Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Τσελίκας Χαράλαμπος Τσαρούχας Γίωργος Τσακανίκα Νεφέλη Στανίτσας Πάνος Χρήστου Θάνος Τάξη:Α’4 Σχ. έτος 2013-14.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Τσελίκας Χαράλαμπος Τσαρούχας Γίωργος Τσακανίκα Νεφέλη Στανίτσας Πάνος Χρήστου Θάνος Τάξη:Α’4 Σχ. έτος 2013-14."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Τσελίκας Χαράλαμπος Τσαρούχας Γίωργος Τσακανίκα Νεφέλη Στανίτσας Πάνος Χρήστου Θάνος Τάξη:Α’4 Σχ. έτος

2 1 ο μάθημα : Γνωρίζοντας τους συμμαθητές μου ΣΚΟΠΟΣ : Ο σκοπός του πρώτου μαθήματος ήταν η γνωριμία και η εξοικείωση μεταξύ των συμμαθητών και της καθηγήτριας του πρότζεκτ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : 1. Τοποθετήσαμε τις καρέκλες κυκλικά και καθίσαμε επιδιώκοντας έτσι να έχουμε στο οπτικό μας πεδίο όλους τους συμμαθητές μας. 2. Πετώντας το μπαλάκι ο ένας στον άλλον είχαμε την δυνατότητα να πούμε το όνομα μας και άλλες γενικές πληροφορίες για τον εαυτό μας. 3. Έπειτα η καθηγήτρια μας διάβασε ένα διήγημα ενός ευρωπαίου συγγραφέα και μας ζήτησε να το σχολιάσουμε με τον δικό μας τρόπο χωρίς ενδοιασμούς

3 2 ο μάθημα : Εμβάθυνση στην γνωριμία του συμμαθητή μου ΣΚΟΠΟΣ : Περαιτέρω εξοικείωση με τους συμμαθητές μου ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : 1. σχηματισμός κύκλου 2. Τοποθέτηση καρτελών στο κέντρο του κύκλου 3. επιλογή καρτελών με τυχαία σειρά 4. ανάγνωση περιεχομένου καρτελών συμπληρώνοντας τα κενά που είχαν βάσει των προσωπικών μας απόψεων.

4 3ο μάθημα : Κανόνες – υπογραφή συμβολαίου ΣΚΟΠΟΣ : Υπογραφή συμβολαίου και δέσμευση για την μη παρέκκλιση των κανόνων ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : 1. Κάθε ομάδα θέσπισε τους δικούς της κανόνες 2. Θέσπιση διοικητικού συμβουλίου εντός κάθε ομάδας 3. Συγκέντρωση των εκπροσώπων της κάθε ομάδας και επιλογή των κανόνων για να δημιουργηθεί το συμβόλαιο της τάξης

5 4ο μάθημα : Σχεδιασμός εφηβικού προσώπου ΣΚΟΠΟΣ : Αναπαράσταση ενός εφήβου σύμφωνα με την ψυχοσύνθεση του κάθε μέλους του project. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: Όλη η ομάδα του πρότζεκτ συγκεντρωθήκαμε γύρω από κάποια θρανία και ζωγράφισε ο καθένας ένα μέρος του σώματος του εφήβου πάνω σε ένα λευκό χαρτόνι. Με αυτό τον τρόπο προωθήθηκε η συνεργασία και η ομαδική δουλειά με αποτέλεσμα την επίτευξη ενός ξεχωριστού για μας έργο.

6 5 ο μάθημα: Δημιουργία κολλάζ στο οποίο αποτυπώνονται τα προσωπικά στοιχεία και οι ασχολίες του κάθε μέλους του πρότζεκτ. ΣΚΟΠΟΣ:Η δημιουργία του κολλάζ έγινε με σκοπό να γνωρίσουμε την προσωπικές ιδιαιτερότητες του κάθε συμμαθητή μας και έτσι η ενότητα μεταξύ των μελών της ομάδας του προτζεκτ να ισχυροποιηθεί. Επιπλέον μέσω αυτής της διεργασίας εντοπίστηκαν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ των παιδιών. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Η διαδικασία της δημιουργίας του κολλάζ δεν έγινε μέσα στην τάξη αλλά στο σπίτι του κάθε μαθητή και παρουσιάστηκε στην τάξη από τον καθένα ξεχωριστά.

7 6 ο μάθημα : Σύνταξη και ψήφιση κανόνων για τη δημιουργία συμβολαίου ομαλής λειτουργίας της ομάδας του πρότζεκτ. ΣΚΟΠΟΣ: Καλύτερος συντονισμός και οργάνωση της ομάδας του πρότζεκτ, έτσι ώστε να φτάσουμε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ :Σε κάθε ομάδα ανατέθηκε σύλληψη και πρόταση κανόνων, οι οποίοι επρόκειτο πιθανόν να ενταχθούν στους όρους του συμβολαίου. Σε κάθε ομάδα δόθηκαν λεπτά για να συσκεφθούν για τους πιθανούς όρους του συμβολαίου. Έπειτα οι εκπρόσωποι της κάθε υποτμημάτων της ομάδας του πρότζεκτ. Αφού ομοφώνα επιλέχθηκαν οι τελικοί όροι του συμβολαίου από την Επιτροπή Εκπροσώπων. Μετά το τελικό κείμενο αναγνώσθηκε συνολικά σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στο πρότζεκτ.

8 7 ο μάθημα : Ανάγνωση λογοτεχνικού διηγήματος, σχολιασμός του και συζήτηση του κεντρικού θέματος του κειμένου. ΣΚΟΠΟΣ : Εύρεση θέματος για συζήτηση και περαιτέρω προβληματισμό για το νόημα της ζωής του ανθρώπου, μέσω των παραδειγμάτων που μας προσφέρονται μέσα από το διήγημα. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Η καθηγήτρια μας, αφού συγκεντρωθήκαμε όλοι σε ένα κύκλο, μάς διηγήθηκε την ιστορία, ονόματι ‘Ο θαμμένος θησαυρός ‘, με πρωταγωνιστή τον Ίζι. Αφού τελείωσε η ανάγνωση,η καθηγήτρια μας μάς ζήτησε να εκφράσουμε τα συναισθήματα που αρχικά σχηματίσαμε.

9 8 ο μάθημα : Παρουσίαση ενός μικρού σκέτς από ένα μικρό μέρος των μαθητών του πρότζεκτ. ΣΚΟΠΟΣ : Να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας, παρατηρώντας στιγμές της καθημερινότητας που ίσως δεν είχαμε παρατηρήσει ποτέ στο παρελθόν. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Βήμα προς την σταδιακή προσαρμογή στην ιδέα του θεατρικού. Το θεατρικό περιείχε σκηνές από τον χώρο του σχολείου και γενικότερα της καθημερινότητας, οι οποίες παρεμπιπτόντως στέφθηκαν με επιτυχία.

10 9 ο μάθημα: «Προθέρμανση» για το θεατρικό. ΣΚΟΠΟΣ: Ψυχολογική και σωματική προετοιμασία για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις δυσκολίες και τις απαιτήσεις που επρόκειτο να εμφανιστούν κατά την τέλεση του θεατρικού. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Σχηματίσαμε έναν κύκλο,και αφού γυρίσαμε όλοι προς μια κατεύθυνση χτυπούσαμε ο καθένας την πλάτη του μπροστινού του ελαφρά,συμφωνα με τις οδηγίες της καθηγήτριας μας,έτσι ώστε να μπορούμε να εκφραζόμαστε καλύτερα κατά τη διάρκεια του θεατρικού.

11 10 ο μάθημα: Εκφράζω ένα αίτημα ΣΚΟΠΟΣ :Γιατί δυσκολεύεσαι να ζητήσεις αυτά που θέλεις και ποια τα πλεονεκτήματα όταν ζητάμε αυτό που θέλουμε? Αυτό το ερώτημα μας τέθηκε για να μπορέσουμε να αναζητήσουμε ο κάθε ένας ξεχωριστά για τον εαυτό του την απάντηση. Έτσι πατώντας πάνω σε αυτό το ερώτημα αφού δημιουργήσαμε πρώτα ένα σχεδιάγραμμα που θα το χρησιμοποιούσαμε ως ‘’χάρτη’’ η ομάδα των σκηνοθετών μαζί με την βοήθεια των άλλων ομάδων έφτιαξαν ένα θεατρικό με θέμα ‘’ Η συμπεριφορά των εφήβων απέναντι σε καθηγητές και σε συγγενείς και πώς αυτή αλλάζει ανάμεσα σε φίλους και γονείς’’. Έτσι στο τέλος του θεατρικού παρατηρήσαμε πως η συμπεριφορά των παιδιών αλλάζει όσο μεγαλώνουν. Άλλες φορές ίσως είναι πιο επιθετική η συμπεριφορά τους ή και πιο ‘’εύθραυστη’’. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό εφ ’όσων ακόμα δεν εχουν σταθεροποιηθεί οι απόψεις τους.


Κατέβασμα ppt "ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Τσελίκας Χαράλαμπος Τσαρούχας Γίωργος Τσακανίκα Νεφέλη Στανίτσας Πάνος Χρήστου Θάνος Τάξη:Α’4 Σχ. έτος 2013-14."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google