Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS 2009-2011 THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS 2009-2011 THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY

2

3

4

5

6 KALAMARIA - THESSALONIKI

7 1 O Παιχνίδι «Η μέλισσα»  Στόχος του παιχνιδιού είναι καθεμιά από τις δύο «μάνες» του παιχνιδιού να πάρει με το μέρος της όσα περισσότερα κορίτσια μπορεί, ώστε να είναι ισχυρότερη στον τελικό αγώνα της δύναμης με την άλλη ομάδα. 1 ST game the “BEE”  The aim of the game is each of the two leaders, of the game to attract on its side as many girls as possible. So that she becomes the strongest at the final game of power against the other team.

8

9 2 ND game LITTLE STATUES 2 O Παιχνίδι «Αγαλματάκια»  Τα παιδιά διαλέγουν με διαδικασία τον αρχηγό. Αυτός ή αυτή κρύβει το πρόσωπό του και μετράει. Με το τέλος του μετρήματος όλοι παγώνουν, γίνονται αγάλματα. Όποιος μετακινείται χάνει και φεύγει από το παιχνίδι. Ο αρχηγός αλλάζει μόλις πιάσει ένα παίχτη.  The children after a certain procedure choose the leader of the game. He or she hides the face and starts counting. When he/she stops counting everybody has to freeze, become a statue. Whoever moves, loses and leaves the game. The leader grabs a child and this is the new leader.

10

11 3 RD game PEACE AND WAR 3 O Παιχνίδι «Πόλεμος και ειρήνη»  Οι δύο αντιμέτωπες ομάδες προσπαθούν να αποδυναμώσουν η μία την άλλη ζητώντας να τους στείλει, έναν έναν τους δυνατούς της παίχτες αλλά και ρισκάροντας να χάσει και η ίδια έναν από τους δικούς της, αν δεν κατορθώσει να τον αιχμαλωτίσει.  The two opposing teams are trying to weaken each other by asking them to send the stronger players one by one on one hand and on the other hand risking to lose one of the players if they don’t manage to capture him/her.

12

13 4 TH game MOSQUE 4 O Παιχνίδι «Τζαμί»  Το παιχνίδι παίζεται με 10 παίχτες τουλάχιστον. Οι παίχτες χωρίζονται σε δύο ομάδες. Τοποθετούν τα «τουβλάκια» το ένα πάνω στο άλλο και γύρω τους τα στεφάνια σε σχήμα κύκλου. Η μια ομάδα προσπαθεί να ρίξει τα τούβλα ενώ η άλλη είναι μέσα στα στεφάνια. Εάν ρίξει έστω και ένα τούβλο η ομάδα σκορπίζεται γύρω από τον κύκλο και προσπαθεί να μπει στον κύκλο να ξαναστήσει τα τουβλάκια. Κερδίζει αν τα καταφέρει. Η άλλη ομάδα προσπαθεί να κάψει με την μπάλα τα παιδιά που μπαίνουν μέσα στον κύκλο. Αν τα κάψει όλα κερδίζει.  The game is played with 10 players at least. They form two teams. They place the bricks one above the other, forming “the mosque “, and the hulla hups (big rings) around the mosque. Each team tries to build the mosque trying to keep the players of the team in the game. The team loses when it fails to rebuild the mosque and there are no players, who have not been hit by the ball of the opponent team.

14

15 5 TH game “ apples” 5 O Παιχνίδι «Μήλα»  Η ταχύτητα, τα αντανακλαστικά, η ευελιξία είναι τα χαρακτηριστικά του καλού παίχτη. Το πιάσιμο της μπάλας στον αέρα είναι ο στόχος και η κορυφαία στιγμή του παιχνιδιού. Το άγγιγμα του σώματος από τη μπάλα είναι η ήττα και ο αποκλεισμός από το παιχνίδι.  Speed, good reflexes and flexibility are the characteristics of the good player. The aim of the game and the climax of it is to catch the ball in the air. If the ball touches the body of the player this is defeat and the player gets out of the game.

16


Κατέβασμα ppt "11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS 2009-2011 THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google