Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

2 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ο Εισαγωγή Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας μελετάται η Επικοινωνία μεταξύ Ανθρώπου και Υπολογιστή βασισμένη στην Εικονική Πραγματικότητα. Περιγράφεται η εξέλιξη της Επικοινωνίας Ανθρώπου – Υπολογιστή και της Εικονικής Πραγματικότητας μέχρι που γίνονται ένα βλέποντας αυτήν την Επικοινωνία να γίνεται μέσα σε ένα Εικονικό Περιβάλλον. Αναφέρονται συσκευές υποστήριξης αυτών των ενεργειών, τομείς της ζωής μας στους οποίους χρησιμοποιούνται και κάποια προγράμματα τα οποία έχουν υλοποιηθεί βάση αυτών.

3 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή Εισαγωγή Η Έννοια και η Εξέλιξη της ΕΑΥ Στόχοι της ΕΑΥ Λειτουργικότητα: Θεμελιώδης επιδίωξη της ΕΑΥ Στοιχεία ενός συστήματος ΕΑΥ Είσοδος Δεδομένων ΕΑΥ και Όραση Υπολογιστών ΕΑΥ και Αναγνώριση Χειρονομιών (mt9)(mt9)

4 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Εικονική Πραγματικότητα Εισαγωγή Ανάπτυξη ενός Εικονικού Περιβάλλοντος Μοντέλο Περιβάλλοντος(cave_crayoland)(cave_crayoland) Χαρακτηριστικά της Εμβύθισμένης Ε.Π. Αλληλεπιδράσεις με το χρήστη Ξεχωριστά Εικονικά Περιβάλλοντα Τεχνολογίες Υλικό Λογισμικό Συσκευές που χρησιμοποιήθηκαν σε Εφαρμογές Ε.Π.

5 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο Η Συμμετοχή της Ε.Π. στη ζωή μας Εισαγωγή Ε.Π. και Κατασκευές Κτιρίων

6 Η Ε.Π. στον τομέα της Μηχανικής Ε.Π. και Εμπόριο Προϊόντων ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο

7 Η Ε.Π. στον τομέα της Ασφάλειας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο Η Ε.Π. στον τομέα της Ιατρικής

8 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο Η συμβολή της Ε.Π. στην Αντιμετώπιση Φοβιών Εικονικοί κόσμοι για την θεραπεία του φόβου της πτήσης Πραγματικό και εικονικό εμπορικό κέντρο

9 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο Ζωντανεύουν τα αρχαία –Εισαγωγή Πλαταιές Ρωμαϊκά Θερμοπύλες –Εικονικά Μουσεία Λούβρο –Η πυραμίδα την ημέραΗ πυραμίδα την ημέρα –Η πυραμίδα από την CarrouselΗ πυραμίδα από την Carrousel –Το μουσείο από τον ποταμό SeineΤο μουσείο από τον ποταμό Seine –Η πυραμίδα τη νύχταΗ πυραμίδα τη νύχτα Αίθουσα με Φαραώ

10 – HPCLab Πανεπιστήμιου Πατρών HPCLab Πανεπιστήμιου Πατρών MUV II (Multi User Virtual Interactive Interface ) Υλοποίηση ενός τρισδιάστατου μοντέλου του Παρθενώνα των Αθηνών ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο

11 Οι Στρατιωτικές Εφαρμογές Εφαρμογές της εικονικής πραγματικότητας στην Ιατρική –Εισαγωγή –Θεραπεία μέσω έκθεσης –Χειρουργική Τηλεϊατρική και Συνεργασία

12 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο Προσομοίωση αρθροσκοπικής εγχείρησης

13 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο – Αποκατάσταση – Εικονικά Περιβάλλοντα για αυτιστικά παιδιά – Σχεδίαση τεχνητών βαλβίδων με χρήση Ε.Π. Δείγμα οθόνης από την εφαρμογή προσομοίωσης

14 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο – Εικονική εγκατάσταση γ-κάμερας – Βραχυπρόθεσμα μειονεκτήματα – Συμπεράσματα

15 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο –Η Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση Η Ε.Π. στην υποστήριξη της διδασκαλίας της Βιολογίας Εικονική Πραγματικότητα και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση –3D-Τοπογραφικά Ανάγλυφα –Προσομοιώσεις – Παιγνίδια –V-Laser Εισαγωγή –V-Laser II (Virtual. Approach to Stimulated Emission of Radiation) Διαμορφωτική αξιολόγηση

16 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ο Wearable Computing Εισαγωγή Ο μικρότερος κεντρικός υπολογιστής δικτύου του Word

17 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ο Το PC σπιρτόκουτο Τι είναι ένας Wearable Computer Λειτουργικοί τρόποι του Wearable Computing Οι έξι ιδιότητες (έξι πορείες σημάτων) του wearable computing Θεμελιώδη ζητήματα του Wearable Computing – Ιστορικό πλαίσιο –Η αλλαγή από τα πυροβόλα όπλα στις κάμερες και τους υπολογιστές –Η αλλαγή από τη Δρακόντεια τιμωρία στη μικροδιαχείρηση –Θεμελιώδη ζητήματα του Wearable Computing

18 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ο Πτυχές του Wearable Computing και της προσωπικής ενδυνάμωσης Άρθρα

19 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ο Προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί με χρήση Ε.Π. Το Πρόγραμμα ΕΝΟΡΑΣΗ Το Πρόγραμμα LAKE Το Πρόγραμμα Oxygen –Cricket/INS DemoCricket/INS Demo –Software Proxy DemoSoftware Proxy Demo –Metaglue DemoMetaglue Demo –Multilingual Speech Interface DemoMultilingual Speech Interface Demo –Sketch Understanding DemoSketch Understanding Demo –Intelligent Room Meeting DemoIntelligent Room Meeting Demo

20 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ο Σύνοψη – Επίλογος Όπως κάθε τεχνολογικό επίτευγμα, έτσι και τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας έχουν θετικές αλλά και αρνητικές εφαρμογές. Εξαρτάται από το πώς επιλέγουν οι ειδικοί να κάνουν χρήση.Παρ' όλα αυτά οι ερευνητές θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να αξιολογήσει κανείς εμπεριστατωμένα τις αρνητικές ή θετικές επιπτώσεις. Πρόκειται πάντως για μια τεχνολογία που παίζει με τη φαντασία και την ουτοπία και έτσι δίνει κυρίως στους ερευνητές την αίσθηση, που ίσως είναι ουτοπική, ότι μπορούν να γίνουν πάρα πολλά ακόμη στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας.


Κατέβασμα ppt "Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google