Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΒΕΡΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΓΙΑΓΚΑΡΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΚΟΓΚΟΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΦΗΒΟΙ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΒΕΡΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΓΙΑΓΚΑΡΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΚΟΓΚΟΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΦΗΒΟΙ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΒΕΡΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΓΙΑΓΚΑΡΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΚΟΓΚΟΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΦΗΒΟΙ

2 Τι σημαίνει εφηβεία; Εφηβεία σημαίνει ερωτεύομαι! Η εφηβεία, όμως, έχει να κάνει και με διαφόρων ειδών εξαρτήσεις…

3 Ο θυρεός μας Πηγή: ellinikos- stratos.com

4 Το συμβόλαιο τάξης Στόχος του Project στόχος του project αυτού είναι η μελέτη,η εμβάθυνση και η ανάλυση της εφηβικής περιόδου. Αυτό θα προσπαθήσουμε να το επιτύχουμε μέσω της μελέτης αλλά και της επικοινωνίας και συνεργασίας με τους συμμαθητές της ομάδας μας, των άλλων ομάδων και τους διδάσκοντες καθηγητές μας. Το project θα μας δώσει την ευκαιρία να γνωρίσουμε, να αυτενεργήσουμε, να προτείνουμε και να βρούμε λύσεις για πολλά προβλήματα που μας απασχολούν. Είμαστε έφηβοι και όπως γνωρίζουμε η εφηβεία είναι μια δύσκολη περίοδος στη ζωή κάθε ανθρώπου. Όμως δεν είναι μονοδιάστατη δηλαδή μόνο δύσκολη αλλά έχει και αυτή τις ομορφιές της καθώς μοιάζει με ένα λουλούδι που με το περάς του καιρού ανθίζει όλο και περισσότερο μέχρι να σκάσει και να βγει από μέσα του ο πρώτος ανθός, ο όποιος θα σημάνει και το τέλος της εφηβείας. Μια περίοδος μετάβασης απ’ το παιδί στον ενήλικα. Μια περίοδος που σημαίνει το τέλος της αθωότητας!? Θα προσπαθήσουμε και ελπίζουμε σε κάτι καλό. Οι μαθητές του Α’ !

5 Θέμα τμήματος- ομάδας Το τμήμα μας Α1 έχει ως θέμα «Ψυχική Υγεία και διαπροσωπικές σχέσεις στην εφηβεία» Η ομάδα μας «Οι Ανεξάρτητοι Έφηβοι» θα ειδικευθεί στα παρακάτω θέματα: 1) α. Εφηβεία από εποχή σε εποχή β. Εφηβεία από κοινωνία σε κοινωνία γ. Είναι η εφηβεία σε ένα βαθμό κοινωνικό κατασκεύασμα; 2)Ποιες είναι οι αλλαγές κατά την περίοδο της εφηβείας; α. Σωματικές β. Ψυχολογικές γ. Πως συντελείται η γνωστική ανάπτυξη κατά την εφηβική ηλικία; 3)Μετάβαση από την παιδική στην ενήλικη ζωή 4) Μοναξιά στην εφηβεία.

6 Βερέμης Αλέξανδρος : Εφηβεία από κοινωνία σε κοινωνία 1) Εφηβεία στην Αφρική 2) Εφηβεία στην Ασία 3) Εφηβεία στην Ωκεανία 4) Εφηβεία στην Αμερική i)Βόρεια Αμερική ( ΗΠΑ, Καναδάς κλπ.) ii)Νότια Αμερική ( Βραζιλία, Αργεντινή κλπ. ) 5) Εφηβεία στην Ευρώπη i) Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη ( Γερμανία, Σουηδία κλπ.) ii) Ιβηρική Χερσόνησος και Μεσόγειος ( Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία) 6) Η κοινωνία των Τσιγγάνων i) Ο γάμος στην τσιγγάνικη κοινωνία ii) Παιδική εργασία για τα τσιγγανόπουλα iii) Το εκπαιδευτικό πρόβλημα των Τσιγγάνων

7 Βλάχος Μάρκος : Αλλαγές του εφήβου κατά την περίοδο της εφηβίας 1) Σωματικές – βιολογικές αλλαγές 2) Ψυχολογικές αλλαγές 3) Πώς συντελείται η γνωστική ανάπτυξη κατά την εφηβεία

8 Γιάγκαρη Σπυριδούλα : Έφηβοι και μοναξιά... 1) Προσδιορισμός του όρου μοναξιά 2) Το συναίσθημα της μοναξιάς και η κατάθλιψη 3) Μοναξιά και αποδοχή από τους συνομήλικους – φίλους 4) Μοναξιά και αντίληψη του παιδιού για τις κοινωνικές δεξιότητες 5) Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης

9 Γιαννούκου Γεωργία : Μετάβαση από την παιδική στην ενήλικη ζωή

10 Γκόγκολος Γιάννης : Εφηβεία από εποχή σ’εποχή 1) Στην αρχαία Ελλάδα: α) Αθήνα β) Σπάρτη γ) Κρήτη 2) Στον Μεσαίωνα: α) Στο Βυζάντιο β) Στην Οθωμανική Αυτ. 3) Στην Εποχή μας. 4) Μεταχείριση Εφήβων μέσα στα χρόνια

11 Συνεντεύξεις Βερέμης Αλέξανδρος: Από γονείς & γιαγιά Βλάχος Μάρκος: Από θεία & μητέρα

12 Συμπεράσματα Εργασίας Η εφηβεία είναι σχετικά κοινωνική κατασκευή καθώς δημιουργείται από κάθε κοινωνία ανάλογα με τις ανάγκες της, είτε αυτές είναι στρατιωτικές όπως στην αρχαία Σπάρτη και στην αρχαία Αθήνα είτε είναι δουλικές όπως στην Αφρική της σημερινής εποχής κ.ο.κ. Στις παλαιότερες εποχές οι έφηβοι δεν ζούσαν το ίδιο ελεύθερα την εφηβεία όσο τώρα διότι η κοινωνική κατασκευή των παλαιοτέρων κοινωνιών δεν επέτρεπε την ύπαρξη σχετικής ελευθερίας Η εφηβεία διαφέρει από έφηβο σε έφηβο,διαρκεί διαφορετικό χρονικό διάστημα και έχει διαφορετική επίδραση σε κάθε έφηβο αναλόγως με το χαρακτήρα του,τα βιώματά του και τις βοήθειες που δέχεται από το περιβάλλον του.

13 Ερωτηματολόγιο – Ποσοτική Έρευνα Ποσοτική Έρευνα: 1) Πόσες φορές τρώτε την ημέρα; 5 φορές 2) Πόσες φορές βγαίνετε για διασκέδαση την εβδομάδα; 3 φορές 3) Πόσες φορές την εβδομάδα βλέπετε τηλεόραση; 6 φορές 4) Πόσες ώρες αφιερώνετε στους φίλους σας; 5 ώρες Στους γονείς σας; 4 ώρες Στη μελέτη; 5 ώρες Στο φροντιστήριο; 2,5 ώρες Στο διαδίκτυο; 100 λεπτά

14 Ερωτηματολόγια – Ποιοτική Έρευνα Ποιοτική Έρευνα : 1) Τι ανησυχίες έχετε στα εφηβικά σας χρόνια; Ποιους φόβους αντιμετωπίζετε; Οι περισσότεροι μαθητές ανησυχούν για το μέλλον τους και περισσότερο για την οικονομική κρίση. Παρατηρήθηκαν ακόμη ανησυχίες για τη σχέση με το άλλο φύλο και τις πανελλήνιες. 2) Τι άποψη έχετε για τη φιλία; Τι θα θέλατε από ένα φίλο ή τους γονείς σας; Όλοι οι μαθητές πιστεύουν πως η φιλία είναι σημαντική για τη ζωή του εφήβου αλλά και του ανθρώπου γενικότερα. Αυτό που αναζητούν στους φίλους είναι κατανόηση, σεβασμός, στήριξη στα εύκολα και στα δύσκολα. 3) Ποιες αλλαγές παρατηρείτε στο γνωστικό, βιολογικό, ψυχολογικό και πνευματικό επίπεδο; Φαίνεται ότι οι περισσότεροι απέφυγαν να απαντήσουν γράφοντας απλά ‘πολλές’ ενώ άλλοι σημείωσαν ότι γεμίζουν γνώσεις ωριμάζουν αλλά σημειώθηκαν επίσης ότι υπάρχει μια ύφεση στο γνωστικό επίπεδο λόγω της κρίσης και της κατάστασης της χώρας μας. 4) Ποιοι φορείς μπορούν να βοηθήσουν τον έφηβο και με ποιο τρόπο; Η πλειοψηφία έγραψε η πολιτεία, το κράτος και το σχολείο παρέχοντας στον έφηβο σωστή γνωστική ανάπτυξη. Ωστόσο υπήρξε και ένα ερωτηματολόγιο απαισιόδοξο με την λέξη ‘κανείς’. Γενικότερα κρίνοντας από την ολική εικόνα οι πιο πολλοί μαθητές βαριούνται να συμπληρώσουν ένα απλό ερωτηματολόγιο γράφοντας ανόητες απαντήσεις. Γενικά υπήρξε μια απογοήτευση απ’ όσα διαβάσαμε.

15 Λύσεις 1) Διατροφή 2) Άθληση 3) Φιλία 4) Αγάπη-Έρωτας 5) Συζήτηση προβλημάτων (με γονείς, συμβουλευτικές γραμμές κ.α.) 6) Καθαριότητα 7) Προσοχή στο διαδίκτυο

16 Κλείνοντας… Να ευχαριστήσουμε : Τους καθηγητές μας στο Project Κο Γαργάλα και Κα Βίγλα που ήταν δίπλα μας σε αυτόν το μαραθώνιο γνώσης και μας βοήθησαν πολύτιμα καθώς και συνέβαλαν σημαντικά στην εργασία που θα δούμε, αλλά και για τις γνώσεις που μας ‘γέμισαν’ και θα μας είναι χρήσιμες για όλη μας τη ζωή Τους ψυχολόγους Σπυρίδου Κατιάννα και Γογκόρνα Στέφανο από τη γραμμή «Μαζί για το παιδί» που μας έδειξαν ‘τον κόσμο’ και επίσης μας βοήθησαν έτσι ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τα θέματα για τη μοναξιά και τις αλλαγές κατά την περίοδο της εφηβείας Από του ς «Ανεξάρτητους Έφηβους» να έχετε ένα καλό καλοκαίρι και τα μαθητικά τα χρόνια μην τα αλλάξετε με τίποτα…


Κατέβασμα ppt "ΒΕΡΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΓΙΑΓΚΑΡΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΚΟΓΚΟΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΦΗΒΟΙ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google