Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ1 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ1 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ1 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

2 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ2 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Εισαγωγή Ανταποκριτική Διοίκηση Διοίκηση Διαδικασιών Ηλεκτρονική διακυβέρνηση Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην ΕΕ Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στις ΗΠΑ Τα οικονομικά της ηλεκτρ. Διακυβέρνησης Ηλεκ. Διακυβέρνηση I 2010 EGOV

3 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ3 (1) Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΣ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΟΚΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣΗ

4 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ4 ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Οι Δημόσιες Υπηρεσίες υπάρχουν, κυρίως, για να εξυπηρετούν τους Πολίτες και τις Επιχειρήσεις ( μοντέλο του Πολίτη- Πελάτη)

5 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ5 Οι δυο κανόνες της Διοικητικής μεταρρύθμισης Πρώτος κανόνας Ο Πολίτης έχει πάντα δίκιο Δεύτερος κανόνας Εάν καμιά φορά δεν έχει δίκιο ξαναδιάβασε τον πρώτο κανόνα

6 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ6 ΝΕΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

7 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ7 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: Ο Πολίτης ακολουθεί τη Διοίκηση Κεντρική Διοίκηση Τοπική Αυτοδιοίκηση Δημόσιες Υπηρεσίες ΠΟΛΙΤΗΣ

8 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ8 ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: Η Διοίκηση ακολουθεί τον Πολίτη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΗΣ Κεντρική Διοίκηση Τοπική Αυτοδιοίκηση Δημόσιες Υπηρεσίες ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ One stop, non stop, shop

9 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ9 (2) Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣ THN ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

10 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ10 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Α ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Β Υπουργείο Α Υπουργείο ΒΥπουργείο Γ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΗΣΠΟΛΙΤΗΣ

11 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ11 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (AS IS MODEL) Είσπραξη τελών Εγγραφή αυτοκινήτου Υπουργείο ΟικονομικώνΥπουργείο Μεταφορών ΠΟΛΙΤΗΣ

12 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ12 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΤΟ ΒΕ MODEL) ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Υπουργείο Οικονομικών Υπουργείο Μεταφορών ΠΟΛΙΤΗΣ MIS Συστήματα CRM Συστήματα Ολοκληρωμένη διαδικασία

13 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ13 (3) Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΌ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

14 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ14 (3) Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΌ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

15 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ15 Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΛΙΣΣΑΒΟΝΑΣ Να γίνει η ΕΥΡΩΠΗ η πιο ανταγωνιστική και δυναμική οικονομία στον κόσμο ικανή για βιώσιμη ανάπτυξη με περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας και με μεγαλύτερη κοινωνική συνοχή

16 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ16 EE : COM 2003 BRUSSELS Οι Πολίτες έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν τους ταχύτατους χρόνους ανταπόκρισης και την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών του ιδιωτικού τομέα. ….Και περιμένουν τις ίδιες επιδόσεις από τη δημόσια διοίκηση.

17 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ17 Ηλεκτρονική διακυβέρνηση COM (2003) 567, Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στη Δημόσια Διοίκηση σε συνδυασμό με οργανωτικές αλλαγές και νέες δεξιότητες του προσωπικού με σκοπό: τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του κοινού την ενδυνάμωση της δημοκρατίας την υποστήριξη των δημόσιων πολιτικών

18 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ18 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ON LINE Υπηρεσίες Δημοκρατικές διαδικασίες Υποστήριξη Δημόσιων πολιτικών  Ανασχεδιασμός διαδικασιών  Εκπαίδευση προσωπικού  Νομοθετικές αλλαγές  Νέα μοντέλα διοίκησης ■ ICT, INTERNET ■ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ■ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΔΙΟΙΚΣΗΔΗΜΟΣΙΑΔΙΟΙΚΣΗ ΠΟΛΙΤΕΣΠΟΛΙΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

19 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ19 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Πρόγραμμα e- EUROPE Σχέδιο Δράσης 2002 Σχέδιο Δράσης 2005 I2010 I2010 EGOVENRMENT

20 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ20 E – Europe 2002 Action Plan 1. Φθηνότερο, ταχύτερο, και ασφαλές INTERNET Α. Φθηνότερη και ταχύτερη πρόσβαση στο INTERNET Β. Ταχύτερη πρόσβαση στο INTERNET για ερευνητές και μαθητές Γ. Ασφαλή δίκτυα και έξυπνες κάρτες

21 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ21 E – Europe 2002 Action Plan 2. Επενδύσεις σε ανθρώπους και δεξιότητες Α. Η Ευρωπαϊκή νεολαία στην ψηφιακή εποχή Β. Εργασία στην οικονομία της γνώσης Γ. Συμμετοχή για όλους στην κοινωνία της γνώσης ( DIGITAL DIVIDE)

22 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ22 E – Europe 2002 Action Plan 3. Προώθηση της χρήσης του INTERNET Α. Ηλεκτρονικό Εμπόριο Β. Ηλ. Διακυβέρνηση (Online υπηρεσίες) Γ. Υγεία Online Δ. Ευρωπαϊκό ψηφιακό περιεχόμενο Ε. Έξυπνα συστήματα μεταφορών

23 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ23 ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ηλεκτρονική αναγνώριση Ανταλλαγή δεδομένων Ασφάλεια συναλλαγών

24 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ24 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Αναδιοργάνωση διαδικασιών Προσέγγιση με «γεγονότα ζωής»

25 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ25 Οι υπηρεσίες βασίζονται στα γεγονότα Ζωής Looking for work Studying or Training Separated or Divorced Arriving in Australia Help after someone has died Assisting retirees Ill, injured, disability Caring for someone Parent or Guardian Crisis or Special Help Farmers / Self Employed Transformation Compelling vision Citizen-centricity Networked virtual organisation Digital Inclusion E-Governance Standardization Interoperability Front End/Backoffice Integration

26 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ26 ON LINE ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ  ΦΑΣΗ 1:Διοικητικές πληροφορίες από το Διαδίκτυο ( On line).  ΦΑΣΗ 2:Εκτύπωση Εντύπων. ( On line).  ΦΑΣΗ 3:Αποστολή αιτήσεων.( On line).  ΦΑΣΗ 4:Διαχείριση και διεκπεραίωση των αιτήσεων. Απάντηση ( On line).

27 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ27 Ηλεκτρονικές συναλλαγές για τους Πολίτες 1.Αναζήτηση εργασίας 2.Εισφορές Πρόνοιας 3.Φόρος εισοδήματος 4.Προσωπικά έγγραφα 5.Καταχώρηση αυτοκινήτων 6.Οικοδομική άδεια 7. Δήλωση στην αστυνομία 8. Βιβλιοθήκες 9. Πιστοποιητικά 10. Εγγραφές στα πανεπιστήμια 11. Αλλαγή διεύθυνσης 12. Υπηρεσίες υγείας

28 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ28 Ηλεκτρονικές Συναλλαγές για επιχειρήσεις 1. Εργοδοτικές εισφορές 2. Φορολογία 3. ΦΠΑ 4. Ίδρυση νέας επιχείρησης 5. Στατιστικά στοιχεία 6. Δασμοί 7. Άδειες σχετικά με το περιβάλλον 8. Δημόσιες προμήθειες

29 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ29 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (USA) Paperwork Reduction Act 1995 Εθνικό Συμβούλιο Πληροφορικής Ομάδα ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης E GOVERNMENT ACT 2002

30 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ30 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (USA) ΟΡΑΜΑ Καλύτερη Δημόσια Διοίκηση με καλύτερη χρήση των πληροφοριών, του προσωπικού, των διαδικασιών και της τεχνολογίας

31 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ31 E GOV (USA) Στρατηγικό πρόγραμμα 2001 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Όλοι οι Πολίτες θα είναι συνδεδεμένοι ONLINE με τα προϊόντα τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες της Κυβέρνησης τους

32 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ32 E GOV (USA) Στρατηγικό πρόγραμμα 2001 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ 1 Δημιούργησε μια διαδικτυακή θέση (PORTAL) ως μοναδική είσοδο για πρόσβαση στις δημόσιες Υπηρεσίες FIRSTGOV.GOV (Φάση «εισόδου» στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση)

33 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ33 E GOV (USA) Στρατηγικό πρόγραμμα 2001 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ 2 Όλες οι δημόσιες διαδικτυακές τοποθεσίες (SITES) θα έχουν προστιθέμενη αξία για τους Πολίτες ( Φάση «ποιότητας περιεχομένου» )

34 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ34 E GOV (USA) Στρατηγικό πρόγραμμα 2001 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ 3 Όλες οι διαδικασίες που διεκπεραιώνονται από διαφορετικές διοικητικές μονάδες θα είναι ενοποιημένες για τους Πολίτες ( Φάση «Ολοκλήρωσης των διοικητικών διαδικασιών» )

35 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ35 E GOV (USA) Στρατηγικό πρόγραμμα 2001 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ 4 Όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές των Πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες θα πιστοποιούνται εύκολα και αξιόπιστα ( Φάση «προστασίας των συναλλαγών» )

36 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ36 E GOV (USA) Στρατηγικό πρόγραμμα 2001 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ 5 Δημιούργησε ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα με τη χρήση τυποποιημένων εργαλείων διαχείρισης γνώσης ( Φάση «Διαχείρισης γνώσης» )

37 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ37 Ηλεκτρονική διοίκηση e-europe 2005 Έως το 2005 η Ευρώπη πρέπει να διαθέτει: Δικτυακές Δημόσιες υπηρεσίες Ηλεκτρονική διακυβέρνηση Ηλεκτρονικές υπηρεσίες μάθησης Ηλεκτρονικές υπηρεσίες υγείας Δυναμικό περιβάλλον Ηλεκ. Επιχειρείν και ως καταλύτη για αυτές Διαδεδομένη Ευρυζωνική πρόσβαση Ασφάλεια

38 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ38 E- Europe 2005:E-GOV Προτεινόμενες δράσεις Ευρυζωνική σύνδεση Διαλειτουργικότητα Ψηφιακές συναλλαγές ( διαλογικές υπηρεσίες) Δημόσιες προμήθειες Δημόσια σημεία πρόσβασης στο INTERNET Πολιτισμός και τουρισμός

39 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ39 ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΥΡΓΩΝ COMO Οι υπουργοί αναγνωρίζουν ότι η ηλεκτρονική διακυβέρνηση απαιτεί ριζική αναδιοργάνωση στη δημόσια διοίκηση που περιλαμβάνει : 1.Ανασχεδιασμό των διαδικασιών 2. Εκπαίδευση του προσωπικού, 3.Νομοθετικές αλλαγές 4.Νέα μοντέλα διοίκησης

40 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ40 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Η τεχνολογία δεν μπορεί να μετατρέψει κακές διαδικασίες σε καλές, αλλά … η ηλεκτρονική διακυβέρνηση δημιουργεί μια καλή ευκαιρία για τη δημόσια διοίκηση να κάνει το έργο της καλύτερα COM ( 2003) BRUSSELS

41 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ41 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ Ηλεκτρονική διακυβέρνηση δεν σημαίνει, απλώς, «η δημόσια διοίκηση στο INTERNET!» Σήμερα είναι ένα εργαλείο διοικητικής μεταρρύθμισης ( πρόγραμμα ADELE ADMINISTRATION ELECTRONIQUE)

42 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ42 ΤΠΕ ΚΑΙ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ Τα ψηφιακά δίκτυα θα είναι άχρηστα εάν η νομοθεσία επιβάλλει διακίνηση σφραγισμένων χαρτιών Χρησιμοποιούμε ΤΠΕ για να καταργήσομε τα δικαιολογητικά και όχι για να τα αυτοματοποιήσομε.

43 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ43 EE : COM 2003 BRUSSELS ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΡΟΙ Μια παραγωγική δημόσια διοίκηση που θα διαθέτει τη μεγαλύτερη αξία για τα χρήματα των φορολογουμένων ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.

44 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ44 Μαθήματα που μάθαμε Η αναδιοργάνωση κοστίζει φορές περισσότερο από τον εξοπλισμό πληροφορικής, δηλαδή, Για κάθε 1 ΕΥΡΩ εξοπλισμού χρειαζόμαστε επιπλέον 5-10 ΕΥΡΩ για την αναδιοργάνωση

45 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ45 ΣΤΟΧΟΣ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚH ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΠΟΡΟΥΣ

46 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ46 ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΛ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: ΓΑΛΛΙΑ: 1.8 ΒΕΥΡΩ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: 1.65 ΒΕΥΡΩ Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ: 1.42 ΒΕΥΡΩ ΙΤΑΛΙΑ: 2 ΒΕΥΡΩ ΙΣΠΑΝΙΑ: 2 ΒΕΥΡΩ

47 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ47 ΜΕΛΕΤΕΣ EPAN Δημιουργία «αξίας» σε έργα ηλ. Διακυβέρνησης (ΔΑΝΙΑ 2002) Η βιωσιμότητα των έργων ηλ. Διακυβέρνησης ( ΕΛΛΑΔΑ 2003) Αποπληρώνεται η ηλ. διακυβέρνηση; (ΟΛΛΑΝΔΙΑ 2004)

48 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ48 ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ (1) Ποιοτικότερη Πληροφόρηση (2) Μείωση χρόνου επεξεργασίας (3)Μείωση Κόστους (4) Ποιοτικότερη Εξυπηρέτηση (6) Αυξημένη Ικανοποίηση των πελατών (5) Αυξημένη αποδοτικότητα

49 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ49 ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Λιγότερα λάθη Μια φορά αποθήκευση, πολλαπλές χρήσεις Καλύτερη διαχείριση Ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ Οργανισμών

50 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ50 ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ Ψηφιακές διαδικασίες Κατάργηση βημάτων διαδικασίας Ολικός ανασχεδιασμός της διαδικασίας

51 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ51 ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Αποδοτικότερος σχεδιασμός Μείωση χρόνου εργασίας Συνεργασίες στην ανάπτυξη

52 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ52 ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Ευελιξία ( 7χ24) Καλύτερη διαφάνεια Εξυπηρέτηση ανάλογα με τις ανάγκες

53 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ53 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οφέλη για τους Πολίτες Οφέλη για τις Επιχειρήσεις Οφέλη για τις Δημόσιες Υπηρεσίες

54 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ54 i2010 eGOVERNMENT ACTION PLAN(COM 173/ ) ΣΤΟΧΟΙ Κανένας Πολίτης εκτός ΗΔ Αποδοτικές και Αποτελεσματικές Δημόσιες Υπηρεσίες Ψηφιοποίηση διαδικασιών σημαντικού ενδιαφέροντος Δημιουργία καταλυτικών παραγόντων Ενδυνάμωση των δημοκρατικών διαδικασιών

55 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ55 i2010 eGov: Στόχος 1 Κανένας Πολίτης εκτός ΗΔ Μέχρι το 2010 όλοι οι Πολίτες, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία, θα επωφελούνται από την ΗΔ και οι δημόσιες διοικήσεις θα διαθέτουν πληροφορίες και υπηρεσίες που θα είναι εύκολα προσβάσιμες από όλους ανεξαιρέτως, μέσω των ΤΠΕ

56 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ56 i2010 E-gov: Στόχος 1 Κανένας πολίτης εκτός ΗΔ ΔΡΑΣΕΙΣ 2006: Συμφωνία των Κρατών – Μελών για την πορεία ένταξης όλων των Πολιτών και καθορισμός μετρήσιμων στόχων. 2007: Δημιουργία ενός κοινού πλαισίου για την Προσβασιμότητα στις ψηφιακές υπηρεσίες (E- ACCESSIBILITY) 2008 : Δημιουργία πολλαπλών διαύλων διάθεσης των ψηφιακών υπηρεσιών( ψηφιακή τηλεόραση, κινητά κτλ)

57 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ57 I2010 E-gov: Στόχος 2 Αποτελεσματικότητα και Αποδοτικότητα Κάνε το σωστό, σωστά Δηλαδή: Κάνε εκείνο που επιθυμούν οι Πολίτες και οι Επιχειρήσεις ( Αποτελεσματικότητα) Με τον πιο φθηνό τρόπο (Αποδοτικότητα)

58 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ58 Αποτελεσματικότητα και Αποδοτικότητα Μέχρι το 2010 η ΗΔ θα συνεισφέρει στη βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών και θα μειώσει τα διοικητικά εμπόδια για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. Επιπλέον ο δημόσιος τομέας θα βελτιώσει την αποδοτικότητα, τη διαφάνεια και τη λογοδοσία με τη χρήση καινοτόμων εφαρμογων ΤΠΕ

59 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ59 i2010 E-gov Αποτελεσματικότητα και Αποδοτικότητα ΔΡΑΣΕΙΣ 2006: Η ΕΕ σε συνεργασία με τα Κράτη- Μέλη θα αναπτύξει ένα κοινό πλαίσιο μέτρησης των αποτελεσμάτων της Ηλ. Διακυβέρνησης. 2007: Συγκριτική Ανάλυση ανταγωνισμού και μελέτη καλών εφαρμογών, βασισμένη σε κοινούς δείκτες,για την αξιολόγηση αυτού του προγράμματος Δράσης 2008 : Η ΕΕ και τα Μέλη θα δημιουργήσουν μηχανισμούς για την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα της ανταλλαγής εμπειριών και υπηρεσιών

60 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ60 i2010 eGov: Στόχος 3 Ψηφιοποίηση κρίσιμων διαδικασιών Η ΗΔ ψηφιοποιεί δεκάδες διαδικασίες μερικές από τις οποίες έχουν σοβαρές επιπτώσεις για τους πολίτες και τη δημόσια διοίκηση. Μια από αυτές είναι η διαδικασία των Ηλεκτρονικών προμηθειών Μέχρι το 2010 όλες οι προμήθειες (100%) θα διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά και τουλάχιστον το 50% θα είναι πάνω από το Ευρωπαϊκό όριο.

61 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ61 i2010 e-gov: Στόχος 3 Ψηφιοποίηση κρίσιμων διαδικασιών ΔΡΑΣΕΙΣ 2006: Συμφωνία για την πορεία υλοποίησης, θέτοντας μετρήσιμους στόχους και ορόσημα για την ψηφιοποίηση των προμηθειών μέχρι το : Δημιουργία κοινών προδιαγραφών για κρίσιμα στοιχεία των διασυνοριακών προμηθειών : Αξιολόγηση πιλοτικών εφαρμογών και κοινοποίηση των αποτελεσμάτων σε όλα τα Μέλη. 2010: Αξιολόγηση της προόδου των εφαρμογών διασυνοριακών δημόσιων προμηθειών στα Κράτη - Μέλη.

62 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ62 i2010 egov: Στόχος 4 Δημιουργία αναγκαίων συνθηκών Μέχρι το 2010 όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες και οι επιχειρήσεις θα επωφελούνται από την ασφαλή και εύκολη ταυτοποίηση τους, με ηλεκτρονικά μέσα,κατά τις συναλλαγές τους με τις δημόσιες Υπηρεσίες σε οποιοδήποτε Κράτος - Μέλος

63 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ63 i2010 e-gov: Στόχος 4 Δημιουργία αναγκαίων συνθηκών ΔΡΑΣΕΙΣ 2006: Συμφωνία για την πορεία υλοποίησης, θέτοντας μετρήσιμους στόχους και ορόσημα για τη δημιουργία ενός Πανευρωπαϊκού συστήματος ταυτοποίησης ( e IDM)βασισμένο στη διαλειτουργικότηα και την αμοιβαία αναγνώριση των Εθνικών συστημάτων ταυτοποίησης.

64 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ64 i2010 e-gov: Στόχος 4 Δημιουργία αναγκαίων συνθηκών ΔΡΑΣΕΙΣ 2007: Συμφωνία για κοινές προδιαγραφές και διαλειτουργικά συστήματα ταυτοποίησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση Συντομισμός πιλοτικών μεγάλης κλίμακας για διαλειτουργικά συστήματα ατυτοποίησης για διασυνοριακές εφαρμογές

65 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ65 i2010 e-gov: Στόχος 4 Δημιουργία αναγκαίων συνθηκών ΔΡΑΣΕΙΣ 2009: Ηλεκτρονικές υπογραφές 2010: Αξιολόγηση των συστημάτων των Μελών για το Πανευρωπαϊκό σύστημα ταυτοποίησης

66 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ66 i2010 egov: Στόχος 5 Ενδυνάμωση των συμμετοχικών διαδικασιών ΔΡΑΣΕΙΣ : Δοκιμή εργαλείων ΤΠΕ τα οποία διευκολύνουν τη διαφάνεια και τη συμμετοχή των Πολιτών στις δημοκρατικές διαδικασίες 2006:Έναρξη εργασιών για τη βελτίωση της κοινοβουλευτικών διαδικασιών :Η δημιουργία προχωρημένων μορφών ηλεκτρονικής δημοκρατίας θα είναι ο βασικό στόχος των ερυνητικών προγραμμάτων.

67 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ67 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Λειτουργεί εξολοκλήρου ψηφιακά και δρα αποτελεσματικά και αποδοτικά σε στο πλαίσιο χρηστής διακυβέρνησης

68 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ68 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Ορόσημο 1: Ψηφιακές λειτουργίες, ψηφιακές επικοινωνίες Ορόσημο 2: Ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές σε όλους Ορόσημο 3: Ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες Ορόσημο 4: Αποτελεσματική και αποδοτική εξυπηρέτηση Ορόσημο 5: Διαφάνεια, Λογοδοσία, Συμμετοχικότητα

69 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ69 ΟΡΟΣΗΜΟ 1 ΣΤΟΧΟΣ 1.1 Οι εργαζόμενοι στο δημόσιο τομέα διαθέτουν προσωπικό υπολογιστή και χρησιμοποιούν το δίκτυο ΣΥΖΕΦΞΙΣ για να διεκπεραιώνουν τις εργασίες τους

70 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ70 ΟΡΟΣΗΜΟ 1 Ψηφιακές λειτουργίες, ψηφιακές επικοινωνίες Στόχος 1.1 Οι εργαζόμενοι στη Δημόσια Διοίκηση διαθέτουν Προσωπικό Υπολογιστή και χρησιμοποιούν το δίκτυο ΣΥΖΕΦΞΙΣ για να διεκπεραιώνουν τις εργασίες τους.

71 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ71 ΟΡΟΣΗΜΟ 1 ΣΤΟΧΟΣ 1.2 Η σύνταξη, αποθήκευση και ανταλλαγή εγγράφων μεταξύ Δημόσιων Υπηρεσιών γίνεται αποκλειστικά και μόνον με ηλεκτρονικά μέσα

72 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ72 ΟΡΟΣΗΜΟ 1 Ψηφιακές λειτουργίες, ψηφιακές επικοινωνίες Στόχος 1.2 Η σύνταξη, αποθήκευση και ανταλλαγή εγγράφων μεταξύ Δημόσιων Υπηρεσιών γίνεται, αποκλειστικά και μόνον με ηλεκτρονικά μέσα.

73 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ73 ΟΡΟΣΗΜΟ 1 ΣΤΟΧΟΣ 1.3 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες ψηφιοποιούν τα αρχεία που λόγω αρμοδιότητας τηρούν προκειμένου να είναι αναγνώσιμα από όλες τις συναρμόδιες Υπηρεσίες

74 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ74 ΟΡΟΣΗΜΟ 1 Ψηφιακές λειτουργίες, ψηφιακές επικοινωνίες Στόχος 1.3 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες ψηφιοποιούν τα αρχεία που λόγω αρμοδιότητας τηρούν, έτσι ώστε να είναι αναγνώσιμα από όλους τους Ενδιαφερομένους

75 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ75 ΟΡΟΣΗΜΟ 2 ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές σε όλους Αντικειμενικός στόχος 2.1 Όλες οι ψηφιακές συναλλαγές των Πολιτών και Επιχειρήσεων με τη Δημόσια διοίκηση πιστοποιούνται μέσω του Εθνικού Συστήματος Αυθεντικοποίησης «ΕΡΜΗΣ» με βάση τον Ενιαίο Εθνικό Αριθμό.

76 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ76 ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΖΕΦΞΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΥΛΗ ΕΡΜΗΣ ΔΘΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΏΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

77 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ77 ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ Ψηφιακά Πιστοποιητικά ΣΥΖΕΦΞΙΣ ΕΡΜΗΣ TAXISIKA ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΠΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΕΠ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, BPR

78 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ78 ΟΡΟΣΗΜΟ 2 ΣΤΟΧΟΣ 1.2 Οι δημόσιοι διαδικτυακοί τόποι πληρούν προκαθορισμένα πρότυπα και εξυπηρετούν όλους χωρίς αποκλεισμούς

79 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ79 ΟΡΟΣΗΜΟ 2 ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές σε όλους Αντικειμενικός στόχος 2.2 Οι διαδικτυακοί τόποι των Δημόσιων Υπηρεσιών πληρούν προκαθορισμένα πρότυπα προσβασιμότητας, αρχιτεκτονικής και λειτουργίας.

80 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ80 ΟΡΟΣΗΜΟ 2 ΣΤΟΧΟΣ 1.3 Η συνεργασία μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων, διαδικασιών και Φορέων του Δημόσιου Τομέα θα βασίζεται σε θεσμοθετημένο πλαίσιο Διαλειτουργικότητας

81 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ81 ΟΡΟΣΗΜΟ 2 ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές σε όλους Αντικειμενικός στόχος 2.2 Η συνεργασία μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων, διαδικασιών και Φορέων του δημόσιου τομέα βασίζεται σε θεσμοθετημένο Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας.

82 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ82 ΟΡΟΣΗΜΟ 3 ΣΤΟΧΟΣ 3.1 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες διαθέτουν στους Πολίτες και στις Επιχειρήσεις, υπηρεσίες και προϊόντα του Δημόσιου Τομέα με ηλεκτρονικά μέσα.

83 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ83 ΟΡΟΣΗΜΟ 3 Ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες στους Πολίτες και στις Επιχειρήσεις Αντικειμενικός στόχος 3.1 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες διαθέτουν στους Πολίτες και στις Επιχειρήσεις, υπηρεσίες και προϊόντα με ηλεκτρονικά μέσα.

84 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ84 ΟΡΟΣΗΜΟ 3 ΣΤΟΧΟΣ 3.2 Όμοια δεδομένα και πληροφορίες συλλέγονται μόνο μια φορά και αποθηκεύονται σε ένα ενιαίο ψηφιακό χώρο,προκειμένου να χρησιμοποιούνται από τις συναρμόδιες Δημόσιες Υπηρεσίες.

85 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ85 ΟΡΟΣΗΜΟ 3 Ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες στους Πολίτες και στις Επιχειρήσεις Αντικειμενικός στόχος 3.2 Όμοια δεδομένα συλλέγονται μόνο μια φορά και αποθηκεύονται σε ένα μόνο μέρος προκειμένου να χρησιμοποιούνται από τις συναρμόδιες Δημόσιες Υπηρεσίες. Θα στο πω μόνο μια φορααά

86 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ86 ΟΡΟΣΗΜΟ 3 ΣΤΟΧΟΣ 3.3 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες διεκπεραιώνουν Oλοκληρωμένες Σσυναλλαγές χωρίς να απαιτούν από τους Ενδιαφερομένους Δικαιολογητικά που εκδίδουν άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες.

87 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ87 ΟΡΟΣΗΜΟ 3 Ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες στους Πολίτες και στις Επιχειρήσεις Στόχος 3.3 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες διεκπεραιώνουν ολοκληρωμένες συναλλαγές χωρίς να απαιτούν από τους Ενδιαφερομένους Δικαιολογητικά που εκδίδουν άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες.

88 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ88 ΟΡΟΣΗΜΟ 4 ΣΤΟΧΟΣ 4.1 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες με την υποστήριξη του ΥΠΕΣΔΔΑ ψηφιοποιούν διαδικασίες σημαντικού ενδιαφέροντος για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τη δημόσια διοίκηση

89 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ89 ΟΡΟΣΗΜΟ 4 Αποδοτική και Αποτελεσματική εξυπηρέτηση Στόχος 4.1 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες ψηφιοποιούν με την υποστήριξη του ΥΠΕΣΔΔΑ διοικητικές διαδικασίες σημαντικού ενδιαφέροντος.

90 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ90 ΟΡΟΣΗΜΟ 4 ΣΤΟΧΟΣ 4.2 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες μειώνουν σε σημαντικό βαθμό τα διοικητικά εμπόδια που επιβάλλουν σε Πολίτες και Επιχειρήσεις

91 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ91 ΟΡΟΣΗΜΟ 4 Αποδοτική και Αποτελεσματική εξυπηρέτηση Στόχος 4.2 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες μειώνουν τα διοικητικά εμπόδια που επιβάλλουν σε Πολίτες και Επιχειρήσεις

92 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ92 ΟΡΟΣΗΜΟ 5 ΣΤΟΧΟΣ 5.1 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες χρησιμοποιούν καινοτόμες πρακτικές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προκειμένου να βελτιώσουν σε σημαντικό βαθμό τη διαφάνεια και τη λογοδοσία.

93 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ93 ΟΡΟΣΗΜΟ 5 Διαφάνεια, Λογοδοσία, Συμμετοχικότητα Στόχος 5.1 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες βελτιώνουν σημαντικά τη διαφάνεια και τη λογοδοσία με καινοτόμες ψηφιακές πρακτικές.

94 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ94 ΟΡΟΣΗΜΟ 5 ΣΤΟΧΟΣ 5.2 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες χρησιμοποιούν καινοτόμες πρακτικές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για τη διαβούλευση με κοινωνικές ομάδες

95 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ95 ΟΡΟΣΗΜΟ 5 Διαφάνεια, Λογοδοσία, Συμμετοχικότητα Στόχος 5.2 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες χρησιμοποιούν καινοτόμες ψηφιακές πρακτικές για να αναπτύξουν την ηλεκτρονική διαβούλευση με κοινωνικές ομάδες

96 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ96 E- ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ E -EUROPE ACTION PLAN I2010 egov ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΑΕ IDA, IST, E-TEN

97 Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ97 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ: Διοικητική μεταρρύθμιση χωρίς την τεχνολογία δεν γίνεται! Η τεχνολογία από μόνη της δεν επαρκεί για την καλύτερη διακυβέρνηση. Χρειαζόμαστε καλύτερη χρήση των πληροφοριών, των ανθρώπων,των διαδικασιών και της τεχνολογίας.


Κατέβασμα ppt "Νίκος Σαριδάκης ΥΠΕΣΔΔΑ1 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google