Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

EAT & FIT Mobile Περιοδικό. Γιατί Mobile; Πάνω απο 80% σε ηλικίες 18-45 χρησιμοποιούν Mobile συσκευές Mobile σημαίνει ΠΑΝΤΟΥ, χωρίς να βρουν περίπτερα,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "EAT & FIT Mobile Περιοδικό. Γιατί Mobile; Πάνω απο 80% σε ηλικίες 18-45 χρησιμοποιούν Mobile συσκευές Mobile σημαίνει ΠΑΝΤΟΥ, χωρίς να βρουν περίπτερα,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 EAT & FIT Mobile Περιοδικό

2 Γιατί Mobile; Πάνω απο 80% σε ηλικίες χρησιμοποιούν Mobile συσκευές Mobile σημαίνει ΠΑΝΤΟΥ, χωρίς να βρουν περίπτερα, χωρίς να πρέπει να το κρατάνε, είναι ήδη μαζί τους Το 2013 στην Ελληνική αγορά δημιουργήθηκαν 5 καινούργια περιοδικά που βγαίνουν ΜΟΝΟ για Mobile συσκευές, χώρις να υπήρχε έντυπη μορφή απο πριν Μαζί με τα 5 νέα περιοδικά που βγήκαν για Mobile, τώρα σχεδόν όλοι οι μεγάλοι εκδότες πια βάζουν τα περιοδικά τους στις πλατφόρμες της Apple και Android! ΔΕΝ είναι μόνο οι μεγάλοι όμως... τώρα βλέπουμε κλαδικά περιοδικα και Free press περιοδικά που μπαίνουν στη Mobile εποχή Δεν υπάρχουν μεγάλα ΚΟΣΤΗ όπως εκτύπωση και διανομή περιοδικού

3 Γιατί το Περιοδικό EAT & FIT?

4 To Eat & Fit θα είναι το ΠΡΩΤΟ περιοδικό στην Ελληνική αγορά με θέμα την υγιεινή ζωή που θα μπει σε μορφή Mobile! To Eat & Fit Mobile interactive Περιοδικό θα το κατεβάζουν όχι μόνο απο την Ελληνική αγορά, αλλά και από Έλληνες του εξωτερικού που εργάζονται ή είναι φοιτητές, ανοίγουμε τα σύνορα μέσω Mobile Σαν πρώτοι στη κατηγορία, το περιοδικό Eat & Fit θα είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, ειδικά σε μορφή Interactive Magazine

5 Μορφές Mobile Περιοδικό Flip Page –Static- Mobile Magazine Interactive –Dynamic- Mobile Magazine

6 Flip Page Mobile Magazine PDF που ήδη υπάρχει για το Online Viewing να το επεξεργαστούμε να γίνει συμβατό με mobile συσκευές σε Apple και Android, και με το τελικό αποτέλεσμα με ένα swipe-touch αλλάζει τις σελίδες ο χρήστης όμορφα και γρήγορα όπως θα έκανε με την έντυπη έκδοση πάνω στη mobile συσκευή του. Είσαστε mobile friendly σαν περιοδικό, αυξάνεται το readership αφού θα μπορούν χιλιάδες κόσμος να το κατεβάσει από όπου και να βρίσκονται, ανοίγεται ένα έξτρα ταμείο μέσω mobile για συνδρομές αλλά να μπορεί ο αναγνώστης να αγοράσει ένα τεύχος όλα εύκολα και γρήγορα μέσω mobile και μπορείτε να πείτε σε πιθανών διαφημιστές ότι το περιοδικό μας είναι διαθέσιμα και μέσω mobile! Με αυτή την λύση ο τρόπος που διαθέτουμε το περιοδικό μέσω τα App Stores είναι το ίδιο με το Interactive περιοδικό, θα υπάρχει το περιοδικό μέσω Apple Newsstand και Android Market που θα μπορεί να βλέπει ο αναγνώστης όλα τα τεύχη που υπάρχουν. Η διαφορά με το Interactive περιοδικό είναι ότι θα λείπει το interactivity (χωρίς animations, pop out images κτλ).

7 Interactive Mobile Magazine Πολύ απλά, είναι μια εμπειρία για τον αναγνώστη! Το περιοδικό σας ζωντανεύει μπροστά του μέσω tablet και επικοινωνεί με τον πελάτη σας σε τρόπους που έντυπα περιοδικά δεν μπορούν να πλησιάσουν. Οι εποχές έχουν αλλάξει στο χώρο των εκδόσεων, τώρα το περιοδικό πρέπει να είναι όπου είναι ο πελάτης σας on-the-go! Μέσω Apple iPad και Google Android έχουμε την δυνατότητα να φτάσουμε κοινό σε όλη την Ελλάδα και παγκοσμίως όλα με ένα “touch” με τρομερό User Experience. Περιοδικά όπως το KOOL, Go Car, WowNow, RE+D είναι καινούργια Ελληνικά περιοδικά που έχουν κατασκευαστεί μόνο για Tablet συσκευές, εκεί που λέγανε ότι το περιοδικό έχει πεθάνει τώρα ξανά ζωντανεύει μέσω mobile! Είναι πραγματικά το μέλλον. Και τα τέσσαρα περιοδικά που έχουμε αναφέρει είναι στα Top 50 του Apple App Store - Newsstand (Greece) με χιλιάδες downloads σε μόλις 4 μήνες. Video, pop-out images, κρυμμένες λειτουργίες που κρατάει την προσοχή του αναγνώστη, share social media button, άρθρα στα αγαπημένα να το δει και μετά και πολλές άλλες λειτουργίες κάνει την εμπειρία του Magazine Viewing μοναδική.

8 Ποιά Είναι τα Κοινά Μεταξύ Flip Page και Interactive? Και τα 2 γίνονται uploading στις ίδιες πλατφόρμες (Apple & Google) Ίδιες διαδικασίες για Mobile συνδρομές και αγορά τεύχος Και στις 2 μορφές θα εμφανίζονται στο ίδιο σημείο (Apple Newsstand/Kiosk & Google Play App Store) Βέβαια οι διαφορές σε ποιότητα περιοδικού είναι τεράστιες…

9 Σε Ποιές Συσκευές Μπορεί Να Μπεί?  Apple iPad  Apple iPhone  Apple iPod  Google Android Tablets (Samsung, Asus, Sony)  Google Android Smartphones (Samsung, HTC, Sony)

10 Στοιχεία Interactivity

11 360 Product Rotations – Γυρίζουν τα προϊοντα/εικόνες 360 Μοίρες προϊοντα Hardware Accelerator – Native Apple Functions Social Media Integration - Live Feeds! Scrolling Text on Background Photo Galleries – Φωτογραφίες

12 Video in Page – Video You Tube – Όλη η οθόνη γίνεται ένα Βίντεο Mp3 Μουσική Page Overview – Προχωράς σε όποια σελίδα θέλεις, βλέπεις όλο το Layout μπροστά σου Hyper Text URL Embedding – Πατάς εικόνα/λέξη και σε πετάει σε ιστοσελίδα/E-shop HTML 5 Κινούμενα Σχέδια/Κείμενα

13 Mobile Συνδρομές/Αγορά Τεύχη Μέσω mobile είτε με interactive περιοδικό ή Flip Page η διαδικασία ώστε να μπορούν χιλιάδες mobile users να αγοράσουν το περιοδικό σας είναι το ίδιο. Το ανεβάζουμε στο Apple Newsstand και Google Android Market σαν μηναίο περιοδικό, εκεί θα είναι αφιερωμένο ένα Profile Page για το κάθε περιοδικό σας που θα μπορούν αναγνώστες να δουν τα πρωτοσέλιδα από όλα τα τεύχη σας που είναι διαθέσιμα μέσω mobile συσκευές. Δίπλα από τα πρωτοσέλιδα υπάρχει η τιμή ανά τεύχος, (μέσω Apple έτσι και αλλιώς ο κάθε χρήστης έχει δηλώσει μια πιστωτική κάρτα ήδη για να μπορεί να χρησιμοποιήσει το iPhone/iPad συσκευή του και να μπει στα iTunes-App Store), και έτσι με ένα μόλις touch ο αναγνώστης μπορεί να αγοράσει το τεύχος και να το κατεβάσει όλα μέσα σε λίγα λεπτά! Στο πάνω μέρος του Profile Page θα υπάρχει ένα “button” που ονομάζεται “συνδρομές/subscription”, πατώντας εκεί μπορούν οι χρήστες να αγοράσουν 12μηνή συνδρομή στο περιοδικό σας σε προνομιακή τιμή. Δεν υπάρχει πιο σύγχρονη μέθοδο στις μέρες μας να ανοίξτε ένα καινούργιο ταμείο για τις πωλήσεις του περιοδικού, μέσω Mobile είμαστε όπου είναι ο πελάτης μας… on the go!

14 Interactive Advertising Με την λύση Interactive Tablet περιοδικό σας δίνει την δυνατότητα να παρέχετε σύγχρονες λύσεις στη διαφήμιση. Τώρα διαφημίσεις δεν είναι στατικά και βαρετά, το interactive διαφήμιση αρπάζει τον αναγνώστη με χρήση Video που παίζει αυτόματα μόλις γυρίσουν την σελίδα, αντί να δουν μια εικόνα από μια κρέμα τώρα μπορούν να δουν την διαφήμιση σε Video που παίζει στη τηλεόραση αν χρησιμοποιήσουμε εικόνες μπορούμε να βάλουμε λίστα με προιόντα στη διαφήμιση που κάνουν Pop Out με την περιγραφή του προϊόν, την τιμή κτλ μέχρι και Γιατροί μπορούν να μιλήσουν μέσω Video για ένα συγκεκριμένο θέμα στους αναγνώστες (Sponsored Stories/Advertorials) μια διαφήμιση τώρα πάει στην ιστοσελίδα του διαφημιστή (Πχ: Power Health Hellas, μόλις πατήσουν στη διαφήμιση μπορεί ο αναγνώστης να πάει κατευθείαν στο E-Shop του με άλλο touch αλλάζει η εικόνα του προϊόντων τους 360 μοίρες, με άλλο touch να έχουν σημεία πώλησης οδηγίες κατευθείαν στο κατάστημα τους μέσω Google Maps με χρήση MP3 Audio μπορεί μια εταιρεία που πουλάει αντηλιακό να βάλει ήχο από τα κύματα της θάλασσας Οι αναγνώστες τώρα συμμετέχουν στη διαφήμιση, Δημιουργείτε εμπειρία και φτάνετε στο καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα για τον διαφημιστή σας. Μέσω Mobile αυξάνεται τις πωλήσεις σας από εταιρείες που θέλουν την διαφήμιση τους να ζωντανέψει μπροστά στον καταναλωτή τους. Αυτή είναι η διαφήμιση του σήμερα.

15 Οι Διαδικασίες Μας Interactive Mobile Magazine Face to Face συνάντηση ή Tele/Video Conferencing με την ομάδα creative σας για να έχουμε πλήρη εικόνα τις προτιμήσεις σας με το πώς θα φαίνεται το περιοδικό σε Tablet, η δικιά μας ομάδα creative μαζί σας να υπάρχει τέλεια επικοινωνία για να δημιουργήσουμε ένα πανέμορφο iPad/Android Interactive Magazine. Εδώ θα συζητήσουμε το navigation του περιοδικού. Σας στέλνουμε το Layout με βάση αυτά που συζητήσαμε και περιμένουμε τις εντυπώσεις σας, κάνουμε τις αλλαγές που μας έχετε ένδειξη ή το εγκρίνεται και προχωράμε στο optimization. Αυτή η διαδικασία γίνεται μόνο μία φορά στην αρχή γιατί είναι το ίδιο layout σε γενικές γραμμές για όλα τα τεύχη. Στο στάδιο του Optimization, μας δίνεται όλα τα αρχεία ανά άρθρο. Το κάθε άρθρο θα περιέχει κείμενο, φωτογραφίες μπορεί και video, ότι υπάρχει σαν element για το άρθρο θα μας το στέλνεται ξεχωριστά σε φακέλους (20 άρθρα το περιοδικό = 20 φάκελοι, ένα για κάθε άρθρο). Όπως φτιάχνουμε το περιοδικό σε tablet θα μπορείτε να μπείτε σε μια ειδική εφαρμογή που θα σας δώσουμε για να δείτε σε τι στάδιο βρισκόμαστε αλλά και να έχετε μια εικόνα με το πώς φαίνεται το περιοδικό σας. Πριν γίνει η διαδικασία των Uploading, σας παραδίνουμε το περιοδικό τελειωμένο μέσω την εφαρμογή που σας δώσαμε για να πάρουμε το τελευταίο ΟΚ από σας. Μόλις πάρουμε το ΟΚ, ξεκινάμε την διαδικασία Upload στο Apple Store-Newsstand και Google Android Play.

16 Επιλογές Κατασκευής Interactive Tablet Magazine (iPad & Android) 1) Interactive Tablet Optimization + Magazine Tablet Layout/Template + Apple-Android Uploading Σας δημιουργούμε Magazine Tablet Layout (διαφορετικό από την έντυπη μορφή layout) που σε γενικές γραμμές θα ακολουθήσουν όλα τα τεύχη σας σε Tablet. Μετά βάζουμε και επεξεργάζομαι τα elements interactivity (video, pop out, rotating images, image gallery, text, mp3 sound files, κτλ) για κάθε άρθρο μαζί με το κείμενο και τοποθετούνται στο Tablet Layout που έχουμε δημιουργήσει. Στη συνέχεια, ακλουθούμε όλες τις διαδικασίες που επιτρέπει η Apple και η Google Android για να το ανεβάσουμε στα Newsstand της Apple και στο Google Play Market της Android χωρίς bugs και συνεχώς updates.

17 Επιλογές Κατασκευής Interactive Tablet Magazine (iPad & Android) 2) Interactive Tablet Optimization + Apple-Android Uploading (Χωρίς Layout) Όλα τα παραπάνω ισχύουν μόνο που με αυτή την επιλογή η δικιά σας ομάδα θα πρέπει να φτιάξει το Magazine Tablet Layout Template, και να μας το δώσετε μετά για το Interactive Tablet Optimization και το Apple/Android Uploading Procedures.

18 Χρονοδιάγραμμα Επιλογή #1 – Interactive Magazine μέρες εργάσιμες να σας παραδώσουμε το Magazine Tablet Layout (αυτό γίνεται μόνο μια φορά, στο πρώτο τεύχος, από το δεύτερο και μετά ξεκινάει το χρονοδιάγραμμα από το στάδιο του Optimization) εργάσιμες για το Optimization 1-3 μέρες εργάσιμες για το Uploading (Δεν ευθυνόμαστε εμείς για το χρονικό διάστημα που χρειάζεται η Apple για την έγκριση, συνήθως πραγματοποιούνται μέσα σε 5 μέρες) *H παράδοση του Layout μπορεί να γίνει και πιο νωρίς με μια καλή συνεργασία μεταξύ μας

19 Χρονοδιάγραμμα Επιλογή #2 – Interactive Mobile Magazine εργάσιμες για το Optimization από τι στιγμή που μας δίνεται το Tablet Layout 1-3 μέρες εργάσιμες για το Uploading (Δεν ευθυνόμαστε εμείς για το χρονικό διάστημα που χρειάζεται η Apple για την έγκριση, συνήθως πραγματοποιούνται μέσα σε 5 μέρες)

20 Κόστος Οι Τιμές Διαμορφώνονται από: Αριθμό Σελίδων Κατασκευή Layout (Μια φορά γιατί μετά ακολουθεί το περιοδικό πάνω- κάτω το ίδιο Layout Mobile Πλατφόρμες – Apple, Google Android και τα 2 Αριθμό Downloads – Hosting Fees Δημιουργία Apple Developers Account/Google Android Account στο όνομα του πελάτη ή στην Hype

21 ΤΕΥΧΗ ΑΡΙΘΜΟ ΣΕΛΙΔΩΝ – 40 - ΑΡΙΘΜΟ ΣΕΛΙΔΩΝ – € 1,319/ανα τεύχος€ 1, 549/ανά τεύχος 8 € 1, 099/ανά τεύχος€ 1, 299/ανά τεύχος 11 € 899/ανά τεύχος€ 1, 099/ανά τεύχος Στο κάτω πίνακα θα δείτε τις τιμές μας για Interactive Mobile Περιοδικό σε συσκευές Apple & Android ανάλογα με τον αριθμό σελίδων και αριθμό τευχών *€23 κοστολογείτε την κάθε σελίδα που φτιάχνουμε για Interactive Mobile περιοδικό * Για να δημοσιεύσουμε το περιοδικό και μέσω Google Android είναι συν €399 (συμπεριλαμβάνεται στις τιμές του πίνακα) * Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ

22 Μπορούμε να σας μειώσουμε περισσότερο το κόστος για την κατασκευή του Interactive περιοδικού κατά 20% αν πάρουμε εμείς 3 σελίδες Διαφήμιση στο Interactive περιοδικό με σύνολο 40 σελίδες και 4 Σελίδες στο Interactive περιοδικό με σύνολο 50 σελίδες. Σε αυτή την περίπτωση οι τιμές μας για Interactive Mobile Περιοδικό σε συσκευές Apple & Android μειώνονται κατά 20%, όπως θα δείτε στο κάτω πίνακα ΤΕΥΧΗ Περιοδικό – 40 Σελίδες – Με 3 Σελίδες Διαφήμιση στη Hype (20% έκπτωση για την MedNutrition) Περιοδικό – 50 Σελίδες – Με 4 Σελίδες Διαφήμιση στη Hype (20% έκπτωση για την MedNutrition) 4 € 1055,20/ανά τεύχος (Συνολικό όφελος: € 1055,20) €1239,20/ανά τεύχος (Συνολικό όφελος: € ) 8 € 879/ανά τεύχος (Συνολικό όφελος: € 1760) €1039,20/ανά τεύχος (Συνολικό όφελος: € 2078) 11 € 719,20/ανά τεύχος (Συνολικό όφελος: € 1977,80) €879,20/ανά τεύχος (Συνολικό όφελος: € 2417,90)

23 Return on Investment Analysis (ROI) -Πρώτα 4 Τεύχη- Για τα πρώτα 4 Τεύχη προβλέπουμε γενικό μέσο όρο τα 5000 downloads του περιοδικού Τιμές Διαφήμιση Ολοσέλιδη: Από 400 ευρώ έως 700 ευρώ Αν πάρουμε 400 ευρώ, με 8 σελίδες διαφήμιση = 3, 200 ευρώ/τεύχος Αν πάρουμε 700 ευρώ, με 8 σελίδες διαφήμιση = 5, 600 ευρώ/τεύχος Μια μεσαία τιμή ανάμεσα στα είναι τα 550 ευρώ που θα χρησιμοποιήσουμε σαν τιμή για το συγκεκριμένο παράδειγμα. Άρα 550 ευρώ χ 8 Ολοσέλιδες = 4400 ευρώ/ανά τεύχος Μικτός Τζίρος = 4400 ευρώ/ανά τεύχος για τα πρώτα 4 τεύχη (χωρίς να βάλουμε Ad Editorials, Banner Ads) Κόστη (Για το συγκεκριμένο παράδειγμα διαλέγουμε το πακέτο: 11 Τεύχη/40 σελίδων στα 899 ευρώ) 1.Δημιουργία και κατασκευή Interactive Mobile Magazine = 899 ευρώ Downloads μέσο όρο Hosting/Updates Fee (0.11 cent/download) = 550 ευρώ 3.Δημιουργία Mobile Magazine Layout = 0 (δωρεάν από την Hype με κάθε πακέτο των 11 τεύχη) Σύνολο: 1,449 ευρώ ανά τεύχος Κοστολόγιο Καθαρό Κέρδος: (Μικτός Τζίρος – Κόστη/Έξοδα) 4400 ευρώ ευρώ Σύνολο Κέρδος ανά Τεύχος Interactive Mobile Περιοδικού Eat & Fit = 2, 951 Ευρώ ΤΑ 4 ΠΡΩΤΑ ΤΕΥΧΗ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΤΗ MedNutrition ΕΙΝΑΙ (2951 ευρώ χ 4 Τεύχη) 11, ευρώ

24 Return on Investment Analysis (ROI) -Υπόλοιπα 7 Τεύχη- Για τα Υπόλοιπα 7 Τεύχη προβλέπουμε γενικό μέσο όρο τα 10,000 downloads του περιοδικού Τιμές Διαφήμιση Ολοσέλιδη: Από 700 ευρώ έως 900 ευρώ Αν πάρουμε 700 ευρώ, με 8 σελίδες διαφήμιση = 5, 600 ευρώ/τεύχος Αν πάρουμε 900 ευρώ, με 8 σελίδες διαφήμιση = 7, 200ευρώ/τεύχος Μια μεσαία τιμή ανάμεσα στα 700 και 900 είναι τα 800 ευρώ που θα χρησιμοποιήσουμε σαν τιμή για το συγκεκριμένο παράδειγμα. Άρα 800 ευρώ χ 8 Ολοσέλιδες = 6400 ευρώ/ανά τεύχος Μικτός Τζίρος = 6400 ευρώ/ανά τεύχος για τα υπόλοιπα 7 τεύχη (χωρίς να βάλουμε Ad Editorials, Banner Ads) Κόστη (Για το συγκεκριμένο παράδειγμα διαλέγουμε το πακέτο: 11 Τεύχη/40 σελίδων στα 899 ευρώ) 1.Δημιουργία και κατασκευή Interactive Mobile Magazine = 899 ευρώ 2.10,000 Downloads μέσο όρο Hosting/Updates Fee (0.11 cent/download) = 1100 ευρώ 3.Δημιουργία Mobile Magazine Layout = 0 (δωρεάν από την Hype με κάθε πακέτο των 11 τεύχη) Σύνολο: 1,999 ευρώ ανά τεύχος Κοστολόγιο Καθαρό Κέρδος: Μικτός Τζίρος – Κόστη/Έξοδα 6400 ευρώ ευρώ Σύνολο Κέρδος ανά Τεύχος Περιοδικού Eat & Fit = 4400 Ευρώ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 7 ΤΕΥΧΗ - ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΤΗ MedNutrition ΕΙΝΑΙ (4400 ευρώ χ 7 Τεύχη) 30, ευρώ

25 Return on Investment (ROI) 11Τεύχη ΤΑ 4 ΠΡΩΤΑ ΤΕΥΧΗ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΤΗ MedNutrition ΕΙΝΑΙ (2951 ευρώ χ 4 Τεύχη) 11, ευρώ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 7 ΤΕΥΧΗ - ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΤΗ MedNutrition ΕΙΝΑΙ (4400 ευρώ χ 7 Τεύχη) 30, ευρώ 11, , = 42, Ευρώ Καθαρό Κέρδος το Χρόνο

26 Επικοινωνία Γιώργος Κουμπούνης Managing Director Hype Media Mobile Solutions Υψηλάντου 10, Παλλήνη, Αττική 2ος, Τηλ Κιν Hype Media Mobile Solutions, LLC 1902 Wright Place, Carlsbad, California Suite 200, 20 th Floor Tel: Mobile:


Κατέβασμα ppt "EAT & FIT Mobile Περιοδικό. Γιατί Mobile; Πάνω απο 80% σε ηλικίες 18-45 χρησιμοποιούν Mobile συσκευές Mobile σημαίνει ΠΑΝΤΟΥ, χωρίς να βρουν περίπτερα,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google