Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

2 Στόχος αυτών των προγραμμάτων είναι : η βελτίωση του γνωστικού επιπέδου των συμμετεχόντων η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στην αγορά εργασίας Ο εμπλουτισμός του βιογραφικού σημειώματος με περισσότερες δεξιότητες και εφόδια ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

3 Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Για την αποτελεσματικότερη υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχουν ήδη προετοιμαστεί και είναι διαθέσιμα ανά σεμινάριο ώστε να παραδοθούν στους συμμετέχοντες :  Παρουσίαση Power Point  Case studies και πρακτικά παραδείγματα  Ασκήσεις και role playing όπου απαιτείται  Χρήση multimedia και video clips όταν απαιτείται  Πλήρεις σημειώσεις ανά μάθημα / topic  Έντυπο αξιολόγησης σεμιναρίου / εισηγητή

4 ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

5 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ OTC & ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΟΣΜΕΤΙΚΗΣ “FROM SERVICE TO SALES” ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εισαγωγή σε ένα σύστημα πωλήσεων  TA Tool-Ψυχομετρικό τεστ για πωλητές  Χειρισμός της επαφής με τον πελάτη  Δημιουργία «σχέσης» με τον πελάτη  Ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων  Ανάπτυξη εμπιστοσύνης  Χειρισμός Αντιρρήσεων  Αντιμετώπιση παραπόνων  Τεχνική παροχής λύσεων  Το κλείσιμο της πώλησης ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 16 ώρες – 4 τετράωρες συναντήσεις

6 ΑΡΧΕΣ MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΣΜΕΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τα προϊόντα Τουριστικού και Κοσμετικού Τουρισμού Διεθνώς Πρακτικές στη Διεθνή Αγορά Υπηρεσίες Υγείας στην Ελλάδα Θεσμικό πλαίσιο και Πιστοποιήσεις Βασικές Αρχές Marketing Υπηρεσιών Υγείας Βασικές έννοιες στο Key Account Management Στρατηγικές Marketing για τους σημαντικούς πελάτες της επιχείρησης Στρατηγικές πωλήσεων για τους σημαντικούς πελάτες της επιχείρησης Οργανωτικά θέματα διαχείρισης πελατών στρατηγικής σημασίας ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 16 ώρες – 4 τετράωρες συναντήσεις

7 ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΤΥΠΩΝ Υ.Δ.Ε., Υ.Δ.Κ.Ε.Ε.Η., Ε.Ε.Π.Ε.Η, ΕΛΕΓΧΟΙ, ΔΟΚΙΜΕΣ & ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΤΑ CENELEC ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ  ΕΙΔΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ  ΕΛΕΓΧΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 16 ώρες – 4 τετράωρες συναντήσεις

8 ΟΝΥΧΟΠΛΑΣΤΙΚΗ – NAIL ARTIST ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ  Tοποθέτηση tips  Τοποθέτηση φόρμας  Βασικές αρχές χτιστού ακρυλικού νυχιού με έντονη καμπύλη  Τοποθέτηση φόρμας  Χτιστό γαλλικό με ακρυλικό με έντονη καμπύλη  Τοποθέτηση φόρμας  Επιμήκυνση βάσης με καλυπτικό ροζ και χτιστό γαλλικό  Επιμήκυνση βάσης με καλυπτικό ρόζ και χτιστό γαλλικό με glitter  Χτιστά λουλούδια 3D  Χτιστά φύλλα 3D  Χτιστοί φιόγκοι 3D  Λουλούδια εντυπωσιακά με πινέλο και ακρυλικά χρώματα ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 25 ώρες


Κατέβασμα ppt "Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google