Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 1946-1949 1. 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ: ΓΟΓΟΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΕΜ: 7238 ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2010-2011 ΕΞΑΜΗΝΟ: ΣΤ’ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 1946-1949 1. 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ: ΓΟΓΟΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΕΜ: 7238 ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2010-2011 ΕΞΑΜΗΝΟ: ΣΤ’ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

2 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ: ΓΟΓΟΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΕΜ: 7238 ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΕΞΑΜΗΝΟ: ΣΤ’ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑ:ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΘΕΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ 2

3 3 ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ : ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ; ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: ΠΟΙΑ Η ΑΠΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ? 3

4 4 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΥΤΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ- ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΥΝΙΣΤΑNΤΑΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝEΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ 4 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ. 4

5 5 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δηλωτικοί στόχοι: Ένας από τους στόχους του μαθήματος αυτού, είναι να γνωρίσουν οι μαθητές- τριες τα γεγονότα του εμφυλίου πολέμου. Να μάθουν για τις αντίπαλες οργανώσεις που συμμετείχαν, να γνωρίσουν τα πρόσωπα που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην σύρραξη αυτή καθώς και το ‘’που και πότε’’ διαδραματίστηκαν τα γεγονότα του πολέμου. Να γνωρίσουν τα αίτια που οδήγησαν την χώρα στον εμφύλιο καθώς και τις οδυνηρές συνέπειες του. Μεθοδολογικοί στόχοι: Σκοπός επίσης του μαθήματος είναι να μάθουν τα παιδιά την ανάγνωση και την επεξεργασία πολυπρισματικών πηγών, πηγών δηλαδή που παρουσιάζουν διαφορετικές απόψεις και οπτικές απέναντι σε γεγονότα, να τις συγκρίνουν και να καταθέσουν την δική τους γνώμη. 5

6 6 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Εννοιολογικοί στόχοι: Ένας ακόμη στόχος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές – τριες μερικές χρήσιμες έννοιες που παρουσιάζονται στο μάθημα αυτό, όπως ο ΔΣΕ, ο ΕΑΜ, η έννοια του εμφυλίου πολέμου ή όπως αλλιώς ονομάστηκε συμμοριτοπόλεμος και άλλες πολλές έννοιες μεγάλης ιστορικής σημασίας. Μεταγνωστικοί στόχοι: Τελικός στόχος του μαθήματος αυτού είναι, μέσα από την παρουσίαση όλων των γεγονότων και των σημαντικών συνεπειών του εμφυλίου στην χώρα μας, να καλλιεργήσουμε στα παιδιά μια ορθή ειρηνική στάση και νοοτροπία απέναντι σε τέτοια σημαντικά εθνικά ζητήματα και να δούμε τις αντιδράσεις τους σε τέτοια γεγονότα που διαδραματίζονται σε πολλές χώρες του κόσμου και στις μέρες μας. 6

7 7 ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Κατά την διάρκεια της ναζιστικής κατοχής στην Ελλάδα, καθώς δεν υπήρχε μια ενιαία νομιμοποιημένη αρχή που θα αναλάμβανε τον αντιστασιακό αγώνα εξ ονόματος του λαού, δημιουργήθηκαν αντιστασιακές οργανώσεις με αντίθετο μεταξύ τους πολιτικό προσανατολισμό, οι οποίες διεξήγαγαν τον αγώνα αυτόν. Οι μεγαλύτερες απ’ αυτές ήταν ο ΕΑΜ και ο ΕΛΑΣ που είχαν δημιουργηθεί από το ΚΚΕ και τα μέλη τους ήταν κυρίως κομμουνιστικά, και ο ΕΔΕΣ με αρχηγό τον Ν. Ζέρβα. Με το πέρας του πολέμου εναντίον των κατακτητών, οι οργανώσεις αυτές επιδίωξαν να κερδίσουν και τον έλεγχο της χώρας. Το ο ΕΛΑΣ συγκρούστηκε με τον ΕΔΕΣ και ακολούθησαν τα Δεκεμβριανά, τον Δεκέμβριο στην Αθήνα ανάμεσα στον ΕΑΜ και τον κυβερνητικό στρατό. Οι συγκρούσεις τερματίστηκαν με την συμφωνία της Βάρκιζας, όμως η κατάσταση δεν άργησε να τεθεί και πάλι εκτός ελέγχου. Πριν από τις πρώτες μεταπολεμικές εκλογές από τις οποίες το ΚΚΕ απείχε, έγινε επίθεση των κομμουνιστών στην χωροφυλακή του Λιτόχωρου, η οποία στάθηκε και η αφορμή για την επίσημη έναρξη του εμφυλίου πολέμου. Αντίπαλα στρατόπεδα ήταν ο ΔΣΕ( Δημοκρατικός Στρατός της Ελλάδας), υπό την ηγεσία των κομμουνιστών και απ’ την άλλη ο Εθνικός Στρατός. Οι συγκρούσεις που ακολούθησαν προκάλεσαν στην χώρα οδυνηρές συνέπειες σ’ όλους τους τομείς. 7

8 8 ΠΗΓΕΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ- ΤΡΙΕΣ 8

9 9 ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ - ΠΗΓΗ 1 9 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΗΓΗ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΉ? 2.ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ? 3.ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΑΝΕ? 4.ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΉ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΡΟΒΗΡΟΥ ΜΑΝΘΟΥΛΗ ‘’Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ’’ ΑΠΌ ΤΟ YOUTUBE

10 10 ΠΗΓΗ 2 10 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ – ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ 2.ΤΙ ΚΛΙΜΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ? 3.ΠΩΣ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ ΩΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

11 11 ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ : Ο ΕΛΑΣ συγκρούεται με τον ΕΔΕΣ 1944: Δεκεμβριανά 12 Οκτωβρίου 1945: Συμφωνία της Βάρκιζας : Περίοδος λευκής τρομοκρατίας* Μάρτιος του 1946: Εκλογές από τις οποίες απείχε το ΚΚΕ 31 η Μαρτίου 1946: Επίθεση των κομμουνιστών στην χωροφυλακή του Λιτόχωρου 1946: Γ’ Ψήφισμα της Κυβέρνησης με το οποίο προχωρούσε σε εξορίες και διωγμούς εναντίον των κομμουνιστών : Μάχες μεταξύ ΔΣΕ και Εθνικού Στρατού 1947:Ο ΔΣΕ συγκροτεί την Κυβέρνηση του βουνού 1949: Ο Τίτο* κλείνει τα γιουγκοσλαβικά σύνορα εγκλωβίζοντας τους Αντάρτες στα βουνά 29 η Αυγούστου 1949: Τερματίζονται οι συγκρούσεις με την κατάληψη του υψώματος Κάμενικ από τον Εθνικό Στρατό 17 η Οκτωβρίου 1949: Διάγγελμα του ΔΣΕ με το οποίο δόθηκε τέλος στις συγκρούσεις και γενικότερα του εμφυλίου πολέμου

12 12 ΠΗΓΗ 3 12 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΕΔΏ – ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ? 2.ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΌΤΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΥΤΉ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

13 13 ΠΗΓΗ 4 13 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΊΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ? 2.ΤΙ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΥΤΉ? 3.ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ? 4.ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

14 14 ΠΗΓΗ 5 14 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΠΟΙΑ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 46’? 2.ΠΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΠΟΧΗ ΑΥΤΉ ΩΣ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

15 15 ΠΗΓΗ 6 15 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΠΟΙΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟ 1946? 2)ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ? 3)ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΥΤΉ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

16 16 ΠΗΓΗ 7 16 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΑΥΤΉ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ(ΠΗΓΗ 6) 2)ΔΩΣΤΕ ΈΝΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

17 17 ΠΗΓΗ 8 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ? 2.ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΥΤΈΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΕΚΤΥΛΙΣΕΤΑΙ? 3.ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΑΥΤΆ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ? 4.ΠΟΙΕΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

18 18 ΠΗΓΗ 9 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ Γ’ ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ? 2.ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΕΠΕΔΡΑΣΑΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ. ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

19 19 ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ – ΠΗΓΗ 10 > ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ – Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ’’ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Τ. ΒΟΥΡΝΑ’’ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΗΓΗ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΉ? 2)ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

20 20 ΠΗΓΗ 11 > ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ – Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ’’ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Τ. ΒΟΥΡΝΑ’’ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΕΔΏ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΟΜΕΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ? 2)ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΉ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΆΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ Η ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

21 21 ΠΗΓΗ 12 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΗΓΗ ΕΊΝΑΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΥΤΉ? 2.ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ? 3.ΣΕ ΤΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΟ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

22 22 ΠΗΓΗ 13 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ? 2)ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΣΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ? 3)ΜΕ ΠΟΙΟΥ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

23 23 ΠΗΓΗ 14 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΥΤΉ? 2)ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΑΝΑΔΥΚΝΕΙΟΝΤΑΙ ΕΔΏ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

24 24 ΠΗΓΗ 15 Α’

25 25 ΠΗΓΗ 15(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) Β’ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΠΌ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ? 2)ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ‘’ΕΧΘΡΟΣ’’ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

26 26 ΠΗΓΗ 16 Α’ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ’’ ΤΟΥ Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ

27 27 ΠΗΓΗ 16(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) Β’ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ 15 ΚΑΙ 16 2.ΠΟΙΑ ΜΕΡΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΔΏ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

28 28 ΠΗΓΗ 17 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)Η ΠΗΓΗ ΕΊΝΑΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ Η ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ? 2)ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΥΤΌ ‘’ΤΑ ΔΕΙΝΑ’’ ΠΟΥ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ Ο ΕΥΡΥΤΕΡΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

29 ΠΗΓΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΩΝ: ‘’ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΌ ΤΟ GOOGLE ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ’’

30 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ 18 ΚΑΙ 19 ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΤΆ ΤΩΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ: ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Ε.ΤΟΛΗ ‘’ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ’’ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ GOOGLE

31 ΠΗΓΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ ΒΙΚΙΠΑΙΔΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ’’ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΕΊΝΑΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ Η ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΗΓΗ? 2)ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΕΔΏ Ο ΛΑΟΣ? 3)ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ?

32 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΌΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΤΟΜΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΔΣΕ ΜΙΚΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ? ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

33 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ? 2)ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΑΠΌ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΒΙΑΙΟΠΡΑΓΙΩΝ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΑΠΌ ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΣΤΕ Η ΜΕΝΕΤΕ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

34 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ ΣΕ ΜΕΛΕΤΕΣ Η ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ: ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Ε.ΤΟΛΗ ‘’ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ’’ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ GOOGLE

35 ΠΗΓΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ : ’’ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΙΚΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΑΠΌ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ Γ. ΤΣΑΓΚΑΡΗ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ’’ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΠΟΙΑ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΑΝΗ ΠΗΓΗ? 2)ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ?

36 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΉ? 2)ΠΑΡΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

37 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ? 2)ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ:’’ΒΙΒΛΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ ΑΘΗΝΑ 2001 ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ’’

38 ΠΗΓΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ: ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Ε.ΤΟΛΗ ‘’ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ’’ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ GOOGLE ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΓΡΑΨΤΕ ΈΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ

39 ΠΗΓΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ: ΒΙΒΛΙΟ:ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΛΚΟΣ ΑΘΗΝΑ 1992 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΙΑΤΡΙΔΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤ ΗΤΕΣ: 1.ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΟ ΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΑΝΗ ΠΗΓΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΒΡΕΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ(ΠΗΓΗ 27) ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ

40 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ ΑΠΌ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ? 2)ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗΝ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ Σ’ ΑΥΤΌ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ: ΒΙΒΛΙΟ:ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΛΚΟΣ ΑΘΗΝΑ 1992 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΙΑΤΡΙΔΗ

41 ΠΗΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1.ΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΟΙ – ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ? 2.ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ: ΒΙΒΛΙΟ:ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΛΚΟΣ ΑΘΗΝΑ 1992 ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΙΑΤΡΙΔΗ

42 42 ΠΗΓΗ 31 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 1)ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ 2)ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΠΗΓΗΣ: ’’ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ – ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΌ ΤΟ YOUTUBE’’

43 43 ΓΛΩΣΣΑΡΙ  ΕΑΜ: Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο  ΕΛΑΣ: Εθνικός Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός  ΔΣΕ: Δημοκρατικός Στρατός Ελλάδας  ΚΚΕ: Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας  ΔΣ: Δημοκρατικός Στρατός  ΕΔΕΣ: Εθνικός Δημοκρατικός Ελληνικός Σύνδεσμος  ΤΙΤΟ: Ήταν ο ιδρυτής του μεταπολεμικού Γιουγκοσλαβικού κράτους και ηγέτης της κομμουνιστικής αντίστασης στην κατεχόμενη Γιουγκοσλαβία κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Υπήρξε μία από τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες του παγκόσμιου κομμουνιστικού κινήματος.  ΛΕΥΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ: Στην Ελλάδα, ο όρος Λευκή Τρομοκρατία χρησιμοποιήθηκε για να χαρακτηρίσει το κλίμα διώξεων και βίας που ξέσπασε εις βάρος των φιλικά προσκείμενων στο ΕΑΜ και το ΚΚΕ Ελλήνων αμέσως μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Βάρκιζας το Φλεβάρη του 1945.

44


Κατέβασμα ppt "1 Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 1946-1949 1. 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ: ΓΟΓΟΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΕΜ: 7238 ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2010-2011 ΕΞΑΜΗΝΟ: ΣΤ’ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google