Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γιώργος Παπάζογλου, CEO

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γιώργος Παπάζογλου, CEO"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γιώργος Παπάζογλου, CEO
Παρουσίαση Ομίλου Ιανουάριος 2005 Γιώργος Παπάζογλου, CEO Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO

2 Αποποίηση Ευθύνης Οι πληροφορίες που παρατίθονται σε αυτή τη παρουσίαση βασίζονται στα εταιρικά στοιχεία γνωστά στο ευρύ κοινό, δημοσιευμένα σε εφημερίδες και αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Ομίλου. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει για οποιεσδήποτε αλλαγές που αφορούν τις πληροφορίες που περιέχονται στην παρουσίαση. Η εκπόνηση της παρούσας παρουσίασης έγινε για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς και καμία πληροφορία δεν αποτελεί ούτε μπορεί να ερμηνευτεί σαν προτροπή ή παρότρυνση αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών και λοιπών αξιών (ομόλογα, παράγωγα κλπ.). Η παρούσα παρουσίαση αποτελεί προϊόν της ‘NotosCom Συμμετοχές ΑΒΕΕ’. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η χρησιμοποίηση και διανομή του εν λόγω προϊόντος χωρίς την έγγραφη άδεια της.

3 Το slogan μας: Η πρώτη σας επιλογή για ομορφότερη ζωή Το Όραμα μας
Η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας ώστε αυτά να αποτελούν την πρώτη επιλογή για κάθε καταναλωτική συνήθεια που ομορφαίνει τη ζωή. Το slogan μας: Η πρώτη σας επιλογή για ομορφότερη ζωή

4 Οι δραστηριότητες μας (SBU’s)
Η Notos Com Holdings δραστηριοποιείται στη Λιανική και Χονδρική Διανομή καταναλωτικών προϊόντων ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών Βασικό Σκεπτικό της Διοίκησης είναι η Διαχείριση Δυναμικών Παγκοσμίων Φιρμών με Υψηλά Περιθώρια Κέρδους και Μεγάλη Διείσδυση Αγοράς Τα κύρια Strategic Business Units (SBUs) είναι: Πολυκαταστήματα Notos Galleries Καλλυντικά / Είδη Προσωπικής Φροντίδας Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Λιανική Ένδυσης / Υπόδηση Γραφικά Διεθνείς Δραστηριότητες

5 Δυναμικό Επιχειρηματικό Μοντέλο
Ευρύ Δίκτυο Διανομής SBU1 Πολυκαταστήματα Notos Galleries SBU2 Καλλυντικά, Είδη Προσωπικής Φροντίδας SBU3 Λιανική Ένδυση Υπόδηση SBU5 Γραφικά SBU6 Διεθνείς Δραστηριότητες SBU4 Χονδρική Ένδυση Υπόδηση ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΙΡΜΩΝ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΥΡΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

6 Τα πλεονεκτήματα μας Πολλαπλά κανάλια Διανομής
Εδραιωμένο Δίκτυο Διανομής Πολλαπλά κανάλια Διανομής Πολυκαταστήματα Μαγαζιά Λιανικής Χονδρική Ξένες Αγορές Διεθνώς αναγνωρίσιμα Brands Μακροχρόνιες σχέσεις με προμηθευτές Ισχυρά brand names Upscale brands με μεγάλα περιθώρια Οργανωτική Δομή Χαμηλότερο κόστος και λειτουργικά έξοδα, λόγω των συνεργιών στην προώθηση των προϊόντων Τεχνογνωσία στη διαχείριση των brands Πολύχρονη εμπειρία της Διοίκησης Low Operational Risk Διάρθρωση του brand χαρτοφυλακίου Διάρθρωση Προϊόντων Γεωγραφική διασπορά Διασπορά στα δίκτυα διανομής

7 Strategic Business Units SBUs

8 Πολυκαταστήματα Notos Galleries
Ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά 3 Πολυκαταστήματα με συνολική επιφάνεια ανωδομής 20,718τμ Σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη Ιστορία πάνω από 100 χρόνια Shop in a shop επιχειρηματικό μοντέλο Notos Galleries Home Άνοιξε το Δεκέμβριο 2003 στο κέντρο της Αθήνας Το μοναδικό “Home” furniture πολυκατάστημα στην Ελλάδα Συνολική επιφάνεια ανωδομής 17,100 τμ Στεγάζει 100 προμηθευτές με πάνω από 250 προϊόντα κατοικίας

9 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδα
Αποκλειστική Αντιπροσώπευση και Διανομή καλλυντικών επιλεκτικής και ευρείας διανομής Δίκτυο Διανομής 250 σημεία πώλησης καλλυντικών επιλεκτικής διανομής 3000 σημεία πώλησης καλλυντικών ευρείας διανομής Δύο στρατηγικά JV με Lancaster & YSL Beaute Υψηλά περιθώρια και ισχυρό cash flow

10 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδας
Επιλεκτική Διανομή Lancaster Chanel YSL Revlon Eliz. Arden Davidoff Ιssey Miyake J.P. Gaultier Clarins Bvlgari Stendhal Moschino Van Cleef Hermes Givenchy Guerlain Kenzo Dolce & Gabbana Sisley Thierry Mugler Max Factor Fendi Stella Mc Cartney Ferragamo Nikos Lacoste Jil Sander Isabella Roselini Chopard Joop! Azzaro Ungaro Alessandro del’Aqua Elizabeth Taylor Roget & Gallet Oscar de la Renta Alexander Mc Queen Ermenegildo Zegna FCUK L’Occitane Jean Piaubert Boucheron Johji Jamamoto Emmanuel Ungaro Gres Chantal Tomass Jean Patou Jennifer Lopez Ευρεία Διανομή Kolynos Revlon Faber Castell Βest Friends Hawaiian Tropic Bburago Toys Jordan Marvel

11 Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση
Χονδρική Διανομή επιλεγμένων brands ένδυσης και υπόδησης Χαρτοφυλάκιο με διεθνούς φήμης brands Αποκλειστική συνεργασία με προμηθευτές Ευρύ δίκτυο Διανομής: Boutiques = 103 Shop in Shop - Corners = 222 Σημεία Πώλησης (ένδυση) = 813 Σημεία Πώλησης (υπόδηση) = 239 Συνολικά σημεία πώλησης = 1.377

12 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση
Δίκτυο λιανικής 54 καταστημάτων Monobrand και multibrand καταστήματα Μαγαζιά στα πλέον κεντρικά σημεία πώλησης στις μεγαλύτερες πόλεις Τα μαγαζιά διαχειρίζονται κεντρικά από την Notos Com Ευέλικτο Business Model «Re brand» μαγαζιών όταν χρειάζεται με στόχο την αύξηση παραγωγικότητας και πωλήσεων ανά τ.μ. Μη εξάρτηση από ένα και μόνο brand

13 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση
…Multiple monobrand or multibrand stores located in major city centers in Greece…

14 Brand Χαρτοφυλάκιο Χονδρικής Brand Χαρτοφυλάκιο Λιανικής
Ένδυση / Υπόδηση Brand Χαρτοφυλάκιο Χονδρικής Brand Χαρτοφυλάκιο Λιανικής Lacoste Polo Ralph Lauren The Bostonians Alain Manoukian Cerruti Jeans Henry Cottons Trussardi Jeans Trussardi Sport Newman Gant Polo Jeans Kookai Redskins Keds French Connection UK Lubiam Murphy & Nye Persona Sperry Lacoste Polo Ralph Lauren The Bostonians Alain Manoukian Cerruti Jeans Henry Cottons Trussardi Jeans Trussardi Sport Newman Gant Polo Jeans Kookai Redskins Keds Max Mara Marina Rinaldi Swatch Springfield

15 Γραφικά Η Notos Com δραστηριοποιείται στον κλάδο γραφικών με:
Χονδρική Διανομή Μαγαζιά «Πάλλης Γραφικά», Λιανική Διανομή Πάλλης Εξοπλισμός Γραφείου-B2B Ισχυρό brand name με ιστορία άνω των 100 ετών 4 καταστήματα σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα Αποκλειστική αντιπροσώπευση και διανομή διεθνών brands (Faber Castel)

16 Θυγατρικές Εξωτερικού
Πολωνία 1998 Τσεχία 1994 Σλοβακία 1998 Ρουμανία 2001 Αυστρία 2003 Βουλγαρία 1993 Ουγγαρία 2003 Τουρκία 2005 Κροατία 2003 Κύπρος 1997 Π.Γ.Δ.Μ. 2003

17 Θυγατρικές Εξωτερικού
Η Notos Com δραστηριοποιείται στη λιανική διανομή ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών στην Αυστρία, Κύπρο και Ανατολική Ευρώπη 50 μαγαζιά λιανικής πώλησης Μαγαζιά σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους των μεγαλύτερων πόλεων Αποκλειστική αντιπροσώπευση brands (Lacoste, Gant) Εξαγωγή του επιτυχημένου ελληνικού επιχειρηματικού μοντέλου

18 Οικονομική Ανασκόπηση – 9μ 2005

19 Οικονομικά Σημεία Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε γραμμή με το προϋπολογισμό της διοίκησης και διψήφιος ρυθμός αύξησης κερδών μ. φ. & δ. μ. Επιτάχυνση της αύξησης πωλήσεων και κερδών μετά φόρων συγκριτικά με το 6Μ 2005. Οι Διεθνείς Δραστηριότητες απέδωσαν αυξημένη προσφορά στον ενοποιημένο τζίρο κατά το 9μηνο 2005 σε λόγω του ανεπτυγμένου δικτύου λιανικών καταστημάτων και θετικών προοπτικών στις ξένες αγορές. Ο Όμιλος Notos Com ξεκίνησε αποκόμιση εσόδων στην αγορά της Τουρκίας εντός του 9μήνου 2005, προσβλέποντας έτσι σε αυξημένα μελλοντικά έσοδα. Σημείωση: Τα οικονομικά μεγέθη στη παρουσίαση αυτή αναφέρονται σε ενοποιημένη βάση.

20 Notos Com S.A. – Πωλήσεις Οι Ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,84% στα EUR 198,8 εκ. Οι πωλήσεις κατά το 9Μ του 2005 παρέμειναν βάση των προσδοκιών της Διοίκησης για το έτος. Το Μικτό Κέρδος αυξήθηκε κατά 7,67% το 9Μ του 2005, με το μικτό περιθώριο κέρδους να παραμένει σταθερό (45,3%).

21 Notos Com - EBITDA Τα Κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έφτασαν τα EUR 32,21 εκ., αυξημένα κατά 10,55% σε σύγκριση με το 9Μ του Το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε στο 16,20% το 9M 2005, έναντι 15,81% στο 9M 2004 και 15,03% στο 6M 2005, αντικατοπτρίζοντας βελτιωμένο μείγμα προϊόντων.

22 Notos Com - EBIT Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) έφτασαν τα EUR 24,91 εκ. το 9Μ του 2005, αυξημένα κατά 19,42% σε σύγκριση με το 9μηνο του Τα EBIT παρουσίασαν μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης από τα EBITDA λόγω μειωμένων αποσβέσεων μετά την εφαρμογή ΔΛΠ. Οι Αποσβέσεις ήταν EUR 7,30 εκ. στο 9M 2005 έναντι EUR 5,28 στο 9M Ως αποτέλεσμα, το περιθώριο EBIT αυξήθηκε σε 12,53% έναντι 11,32% πέρσι.

23 Notos Com – Κ.Μ.Φ. Τα μετά φόρων κέρδη αυξήθηκαν κατά 28,97% σε EUR 15,09 εκ. το 9M 2005, λόγω αύξησης του EBIT και της μείωσης του φορολογικού συντελεστή. Αποτέλεσμα ήταν η ενίσχυση του περιθωρίου καθαρού κέρδους σε ενοποιημένη βάση κατά 7,59% σε σχέση με 6,34% το 9M 2004.

24 Notos Com – Στοιχεία Ισολογισμού
Οι συνολικές τραπεζικές υποχρεώσεις ανήλθαν σε EUR 74,87 εκ. στο 9M 2005, μειωμένες κατά 12,79% σε 9μηνη βάση. Οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις αυξήθηκαν κατά 12.45% σε EUR εκ., ενώ οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις μειώθηκαν κατά 25,65% σε EUR 42,30 εκ. Τα αποθέματα ήταν αυξημένα κατά 3,57% σεEUR 70,40 εκ. σε 9μηνη βάση, σε σύγκριση με την αύξηση των αποθεμάτων κατά 7,6% σε 6μηνη βάση. Υπενθυμίζεται ότι αποθέματα που δεν πωλούνται στα πολυκαταστήματα, επιστέφονται στους προμηθευτές στο τέλος εποχής χωρίς υποχρέωση.

25 Πωλήσεις ανά Κλάδο (€εκ.)
Οι κλάδοι των Πολυκαταστημάτων, Καλλυντικών, Χονδρικής Ένδυσης αλλά και Λιανικής όλοι παρουσίασαν αυξημένους ρυθμούς ανάπτυξης κατά το 9μηνο του Οι Διεθνείς Δραστηριότητες παρουσίασαν τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης τζίρου.

26 Πωλήσεις ανά Κλάδο (%) Ο κλάδοι των Πολυκαταστημάτων, Λιανικής and Καλλυντικών παρέμειναν οι κύριοι άξονες προσφοράς εσόδων στα συνολικά ενοποιημένα έσοδα κατά τη διάρκεια του 9μήνου 2005.

27 Μικτό Κέρδος ανά Κλάδο (€ εκ.)
Οι κλάδοι Λιανικής, Πολυκαταστημάτων και Καλλυντικών έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση μικτού κέρδους.

28 Περιθώριο Μικτού Κέρδους ανά Κλάδο (%)
Ο κλάδος Καλλυντικών παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε περιθώριο μικτού κέρδους, με τους άλλους κλάδους να παρουσιάζουν μικρές διακυμάνσεις.

29 Περιθώριο Μικτού Κέρδους ανά Κλάδο (%)
Οι κλάδοι Λιανικής, Καλλυντικών, και Πολυκαταστημάτων είναι οι κύριοι συντελεστές στο συνολικά ενοποιημένο μικτό κέρδος κατά το 9μηνο 2005.

30 EBITDA ανά Κλάδο (€ εκ.) Τα Πολυκαταστήματα παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση EBITDA κατά το 9M Ο κλάδος Ένδυσης μαζί με τα Καλλυντικά παρουσίασαν σταθερό EBITDA.

31 Περιθώριο EBITDA ανά Κλάδο
Οι κλάδοι Χονδρικής Ένδυσης και Καλλυντικών παρουσίασαν το υψηλότερο περιθώριο EBITDA, ενώ ακολουθούν οι κλάδοι της Λιανικής Ένδυσης και των Πολυκαταστημάτων. Τα Πολυκαταστήματα παρουσίασαν οριακή αύξηση περιθωρίου EBITDA κατά το 9M 2005.

32 ΕBITDA ανά Κλάδο (%) Οι κλάδοι της Ένδυσης, Καλλυντικών και Πολυκαταστημάτων παρέμειναν οι κύριοι συντελεστές στο συνολικό ενοποιημένο ΕBITDA κατά το 9μηνο 2005.

33 Πωλήσεις ανά γεωγραφική Περιοχή (€ εκ.)
Η Ελλάδα παραμένει μια σχετικά ώριμη αγορά, ενώ ισχυρά ανοδικές παραμένουν οι αγορές των Πολωνία, Τσεχία και Κύπρος. Η Τουρκία είχε μια αξιοπρόσεχτη παρουσία σαν μια νέα αγορά στις ενοποιημένες πωλήσεις.

34 Προοπτικές -2005 Η αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας για το αναμένεται να συμβαδίσει με τις προβλέψεις της Διοίκησης, όπως αυτές παρουσιάστηκαν στην αρχή του έτους. Ο Όμιλος στοχεύει στη διατήρηση και σταδιακή βελτίωση του μεριδίου του στη σχετικά ώριμη ελληνική αγορά. Το εγχώριο δίκτυο καταστημάτων λιανικής ένδυσης θα ενισχυθεί με 6 νέα καταστήματα μέχρι τέλος του χρόνου. Η Notos Com θα συνεχίσει να διαχειρίζεται ενεργά τη λειτουργία του δικτύου της λιανικής ένδυσης, εκμεταλλευόμενη την ευρεία γκάμα προϊόντων πού αντιπροσωπεύει. Ο Όμιλος στοχεύει στη δυναμική επέκταση της παρουσίας του στις διεθνείς αγορές με συνεχή επέκταση του δικτύου καταστημάτων.

35 Μικτά Περιθώρια Κέρδους Σταθερά
2005 – Προβλέψεις Πωλήσεις & Μικτά κέρδη Αύξηση Πωλήσεων για το 2005 περίπου 8.4%, λόγω: Αύξηση πωλήσεων για brands που προστέθηκαν το 2004 Clarins and Thierry Mugler στα καλλυντικά Max Mara & Marina Rinaldi στη λιανική ένδυσης Άνοιγμα νέων σημείων λιανικής πώλησης ένδυσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό Συνεχής βελτίωση μεγεθών στο Notos Galleries Home Οργανική Ανάπτυξη Αύξηση Μικτού κέρδους κατά 8.6% Το Μικτό περιθώριο κέρδους αναμένεται να σταθεροποιηθεί το 2005 8.4% Αύξηση Το 2005 Μικτά Περιθώρια Κέρδους Σταθερά @ 46%

36 2005-Προβλέψεις Προβλέψεις Κερδών
Αναμένεται αύξηση στο EBITDA κατά 6% και τα περιθώρια EBITDA να παραμείνουν σταθερά Η Απορρόφηση της ΑΙΑΚΟΣ (Notos Galleries Home) θα έχει φορολογικά πλεονεκτήματα Χαμηλότερες Αποσβέσεις και Χρημ/κες Δαπάνες λόγω της αποπληρωμής της τελευταίας δόσης του κοινοπρακτικού δανείου Τα Κ.Π.Φ αναμένεται να αυξηθούν κατά 16.2% και τα περιθώρια τους να βελτιωθούν κατά 80 bp. 6% Αύξηση το 2005 Τα καθαρά Περιθώρια Αναμένεται Να Βελτιωθούν

37 Μεσο/Μακροπρόθεσμη Στρατηγική
Η μεσο/μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρίας βασίζεται στους εξής τρεις άξονες Εκμετάλλευση της ηγετικής θέσης και της μακροχρόνιας τεχνογνωσίας σε brand management που κατέχει η εταιρία στην ελληνική αγορά 1. Εκμετάλλευση της μακροοικονομικής και μικροοικονομικής αναδιάρθρωσης και βελτίωσης στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης 2. Συνεχής βελτίωση της παραγωγικότητας και λειτουργικότητας της εταιρίας 3. Διατήρηση Μακροπρόθεσμης Ανάπτυξης

38 Going Forward - Ελλάδα Εκμετάλλευση της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην Ελληνική Αγορά με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των μεγεθών της Εμπλουτισμός του brand χαρτοφυλακίου Η Notos Com έχει τις απαραίτητες και αναγκαίες προδιαγραφές για την προσέλκυση νέων διεθνών brands καθώς προσφέρει καθετοποιημένα δίκτυα διανομής Εκτεταμένο Δίκτυο Χονδρικής Σημεία Λιανικής Πώλησης Πολυκαταστήματα Πόρους για διαφήμιση και Προώθηση Ανάπτυξη του Notos Galleries Home Ανάπτυξη του NGH καθώς η αγορά ωριμάζει και εξοικειώνεται με το new concept Συνεχής Προσέλκυση πελατών καθώς αναπτύσσεται η συνήθεια του πολυκαταστήματος ειδών κατοικίας Άνοιγμα νέων μαγαζιών λιανικής Νέα Μαγαζιά με τα νέα brands Re-brand μαγαζιών με στόχο την αύξηση πωλήσεων ανά τμ Εξάπλωση σε νέες εμπορικές συνοικίες με τα υπάρχοντα Brands

39 Going Forward – Διεθνής Δραστηριότητες
Η αγορά Επιχειρηματικό Μοντέλο Σύγκλιση των αγορών Αν. Ευρώπης στην ευρωπαϊκή Ένωση Βελτίωση στην Ποιότητα Ζωής Χαμηλή διείσδυση των upscale brands στις αγορές Αν. Ευρώπης Σύγκλιση καταναλωτικών συνηθειών με τη δυτική Ευρώπη Εξαγωγή του ελληνικού Επιτυχημένου Μοντέλου στις ξένες αγορές δραστηριοποίησης Αύξηση του λιανικού δικτύου Σταδιακή δραστηριοποίηση σε χονδρική Εκμετάλλευση συνεργιών κόστους με την Ελληνική Δραστηριότητα

40 Προσάρτημα

41 Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου- 2004 Gr GAAP
12% 14,7% 7,3% 11% Οι Πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12% λόγω της διψήφιας ανάπτυξης των SBU’s Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 47,5% επί των πωλήσεων από 46,4%. Το περιθώριο Π.Φ.Κ. Ήταν 11,2% επί των πωλήσεων έναντι 11,3% για την ίδια περίοδο του 2003.

42 12M 2004 vs 12M 2003 Gr GΑAP 17.2% 4.8% 23.7% 17.5% 42.1% 21.9% Συνεχής αυξητικές τάσεις πωλήσεων και κερδοφορίας Βελτίωση Περιθωρίων

43 Οικονομική Ανασκόπηση- SBUs Gr GAAP
Πολυκαταστήματα 7,3% 17,4% Νέα χρήση ορόφου στο πολυκατάστημα Αθήνας to capture demand from younger clients Έκδοση Πιστωτικής Κάρτας –Notos Galleries Visa Πρώτος χρόνος λειτουργίας του Notos Galleries Home Αύξηση δαπανών διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών Καλλυντικά / Προσωπική Φροντίδα 4,9% Νέα αποκλειστική αντιπροσώπευση exclusive brand στα μέσα του 2004: Clarins, Thierry Mugler, L’Occitane Πτώση στο ρυθμό ανάπτυξης λόγω της απώλειας ενός brand, WILKINSON SWORD καθώς απορροφήθηκε από την Energizer 9,1%

44 Οικονομική Ανασκόπηση-SBUs Gr Gaap
Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση 23,7% Νέες αποκλειστικές συνεργασίες με ισχυρά brands FCUK, Persona, Murphy & NYE Εκμετάλλευση νέων αντιπροσωπειών που αποκτήθηκαν το 2003 για όλο το 2004 (Trussardi Sport, Trussardi Jeans, Henry Cottons, Cerruti Jeans) Βελτίωση Δείκτη Χονδρικής (τεμάχια / πελάτη) 35,8% 17,5% Λιανική Ένδυση/Υπόδηση 6,7% Αύξηση σημείων πώλησης (μαγαζιά) 7 Νέα μαγαζιά με την προσθήκη των brands Max Mara & Marina Rinaldi στο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας Αύξηση πωλήσεων λόγο των καταστημάτων που δεν λειτούργησαν όλο το 2003, αλλά λειτούργησαν όλο το 2004

45 Οικονομική Ανασκόπηση- SBUs Gr Gaap
Γραφικά -20,6% Πωλήσεις μειώθηκαν κατά 42.3%, λόγω της Big City Corporation -42,3% 21,9% Θυγατρικές Εξωτερικού 9,0% Η Notos άνοιξε 4 νέα καταστήματα το 2004 Πολωνία: 2 Lacoste & 1 Gant Αυστρία: 1 Gant

46 Θυγατρικές και Συμμετοχές
LANCASTER GROUP HELLAS S.A. 49% YSL BEAUTE S.A. NOTOS BULGARIA Ltd 100% Notos Com CZ Sro 70% Notos HUNGARY Kft 80% Notos ROMANIA Srl 51% Notos SLOVAKIA Sro Notos POLSKA Sp. Zo.o Notos Textilhandel Gmbh (AUSTRIA) Notos Skopje doo (FYROM) EMAR doo (CROATIA) EMAR INC. doo (SLOVANIA) NOTOS INTERNATIONAL Ltd NOTOS CYPRUS Ltd APIVITA S.A. 33,73% PALLIS OFFICE SUPPLIES S.A. PALLIS STORES S.A. 50,1% DARNEKS S.A. (TURKEY) 31% NOTOS COM HOLDINGS S.A. NOTOS COM HOLDINGS S.A.

47 Οργανόγραμμα Διοικητικό Συμβούλιο Internal Audit SBU 3 SBU 5 SBU 1
EXECUTIVE COMMITTEE Internal Audit STAFF POSITIONS GROUP BUDGET ACCOUNTING & TAXATION TREASURY & INVESTOR RELATIONS ADMINISTRATION & PURCHASING HR SBU 2 Wholesale of Apparel / Footwear SBU 6 Foreign Subsidiaries SBU 5 Stationery SBU 4 Department Stores SBU 3 Retail of Central FINANCE SBU 1 Cosmetics / Personal Care

48 Χρήστος Παπαέλληνας (Πρόεδρος) Αλέξανδρος Στράτος (Αντιπρόεδρος)
Διοικητικό Συμβούλιο Εκτελεστικά Μέλη Χρήστος Παπαέλληνας (Πρόεδρος) Αλέξανδρος Στράτος (Αντιπρόεδρος) Γεώργιος Παπάζογλου (Διευθύνων Σύμβουλος) Μιχάλης Παπαέλληνας (Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος) Βαρβάρα Βερνίκου (Μέλος) Αριστείδης Γουναράς (Μέλος) Ανεξάρτητα Μη Εκτελεστικά Δημήτριος Φραγγέτης (Μέλος) Νικόλαος Καλογιάννης (Μέλος) Γεράσιμος Βασιλάτος (Μέλος)

49 Χρηματιστηριακή Εικόνα
Δείκτες : FTSE Mid Cap - 40 Athens Stock Exchange General Index FTSE All World Index FTSE World Index ex- Multinationals FTSE Euro Small Cap FTSE Med – 100 Eurobank Mid Cap Private Sector - 50 Μέσο Ημερήσιο Time Spread =0,71% (01/10/ /12/2005) Μέρισμα Μέρισμα 2004=0,12 € (33% Δ yoy) Μερισματική Απόδοση : 3,52% ( μέση τιμή μετοχής 2004: €3,41)

50 Μετοχική Σύνθεση FREE FLOAT = 57,83 %

51 Ανθρώπινο Δυναμικό Σύνολο Προσωπικού:2044 Διοίκηση: 25%
Beauticians: 33% Πωλητές: 42%

52 Επισκεφθείτε μας στο www.notoscom.gr
Contact: Γ. Κατσαρός Μενεξέδων 6 Κηφισιά Τηλ: Φαξ: Η Πρώτη σας Επιλογή για Ομορφότερη Ζωή


Κατέβασμα ppt "Γιώργος Παπάζογλου, CEO"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google