Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

2 Στόχοι της ενότητας

3 Προοργανωτής 1. Περιγράψτε τον πίνακα. 2. Συζητήστε με το διπλανό σας: Θα ήθελες να βρίσκεσαι στο τοπίο που βλέπεις σε αυτό τον πίνακα; Γιατί; 3. Γιατί κατά τη γνώμη σας επιλέγηκε αυτός ο πίνακας στη συγκεκριμένη ενότητα;

4 Η αρχή του ταξιδιού

5 Ερωτήσεις κατανόησης Πώς είναι γραμμένο το κείμενο; Από πού το καταλάβαμε; Ποιοι ξεκίνησαν το ταξίδι για τη Χωχαρούπα; Πόσο καιρό περπάτησαν; Πώς ένιωθαν μετά από τόσες μέρες ταξίδι; Σε πιο μέρος έφθασαν οι τέσσερις φίλοι; Ποιος τους έδωσε αυτή την πληροφορία; Πώς μιλούσε αυτός ο κύριος; Ποιον πρέπει να ρωτήσουν, για να μάθουν πού βρίσκεται η Χωχαρούπα; Πού θα βρουν το γιο του Ρουμπή;

6 Προσοχή! Υπογράμμισε στο διάλογο που διαβάσαμε όσες φράσεις νομίζεις πως μπερδεύουν τη γλώσσα σου. Έπειτα προσπάθησε να τις διαβάσεις γρήγορα.

7 Ώρα για παιχνίδι με το διπλανό σου! Κούπα καπακωτή, κούπα καπακωμένη. Κούπα ξεκαπάκωτη,κούπα ξεκαπακωμένη.

8 Ο παπάς ο παχύς έφαγε παχιά φακή. Γιατί παπά παχύ,έφαγες παχιά φακή;

9 Η συκιά μας η γερτή, η πευκολευκοτσουκλωτή, κάνει τα σύκα τα γερτά, τα πευκολευκοτσουκλωτά.

10

11 Τετράδιο Εργασιών

12

13 Κι άλλοι γλωσσοδέτες!

14 Συμπλήρωσε τα κενά του διαλόγου με τους τύπους του ρήματος είμαι. Μετά συμπλήρωσε τον πιο κάτω πίνακα. - Ουφ! Εγώ _______________ κουρασμένος. - Μόνο εσύ _______________ κουρασμένος; Δες τον Αρμπέν. Αυτός κι αν _______________ κουρασμένος! - Παιδιά μην παραπονιέστε. Φυσικά και όλοι εμείς _______________ κουρασμένοι. Αφού ταξιδεύαμε τρεις μέρες και τρεις νύχτες! - Αν και εσείς λέτε πως _______________ κουρασμένοι, βλέπω στα μάτια σας την ανυπομονησία να φτάσετε στη Χωχαρούπα! - Αν ανυπομονούμε μια φορά εγώ κι εσύ, Χαρά, αυτοί ανυπομονούν χίλιες κι ας λένε πως _______________ κουρασμένοι! Εμπρός, λοιπόν, φιλαράκια μου, κουράγιο.

15 Το ρήμα είμαι

16 Η συνάντηση με το Ρουμπή Τα παιδιά αφού ευχαρίστησαν τον κύριο με το πράσινο σακάκι, έφτασαν μέχρι την εκκλησία και χτύπησαν την πόρτα του σπιτιού που ήταν αμέσως μετά από αυτήν. Τους άνοιξε ο κύριος Ρουμπής. Ρουμπής: Καλημέρα καμηλιέρη, καμηλιέρη καλημέρα! Φίλοι μου ποιοι είστε; Αρμπέν: Καλημέρα καμηλιέρη, καμηλιέρη καλημέρα! Είμαστε τέσσερις φίλοι που ψάχνουμε τη Χωχαρούπα. Μας είπαν να ρωτήσουμε το γιο του Ρουμπή, του Κουμπή, του ρουμποκομπολογή, που βγήκε να ρουμπέψει, να κουμπέψει, να ρουμποκομπολογέψει, και τον βρήκαν οι ρουμπήδες, οι κουμπήδες, οι ρουμποκομπολογήδες και του πήραν τα ρουμπιά του, τα κουμπιά του, τα ρουμποκομπολογιά του. Αυτός σίγουρα γνωρίζει το δρόμο για τη Χωχαρούπα. Ρουμπής: Μα αυτός είναι ο γιος μου! Θα τον βρείτε στη λίμνη να ταΐζει μια πάπια, μα ποια πάπια; Μια πάπια με παπιά. Χαρά: Ευχαριστούμε για την πληροφορία. Ελπίζουμε εκεί κοντά να έχει και καμιά μυγδαλιά τσιγδαλιά που κάνει μυγδαλίδια, τσιγδαλίαδια, μυγδοτσιγδοκοκαλίδια για να κόψουμε να φάμε. Ρουμπής: Αν πεινάτε, έχω να σας δώσω πίτα σπανακόπιτα, σπανακολαδόπιτα. Λουκάς: Υπέροχα! Αν έχετε και νερό, λινάρι, νερολίναρο, νεροκαθαρολίναρο για να γεμίσουμε τα παγουράκια μας, ακόμα καλύτερα. Ρουμπής: Μα και βέβαια! Καθίστε στις καρέκλες, της καρέκλας το ποδάρι ξεκαρεκλοποδαρώθηκε και σας φέρνω τις προμήθειές σας στο λεπτό. Γαλήνη: Τι καλά που όλοι σε αυτοί την πόλη είναι τόσο φιλικοί! Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο. Φίλε, φύλαγε το φύλλο, μην το δώσεις σ’ άλλο φίλο. Αρμπέν: Τελικά μας κόλλησε για τα καλά η συνήθεια να μιλάμε με γλωσσοδέτες!


Κατέβασμα ppt "Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google