Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ελληνοαμερικaνικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού EFQM Excellence Model European Foundation for Quality Management ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ελληνοαμερικaνικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού EFQM Excellence Model European Foundation for Quality Management ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ελληνοαμερικaνικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού EFQM Excellence Model European Foundation for Quality Management ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ EFQMEFQM QUALITYQUALITY

2 Εσωτερική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου «Ποια είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης που εξασφαλίζουμε στο σχολείο;» Σχεδιασμός και οργάνωση Συλλογή και ανάλυση δεδομένων Ερμηνεία και αξιολόγηση αποτελεσμάτων Εσωτερική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου «Ποια είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης που εξασφαλίζουμε στο σχολείο;» Σχεδιασμός και οργάνωση Συλλογή και ανάλυση δεδομένων Ερμηνεία και αξιολόγηση αποτελεσμάτων Παρακολούθηση και Αξιολόγηση Δράσης «Τι πρόοδο πραγματοποιήσαμε;» Παρακολούθηση και Αξιολόγηση Δράσης «Τι πρόοδο πραγματοποιήσαμε;» Υλοποίηση Δράσης Σχεδιασμός Δράσης «Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν για να βελτιώσουμε το σχολείο μας;» Σχεδιασμός Δράσης «Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν για να βελτιώσουμε το σχολείο μας;» Προσδιορισμός των Στόχων του Σχολείου «Πού επιθυμούμε να φτάσουμε;» Προσδιορισμός των Στόχων του Σχολείου «Πού επιθυμούμε να φτάσουμε;» Ο Κύκλος του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

3 Να προσδιορισθούν οι τομείς που χρειάζονται βελτίωση Να βελτιωθεί η διττή διαδικασία διδασκαλίας-μάθησης Να βελτιωθεί η διαδικασία οργάνωσης του σχολείου Να ενεργοποιηθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι ώστε να εμπλακούν στη διαδικασία Να ενθαρρυνθεί η συναδελφικότητα στην κατεύθυνση επίτευξης του κοινού στόχου Να υπάρχει σταθερός προσανατολισμός προς την αριστεία Γιατί επιδιώκουμε τη Σχολική Αυτοαξιολόγηση;

4 Γιατί εφαρμόζουμε το μοντέλο αριστείας του EFQM; Είναι μια περιεκτική, συστηματική, και ευρεία προσέγγιση ενός οργανισμού, ως προς τις δραστηριότητες και τα αποτελέσματά του, στα πλαίσια του μοντέλου αριστείας Προσφέρει ένα καλά σχεδιασμένο πλαίσιο ενεργειών για τον προσδιορισμό τομέων βελτίωσης και τη δημιουργία σχεδίου προόδου με συγκεκριμένους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους

5 Γιατί εφαρμόζουμε το μοντέλο αριστείας του EFQM; Το μοντέλο αριστείας του EFQM δε βασίζεται στη φιλοσοφία της «εκ των άνω προς τα κάτω» προσέγγισης Βασίζεται στην ιδέα ότι όλοι συνεργάζονται, με στόχο την ανάδειξη δυνατών αλλά και αδύνατων σημείων και την εφαρμογή των απαραίτητων σχεδίων βελτίωσης Κάθε μέλος του οργανισμού φέρει την ίδια ευθύνη για την επιτυχία

6 Τ α Ε ννέα Κ ριτήρια ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ - ΟΔΗΓΟΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ηγεσία Διαδικασίες & Μέθοδοι Βασικές Παράμετροι (παραγόμενου Εκπαιδευτικού Έργου) Ανθρώπινο Δυναμικό/ Εκπαιδευτικοί Πολιτική / Στρατηγική Πόροι & Εξωτερικές Συνεργασίες Ανθρώπινο Δυναμικό/ Εκπαιδευτικοί Μαθητές / Γονείς Κοινωνία ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΓΝΩΣΗ ( INNOVATION AND LEARNING)

7 Committed to Excellence Πραγματοποίηση της αυτοαξιολόγησης βασισμένης στα 9 κριτήρια του μοντέλου αριστείας του EFQM Ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και σχεδιασμός των ενεργειών για την επίτευξη προόδου Ανάπτυξη των δράσεων προς βελτίωση

8 HAEF QUALITY MANAGEMENT ORGANIZATIONAL CHART Διασχολική Επιτροπή Διευθυντές Μονάδων Κ.Α. Διευθυντές Μονάδων Κ.Ψ. Συντονιστές EFQM Quality Management Project GroupΚύκλοι Ποιότητας Πρόεδρος Κολλέγιο Αθηνών Συνδιευθύντρια Κολλέγιο Ψυχικού Συντονίστρια

9 QUALITY MANAGEMENT PROJECT GROUP: ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Λύκειο:Δημήτρης Κουτσοδόντης Γυμνάσιο:Όλγα Αυγουστάτου Δημοτικό:Μάρω Βελλοπούλου ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Λύκειο:Σοφία Αρδιτζόγλου Γυμνάσιο:Δημήτρης Τσίγκρος Δημοτικό:Παύλος Κουτσολιάκος ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ:Νίκος Μανταράκης ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ:Καθηγητής Εμμανουήλ Κονδύλης

10 Τομείς Βελτίωσης Ακαδημαϊκό Πρόγραμμα: Εστιάζουμε στις δεξιότητες των μαθητών (προσδοκίες, αξιολόγηση, μέθοδοι διδασκαλίας) που αποφοιτούν από τα Δημοτικά Σχολεία (Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά, Επιστήμες, Αγγλικά και Πληροφορική) Εξωδιδακτικές Δραστηριότητες: Εστιάζουμε σε περιβαλλοντικού και οικολογικού χαρακτήρα προγράμματα, έχοντας ως στόχο την αύξηση της συμμετοχής των μαθητών στη δημιουργία ενός φιλικού προς το περιβάλλον campus. Πολιτική και Στρατηγική: Εστιάζουμε στη βελτίωση της επικοινωνίας, δια του ICT, ανάμεσα στη διεύθυνση, τους καθηγητές και τους μαθητές.

11 Χρονοδιάγραμμα Σεπτέμβριος: Η ομάδα των συντονιστών θα αναλύσει τα δεδομένα και θα θέσει τις προτεραιότητες για τους τομείς βελτίωσης Σεπτέμβριος: Η ομάδα των συντονιστών θα αναλύσει τα δεδομένα και θα θέσει τις προτεραιότητες για τους τομείς βελτίωσης Οκτώβριος: Οι κύκλοι ποιότητας θα καταγράψουν τις μεθόδους που χρησιμοποιεί κάθε σχολική μονάδα την τρέχουσα χρονική στιγμή Οκτώβριος: Οι κύκλοι ποιότητας θα καταγράψουν τις μεθόδους που χρησιμοποιεί κάθε σχολική μονάδα την τρέχουσα χρονική στιγμή Νοέμβριος: Το κάθε Σχολείο θα προωθήσει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των βαθμίδων του και θα καταγράψει ομοιότητες και διαφορές Νοέμβριος: Το κάθε Σχολείο θα προωθήσει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των βαθμίδων του και θα καταγράψει ομοιότητες και διαφορές Δεκέμβριος: Οι Διασχολικοί κύκλοι ποιότητας (της ίδιας βαθμίδας των δύο Σχολείων) θα καθορίσουν από κοινού τους στόχους και τις εργασίες προς υλοποίησή τους. Δεκέμβριος: Οι Διασχολικοί κύκλοι ποιότητας (της ίδιας βαθμίδας των δύο Σχολείων) θα καθορίσουν από κοινού τους στόχους και τις εργασίες προς υλοποίησή τους.

12 Ιανουάριος: Οι κύκλοι ποιότητας θα συνεχίσουν να εργάζονται ενδοσχολικά και διασχολικά Ιανουάριος: Οι κύκλοι ποιότητας θα συνεχίσουν να εργάζονται ενδοσχολικά και διασχολικά Φεβρουάριος: Επίσκεψη του κ. Karsten Jensen επίσημου εκπροσώπου του EFQM για την εκτίμηση της προόδου μας. Φεβρουάριος: Επίσκεψη του κ. Karsten Jensen επίσημου εκπροσώπου του EFQM για την εκτίμηση της προόδου μας. Μάρτιος/Απρίλιος: Οι κύκλοι ποιότητας θα καταγράψουν τη συντελεσθείσα πρόοδο και τα στοιχεία που πιστοποιούν την επίτευξη των στόχων Μάρτιος/Απρίλιος: Οι κύκλοι ποιότητας θα καταγράψουν τη συντελεσθείσα πρόοδο και τα στοιχεία που πιστοποιούν την επίτευξη των στόχων Μάιος: Επίσκεψη του αξιολογητή του EFQM για την πιστοποίηση του Committed to Excellence. Μάιος: Επίσκεψη του αξιολογητή του EFQM για την πιστοποίηση του Committed to Excellence. Ημερίδα Σχολικής Αριστείας Χρονοδιάγραμμα

13 Παράμετροι που έπρεπε να ληφθούν υπόψη για την εφαρμογή του μοντέλου αριστείας τουEFQM Το μοντέλο αριστείας του EFQM έπρεπε να εναρμονιστεί με τις ανάγκες της εκπαίδευσης χωρίς να αλλάξει η βασική του δομή και φιλοσοφία Το μοντέλο αριστείας του EFQM έπρεπε να εναρμονιστεί με τις ανάγκες της εκπαίδευσης χωρίς να αλλάξει η βασική του δομή και φιλοσοφία Το ερωτηματολόγιο του EFQM έπρεπε να μεταφραστεί στα ελληνικά και, μάλιστα, με την κατάλληλη ορολογία, που να ανταποκρίνεται στη σχολική μας πραγματικότητα Το ερωτηματολόγιο του EFQM έπρεπε να προσαρμοστεί ώστε να αντιπροσωπεύει τις συγκεκριμένες ανάγκες και οργανωτικές δομές του Κολλεγίου.

14 Πλεονεκτήματα από τη χρήση του μοντέλου αριστείας του EFQM Το προσωπικό του Σχολείου συμμετέχει ενεργά στην ανάδειξη και τη λύση των προβλημάτων που το απασχολεί Οι αποφάσεις που λαμβάνονται προς υλοποίηση και η ανάλογη ευθύνη του προσωπικού, που αναλαμβάνει να τις εφαρμόσει, παρέχει μια νέα δυναμική στο σχολείο Το μοντέλο αριστείας του EFQM είναι το μέσο για να διευρυνθεί ο θεσμός της αυτοαξιολόγησης στο σχολείο μας

15 Η διαδικασία αυτοαξιολόγησης θα επιτευχθεί όταν αποτελέσει εσωτερική αναγκαιότητα της καθημερινής μας σχολικής πραγματικότητας. Η διαδικασία αυτοαξιολόγησης θα επιτευχθεί όταν αποτελέσει εσωτερική αναγκαιότητα της καθημερινής μας σχολικής πραγματικότητας.

16 ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Committed to Excellence


Κατέβασμα ppt "Ελληνοαμερικaνικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού EFQM Excellence Model European Foundation for Quality Management ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google