Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης Πάντειο Πανεπιστήμιο Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ)

2 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Παγκόσμιο Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας (GEM) Ορισμός της επιχειρηματικότητας κατά GEM Κάθε προσπάθεια για δημιουργία νέας επιχείρησης ή νέας δραστηριότητας, όπως το ελεύθερο επάγγελμα, η δημιουργία ενός νέου επιχειρηματικού οργανισμού ή η επέκταση ήδη υπάρχουσας επιχείρησης, που γίνεται από έναν ιδιώτη, από ομάδες ιδιωτών ή από επιχειρήσεις που ήδη λειτουργούν

3 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ποσοστό ατόμων ηλικίας 18-64 ετών που εμπλέκεται σε επιχειρηματικότητα αρχικών σταδίων (νέοι και επίδοξοι επιχειρηματίες) ανα χώρα το 2005 (95% διάστημα εμπιστοσύνης)

4 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ποσοστιαία κατανομή της επιχειρηματικής δραστηριότητας αρχικών σταδίων στην Ευρώπη κατά τομέα (μ.o.τριετίας 2003-2005) Επιχειρηματικότητ α αρχικών σταδίων Πρωτογενής δραστηριότητα Βιομηχανική δραστηριότητα Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις Προϊόντα / Υπηρεσίες προς καταναλωτές Βέλγιο3.96.321.427.744.6 Κροατία6.112.529.917.740.0 Δανία4.86.824.936.132.2 Φινλανδία5.07.238.323.930.6 Γαλλία5.418.318.218.944.6 Γερμανία5.43.522.734.439.4 Ελλάδα6.51.727.010.560.7 Ουγγαρία1.95.623.418.552.5 Ισλανδία10.712.038.618.930.5 Ιρλανδία9.87.031.925.935.2 Ολλανδία4.49.628.128.234.1 Νορβηγία9.37.423.830.937.8 Πολωνία9.031.817.941.3 Πορτογαλία0.018.311.270.5 Σλοβενία4.45.230.042.422.4 Ισπανία5.51.526.332.739.5 Σουηδία4.011.126.328.733.8 Ην.Βασίλειο6.24.124.432.139.5 Ιταλία5.01.023.722.153.3 Ελβετία6.15.55.522.522.529.229.242.7 Αυστρία5.33.917.636.741.9 Λετονία6.79.725.022.542.8 Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων GEM - IOBE

5 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ποσοστιαία διάρθρωση νέων και επίδοξων επιχειρηματικών εγχειρημάτων: Τι ποσοστό αυτών παρέχει προϊόντα / υπηρεσίες που (θα) θεωρούνται νέα και πρωτοποριακά από όλους, μερικούς ή κανέναν από τους δυνητικούς πελάτες ( στοιχεία 2005)

6 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ποσοστιαία διάρθρωση νέων και επίδοξων επιχειρηματικών εγχειρημάτων: Τι ποσοστό αυτών αντιμετωπίζει ισχυρό, μέτριο ή και καθόλου ανταγωνισμό ( στοιχεία 2005)

7 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ποσοστιαία διάρθρωση νέων και επίδοξων επιχειρηματικών εγχειρημάτων: Τι ποσοστό αυτών χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες / διαδικασίες; ( στοιχεία 2005)

8 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Προϊόντα / υπηρεσίες που θεωρούνται νέα και πρωτοποριακά από όλους, μερικούς ή κανέναν από τους δυνητικούς πελάτες (2003-2005) Όλοι οι πελάτεςΜερικοί από τους πελάτες Κανείς από τους πελάτες Άνδρας 15%20%65% Γυναίκα 12%24%63% < 24 ετών 27%9%64% 25-34 ετών 12%16%72% 35-44 ετών 13%28%59% 45-54 ετών 17%42% 55-64 ετών 12% 77% Απόφοιτοι Λυκείου (ή χαμηλότερα) 15%7%78% Ανώτερη / Ανώτατη εκπαίδευση 15%35%51%

9 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Τι ποσοστό αυτών αντιμετωπίζει ισχυρό, μέτριο ή και καθόλου ανταγωνισμό (2003-2005) Πολλοί ανταγωνιστές Λίγοι ανταγωνιστές Κανένας ανταγωνιστής Άνδρας 60%30%10% Γυναίκα 24%59%16% < 24 ετών 68%23%9% 25-34 ετών 61%29%9% 35-44 ετών 49%36%15% 45-54 ετών 46%38%17% 55-64 ετών 19%73%8% Απόφοιτοι Λυκείου (ή χαμηλότερα) 76%17%7% Ανώτερη / Ανώτατη εκπαίδευση 24%53%12%

10 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ποσοστό που χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες / διαδικασίες (2003-2005) Οι τεχνολογίες / διαδικασίες που χρησιμοποιούνται δεν ήταν διαθέσιμες πριν από έναν χρόνο Άνδρας 22% Γυναίκα 23% < 24 ετών 0% 25-34 ετών 19% 35-44 ετών 36% 45-54 ετών 54% 55-64 ετών 0% Απόφοιτοι Λυκείου (ή χαμηλότερα) 17% Ανώτερη / Ανώτατη εκπαίδευση 33%

11 Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Συμπέρασμα Δεν υπάρχει στατιστικά σημαντική δια- φορά στην επιχειρηματική συμπεριφορά ανδρών και γυναικών και για τα 3 κριτήρια Η ηλικιακή ομάδα που ξεχωρίζει και στα 3 κριτήρια είναι εκείνη των 45-54 Και στα 3 κριτήρια ξεχωρίζει το μορφωτικό επίπεδο της ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης


Κατέβασμα ppt "Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google