Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εφηβεία είναι η περίοδος της βιολογικής ωρίμανσης κατά την οποία ο άνθρωπος αποκτά την αναπαραγωγική ικανότητα εγκαταλείποντας τη παιδική ηλικία. Διαρκεί:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εφηβεία είναι η περίοδος της βιολογικής ωρίμανσης κατά την οποία ο άνθρωπος αποκτά την αναπαραγωγική ικανότητα εγκαταλείποντας τη παιδική ηλικία. Διαρκεί:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Εφηβεία είναι η περίοδος της βιολογικής ωρίμανσης κατά την οποία ο άνθρωπος αποκτά την αναπαραγωγική ικανότητα εγκαταλείποντας τη παιδική ηλικία. Διαρκεί: 5-10 χρόνια ΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ

3 Αγόρια το σώμα ιδρώνει πιο πολύ το δέρμα και τα μαλλιά γίνονται πιο λιπαρά το σώμα μεγαλώνει ξαφνικά, γίνεται πιο βαρύ και πιο ψηλό βγαίνουν τρίχες στις μασκάλες και στο στήθος οι ώμοι και το στήθος γίνονται μεγαλύτερα οι μύες μεγαλώνουν μουστάκι, μούσι και φαβορίτες αρχίζουν να μεγαλώνουν οι τρίχες στα χέρια και τα πόδια γίνονται πιο χοντρές και φαίνονται περισσότερο οι φωνητικές χορδές χοντραίνουν και η φωνή γίνεται πιο βαθιά ή σπάει. τα σπερματοζωάρια αρχίζουν να παράγονται. Όταν ο νεαρός άντρας μπορεί και φτιάχνει σπέρμα, αν έχει σεξουαλική επαφή και αν οι ωοθήκες του θηλυκού έχουν αρχίσει να απελευθερώνουν ωάρια, το θηλυκό μπορεί να εγκυμονήσει.

4 ΚΟΡΙΤΣΙΑ Η λεκάνη ανοίγει και το σώμα αποκτά καμπύλες. Τα ισχία (η λεκάνη) ενός κοριτσιού ανοίγουν έτσι ώστε, όταν αποφασίσει να κάνει παιδιά, να υπάρχει χώρος για να βγει το μωρό από τη μήτρα. βγαίνουν τρίχες στις μασχάλες οι τρίχες στα χέρια και τα πόδια γίνονται πιο χοντρές και φαίνονται περισσότερο το στήθος και οι θηλές μεγαλώνουν σταδιακά. Το στήθος ενός κοριτσιού γίνεται μεγαλύτερο για να μπορεί, αν και όποτε θέλει να κάνει μωρό, να το ταΐσει. Έναρξη της περιόδου (έμμηνος ρύση). Αφότου οι ωοθήκες μεγαλώσουν, αρχίζουν να απελευθερώνουν ωάρια και η περίοδος αρχίζει. Από τη στιγμή που μια κοπέλα έχει περίοδο, μπορεί και να μείνει έγκυος.

5 Οι σωματικές μεταβολές, είναι πιθανόν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των εφήβων, όπως δυσκολίες στη δυνατότητα συγκέντρωσης τους. Η εφηβεία είναι περίοδος εσωτερικού αναβρασμού και συναισθηματικής αναστάτωσης. Συχνά στους εφήβους παρατηρούνται τρομερές μεταπτώσεις. Άλλοτε είναι χαρούμενοι και εύθυμοι και άλλοτε δύσθυμοι και μελαγχολικοί. Οι έφηβοι εκδηλώνουν έντονη και διαρκή ενασχόληση με το σώμα τους, τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους και μερικές φορές νομίζουν ότι και οι άλλοι γύρω τους συμμερίζονται αυτές τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους Οι έφηβοι συχνά πιστεύουν ότι αυτά που νιώθουν ή ο τρόπος που σκέφτονται είναι μοναδικός Ψυχολογία του εφήβου

6 Γιάννης Φραγκιάς Τάξη : Α΄ Τετράμηνο : A’ Σχολικό Έτος :

7

8 Οι έ φηβοι τ σακώνονται μ ε τ ους γ ονείς τ ους κ υρίως για ν α δ είξουν τ ην α νεξαρτησία τ ους κ αι τ ην αυτονομία τ ους ! Μετά τ ην τ αύτιση μ αζί τ ους κ ατά τ ην δ ιάρκεια τ ης παιδικής η λικίας, ο ι έ φηβοι ν ιώθουν δ υνατοί ν α αντισταθούν σ ε ό τι τ ους λ ένε ο ι γ ονείς, ν α διαφοροποιηθούν α πό τ ις α ξίες τ ους κ αι να δ οκιμάσουν ρ ισκάροντας κ αινούργια π ράγματα.

9

10 οο τ ρόπος π ου ν τύνεται, π ου σ υμπεριφέρεται  ο ο ι π αρέες π ου κ άνει  τ τ α μ αθήματα π ου π αραμελεί  ο ο ι α συνέπεια σ τις σ υμφωνημένες ώ ρες ε πιστροφής στο σ πίτι α πό τ ην δ ιασκέδαση. ΚΚαλεί μ ε α υτό τ ον τ ρόπο τ ους γ ονείς ν α “ απενεργοποιηθούν ”, δ ηλώνοντας τ ην α υτονομία τους.

11 Έλλειψη αγάπης και σεβασμού Ιδιόρρυθμο ντύσιμο Σχολική αποτυχία Ναρκωτικά βία και προκλητική συμπεριφορά Φυγή από την οικογενειακή στέγη

12 Έρευνα για την σχέση των μαθητών με τους γονείς τους

13

14

15  Ο ι γ ονείς π ιστεύουν ό τι μ πορούν ν α υ ποχρεώσουν τ ον έφηβο ν α υ πακούει σ τη θ έλησή τ ους κ ι ό τι η οικογενειακή ι σορροπία ε ίναι δ υνατόν ν α ε πιτευχθεί μ ε την α υστηρότητα, τ ις δ ιαταγές, τ ις φ ωνές, φ ροντίζοντας οι έ φηβοι ν α υ πακούν κ ατά γ ράμμα, σ τους γ ονεϊκούς κανόνες. ΕΕάν ο ι έ φηβοι χ άσουν τ ην ε κτίμηση σ τον ε αυτό τ ους και α ποκτήσουν τ η σ υνήθεια ν α σ υμμορφώνονται μ ε τ α γούστα τ ων ά λλων, δ εν θ α μ άθουν ν α σ κέφτονται κ αι να π αίρνουν α νεξάρτητες α ποφάσεις.

16

17 ΟΟι α νεκτικοί γ ονείς φ οβούνται ν α υ ποστηρίξουν ανοιχτά τ α π ιστεύω τ ους. Ε ν ο λίγοις α ποφεύγουν τ η σύγκρουση, μ ε κ άθε τ ρόπο. ΑΑυτοί ο ι γ ονείς α ντιμετωπίζουν τ ους έ φηβους σ αν ανεξέλεγκτα κ αι μ η σ υνεργάσιμα μ έλη τ ης ο ικογένειας. Ο έ φηβος δ εν μ αθαίνει ν α ε ίναι υ πεύθυνος κ αι αυτόνομος.

18

19 ΟΟι γ ονείς έ χουν ο ρισμένες α ποκλειστικές γ ονεϊκές υπευθυνότητες : ν α π ροσφέρουν κ ατεύθυνση κ αι π ππ πειθαρχία στους ε φήβους. ΠΠαράλληλα ό μως έ χουν κ αι τ ην υ ποχρέωση ν α σ έβονται τους ε φήβους κ αι ν α τ ους α ντιμετωπίζουν μ ε α ξιοπρέπεια και ι σοτιμία. Τ ο κ λειδί γ ια μ ια α ποτελεσματική γ ονεϊκή συμπεριφορά : Ι σοτιμία κ αι α μοιβαίος σ εβασμός. Μ ε λ ίγα λόγια π ροσπαθούν ν α β ιώσουν τ ον σ εβασμό κ αι τ ην α γάπη ο ένας γ ια τ ον ά λλον. ΟΟ έ φηβος μ αθαίνει έ τσι ν α ε ίναι υ πεύθυνος, α υτόνομος κ αι να σ έβεται τ ους ά λλους

20

21

22 ΤΤο π αιδί κ αι κ υρίως ο έ φηβος θ έλει ν α μ οιραστεί ανησυχίες κ αι σ κέψεις γ ια τ ο α ύριο, α ναζητάει ν α απευθυνθεί σ ε ά τομα μ ε κ ύρος π ου θ α τ ου ε μπνέουν εμπιστοσύνη κ αι θ α α ποτελέσουν τ α π ρότυπα τ ους, για τ ο π αρόν κ αι τ ο μ έλλον. ΑΑς ε ίναι ο ι γ ονείς τ ου α υτοί π ου θ α τ ον α κούσουν. Οφείλουν ν α ε ίναι δ ίπλα τ ου κ αι ν α τ ον σ τηρίζουν. ΌΌπως ο φείλουν κ αι ο ι ί διοι, ν α φ ροντίσουν τ ον ε αυτό τους, τ η σ χέση τ ους κ αι τ ον σ ύντροφό τ ους γ ια ν α μπορέσουν ν α φ ροντίσουν κ αι τ ους γ ύρω τ ους.

23 Οι γ ονείς π ου σ υνδυάζουν  τ τ ην έ κφραση τ ης στοργής, ττην ε νθάρρυνση τ ης αυτονομίας κ αι τ ης αυτάρκειας τ ου π αιδιού κκαι α παιτούν α πό τ ο π αιδί τους μ ια ώ ριμη κ αι υπεύθυνη σ υμπεριφορά, βρίσκονται π ιο κ οντά σ την επίτευξη τ ης ολοκλήρωσης τ ου ρ όλου τους.

24  Χαρακτηριστικά μπορεί να λεχθεί ότι το να γίνει κάποιος γονέας είναι εύκολο, το να είναι όμως γονέας είναι δύσκολο.  Γι αυτό κάθε προσπάθεια που κάνουν οι γονείς για μια ευτυχισμένη οικογενειακή ζωή, είναι απαραίτητη, γιατί από τη συμπεριφορά τους, δεν εξαρτάται μόνο το είδος των ενηλίκων που θα γίνουν τα παιδιά τους αλλά και το είδος των γονιών που θα έχει η επόμενη γενιά.

25 Επομένως απαιτείται ……

26

27

28 Έρευνα για την σχέση των μαθητών με το σχολείο τους. (το δείγμα μαθητών προέρχεται από όλες τις τάξεις του Λυκείου Βροντάδου)

29 Στους περισσότερους μαθητές τους αρέσει το σχολείο και πιστεύουν ότι είναι ωραίο μέρος για να βρίσκονται.

30 Νιώθετε ασφαλείς στο χώρο του σχολείου; Μεγαλύτερη ανασφάλεια στο χώρο του σχολείου παρουσιάζεται στα παιδία της Β΄ Λυκείου και ακολουθούν τα παιδιά της Α΄ Λυκείου. Επίσης τα κορίτσια νοιώθουν περισσότερο ανασφάλεια από τα αγόρια

31 Νιώθετε ικανοποιημένοι με τις σχέσεις σας με τους καθηγητές; Λιγότερο ικανοποιημένοι με τους καθηγητές τους εμφανίζονται οι μαθητές της Α Λυκείου και τα αγόρια σε σχέση με τα κορίτσια

32 Αισθάνεστε ότι πιέζεστε στο σχολείο; Τα παιδιά της Β΄ Λυκείου παρουσιάζονται να πιέζονται περισσότερο στο σχολείο καθώς και τα αγόρια σε σχέση με τα κορίτσια

33

34 Άγχος των εξετάσεων Τι είναι; Το άγχος των εξετάσεων είναι ανησυχία ή φόβος που νιώθουν οι μαθητές όταν πρόκειται να εξεταστούν σε κάποιο μάθημα γραπτά ή προφορικά. Οι περισσότεροι απ’αυτούς νιώθουν σε κάποιο βαθμό άγχος την περίοδο των εξετάσεων. Εντούτοις, για κάποιους το άγχος των εξετάσεων είναι τόσο έντονο που επιδρά αρνητικά στην επίδοση τους.

35 Αιτίες άγχους εξετάσεων Σκέψεις και Εικόνες που παρεμβάλλονται Υψηλές προσδοκίες ή/και πίεση από αγαπημένα πρόσωπα Σκέφτεσαι: « Θα απογοητεύσω τους γονείς μου», «Αν πάρω κακούς βαθμούς δεν θα περάσω τις εξετάσεις Αρνητικές παρελθοντικές εμπειρίες σε εξετάσεις Σκέφτεσαι:« πάλι θα τα κάνω θάλασσα όπως και τότε » Φόβος αποτυχίας / Αλυσίδα αρνητικών σκέψεων «Αν δεν περάσω το μάθημα θα μείνω στην ίδια τάξη »

36 Ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην εκδήλωση του; Οι κυριότεροι παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση του άγχους εξετάσεων είναι κυρίως: οι δεξιότητες αποδοτικής μελέτης, η ελλιπής προετοιμασία, η ανάγκη για τελειότητα, το κοινωνικό περιβάλλον που αποδίδει μεγάλη βαρύτητα στη βαθμολογία των εξετάσεων, καθώς και το εκπαιδευτικό σύστημα και οι θεσμοί, οι οποίοι ευνοούν την ανταγωνιστικότητα και δεν προβλέπουν εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης.

37 Ενδεικτικά Συμπτώματα του άγχους Σώμα :Ενοχλήσεις στο στομάχι, ένταση μυών, πονοκέφαλοι, δύσπνοια κ.α Νους :Μειωμένη ικανότητα συγκέντρωσης, προβλήματα μνήμης κ.α Συναισθήματα :Ενοχές, λύπη, αμηχανία, φόβος κ.α Διαπροσωπικές σχέσεις :Επιθετικότητα, κλείσιμο στον εαυτό κ.α Συμπεριφορά :Μειωμένη όρεξη ή υπερκατανάλωση τροφής, αύξηση καφές κ.α Αυξημένοι καρδιακοί παλμοί Ίλιγγοι Αίσθημα πανικού

38

39

40 Να εκπαιδεύουν τους μαθητές σε αποτελεσματικούς τρόπους μελέτης Να παρέχουν επαρκή χρόνο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης Να ενθαρρύνουν τους μαθητές να διαχειρίζονται αποτελεσματικό το χρόνο εξέτασης. Να διαβάζουν αργά τις οδηγίες και να διασφαλίζουν ότι είναι κατανοητές από όλους τους μαθητές. Να συνεργαστούν με τους γονείς των μαθητών και να ζητήσουν να παρατηρήσουν τον τρόπο που μελετά το παιδί στο σπίτι, προκειμένου να εντοπίσουν τις ανάγκες του και να μπορέσουν να το βοηθήσουν αποτελεσματικότερα. Να ενθαρρύνουν τους μαθητές να ζητούν διευκρινήσεις και πρόσθετη βοήθεια.

41 Προβληματικές συμπεριφορές στο χώρο του σχολείου μαθησιακές δυσκολίες ΑΙΤΙΑ ΑΓΧΟΣ

42 Επιθετική συμπεριφορά στο χώρο του σχολείου Η επιθετική συμπεριφορά περιλαμβάνει σωματική βία-χτυπήματα προφορική βία-φωνές, ψυχολογική βία-απειλές καταστροφική συμπεριφορά-πέταγμα παθητική επιθετικότητα- ειρωνική ομιλία, με ανταπόκριση στα λεγάμενα του άλλου.

43 ΚΑΘΛΙΠΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Ο νέος,λοιπόν, που πάσχει από κατάθλιψη εκδηλώνει τα όσα νιώθει: με έλλειψη ικανοποίησης ακόμη και για τα πράγματα που του άρεσαν πριν, κλείσιμο στον εαυτό του, απομόνωση από φίλους και γνωστούς, δυσκολία στην επικοινωνία –λέει ότι «δεν τον καταλαβαίνουν» ή «δεν τον ενδιαφέρουν πια», ασυνήθιστη κούραση, συνεχής ανία, έλλειψη δραστηριοτήτων και παθητικότητα –σαν να τα βλέπει πλέον όλα άσκοπα ή μάταια, κατά περιόδους αντιδράσεις τρομερού εκνευρισμού, θυμού, εχθρότητας. Ακόμα αίσθημα ενοχής και έλλειψη εκτίμησης για τον εαυτό του έντονη αντίδραση στην κριτική και στην απόρριψη –υπερευαισθησία, «κοπάνες» από το σχολείο ή με τη νομιμοποίηση κάποιας αδιαθεσίας που χρησιμοποιεί ως άλλοθι προκειμένου να μην πάει για μάθημα, πτώση βαθμολογίας και επιδόσεων, διαταραχές στον ύπνο και τη διατροφή.

44 Μαθησιακές δυσκολίες Τέλος, ιδιαίτερη συμπεριφορά τείνουν να έχουν και όσοι μαθητές έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Συνήθως οι μαθητές αυτοί έχουν έλλειψη αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης. Νιώθουν πιο απομονωμένοι και περιθωριοποιημένοι. Αυτό έχει αντίκτυπο στην ενδοσχολική συμπεριφορά τους. Μπορεί πολλές φορές να μη συμμετέχει ενεργά στο μάθημα και να παρουσιάζει επιθετική συμπεριφορά προς τους άλλους μαθητές. Αν καμιά φορά νιώσει μη αποδεκτός από το σύνολο της τάξης, ίσως, αυτό να οδηγήσει σε ψυχολογικές διαταραχές. Έφηβοι με μαθησιακές δυσκολίες κάνουν συχνά πράγματα μόνο και μόνο για να τραβήξουν το ενδιαφέρον. Γενικά τα άτομα αυτά, χρειάζονται μια πιο ειδική μεταχείριση τόσο από τους καθηγητές,όσο και από τους ίδιους τους μαθητές

45 ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

46 ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΛΕΚΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ

47 ΘΥΜΑ Τα θύματα επιλέγουν να μην αναφέρουν το γεγονός γιατί: ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΙΩΘΟΥΝ ΘΥΜΟ Τα παιδία που πέφτουν θύμα ενδοσχολικής βίας είναι παιδία: ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΑΛΛΗΣ ΦΥΛΗΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ

48 ΘΥΤΗΣ: ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ… ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΕΛΕ Γ ΧΟΥ ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΠΑΚΟΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ

49 Τρόποι για να καταλάβουν οι φίλοι και οι γονείς ότι το παιδί είναι θύμα βίας Ξαφνική αλλαγή στη διάθεση που επιμένει και δεν μπορεί να εξηγηθεί για άλλο λόγο Μειωμένη διάθεση ή ακόμα και άρνηση να πάει στο σχολείο Οι βαθμοί πέφτουν Έχει μελανιές που αποφεύγει να εξηγήσει πως έγιναν Διάφορα παράπονα για ψυχοσωματικά προβλήματα

50

51 Οι στενές φιλικές σχέσεις και η έννοια της φιλίας : επηρεάζουν την ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη συντελούν στην ομαλή ενηλικίωση

52 ααναπτύσσουν κ οινωνικές δ εξιότητες αανταλλάσσουν κ αι δ ιαμορφώνουν α πόψεις κκαλύπτουν β ασικές σ υναισθηματικές ανάγκες σσυναισθηματική σ τήριξη κκοινωνική α ποδοχή δδιαμορφώνουν τ ον τ ρόπο σ κέψης κ αι επικοινωνίας

53  παρουσιάζουν συμπτώματα καταθλιπτικής διαταραχής και χαμηλή αυτοεκτίμηση  γίνονται θύματα ψυχοσωματικής βίας

54  κινητά τηλέφωνα  σελίδες κοινωνικές δικτύωσης στο ίντερνετ

55 ΜΑΥΡΕΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

56

57 Η 3η Λυκείου θεωρεί οτι έχει λάβει επαρκή ενημέρωση στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

58 Τα πιο γνωστά σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα είναι το AIDS και η Σύφιλη

59 Και οι τρεις τάξεις θεωρούν ότι η ενημέρωση από τους γονείς επηρεάζει στο να αποφύγουν τα παιδιά τις επικίνδυνες σεξουαλικές συμπεριφορές

60 Η προτιμότερη πηγή ενημέρωσης είναι το σχολείο και λιγότερο επιθυμητή είναι η τηλεόραση

61 Σ χέσεις Εφήβου Με Το Αντίθετο Φύλο ! Σχέσεις Εφήβου Με Το Αντίθετο Φύλο ! Η εφηβική ηλικία είναι η πρώτη περίοδος όπου ο έφηβος αρχίζει να : ✔ ερωτεύεται ✔ αγαπάει ✔ φλερτάρει

62 Πρώτη Φάση ●Τ●Τα αγόρια αρχίζουν να κοιτάζουν τα κορίτσια και το αντίθετο, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν τολμούν να πλησιάσουν ο ένας τον άλλο ούτε να μιλήσουν. Είναι η περίοδος του ρομαντισμού και της εξιδανίκευσης.

63 Δεύτερη Φάση ●Κ●Κατά τη διάρκεια της μέσης εφηβικής φάσης γίνονται οι πρώτες προσπάθειες προσέγγισης προσώπων του αντίθετου φύλου. Η σωματική επαφή σ’ αυτή τη φάση περιορίζεται συνήθως στα φιλιά, στις αγκαλιές, στα χάδια. Η σχέση έχει περισσότερο διερευνητικό χαρακτήρα και δεν αποσκοπεί τόσο στην ευχαρίστηση!

64 Τρίτη Φάση ●Η●Η όψιμη εφηβική φάση ακολουθεί τη φάση των εφήμερων δεσμών. ●Σ●Σιγά σιγά η σχέση με ένα άτομο του αντίθετου φύλου γίνεται όλο και πιο απαιτητική και επιλεκτική.

65 Πώς νιώθει ο ερωτευμένος έφηβος ; ● Τα παιδιά συνήθως είναι πανευτυχή όταν είναι ερωτευμένα. Είναι η πιο όμορφη φάση της ζωής τους και όλα μοιάζουν παραμυθένια. ● Ο ερωτευμένος έφηβος νιώθει σαν βασιλιάς όσο όλα πάνε καλά και σαν ζητιάνος αν το ταίρι του παραμελήσει τη σχέση ● Οι νεαροί και οι νεαρές παίρνουν από τη σχέση τους τεράστια ορμή για την ζωή και αισθάνονται πως έχουν τη δύναμη να επιτύχουν τα πάντα.

66

67 Για την πλειοψηφία των ανδρών τα βασικά κριτήρια για την επιλογή συντρόφου είναι :  Η εμφάνιση της γυναίκας  Να βρίσκεται σε παρόμοιο με το δικό του κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο  Να είναι έξυπνη και κοινωνική  Να τον προδιαθέτει ότι θα είναι καλή μητέρα, σύζυγος  Να ταιριάζουν μεταξύ τους σαν άτομα Για την πλειοψηφία των γυναικών τα βασικά κριτήρια για την επιλογή συντρόφου είναι :  Οι οικονομικές απολαβές, η μόρφωση του άνδρα και η κοινωνική του θέση  Η ποιοτική συναισθηματική επικοινωνία,  Να την προδιαθέτει ότι θα είναι πιστός σύντροφος και καλός πατέρας.  Να μην την υποτιμά, να την υπολογίζει  Να έλκεται από την εξωτερική του εμφάνιση.

68 Μία νέα έρευνα που έχει διεξαχθεί από το Πανεπιστήμιο του Γιορκ, για τα πρότυπα των δύο φύλων κατάληξε στα παρακάτω συμπεράσματα : Στις αναπτυσσόμενες χώρες Σε αυτές τις χώρες, οι άντρες θέλουν τις γυναίκες στρουμπουλές και καλές νοικοκυρές, κι εκείνες τους θέλουν πλούσιους. Αντιθέτως, στις ανεπτυγμένες χώρες της Δύσης Το ενδιαφέρον των ανδρών για την εμφάνιση της γυναίκας αρχίζει να φθίνει, δίνοντας τη θέση του στη νοημοσύνη και τον χαρακτήρα της. Ενώ οι γυναίκες τείνουν να ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμφάνιση του άντρα και λιγότερο για τα λεφτά του, αφού οι ίδιες είναι πλέον καθ ’ όλα ικανές να συντηρήσουν τον εαυτό τους.


Κατέβασμα ppt "Εφηβεία είναι η περίοδος της βιολογικής ωρίμανσης κατά την οποία ο άνθρωπος αποκτά την αναπαραγωγική ικανότητα εγκαταλείποντας τη παιδική ηλικία. Διαρκεί:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google