Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

γιατί _ το σκεπτικό μας _  για να πείσουμε για την οποιαδήποτε εικόνα της χώρας μας, να προσελκύσουμε ξένες επενδύσεις, να προσελκύσουμε επισκέπτες,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "γιατί _ το σκεπτικό μας _  για να πείσουμε για την οποιαδήποτε εικόνα της χώρας μας, να προσελκύσουμε ξένες επενδύσεις, να προσελκύσουμε επισκέπτες,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 γιατί _

3 το σκεπτικό μας _  για να πείσουμε για την οποιαδήποτε εικόνα της χώρας μας, να προσελκύσουμε ξένες επενδύσεις, να προσελκύσουμε επισκέπτες, να εξαγάγουμε τα προϊόντα μας ή να ισχυροποιήσουμε τις σχέσεις, οφείλουμε πρώτα να αποκαταστήσουμε την αξιοπιστία μας.  επιφανειακή αλλαγή εικόνας Vs μακρά και σύνθετη προσπάθεια που πρέπει να στηρίζεται σε τεκμηριωμένα μηνύματα που θα αντανακλούν διαφορετικές αντιλήψεις, πρακτικές και νοοτροπίες.

4 στόχος _  αποκατάσταση της αξιοπιστίας μας  αντιμετώπιση των αρνητικών στερεοτύπων  ο επαναπροσδιορισμός της χώρας μας με άξονα τα επιτεύγματα και τα ταλέντα των πολλών και όχι τα λάθη ή τα συμφέροντα των λίγων

5 πώς _  ακούγοντας  συζητώντας  αναδεικνύοντας ιστορίες και πράξεις από τομείς αιχμής της οικονομίας, της παιδείας και της κοινωνίας μας που τεκμαίρουν ότι προχωράμε μπροστά συνθέτοντας λύσεις με διαφορετικές αντιλήψεις

6 μέχρι τώρα _  υποστηρικτές από 100+ χώρες  ισχυρές διεθνείς και εθνικές συμμαχίες που μεταφέρουν τα μηνύματα μας σε χιλιάδες ανθρώπους μέσα από τα δίκτυα τους  ισχυρή διείσδυση στα social media  25 εκδηλώσεις σε διεθνή και εθνικά πανεπιστήμια και think tanks  περισσότερες από 250 εμφανίσεις σε διεθνή και εθνικά ΜΜΕ από την Ιαπωνία και την Ινδία μέχρι την Λατινική Αμερική

7 ποια η διαφορά _  έχει ενώσει ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, επιχειρήσεις, κοινωνικές πρωτοβουλίες, την ελληνική ομογένεια και φιλέλληνες, διεθνείς δεξαμενές σκέψης, ακαδημαϊκά ιδρύματα και οργανισμούς, καθώς και κριτικά σκεπτόμενους πολίτες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι αναβαθμίζουν το επίπεδο του δημόσιου διαλόγου, συνδυάζουν δίκτυα, γνώσεις και εμπειρίες και τελικά, διαμορφώνουν ιδέες-λύσεις μέσα από νέα εργαλεία και πρακτικές. Franco-Hellenic Chamber of Commerce | American-Hellenic Chamber of Commerce | Athens Chamber of Commerce and Industry | International Centre for Black Sea Studies | Hellenic-Chinese Chamber of Commerce | Greek-Israeli Chamber of Commerce and Technology | Hellenic Republic Region of Crete | Hellenic Canadian Board of Trade | Hellenic Association of Travel and Tourist Agencies HATTA | Invest in Greece Agency | Skal International | The American College of Greece- Deree | German School of Athens | American College of Thessaloniki | College Year in Athens | Greek Orthodox Archiodece of North America | Virginia Tech | Georgetown | Boston College | Harvard | MIT | NYC | Columbia | Yale | Hellenic College Holly Cross | AUE | IST College | AHEPA U.S.A. | AHEPA Canada | Attica Bank | Hellenic Postbank | Foresight Strategy & Communications | GAIA | Lilly | ELVAL | Corinth Pipeworks | Tsantali | AirTickets | ETHER | Ta Milelia | Trivago | Greek Travel Pages | AirFrance | Hilton Athens | KLM | Travel Planet 24 | Intelligence-Squared Debate Greece | EuroCharity | AdMore | European Business Review | Fereikos Helix | Equal society | Archi Search | ENO Greece | ActionLine | Digital Crete | Ignite Athens | Metavallon | T&T Executive | Innovation Farm | People & Ideas | Palo.gr | Eurocharity | Cambo Industries | Gourmed | Fereikos Helix | Boroume | Green Grow | The Switch | Panepistimia-edu.gr | SKEP | The Prism | Union of Agricultural Cooperatives of Messinia | Elliniko Theatro | Gaea | Papagiannakos Winery | Plaisio Computers | Exel Group Green Technologies | Mediterra | Winery | Coco-Mat | Minos Winery | Korres | Loux Marlafeka | Ergon | Olympic Brewery | Zolotas | Wines of Crete | Ikaros Publications | Gine Agrotis | Greece: History and Culture | The Amerian College of Greece- Pierce | Hangar 7 Austria | NET | Domaine Paterianakis | Algae | Loft2Work | DP Hellas | Cretland | Quest Energy | Food Market.gr | Costa Navarino | Eumelia | Geitonas School | To Vima | Protagon | Kathimerini | Athens Voice | Naftemporiki | Express | International Herald Tribune | The Pappas Post | Odyssey | Athens International Airport | SuperFast Ferries | Olympic Air | SKAI | … … …

8  η ικανότητα μας να ενώσουμε δυνάμεις, να διορθώσουμε λάθη και να προχωρήσουμε με σύγχρονες και εποικοδομητικές αντιλήψεις, αποτελεί και το ισχυρότερο εργαλείο για να επαναπροσδιορίσουμε την Ελλάδα στην αντίληψη της διεθνούς κοινότητας.

9

10

11

12

13

14 Τι χρειάζεται _

15 γίνε πρεσβευτής του RepowerGreece www.RepowerGreece.com www.facebook.com/repowergreece


Κατέβασμα ppt "γιατί _ το σκεπτικό μας _  για να πείσουμε για την οποιαδήποτε εικόνα της χώρας μας, να προσελκύσουμε ξένες επενδύσεις, να προσελκύσουμε επισκέπτες,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google