μεγάλη εστία, ενώ η άλλη αντεπιτίθεται προς τις δύο μικρές εστίες. Κάθε 4 λεπτά γίνεται αλλαγή των ομάδων. Ποιά ομάδα πέτυχε τα περισσότερα τέρματα; Σε περίπτωση που υπάρχει και άλλο γκρουπ εξασκείται σε ασκήσεις τεχνικής.

31 Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ (20-25 min) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΈΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ 10ΜΧ10Μ. ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΌΣ ΜΠΛΕ. Ο ΜΠΛΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΑΠΌ ΤΟΥ Σ ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΕ.

32 Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ (20-25 min) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΈΝΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΟ 20ΜΧ10Μ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. ΠΑΙΖΟΥΝ 4 ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΥΟ ΣΤΟ ΈΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ. ΜΟΛΙΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΞΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΆΛΛΗ ΜΕΡΙΑ, ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΠΛΕ. ΕΞΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΈΝΑ ΓΚΟΛ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ. ΤΟ ΚΆΘΕ ΚΛΕΨΙΜΟ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕ ΈΝΑ ΓΚΟΛ.

33 Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ (20-25 min) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ. ΕΞΙ ΚΙΤΡΙΝΟΙ –ΤΡΕΙΣ ΜΠΛΕ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΤΩΝ 10ΜΧ10Μ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΖΩΝΗ 3ΜΧ10Μ. ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΌΣ ΜΠΛΕ ΣΤΟ ΈΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΙ ΠΑΣΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΆΛΛΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΕΝΑΣ ΜΠΛΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΖΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ 1ν3. ΚΆΘΕ ΦΟΡΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΣ.

34 Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ (20-25 min) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ. ΚΙΤΡΙΝΟΙ – ΜΠΛΕ - ΚΟΚΚΙΝΟΙ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΤΩΝ 10ΜΧ10Μ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΖΩΝΗ 3ΜΧ10Μ. ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΥΟ ΜΠΛΕ ΣΤΟ ΈΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΜΠΛΕ ΣΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΖΩΝΗ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΕΞΙ ΠΑΣΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΆΛΛΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΔΥΟ ΜΠΛΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΖΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ 2ν4. ΑΝ ΌΜΩΣ ΚΟΠΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕ, ΠΑΝΕ ΔΥΟ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΨΟΥΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΣΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΖΩΝΗ. ΟΙ ΜΠΛΕ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΙΤΡΙΝΟΙ.

35 Β. ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ (20-25 min) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΠΟΔΟΣΦΑΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΈΝΑΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.

36 Γ. ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ (20-25 min) 1.Δημιουργούνται 2 ομάδες των 7 παικτών και γίνεται παιχνίδι 6 V Τερμ. σε γήπεδο 36 μ. Χ 55 μ. 2.Η΄ παιχνίδι 9V9 δηλ. 8 V Τερμ. Αποθεραπεία 5 min. Παιχνίδι 5Χ5, 6Χ6, 7Χ7, 9Χ9, 10Χ10 με 2 Τερματοφύλακες


Κατέβασμα ppt "ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΧΟΣ: ΟΔΗΓΗΜΑ ΚΑΙ ΣΟΥΤ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΤΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google