Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Παρουσίαση Ομίλου Ιανουάριος 2005 Γιώργος Παπάζογλου, CEO Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Παρουσίαση Ομίλου Ιανουάριος 2005 Γιώργος Παπάζογλου, CEO Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Παρουσίαση Ομίλου Ιανουάριος 2005 Γιώργος Παπάζογλου, CEO Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO

2 2 Οι πληροφορίες που παρατίθονται σε αυτή τη παρουσίαση βασίζονται στα εταιρικά στοιχεία γνωστά στο ευρύ κοινό, δημοσιευμένα σε εφημερίδες και αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Ομίλου. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει για οποιεσδήποτε αλλαγές που αφορούν τις πληροφορίες που περιέχονται στην παρουσίαση. Η εκπόνηση της παρούσας παρουσίασης έγινε για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς και καμία πληροφορία δεν αποτελεί ούτε μπορεί να ερμηνευτεί σαν προτροπή ή παρότρυνση αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών και λοιπών αξιών (ομόλογα, παράγωγα κλπ.). Η παρούσα παρουσίαση αποτελεί προϊόν της ‘NotosCom Συμμετοχές ΑΒΕΕ’. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η χρησιμοποίηση και διανομή του εν λόγω προϊόντος χωρίς την έγγραφη άδεια της. Αποποίηση Ευθύνης

3 3 Το Όραμα μας Η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας ώστε αυτά να αποτελούν την πρώτη επιλογή για κάθε καταναλωτική συνήθεια που ομορφαίνει τη ζωή. Το slogan μας: Η πρώτη σας επιλογή για ομορφότερη ζωή για ομορφότερη ζωή

4 4 Οι δραστηριότητες μας (SBU’s) Η Notos Com Holdings δραστηριοποιείται στη Λιανική και Χονδρική Διανομή καταναλωτικών προϊόντων ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών Βασικό Σκεπτικό της Διοίκησης είναι η Διαχείριση Δυναμικών Παγκοσμίων Φιρμών με Υψηλά Περιθώρια Κέρδους και Μεγάλη Διείσδυση Αγοράς Τα κύρια Strategic Business Units (SBUs) είναι: Πολυκαταστήματα Notos Galleries Καλλυντικά / Είδη Προσωπικής Φροντίδας Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Λιανική Ένδυσης / Υπόδηση Γραφικά Διεθνείς Δραστηριότητες

5 5 ΕΥΡΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ Δυναμικό Επιχειρηματικό Μοντέλο ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΙΡΜΩΝ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ευρύ Δίκτυο Διανομής SBU6 Διεθνείς Δραστηριότητες SBU1 Πολυκαταστήματα Notos Galleries SBU3 Λιανική Ένδυση Υπόδηση SBU5 Γραφικά SBU2 Καλλυντικά, Είδη Προσωπικής Φροντίδας SBU4 Χονδρική Ένδυση Υπόδηση

6 6 Εδραιωμένο Δίκτυο Διανομής Διεθνώς αναγνωρίσιμα Brands Οργανωτική Δομή Low Operational Risk Πολλαπλά κανάλια Διανομής Πολυκαταστήματα Μαγαζιά Λιανικής Χονδρική Ξένες Αγορές Διάρθρωση του brand χαρτοφυλακίου Διάρθρωση Προϊόντων Γεωγραφική διασπορά Διασπορά στα δίκτυα διανομής Χαμηλότερο κόστος και λειτουργικά έξοδα, λόγω των συνεργιών στην προώθηση των προϊόντων Τεχνογνωσία στη διαχείριση των brands Πολύχρονη εμπειρία της Διοίκησης Τα πλεονεκτήματα μας Μακροχρόνιες σχέσεις με προμηθευτές Ισχυρά brand names Upscale brands με μεγάλα περιθώρια

7 7 Strategic Business Units SBUs

8 8 Πολυκαταστήματα Notos Galleries Notos Galleries Λαμπρόπουλος Ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά 3 Πολυκαταστήματα με συνολική επιφάνεια ανωδομής 20,718τμ Σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη Ιστορία πάνω από 100 χρόνια Shop in a shop επιχειρηματικό μοντέλο Notos Galleries Home Άνοιξε το Δεκέμβριο 2003 στο κέντρο της Αθήνας Το μοναδικό “Home” furniture πολυκατάστημα στην Ελλάδα Συνολική επιφάνεια ανωδομής 17,100 τμ Στεγάζει 100 προμηθευτές με πάνω από 250 προϊόντα κατοικίας

9 9 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδα Δίκτυο Διανομής –250 σημεία πώλησης καλλυντικών επιλεκτικής διανομής –3000 σημεία πώλησης καλλυντικών ευρείας διανομής Δύο στρατηγικά JV με Lancaster & YSL Beaute Υψηλά περιθώρια και ισχυρό cash flow Αποκλειστική Αντιπροσώπευση και Διανομή καλλυντικών επιλεκτικής και ευρείας διανομής

10 10 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδας  Lancaster  Chanel  YSL  Revlon  Eliz. Arden  Davidoff  Ιssey Miyake  J.P. Gaultier  Clarins  Bvlgari  Stendhal  Moschino  Van Cleef  Hermes  Givenchy  Guerlain  Kenzo  Dolce & Gabbana  Sisley  Thierry Mugler  Max Factor  Fendi  Stella Mc Cartney  Ferragamo  Nikos  Lacoste  Jil Sander  Isabella Roselini  Chopard  Joop!  Azzaro  Ungaro  Alessandro del’Aqua  Elizabeth Taylor  Roget & Gallet  Oscar de la Renta  Alexander Mc Queen  Ermenegildo Zegna  FCUK  L’Occitane  Jean Piaubert  Boucheron  Johji Jamamoto  Emmanuel Ungaro  Gres  Chantal Tomass  Jean Patou  Jennifer Lopez  Kolynos  Revlon  Faber Castell  Βest Friends  Hawaiian Tropic  Bburago Toys  Jordan  Marvel Επιλεκτική Διανομή Ευρεία Διανομή

11 11 Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Χονδρική Διανομή επιλεγμένων brands ένδυσης και υπόδησης Χαρτοφυλάκιο με διεθνούς φήμης brands Αποκλειστική συνεργασία με προμηθευτές Ευρύ δίκτυο Διανομής: Boutiques = 103 Shop in Shop - Corners = 222 Σημεία Πώλησης (ένδυση)= 813 Σημεία Πώλησης (υπόδηση) = 239 Συνολικά σημεία πώλησης = 1.377

12 12 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση Δίκτυο λιανικής 54 καταστημάτων Monobrand και multibrand καταστήματα Μαγαζιά στα πλέον κεντρικά σημεία πώλησης στις μεγαλύτερες πόλεις Τα μαγαζιά διαχειρίζονται κεντρικά από την Notos Com «Re brand» μαγαζιών όταν χρειάζεται με στόχο την αύξηση παραγωγικότητας και πωλήσεων ανά τ.μ. Μη εξάρτηση από ένα και μόνο brand Ευέλικτο Business Model

13 13 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση …Multiple monobrand or multibrand stores located in major city centers in Greece…

14 14 Ένδυση / Υπόδηση  Lacoste  Polo Ralph Lauren  The Bostonians  Alain Manoukian  Cerruti Jeans  Henry Cottons  Trussardi Jeans  Trussardi Sport  Newman  Gant  Polo Jeans  Kookai  Redskins  Keds  French Connection UK  Lubiam  Murphy & Nye  Persona  Sperry Brand Χαρτοφυλάκιο Χονδρικής  Lacoste  Polo Ralph Lauren  The Bostonians  Alain Manoukian  Cerruti Jeans  Henry Cottons  Trussardi Jeans  Trussardi Sport  Newman  Gant  Polo Jeans  Kookai  Redskins  Keds  Max Mara  Marina Rinaldi  Swatch  Springfield Brand Χαρτοφυλάκιο Λιανικής

15 15 Γραφικά Η Notos Com δραστηριοποιείται στον κλάδο γραφικών με: Χονδρική Διανομή Μαγαζιά «Πάλλης Γραφικά», Λιανική Διανομή Πάλλης Εξοπλισμός Γραφείου-B2B Ισχυρό brand name με ιστορία άνω των 100 ετών 4 καταστήματα σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα Αποκλειστική αντιπροσώπευση και διανομή διεθνών brands (Faber Castel)

16 16 Θυγατρικές Εξωτερικού Βουλγαρία 1993 Τσεχία 1994 Ρουμανία 2001 Σλοβακία 1998 Κύπρος 1997 Ουγγαρία 2003 Αυστρία 2003 Πολωνία 1998 Π.Γ.Δ.Μ Τουρκία 2005 Κροατία 2003

17 17 Θυγατρικές Εξωτερικού 50 μαγαζιά λιανικής πώλησης Μαγαζιά σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους των μεγαλύτερων πόλεων Αποκλειστική αντιπροσώπευση brands (Lacoste, Gant) Εξαγωγή του επιτυχημένου ελληνικού επιχειρηματικού μοντέλου Η Notos Com δραστηριοποιείται στη λιανική διανομή ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών στην Αυστρία, Κύπρο και Ανατολική Ευρώπη

18 18 Οικονομική Ανασκόπηση – 9μ 2005

19 19 Οικονομικά Σημεία Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε γραμμή με το προϋπολογισμό της διοίκησης και διψήφιος ρυθμός αύξησης κερδών μ. φ. & δ. μ. Επιτάχυνση της αύξησης πωλήσεων και κερδών μετά φόρων συγκριτικά με το 6Μ Οι Διεθνείς Δραστηριότητες απέδωσαν αυξημένη προσφορά στον ενοποιημένο τζίρο κατά το 9μηνο 2005 σε λόγω του ανεπτυγμένου δικτύου λιανικών καταστημάτων και θετικών προοπτικών στις ξένες αγορές. Ο Όμιλος Notos Com ξεκίνησε αποκόμιση εσόδων στην αγορά της Τουρκίας εντός του 9μήνου 2005, προσβλέποντας έτσι σε αυξημένα μελλοντικά έσοδα. Σημείωση: Τα οικονομικά μεγέθη στη παρουσίαση αυτή αναφέρονται σε ενοποιημένη βάση.

20 20 Notos Com S.A. – Πωλήσεις Οι Ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,84% στα EUR 198,8 εκ. Οι πωλήσεις κατά το 9Μ του 2005 παρέμειναν βάση των προσδοκιών της Διοίκησης για το έτος. Το Μικτό Κέρδος αυξήθηκε κατά 7,67% το 9Μ του 2005, με το μικτό περιθώριο κέρδους να παραμένει σταθερό (45,3%).

21 21 Notos Com - EBITDA Τα Κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έφτασαν τα EUR 32,21 εκ., αυξημένα κατά 10,55% σε σύγκριση με το 9Μ του Το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε στο 16,20% το 9M 2005, έναντι 15,81% στο 9M 2004 και 15,03% στο 6M 2005, αντικατοπτρίζοντας βελτιωμένο μείγμα προϊόντων.

22 22 Notos Com - EBIT Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) έφτασαν τα EUR 24,91 εκ. το 9Μ του 2005, αυξημένα κατά 19,42% σε σύγκριση με το 9μηνο του Τα EBIT παρουσίασαν μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης από τα EBITDA λόγω μειωμένων αποσβέσεων μετά την εφαρμογή ΔΛΠ. Οι Αποσβέσεις ήταν EUR 7,30 εκ. στο 9M 2005 έναντι EUR 5,28 στο 9M Ως αποτέλεσμα, το περιθώριο EBIT αυξήθηκε σε 12,53% έναντι 11,32% πέρσι.

23 23 Notos Com – Κ.Μ.Φ. Τα μετά φόρων κέρδη αυξήθηκαν κατά 28,97% σε EUR 15,09 εκ. το 9M 2005, λόγω αύξησης του EBIT και της μείωσης του φορολογικού συντελεστή. Αποτέλεσμα ήταν η ενίσχυση του περιθωρίου καθαρού κέρδους σε ενοποιημένη βάση κατά 7,59% σε σχέση με 6,34% το 9M 2004.

24 24 Notos Com – Στοιχεία Ισολογισμού Οι συνολικές τραπεζικές υποχρεώσεις ανήλθαν σε EUR 74,87 εκ. στο 9M 2005, μειωμένες κατά 12,79% σε 9μηνη βάση. Οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις αυξήθηκαν κατά 12.45% σε EUR εκ., ενώ οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις μειώθηκαν κατά 25,65% σε EUR 42,30 εκ. Τα αποθέματα ήταν αυξημένα κατά 3,57% σεEUR 70,40 εκ. σε 9μηνη βάση, σε σύγκριση με την αύξηση των αποθεμάτων κατά 7,6% σε 6μηνη βάση. Υπενθυμίζεται ότι αποθέματα που δεν πωλούνται στα πολυκαταστήματα, επιστέφονται στους προμηθευτές στο τέλος εποχής χωρίς υποχρέωση.

25 25 Πωλήσεις ανά Κλάδο (€εκ.) Οι κλάδοι των Πολυκαταστημάτων, Καλλυντικών, Χονδρικής Ένδυσης αλλά και Λιανικής όλοι παρουσίασαν αυξημένους ρυθμούς ανάπτυξης κατά το 9μηνο του Οι Διεθνείς Δραστηριότητες παρουσίασαν τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης τζίρου.

26 26 Πωλήσεις ανά Κλάδο (%) Ο κλάδοι των Πολυκαταστημάτων, Λιανικής and Καλλυντικών παρέμειναν οι κύριοι άξονες προσφοράς εσόδων στα συνολικά ενοποιημένα έσοδα κατά τη διάρκεια του 9μήνου 2005.

27 27 Μικτό Κέρδος ανά Κλάδο (€ εκ.) Οι κλάδοι Λιανικής, Πολυκαταστημάτων και Καλλυντικών έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση μικτού κέρδους.

28 28 Περιθώριο Μικτού Κέρδους ανά Κλάδο (%) Ο κλάδος Καλλυντικών παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε περιθώριο μικτού κέρδους, με τους άλλους κλάδους να παρουσιάζουν μικρές διακυμάνσεις.

29 29 Περιθώριο Μικτού Κέρδους ανά Κλάδο (%) Οι κλάδοι Λιανικής, Καλλυντικών, και Πολυκαταστημάτων είναι οι κύριοι συντελεστές στο συνολικά ενοποιημένο μικτό κέρδος κατά το 9μηνο 2005.

30 30 EBITDA ανά Κλάδο (€ εκ.) Τα Πολυκαταστήματα παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση EBITDA κατά το 9M Ο κλάδος Ένδυσης μαζί με τα Καλλυντικά παρουσίασαν σταθερό EBITDA.

31 31 Περιθώριο EBITDA ανά Κλάδο Οι κλάδοι Χονδρικής Ένδυσης και Καλλυντικών παρουσίασαν το υψηλότερο περιθώριο EBITDA, ενώ ακολουθούν οι κλάδοι της Λιανικής Ένδυσης και των Πολυκαταστημάτων. Τα Πολυκαταστήματα παρουσίασαν οριακή αύξηση περιθωρίου EBITDA κατά το 9M 2005.

32 32 ΕBITDA ανά Κλάδο (%) Οι κλάδοι της Ένδυσης, Καλλυντικών και Πολυκαταστημάτων παρέμειναν οι κύριοι συντελεστές στο συνολικό ενοποιημένο ΕBITDA κατά το 9μηνο 2005.

33 33 Πωλήσεις ανά γεωγραφική Περιοχή (€ εκ.) Η Ελλάδα παραμένει μια σχετικά ώριμη αγορά, ενώ ισχυρά ανοδικές παραμένουν οι αγορές των Πολωνία, Τσεχία και Κύπρος. Η Τουρκία είχε μια αξιοπρόσεχτη παρουσία σαν μια νέα αγορά στις ενοποιημένες πωλήσεις.

34 34 Προοπτικές Η αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας για το 2005 αναμένεται να συμβαδίσει με τις προβλέψεις της Διοίκησης, όπως αυτές παρουσιάστηκαν στην αρχή του έτους. Ο Όμιλος στοχεύει στη διατήρηση και σταδιακή βελτίωση του μεριδίου του στη σχετικά ώριμη ελληνική αγορά. Το εγχώριο δίκτυο καταστημάτων λιανικής ένδυσης θα ενισχυθεί με 6 νέα καταστήματα μέχρι τέλος του χρόνου. Η Notos Com θα συνεχίσει να διαχειρίζεται ενεργά τη λειτουργία του δικτύου της λιανικής ένδυσης, εκμεταλλευόμενη την ευρεία γκάμα προϊόντων πού αντιπροσωπεύει. Ο Όμιλος στοχεύει στη δυναμική επέκταση της παρουσίας του στις διεθνείς αγορές με συνεχή επέκταση του δικτύου καταστημάτων.

35 – Προβλέψεις Αύξηση Πωλήσεων για το 2005 περίπου 8.4%, λόγω: Αύξηση πωλήσεων για brands που προστέθηκαν το 2004 Clarins and Thierry Mugler στα καλλυντικά Max Mara & Marina Rinaldi στη λιανική ένδυσης Άνοιγμα νέων σημείων λιανικής πώλησης ένδυσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό Συνεχής βελτίωση μεγεθών στο Notos Galleries Home Οργανική Ανάπτυξη Αύξηση Μικτού κέρδους κατά 8.6% Το Μικτό περιθώριο κέρδους αναμένεται να σταθεροποιηθεί το 2005 Πωλήσεις & Μικτά κέρδη 8.4% Αύξηση Το 2005 Μικτά Περιθώρια Κέρδους 46%

36 Προβλέψεις Αναμένεται αύξηση στο EBITDA κατά 6% και τα περιθώρια EBITDA να παραμείνουν σταθερά Η Απορρόφηση της ΑΙΑΚΟΣ (Notos Galleries Home) θα έχει φορολογικά πλεονεκτήματα Χαμηλότερες Αποσβέσεις και Χρημ/κες Δαπάνες λόγω της αποπληρωμής της τελευταίας δόσης του κοινοπρακτικού δανείου Τα Κ.Π.Φ αναμένεται να αυξηθούν κατά 16.2% και τα περιθώρια τους να βελτιωθούν κατά 80 bp. Προβλέψεις Κερδών 6% Αύξηση το 2005 Τα καθαρά Περιθώρια Αναμένεται Να Βελτιωθούν

37 37 Μεσο/Μακροπρόθεσμη Στρατηγική Η μεσο/μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρίας βασίζεται στους εξής τρεις άξονες Εκμετάλλευση της ηγετικής θέσης και της μακροχρόνιας τεχνογνωσίας σε brand management που κατέχει η εταιρία στην ελληνική αγορά Εκμετάλλευση της μακροοικονομικής και μικροοικονομικής αναδιάρθρωσης και βελτίωσης στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης Συνεχής βελτίωση της παραγωγικότητας και λειτουργικότητας της εταιρίας Διατήρηση Μακροπρόθεσμης Ανάπτυξης

38 38 Going Forward - Ελλάδα Εμπλουτισμός του brand χαρτοφυλακίου Ανάπτυξη του Notos Galleries Home Άνοιγμα νέων μαγαζιών λιανικής Εκμετάλλευση της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην Ελληνική Αγορά με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των μεγεθών της Η Notos Com έχει τις απαραίτητες και αναγκαίες προδιαγραφές για την προσέλκυση νέων διεθνών brands καθώς προσφέρει καθετοποιημένα δίκτυα διανομής Εκτεταμένο Δίκτυο Χονδρικής Σημεία Λιανικής Πώλησης Πολυκαταστήματα Πόρους για διαφήμιση και Προώθηση Ανάπτυξη του NGH καθώς η αγορά ωριμάζει και εξοικειώνεται με το new concept Συνεχής Προσέλκυση πελατών καθώς αναπτύσσεται η συνήθεια του πολυκαταστήματος ειδών κατοικίας Νέα Μαγαζιά με τα νέα brands Re-brand μαγαζιών με στόχο την αύξηση πωλήσεων ανά τμ Εξάπλωση σε νέες εμπορικές συνοικίες με τα υπάρχοντα Brands

39 39 Going Forward – Διεθνής Δραστηριότητες Η αγορά Σύγκλιση των αγορών Αν. Ευρώπης στην ευρωπαϊκή Ένωση Βελτίωση στην Ποιότητα Ζωής Χαμηλή διείσδυση των upscale brands στις αγορές Αν. Ευρώπης Σύγκλιση καταναλωτικών συνηθειών με τη δυτική Ευρώπη Εξαγωγή του ελληνικού Επιτυχημένου Μοντέλου στις ξένες αγορές δραστηριοποίησης Αύξηση του λιανικού δικτύου Σταδιακή δραστηριοποίηση σε χονδρική Εκμετάλλευση συνεργιών κόστους με την Ελληνική Δραστηριότητα Επιχειρηματικό Μοντέλο

40 40 Προσάρτημα

41 41 Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου Gr GAAP 12% 7,3% 11% 14,7% Οι Πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12% λόγω της διψήφιας ανάπτυξης των SBU’s Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 47,5% επί των πωλήσεων από 46,4%. Το περιθώριο Π.Φ.Κ. Ήταν 11,2% επί των πωλήσεων έναντι 11,3% για την ίδια περίοδο του 2003.

42 42 12M 2004 vs 12M 2003 Gr GΑAP 17.2% 23.7% 4.8% 17.5% 42.1% 21.9% Συνεχής αυξητικές τάσεις πωλήσεων και κερδοφορίας Βελτίωση Περιθωρίων

43 43 Οικονομική Ανασκόπηση- SBUs Gr GAAP Νέα χρήση ορόφου στο πολυκατάστημα Αθήνας to capture demand from younger clients Έκδοση Πιστωτικής Κάρτας –Notos Galleries Visa Πρώτος χρόνος λειτουργίας του Notos Galleries Home Αύξηση δαπανών διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών Νέα αποκλειστική αντιπροσώπευση exclusive brand στα μέσα του 2004: Clarins, Thierry Mugler, L’Occitane Πτώση στο ρυθμό ανάπτυξης λόγω της απώλειας ενός brand, WILKINSON SWORD καθώς απορροφήθηκε από την Energizer Πολυκαταστήματα Καλλυντικά / Προσωπική Φροντίδα 17,4% 7,3% 9,1% 4,9%

44 44 Οικονομική Ανασκόπηση-SBUs Gr Gaap Νέες αποκλειστικές συνεργασίες με ισχυρά brands FCUK, Persona, Murphy & NYE Εκμετάλλευση νέων αντιπροσωπειών που αποκτήθηκαν το 2003 για όλο το 2004 (Trussardi Sport, Trussardi Jeans, Henry Cottons, Cerruti Jeans) Βελτίωση Δείκτη Χονδρικής (τεμάχια / πελάτη) Αύξηση σημείων πώλησης (μαγαζιά) 7 Νέα μαγαζιά με την προσθήκη των brands Max Mara & Marina Rinaldi στο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας Αύξηση πωλήσεων λόγο των καταστημάτων που δεν λειτούργησαν όλο το 2003, αλλά λειτούργησαν όλο το 2004 Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Λιανική Ένδυση/Υπόδηση 35,8% 23,7% 17,5% 6,7%

45 45 Οικονομική Ανασκόπηση- SBUs Gr Gaap Πωλήσεις μειώθηκαν κατά 42.3%, λόγω της Big City Corporation Η Notos άνοιξε 4 νέα καταστήματα το 2004 Πολωνία: 2 Lacoste & 1 Gant Αυστρία: 1 Gant -20,6% -42,3% 21,9% 9,0% Γραφικά Θυγατρικές Εξωτερικού

46 46 NOTOS COM HOLDINGS S.A. Θυγατρικές και Συμμετοχές

47 47 Οργανόγραμμα SBU 1 Cosmetics / Personal Care Διοικητικό Συμβούλιο EXECUTIVE COMMITTEE Internal Audit STAFF POSITIONS GROUP BUDGET GROUP ACCOUNTING & TAXATION GROUP TREASURY & INVESTOR RELATIONS GROUP ADMINISTRATION & PURCHASING GROUP HR SBU 2 Wholesale of Apparel / Footwear SBU 6 Foreign Subsidiaries SBU 5 Stationery SBU 4 Department Stores SBU 3 Retail of Apparel / Footwear Central GROUP FINANCE

48 48 Διοικητικό Συμβούλιο Εκτελεστικά Μέλη Χρήστος Παπαέλληνας (Πρόεδρος) Αλέξανδρος Στράτος (Αντιπρόεδρος) Γεώργιος Παπάζογλου (Διευθύνων Σύμβουλος) Μιχάλης Παπαέλληνας (Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος) Βαρβάρα Βερνίκου (Μέλος) Αριστείδης Γουναράς (Μέλος) Ανεξάρτητα Μη Εκτελεστικά Δημήτριος Φραγγέτης (Μέλος) Νικόλαος Καλογιάννης (Μέλος) Γεράσιμος Βασιλάτος (Μέλος)

49 49 Χρηματιστηριακή Εικόνα Δείκτες : FTSE Mid Cap - 40 Athens Stock Exchange General Index FTSE All World Index FTSE World Index ex- Multinationals FTSE Euro Small Cap FTSE Med – 100 Eurobank Mid Cap Private Sector - 50 Μέρισμα Μέρισμα 2004=0,12 € (33% Δ yoy) Μερισματική Απόδοση : 3,52% ( μέση τιμή μετοχής 2004: €3,41) Μέσο Ημερήσιο Time Spread =0,71% (01/10/ / 12 /2005)

50 50 Μετοχική Σύνθεση FREE FLOAT = 57,83 %

51 51 Σύνολο Προσωπικού:2044 Διοίκηση: 25% Beauticians: 33% Πωλητές: 42% Ανθρώπινο Δυναμικό

52 52 Επισκεφθείτε μας στο Contact: Γ. Κατσαρός Μενεξέδων Κηφισιά Τηλ: Φαξ: Η Πρώτη σας Επιλογή για Ομορφότερη Ζωή


Κατέβασμα ppt "1 Παρουσίαση Ομίλου Ιανουάριος 2005 Γιώργος Παπάζογλου, CEO Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google