Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Μοντέλα Σχεδιασμού  Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Μοντέλα Σχεδιασμού  Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1  Μοντέλα Σχεδιασμού  Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος nitse@ece.upatras.gr

2 Γενικός σκοπός της ενότητας είναι: 1.Αξιοποίηση μηχανών αναζήτησης, θεματικών καταλόγων για την εύρεση χρήσιμου υλικού 2.Μετα-αξιολόγηση αξιοπιστίας δικτυακών τόπων

3  Εργαλεία εύρεσης συναφών ιστοσελίδων ή πολυμεσικών αρχείων από το Διαδίκτυο  Αποτελούνται από μεγάλες βάσεις δεδομένων ‘ευφυείς’ αλγορίθμους αντιστοίχησης πληροφοριών- ερωτημάτων Προγράμματα αέναης επισκόπησης δικτυακών τόπων και συλλογής πληροφοριών  Ο χρήστης εισάγει το ερώτημά του με: Λέξεις κλειδιά (keywords) Λογικούς τελεστές (AND, OR, NOT)

4  Τεράστιος όγκος πληροφορίας  Εκτιμάται σε 150 εκατ. Κατοχυρωμένα ονόματα και δικτυακούς τόπους  24 δισεκατομμύρια καταχωρημένες σελίδες

5  Περίπου 1 εως 2 exabytes παράγεται κάθε χρόνο 1000000000000000000 (10 18) bytes 250 megabytes για κάθε άνθρωπο Τα τυπωμένα κείμενα είναι μόνο.003% του συνόλου Ένα βιβλίο ~7mb πληροφορίας Peter Lyman and Hal Varian, 2000 Cal-Berkeley, Info Mgmt & Systems www.sims.berkeley.edu/how-much-info

6 ‘ Ότι καταναλώνει η πληροφορία είναι προφανές: καταναλώνει την προσοχή των αποδεκτών της. Έτσι, πλούτος πληροφορίας προκαλεί ατροφία της προσοχής και θα πρέπει να κατανεμηθεί αποτελεσματικά απέναντι στην υπεραφθονία της πληροφορίας’. Herb Simon (κάτοχος βραβείου Νομπέλ)

7

8 m = Δυναμική αγοράς (εν δυνάμει χρήστες) p= Εξωτερική επιρροή (διαφημίσεις- μέσα μαζικής ενημέρωσης) q= Εσωτερική επιρροή (επιρροή από άλλους χρήστες του προϊόντος). Bass curve (average values of p and q of 0.03 and 0.38, respectively)

9 ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, 2001 – 2005 Χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικό υπολογιστή; (Σύνολο δείγματος, 2001: 6090 άτομα, 2002: 2461 άτομα, 2003: 2802 άτομα, 2004: 2804 άτομα, 2005: 2741 άτομα)

10 ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, 2001 - 2005 Χρησιμοποιείτε το Ίντερνετ; (Σύνολο δείγματος, 2001: 6090 άτομα, 2002: 2461 άτομα, 2003: 2802 άτομα, 2004: 2804 άτομα, 2005: 2741 άτομα)

11 Τέλειο ΜέτριοΜέτριο - Ανέφικτο SMS, E-mail without attachment E-mail with attachments Banking Remote purchasing Ε-learning Tele working Tele-medicine On demand audio services Video on demand DTV Ποιότητα Μετάδοσης Απαίτηση (kbps) 32kbps 64kbps 128kbps 384kbps 2Mbps 10Mbps x1Gbps Εφαρμογές

12  Άλματα τα τελευταία 3 χρόνια στην Ελλάδα  Από το 1% στο 11% περίπου (το 2006 περίπου 3%)  http://www.websiteoptimization.com/ στατιστική επισκόπηση ΟΟΣΑ http://www.websiteoptimization.com/

13 ΧώραΠληθυσμόςΧρήστες ΔιαδικτύουΔιείσδυση % Αύξηση 2000- 2005 ΗΠΑ299,093,237203,824,42868.1 %113,8 % Καναδάς32,251,23821,900,00067.9 %72,4 % ΕΕ 25462,371,237230,396,99649.8 %147.3 % Γερμανία82,515,98848,721,99759.0 %103.0 % Ιταλία59,115,26128,870,00048.8 %118.7 % Ολλανδία16,386,21610,806,32865.9 %177,1 % Ηνωμένο Βασίλειο60,139,27437,800,00062.9 %145.5 % Σουηδία9,076,7576,800,00074.9 %68.0 % Δανία5,425,3733,762,50069,4 %92,9 % Πορτογαλία10,501,0516,090,00058,0 %143,6 % Βέλγιο10,481,8315,100,00048,7 %155,0 % Ιαπωνία128,389,00086,050,00067,2 %83,3 % Κίνα1,306,724,067111,000,0008,5 %393,3 %

14  Alexa Internet Alexa Internet  Ask.com (παλαιότερα Ask Jeeves) Ask.com  Exalead Exalead  Gigablast Gigablast  Google Google  Live Search (παλαιότερα MSN Search) Live SearchMSN Search  MozDex MozDex  Yahoo! Search Yahoo! Search

15  Στον αλγόριθμο Pagerank (http://pr.efactory.de/e- pagerank-algorithm.shtml) που κατατάσσει τις σελίδες όχι μόνο με τη συχνότητα εμφάνισης των λέξεων αλλά και σύμφωνα με τον αριθμό ετεροαναφορών από άλλους δικτυακούς τόπουςhttp://pr.efactory.de/e- pagerank-algorithm.shtml Δημοτικότητα ως έμμεση μετρική της ποιότητας Το 1998 προσπάθησαν να πουλήσουν τον αλγόριθμο στην Excite.com αλλά αυτή αρνήθηκε!  Εκατοντάδες χιλιάδες μηχανές διασυνδεδεμένες σε ένα δίκτυο παράλληλης επεξεργασίας Φθηνοί υπολογιστές του εμπορίου σε εξαρτήματα τοποθετημένοι σε πλαίσια λειτουργώντας με αυτοσχέδιο λογισμικό Θεωρείται ότι έχει συσσωρευμένη τη μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ στον κόσμο

16

17  Στις 15 Σεπτεμβρίου 1997, ο Λάρι Πέιτζ και ο Σεργκέι Μπριν, δύο 24χρονοι φοιτητές του Στάνφορντ, καταχώρησαν το όνομα «google.com». Η λέξη είναι παραλλαγή του «googol», που αναφέρεται στον αριθμό 10 στην εκατοστή δύναμη, (από τον Αμερικανό μαθηματικό Έντουαρντ Κάσνερ).  Τον Σεπτέμβριο του 1998, οι Πέιτζ και Μπριν ξεκίνησαν την ιδιωτική τους εταιρεία σε ένα γκαράζ στη βόρεια Καλιφόρνια.  Aποτελεσματικός τρόπος καταχώρησης των αποτελεσμάτων αναζήτησης με τη χρήση αλγορίθμων.  Ειδικά προγράμματα της μηχανής αναζήτησης σαρώνουν στην κυριολεξία το Διαδίκτυο ανανεώνοντας τις τράπεζες πληροφοριών του Google. Ο ρυθμός πρόσθεσης νέων ιστοσελίδων φτάνει σήμερα μέχρι και το ένα δισεκατομμύριο ημερησίως.  Σήμερα το Google είναι η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης πληροφοριών, με 500 εκατομμύρια επισκέψεις την ημέρα. Το 2000, η εταιρεία ξεκίνησε να πουλά διαφημίσεις με βάση τις αναζητήσεις των χρηστών.

18  Όταν η εταιρεία μπήκε στο χρηματιστήριο το 2004, η τιμή πώλησης της μετοχής ορίστηκε στα 85 δολάρια.  Σήμερα, μία μετοχή της Google αξίζει 525 δολάρια, με την χρηματιστηριακή της αξία να ξεπερνά τα 164 δισεκατομμύρια δολάρια. (Aντιστοιχεί στα 2/3 του ελληνικού ΑΕΠ)  Το 2006, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν τα 13,4 δισεκατομμύρια δολάρια, με καθαρά κέρδη στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

19  Σήμερα αριθμεί 13.700 υπαλλήλους  Ένας από τους κύριους στόχους της λειτουργίας της είναι η πρωτοπορία σε έρευνα και ανάπτυξη  Επένδυση του 20% των εργατικών ωρών στην ανάπτυξη νέων ιδεών για την εταιρεία  Οι Πέιτζ και Μπριν, σε ηλικία 34 χρονών σήμερα, μετρούν περιουσία περίπου 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων ο καθένας.  David Vise, Mark Malseed, Η ιστορία του Google, Εκδόσεις Κέδρος 2007

20  Google mail (gmail) 5gb προσωπικό χώρο  Google search  Google news  Picassa  Google Maps  Google Earth  You tube  Office applications

21  Όσο περισσότερες λέξεις χρησιμοποιείτε τόσο πιο σχετικά θα είναι τα αποτελέσματα που θα πάρετε.  Όταν αναζητάτε ονόματα, χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα τόσο στο όνομα όσο και στο επώνυμο.  Χρησιμοποιείστε τελεστές όπως AND,OR ή + (και) και NOT ή – (χωρίς), για να αποκλείσετε διευθύνσεις που δεν σας ενδιαφέρουν.  Διαβάζετε τις οδηγίες μιας μηχανής αναζήτησης και χρησιμοποιήστε τη σύνθετη αναζήτηση

22  1. Συγκεκριμένες Εκφράσεις: Αν ψάχνουμε συγκεκριμένες εκφράσεις σε μια αναζήτηση τότε βάζουμε εισαγωγικά. Παράδειγμα: “internet marketing”  2. Εξαίρεση λέξεων: Αν αναζητούμε συγκεκριμένους όρους αλλά θέλουμε να εξαιρέσουμε κάποιες λέξεις από τα αποτελέσματα χρησιμοποιούμε το σύμβολο “-“ για τις λέξεις που θέλουμε να εξαιρέσουμε. Παράδειγμα: internet marketing -advertising  3. Αναζήτηση σε συγκεκριμένο δικτυακό τόπο: Ακόμα και αν ένας δικτυακός τόπος δεν ενσωματώνει μηχανή αναζήτησης, μπορούμε έμμεσα με τη χρήση του όρου “site:somesite.com” να χρησιμοποιήσουμε το Google για αυτό το σκοπό. Παράδειγμα : “internet marketing” site:www.smallbusinesshub.com

23  4. Συναφείς λέξεις και συνώνυμα: Χρησιμοποιούμε τον τελεστή “~” μπροστά από τη λέξη. Παράδειγμα: “internet marketing” ~professional  5. Συγκεκριμένοι τύποι αρχείων: Χρησιμοποιούμε τον τελεστή “filetype:”. Για παράδειγμα αν θέλουμε αρχεία παρουσιάσεων για έναν όρο: Παράδειγμα: “internet marketing” filetype:ppt  6. Τελεστής OR: Εξ΄ορισμού σε μια αναζήτηση νοείται ο τελεστής AND. Αν θέλουμε η μηχανή να αναζητήσει εναλλακτικούς όρους τότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το τελεστή OR (με ΚΕΦΑΛΑΙΑ). Παράδειγμα : internet marketing OR advertising

24  7. Αναζήτηση τηλεφώνου: Με τον τελεστή phonebook. Παράδειγμα: phonebook:617-555-1212 (note: the provided number does not work – you’ll have to use a real number to get any results).  8. Αριθμητική περιοχή: Με τον τελεστή X..Y μπορούμε να περιορίσουμε μια αναζήτηση σε μια αριθμοσειρά (που αφορά τιμή, χρονολογία ή κάποια άλλη ιδιότητα).  Παράδειγμα: president 1940..1950  9. Μετοχές(Ticker Symbol): Εισάγοντας τον κωδικό κάποιας εταιρίας εμφανίζονται τα τρέχοντα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας και ένα γράφημα του ιστορικού της μετοχής. Παράδειγμα: GOOG

25  10. Calculator: Μπορούμε να υπολογίσουμε απ’ευθείας το αποτέλεσμα μιας αριθμητικής πράξης. Παράδειγμα : 48512 * 1.02  11. Ορισμός: Με τον τελεστή “define:” μπορούμε να βρούμε τον ορισμό μιας λέξης ή φράσης. Παράδειγμα : define:plethora  12. Αναζήτηση ενόςURLs που περιέχει συγκεκριμένες λέξεις. Χρήση του τελεστή "inurl:word". Παράδειγμα : forumw.org inurl:discuss

26  Webquests δραστηριότητες αναζήτησης και συλλογής περιεχομένου Πρόκειται για οργανωμένη δραστηριότητα όπου υπάρχουν όλα τα βήματα από την αρχή, τη συλλογή πληροφοριών, τη διαδικασία, την αξιολόγηση, ενσωματωμένα σε μια ενιαία συλλογή. http://missouri.emints.org/area1/japanwebquest/introducti on.html http://www.collier.k12.fl.us/weblessons/cookiewq/index.ht m http://www.thematzats.com/radio/

27  Ας υποθέσουμε ότι αναθέτετε στους μαθητές μια αναζήτηση για τα μύθο της χαμένης Ατλαντίδας.  Μπορείτε να σκεφτείτε πώς θα υλοποιούσαν μια όχι και τόσο αποτελεσματική αναζήτηση οι μαθητές, που θα τους οδηγούσε μια τέτοια στρατηγική και πως θα μπορούσατε να τους καθοδηγήσετε;  (Για παράδειγμα υπάρχουν αρκετές ταινίες με αυτό το θέμα όμως δεν θα θέλατε να περιληφθούν στα αποτελέσματα της αναζήτησης, όπως επίσης δεν θα θέλατε να εμφανιστούν αποτελέσματα σχετικά με τη διαστημική αποστολή με το όνομα Ατλαντίδα.  Πιθανή επιλογή των μαθητών (Κακή Αναζήτηση): Ατλαντίς (Atlantis).  Τρόπος που θα προτείνατε: Με όλες τις λέξεις (With All): Ήπειρος Ατλαντίδας Χωρίς τις λέξεις (Without): αποστολή, ταινία, φιλμ)

28  Με βάση το προηγούμενο παράδειγμα σχεδιάστε δραστηριότητες όπου θα είναι απαραίτητο οι μαθητές σας να αποφύγουν μια αναζήτηση «Με όλες τις λέξεις» και  όπου αντίθετα θα πρέπει α) να χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο την «ακριβή φράση (Exact Phrase)» και  β) την επιλογή «παρόμοιες σελίδες (similar pages)» στο Google.

29  Προσπαθήστε να σχεδιάσετε δραστηριότητες στις οποίες οι μαθητές θα χρειαστεί να ανατρέξουν σε αρχειοκαταλόγους (directories) ή σε κάποια μηχανή αναζήτησης  προκειμένου να πετύχουν πληροφορίες που να έχουν τη βάση τους α) στην Ιστορία, β) στην κουλτούρα και την παράδοση άλλων λαών γ) στη χρήση χαρτών δ) στην εξακρίβωση ιντερνετικής ορολογίας και ε) στην εύρεση στατιστικών και οικονομικών δεικτών.  Προβλέψτε κακές στρατηγικές αναζήτησης από μέρους των μαθητών και προετοιμάστε τις υποδείξεις που θα κάνετε προς τη σωστή χρήση των τεχνικών  αναζήτησης που έχουν παρουσιαστεί.

30  Διαλέξτε έναν όρο και κάνετε μια σχετική αναζήτηση χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα δυο διαφορετικές μηχανές αναζήτησης.  http://gahooyoogle.com/ http://gahooyoogle.com/  http://us.searchboth.net/ http://us.searchboth.net/ Συγκρίνετε τα αποτελέσματα που θα σας δώσουν οι δυο μηχανές. Δώστε πιθανές ερμηνείες για τον διαφορετικό αριθμό αποτελεσμάτων και για τη διαφορετική σειρά με την οποία εμφανίζονται τα αποτελέσματα στις δυο μηχανές βασιζόμενοι στα κριτήρια που νομίζετε πως υιοθετεί η κάθε μια από αυτές.

31

32  www.airtickets.gr www.airtickets.gr  www.skyscanner.net www.skyscanner.net  83 ευρώ Παρίσι μετ΄επιστροφής Όχι άσχημα….

33  www.researchindex.com / scholar.google.com www.researchindex.com  www.scirus.com www.scirus.com  Εύρεση ερευνητικών εργασιών  http://www.eric.ed.gov/ Educational Resources Information Center (ERIC) του Υπουργείου Παιδείας των ΗΠΑ http://www.eric.ed.gov/  http://www.edusource.ca EduSource http://www.edusource.ca  http://www.utexas.edu/world/lecture World Lecture Hall

34  www.yahoo.com www.yahoo.com  Open directory project  http://dmoz.org

35  Copernic Desktop search www.copernic.com  Google Desktop desktop.google.com  Windows search www.microsoft.com/windows/products/w infamily/desktopsearch/default.mspx

36  Αναγνωρίστε το δικτυακό τόπο  Επιλέξτε το δικτυακό τόπο  Εξετάστε για αξιοπιστία  Αξιολογήστε το βάθος και το σκοπό της πληροφορίας  Αξιολογήστε την παλαιότητα του περιεχομένου

37 Επιλέξτε το δικτυακό τόπο  Αξιολογήστε το συγγραφέα το περιεχόμενο και το σκοπό του δικτυακό τόπου.  Πολύ σημαντικό γιατί Οι περισσότεροι δικτυακοί τόποι δεν ελέγχονται για την ακρίβεια του περιεχομένου. Πολλοί δικτυακοί τόποι εκφράζουν προσωπικές απόψεις αλλά όχι τα γεγονότα.

38 Επιλέξτε το δικτυακό τόπο  Συχνά δεν εκφράζεται καθαρά ο σκοπός του δικτυακού τόπου.  Δύσκολο να διαχωριστεί η αντικειμενική πληροφορία από τη διαφημιστική.  Πολλοί ‘μάρκετινγκ’ δικτυακοί τόποι αναφέρουν ανακρίβειες για να πουλήσουν προϊόντα.

39 Επιλέξτε το δικτυακό τόπο  Όποτε είναι δυνατό πηγαίνετε στην κεντρική σελίδα (Home page ή Frontpage).  Αυτό μπορεί να γίνει απαλείφοντας μερικούς όρους από το URL.

40 Αναγνωρίστε το δικτυακό τόπο  Ποιος είναι ο δημιουργός?  Ποιος είναι ο σκοπός του δικτυακού τόπου?  Ποιο είναι το κοινό των δικτυακών τόπων?  Μπορείς να αγοράσεις προϊόντα?  Είναι συνδεδεμένο με μια επιχείρηση η ένα πανεπιστήμιο?  Εκφράζει προσωπικές απόψεις για ένα θέμα ή ένα πρόσωπο?

41 Εξετάστε για αξιοπιστία  Η αξιοπιστία μπορεί να είναι περιορισμένη σκόπιμα είτε από αμέλεια του συγγραφέα.  Συχνά είναι δύσκολο να αναγνωριστεί το όνομα του.  Αν και η ύπαρξη ονόματος είναι ενθαρρυντική, και πάλι η αξιοπιστία μπορεί να μην είναι δεδομένη.

42 Εξετάστε για αξιοπιστία  Ποιος είναι ο συγγραφέας?  Ποια είναι η αυθεντία ή εμπειρία του συγγραφέα ή της ομάδας?  Τι περιεχόμενο προκύπτει αναζητώντας με βάση το όνομα του συγγραφέα?  Η πηγή έχει κάποιο πολιτικό ή επιχειρηματικό σκοπό?  Ο δικτυακός τόπος έχει χορηγία από κάποια επιχείρηση? Αν ναι τι μπορείτε να βρείτε για αυτή?

43 Εξετάστε για αξιοπιστία  Παρέχει αρκετές πηγές ο δικτυακός τόπος?  Πόσο αξιόπιστες είναι οι πηγές στις οποίες αναφέρεται?  Υπάρχουν σύνδεσμοι για περαιτέρω μελέτη?  Παρέχει πληροφορίες για επικοινωνία με τους συγγραφείς (email, τηλέφωνο κλπ)?

44  Το περιεχόμενο φαίνεται να είναι προϊόν έρευνας, παρέχοντας αναφορές, υπερσυνδέσμους και υποσημειώσεις?  Παρουσιάζονται όλες οι πλευρές ενός θέματος?  Πόσο κοντά είναι τελικά στην πληροφορία που αναζητούμε?  Διασταυρώστε τις πληροφορίες αν είναι εφικτό!

45 Αξιολογήστε το βάθος και το σκοπό της πληροφορίας Υπάρχουν πολλές εικόνες περιττές, πληθώρα χρωμάτων, κινούμενες εικόνες που αποσπούν την προσοχή από το περιεχόμενο?

46  Διαφοροποίηση από το τυπωμένο χαρτί: Η πληροφορία πρέπει να σχεδιάζεται ώστε να είναι εύληπτη, εύκολα αναζητήσιμη και αισθητικά ευχάριστη. Συχνά η παρουσίαση της πληροφορίας γίνεται με επιφανειακό τρόπο.  Συχνά αποδεικνύεται ότι οι δικτυακοί τόποι δεν είναι οι κατάλληλοι παροχείς της πληροφορίας που θέλουμε.

47  Ένας χρήστης επισκέφθηκε ένα δικτυακό τόπο και έβγαλε τα εξής συμπεράσματα:  Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ STΑRBUCKS ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΒΑΣΜΙΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ STARBUCKS ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ IΣΡΑΗΛΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΒΑΝΟ. ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ STARBUCKS ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ: -ΣΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗ ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ, ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΌΧΘΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΥΡΗΤΟ.... -ΣΤΟΝ ΑΚΡΟΤΗΡΙΑΣΜΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΘΩΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΑ ΠΥΡΑ.... -ΣΤΟΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ ΜΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ....ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ.... -ΣΤΗΝ ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ.... - ΣΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ.... ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΦΕΣ ΣΤΑ STARBUCKS ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ (ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ) ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ... ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΣΕ ΑΘΩΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ ΓΥΝΑΙΚΟΠΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!!! ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΑΘΩΩΝ ?????? ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: http://www.inminds.co.uk/boycott-oxfam.html

48

49

50 Αξιολογήστε την παλαιότητα του περιεχομένου  Μπορείτε να εντοπίσετε ημερομηνίες?  Οι ημερομηνίες μπορεί να σημαίνουν: Την ημέρα που έγραψε για πρώτη φορά ο συγγραφέας το κείμενο Την ημέρα που το περιεχόμενο έγινε διαθέσιμο Την ημέρα τελευταίας ενημέρωσης

51 Αξιολογήστε την παλαιότητα του περιεχομενου  Παρέχονται με καθαρό τρόπο ημερομηνίες συγγραφής και ενημέρωσης?  Η πληροφορία καλύπτει τελευταίες εξελίξεις στο αντικείμενο που ερευνάτε?

52  Διαδικτυακές υπηρεσίες όπου μπορούμε να αναρτήσουμε αρχεία μεγάλου μεγέθους (συνήθως έως 100 mb)  Αποτελούν ένα εύχρηστο τρόπο διανομής περιεχομένου σε άλλους χρήστες

53 1. Επιλέγουμε το αρχείο που θέλουμε να αναρτήσουμε 2. Ενημερωνόμαστε μέσω σχετικής μπάρας προόδου της διαδικασίας 3. Τέλος εμφανίζεται το link που αφορά στο αρχείο που αναρτήσαμε 12 3

54  www.sendspace.com www.sendspace.com  www.mediafire.com www.mediafire.com  www.rapidshare.com www.rapidshare.com  www.yousendit.com www.yousendit.com  www.uploading.com www.uploading.com  www.megaupload.com www.megaupload.com  www.quickfileupload.com www.quickfileupload.com

55  Translate.google.com  Babelfish.altavista.com  Χρήση του google ως ορθογραφικό λεξικό (αναζήτηση λέξεως και συμπερασμός με βάση τη συχνότητα). Πχ πληροί ή πληρεί ; Χειρουργός ή χειρούργος; Νομπέλ ή Νόμπελ; Αλμοδόβαρ ή Aλμοδοβάρ;

56  http://www.princeton.edu/~soccomp/edu/side s.html  http://www.vroma.org/~bmcmanus/presentati on/loyola.html  http://www.dso.iastate.edu/asc/academic/elea rner/advantage.html  http://library.mcneese.edu/tutorial/advantages.htm#advantagesi  http://www.vickiblackwell.com/google/default. htm Σελίδα που προτείνει ποικίλες χρήσεις της  μηχανής αναζήτησης του Google.

57  http://www.library.jhu.edu/researchhelp/general/evaluating/  http://lib.nmsu.edu/instruction/evalcrit.html  http://www.educationworld.com/a_tech/tech078.shtml  http://www.pacificwebsites.com/lesson_example.htm  http://www.cnr.edu/home/bmcmanus/internetassign.html  http://www.vuw.ac.nz/staff/alastair_smith/searching/eval.htm  http://www.internet4classrooms.com/search.htm  http://webquest.sdsu.edu/searching/specialized.html Σελίδα με συνδέσμους σε εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης

58  Εκπαιδευτική Πύλη ΥπΕΠΘ e-yliko.gr  http://www.e-yliko.gr/ http://www.e-yliko.gr/  Η πύλη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου  http://www.sch.gr http://www.sch.gr   Η εκπαιδευτική πύλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου  http://www.pi-schools.gr/ http://www.pi-schools.gr/  Η ηλεκτρονική Έδρα Εκπαίδευσης  http://www.edra.ipet.gr/ http://www.edra.ipet.gr/  H e-Πύλη Εκπαίδευσης http://www.pekp.gr/  e-paideia http://www.e-paideia.net/http://www.e-paideia.net/  Δικτυακός τόπος της ΕΤ.Π.Ε. www.etpe.grwww.etpe.gr


Κατέβασμα ppt " Μοντέλα Σχεδιασμού  Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google